|
Post by Daniel on Nov 7, 2016 9:00:08 GMT 2
Randista tulee heti ensimmäisenä mieleen aivan kadehdittavan ihana piirtotyyli! Ihanan rentoja ja luontevia kuvia, joita on hurjan miellyttävä katsella. On ihanaa, että tulit valituksi Sallan hoitajaksi. Kiva hevonen pääsee oikeuksiinsa, kun sitä kirjoittaa ja piirtää taitava tyyppi Sallan päikky onkin laatukamaa, sellaista, josta tietää aina uuden merkinnän ilmestyessä että siihen ei tule pettymään. Taustahenkilö on minulle vieras, mutta foorumiviestien perusteella rohkenen kuvitella, että kyseessä on rehti ja ystävällinen tyyppi, jolla on asenne tätä hommaa kohtaan kohdillaan
|
|
|
Post by Katsu on Nov 7, 2