|
Post by Chao on May 11, 2010 15:40:36 GMT 2
Suoraan sanoen ärsyttää tuo Suomen seeboilu, 4-1 TANSKALLE! Voi jumankauta... Ja juu, Chaolla pukkaa taas IRL elämää ihan tosissaan päälle, you know? A real life, you know? Spoooookyyyyy.... Kaksi kaakkia, töitä koko kesän, kihlattu ja koiranpentu... Siis hommeleita riittää, joten mua ei varmaan ihan hirveästi täällä päin näkyile. Eipä tässä muuta, kaikki virtuaalihommelit menee mun puolelta nyt sitten tauolle, tai ainakin hidastuvat suuresti, en oo vielä ihan varma lopetanko, mut nooh, ehken mää nyt vielä anna periksi. ;D Ja sain oman sivun! <3
|
|
|
Post by Kata on May 14, 2010 12:20:11 GMT 2
200 viesti minulta seppeleeseen, jeee:)
Eilen oli mun tallin omat pikkukisat. Menin yhellä iigorilla (taagor) 65cm luokan. Meni aika huonosti mutta ei tullut tiputuksia tai kieltoja enkä tippunut. Mutta ei sijoitututtu enkä ollut viimeinenkään. Mutta perusradasta tuli aika ruma mentiin sen verran esteiden reunasta jne. Uusintaki meni päin ....
Mutta joo tänäänpitäisi cadille tehdä hoitoo ja kirjoittaa yks pelinäyttö, koska koulujutut on saatu alta poies. Hyvää kesää teilel! Aurinkossa +30C <33333!
|
|
|
Post by Jusu on May 14, 2010 13:50:48 GMT 2
Kah, Katakin ollut kisoissa eilen Meillä oli kanssa seuran järjestämät estekisat eilen. Hurja helle! Hevosparkaa, oli varmaan jo aika kiehumispisteessä siinä vaiheessa kun aloiteltiin omaa rataa, hän kun meni ne kaksi ekaa luokkaakin. No juu, eka oli ristikkoluokka eikä se toinenkaan ollut ku 50-60 senttinen, mutta kyllä se kun tuossa helteessä joutuu kipittelemään radan kahdesti + toki molemmat aikasemmat ratsastajat verkkasivat ja minä sitten selkään kavuttuani hyppäsin verkkaokserin kahdesti ja pystyn kerran, en alkanut sen enempää veivata kun hyvin meni. Rata oli oikeastaan ihan jees, muutamia tosi tiukkoja käännöksiä oli kyllä mukaan mahdutettu. Estekorkeus ei päätä huimannut, 70 cm, mutta etukäteen mä kyllä ajattelin että no, katotaan mitä siitä tän kanssa tulee. Kaikkihan sujui sitten lopulta ihan tosi hienosti, heppa oli hereillä ja reipas, ja vaikka vähän tahmean alun ja pienen herättelyn jälkeen vauhdilla mentiinkin niin ei mitään formulakaahailua. Mä en tiedä mitä siinä seiskaesteellä tapahtui, videoltakin jälkeenpäin porukalla katteltiin että tullaan siihen ihan tasapainossa, oikeassa laukassa, hyppy lähtee hienosti ja sitten ne hevosen takajalat vaan jää vähän roikkumaan ja puomi kolahtaa alas. No, eipä se haittaa, tosi tyytyväinen olen hevoseen eikä omassa ratsastuksessakaan tällä kertaa mitään kummosempaa moitittavaa, vähän olisi saanut alussa ratsastaa hevosta ripeämmäksi. Sekin korjautu siellä matkan varrella Mökillä tosiaan, tässä ulkona datailemassa - noin kolmisenkymmentä astetta nyt jo lämmintä, tai en oo kyllä katsonut mittaria mutta tossa aamummalla oli +26. Porukat lähti golfaamaan, koira pötköttelee varjossa ja naapurissa tehdään jotakin sahajuttuja, siltä ainakin kuulostaa. Illemmalla tulee sitten vieraita saunomaan.
|
|
|
Post by Elkku on May 14, 2010 14:24:40 GMT 2
Täälläki on tosi kuuma..! *menee katsomaan lämpömittaria* Oho, 31astet auringos!!! Kanilassa on onneks vaa 24 ½ mut on seki paljo. Pupsit ihan läkähdyksis. ): Vien niille kohta viilennystä.
Eilen ratsastin yhellä Pojulla ilman satulaa. Se oli ärsyttävää ku se pelästy niin usein ja lähti viemään mut pysyin seläs. No, kaiken huipuks alettii menee kavalettii ja pientä estettä. Pysyin hypytki siel selässä. :'D Mut sit lopuks Poju kuumu aika paljo ja alko vetämää ohjii mun käsistä. Sit ku se taas ne ohjat oli saanu mun käsist nii se lähtee kipsuttaa nopeesti eteenpäin ja sit mä sain vaa toisen ohjan käteeni (luulin et molemmat oli kädes) ja vetäisin sitte siitä ja poni vetää U-käännöksen ja mä tipun selällee maaha. Sattu muute pirusti! No nyt on paikat kipeet, etenki selkä, haarat ja reidet. Mut ihan hauskaa oli. (:
|
|
|
Post by Karoliina on May 14, 2010 15:29:17 GMT 2
Vaikkei saisi valittaa, että on näin himputin kuuma, on sekin pakko tokaista. Täällä on 36 astetta ja rapiat päälle auringossa, kaiken lisäksi aurinko helottaa hitusen mittariinkin ; ) Aivan kuin joku yrittäisi käristää elävältä. En tänään ole käynyt sen pahemmin ulkona, ainoastaan siskon kanssa poikettiin kaupalla ostamassa karkkia ja pysähdyttiin puistoon hetkeksi. Heti kun lähti pyöräilemään kotia kohti, tuli tukalan kuuma ja tuntu että pian pyörtyy tonne : D Jos tällästä on kesällä, en kyllä tiiä mitä sitten teen... On tätä luontoäitiä sitten vaikea käsittää, kun talvella on jumalaisen kylmä ja kesällä sitten läkähdyttävän kuuma.
Kirjoitan tähän pian lisää, nyt lähden : )
|
|
|
Post by kisuli on May 14, 2010 18:07:40 GMT 2
Ah, ihanan lämmin. Nyt siellä kyllä sataa, mutta kuitenkin. Älkääs valittako tyttöset et on liian kuuma, sit tulee takatalvi ja kaikkee ): Olin just tallil sellai t-paidal ja lökärit jalas, sit kauhee rankkasade. Onneks ehtisin harjata suosikkityttöni ulkona vielä lämpimässä. (: Aika spessu tamma.
Nomnom, toivottavasti huomenna on ainakin yhtä lämmin kuin tänään päivällä, ei vain satais, niin mun päivä on yksinkertaisesti _täydellinen_. Otettiin tänään koulussa 2h aurinkoa, mulle kyllä käy! Toiset pelas pesist ja suurinosa oli katsojii, tai ei kukaa pelii kattonu mut saatii aurinkoo. Sit ostin viel jäätelön kaupasta, jau, kesä on tullu !
Daaamn käyn siellä Hiirengissä ja Simorassa ->
|
|
|
Post by Elkku on May 16, 2010 13:16:40 GMT 2
Onkos teillä kesäsuunnitelmia?
Mul on sen verran tiedos et kesäkuun lopus on ratsileiri, sit ollaan päivä kotona ja sit koko perhe lähetään Ruotsiin kolmeks viikoks (♥ystadiin♥, etelässä) ja oon niin onnellinen, koska siin paikas minne mennään niin ollaan melkein joka vuosi mut viime vuonna ei oltu. Se on sellanen vanha maatila, sotalasten (mm. mun isoisän) "turvapaikka". Aah, ihana ranta km pääs. <33 Ja sit heinäkuun lopus musaleiri (yyyöööökk!!!) jonne meidät vaihteeks pakotetaan. -.-
|
|
|
Post by Josefiina on May 16, 2010 13:41:38 GMT 2
Jossu taas vammaillee, sorry girls! Ollunna vaan kaikenlaista ylimäärästä. Mun kohdalla kesästä tulee varmasti aktiivisempi, kun oon varmaan aikalailla kotosalla (duunia yms), eikä oo näitä koulujuttuja värkättävänä.
Ihania tosiaan nämä kesäilmat!
|
|
|
Post by Loviisa on May 16, 2010 15:56:10 GMT 2
Moikka!
Vitsi on ihanan lämmin. Vaikka välillä tuntuukinn että läkähtyy. Odotan niin ens viikkoo! Jos vaikka haettais meille kani ja on ratsastustuntikin. : ) <3 Käytiin Jossun kanssa ostamassa semmosta ällöö jätskii joka oli tosi kallista ja hirveen pahaa.
Elkku mä meen kesällä yhelle suunnistus viikolle ja ollaan mökillä aikas paljon.
|
|
|
Post by Aimie on May 16, 2010 17:40:37 GMT 2
Huuuui, en oo tännekään pitkään aikaan kirjotellu. Pitäis olla tekemässä koulujuttuja (joita oon yrittäny tehä, öö, torstaista asti....) mutta ei kertakaikkiaan huvita! Mantsan arvosteltava kotitehtävä pitäis palauttaa tiistaina, ja oon saanu jopa etittyä tehtävän ja vilkastua sivuja, joita pitäis lukee... Äikän kirjakin mollottaa tossa vieressä, pitäis väsätä runokansio (= runojen [eli mun tapauksessa Neljän Ruusun sanotusten] lukemista ja niistä kirjottelemista, heitän varmaan jotain ihme höpinää Wordiin ja siinä se :D) ja novellikansio (sama juttu, mut novellikokoelman kans) jos haluan kasin tai ysin saada. Rasittavaa, missä välissä mä oikein jaksan senki tehä!?
Ulkona on kyllä varsin mahtava ilma, meikä mm. paloi selästä ja olkapäistä kun olin rannalla pari tuntia. Talviturkki on kyllä edelleen tallella, vesi on ihan järjettömän kylmää. Toivottavasti nää ilmat jatkuu vielä.
Kesälomalla oon ekan kuukauden töissä, sit varmaan käydään mummolassa mutta suurin osa ajasta varmaan kotona ton herra kattimuksen takia. Festareilla ois kovasti kiinnostusta, Ruisrockissa ois Billy Talent (<3), mut saa nähä päästäänkö. Kotikaupungin festareille meen ainakin, tiiä sitte mikskä päiviks :) Se on tosin vasta elokuussa, niinku U2:n keikka Hesassa. Niitä odotellessa.
Nyt meikä taitaa tarttua mantsan kirjaan ja kaapata mp3:sen ja hilpasta etupihan leikkipaikalle kiikkumaan (jos ette tienny niin rakastan keinuja ja keinumista) ja lukasemaan ton tylsän 15 sivua. So long, girls!
|
|
Johku
Perustallilainen
|
Post by Johku on May 16, 2010 19:00:41 GMT 2
Mooi! Oon iihhhaan täpöis, ku ehk saan mun bestiksen kaa (yhen ratsiopettajan suositteluden "takia") oman ponin puokkiin! ♥♥♥ Ostettais se syksyl ja oon ihan innopinnona (XD). Kaks ponii mieles, ekana kenttä/estepikkuponi J. N. Jaromic www.sukuposti.fi/sukutietokanta.php?Numero=52503 ja jos se on jo myyty nii Hektor Finn, www.sukuposti.fi/sukutietokanta.php?Numero=449194Molemmat myytävänä, siitä ei ongelmaa, eikä rahast, en silti jätä virtuaalimaailmaa. Nyt latailen kuvii nettiin, ku olin tänää ja eilen Pony eventis kuvailemas, kuvii n. tuhatviissataa... Sit pitäis järkätä, tehä alakansiot, nimee ne.. huuh ja ti on ussan koe ja sit kaikki kokeet on ohi tält keväält, ja sit ku koulupäättyy on viel puolet (6v) jäljel kouluu jees!
|
|
|
Post by Anne on May 16, 2010 19:01:57 GMT 2
Argh, ihme inspiraatio tuli: tekis mieli tehä uus klikkailu. Tiedän, että se ois taas ihan hirmunen homma, ja nuo tilauksetkin möllöttää tuolla takaraivossa. Noh, onneksi sain Bassen MP:hen, siellä on uusia maisemia, joita piirrellä =D
Kesä inspiroi taas huimasti! Vaikkakaan aika on kortilla. Eilen oli rats. ja huomenna taas. Tänään kävin lapsosen kanssa hepoilemassa. Kivvoo!
Arselaan haluaisin jonkun uuden kv:n. Mulin voisin myydä, tai tunkea johonkin. En oikein tiedä mitä kaakilla teen. Yksi vaihtoehto, että vaan teen sillä varsoja. Tiedä häntä.
|
|
|
Post by Ros on May 16, 2010 20:43:17 GMT 2
Miä haluun vaan ton min toisen tallin rotiskon valmiiksi. Enää uupuu kahdelle kuvalle värittäjä, yhdelle muokkaaja ja yhdelle piirtäjä (kaiketi jälkimmäinen tulossa). Purrr.. Sitten tällä on ikioma kasvattirotuani nimellisesti vastaan sotiva ravitalli <3
Vähän vaan tuo Ranchi meinaa kuolla ko ei oo kisoja tulevaisuudessa ton VRL:n takkuilun takia : /
Anne muuten saatan tulevaisuudessa sitten vähän lainata jotain Arselan oreista eräälle tammalle, mutta otan yhteyttä myöhemmin ;>
|
|
Hannes
Perustallilainen
|
Post by Hannes on May 17, 2010 16:33:53 GMT 2
Mulla oli tänään "pikkuinen" kolari.
Olin tulos kaverin ja sen pikkusiskon kans koulusta pyörillä. Olin juuri väistänyt kaverini pikkusiskoa joka ohitti minut, joten olin jäänyt pyörätien vasemmalle puolelle. Yhtäkkiä meidän edestä päin tuli todella loivasta mäestä joku mummo aivan täysiä pyörällä. Kun se meni kaverin ohi joka oli vähän kauemmpana musta, se kiroili mun kaverille, koska se ajoi aika läheltä. Sitten mä huomasin, että se mummo tulee aivan täysiä mua vastaan. Mä rupesin väistämään sitä menemällä pyörätien oikealle puolelle, mutta tietysti kun mä olin melkein toisella puolella, se mummo ajaa mun eteen, pysähtyy ja laskeutuu alas pyöranpenkiltä sille että se pyörän tanko oli sen jalkojen välissä. Tietysti mä ajoin aika lujaa ja törmäsin sen eturenkaasen. Mä lensin kyljelleni maahan ja se mummo vaan seisoo siinä. Mä nousin istumaan ja mun kyynärpää oli kauheen kipee, katoin sitä ja iho oli aivan rikki ja sitää tuli vähän vertakin. Se mummo vaan pyysi mun kaverin siskoa siirtämään sen pyörän pois sen mummon pyörän edestä. Sitten kun mä nousin seisomaan se sanoi että mulla on jotain kyynärpäässä. Sitten sanoi vielä jotain ja häipyi. Sitten mekin lähdettiin. Mun kaverin sisko löysi repustaan nenäliinan, että saisin sen mun haavan päälle. Kun me oltiin mun mummolassa mummo puhdisti sen ja siihen piti laittaa side.
Et silleen.... käsi vähän kipee.....
Sori, kirjotin kaikki yhteen pötköön.
|
|
Dimma
Uusi ihmettelijä
Solsikke <3 Aina ja ikuisesti rakas
|
Post by Dimma on May 17, 2010 17:33:03 GMT 2
Huh. Miten jaksankaan koko kesää, kun nyt on jo niin kuuma :'D Noh, heinäkuu melkein kokonaan meren lähellä, ku mennään lomalle. Suomi-Puola-Saksa-Tanska-Ruotsi-Suomi. Aikalailla rannikon tuntumassa mennään. En voi ottaa kannettavaa mukaan, kun ei mahdu, mutta kaippas te seppeleläiset pärjäätte ilman minuakin, koska olen niin uusi, ettette ole niin hyvin tutustuneet minuun xD Mut joo... Ääk! Huomenna ruotsin koe, noh, onneks helppoo viel näin seiskalla =D Mantsankin koe tulossa, huoh, jo keskiviikkona, eikä oikein oo tullu luettua, suoraan sanottuna ei yhtään :/ Pitäis kyl lukee, mut kirjat jäi kouluun lokeroon, nyyhkistä rallaa... Tokavikalla viikollakin on koe :'/ Mantsan karttakoe, josta ois vähän niinku pakko päästä läpi, ettei mee vikalle viikolle uusiminen :'D Eli katselemaan Etelä-Amerikan kaupunkeja ja valtioita paria päivää aikaisemmin, jos muistaa, tilulilulei *viheltelyä*. Onkos ne vaikeita teidän mielestä? o__O
|
|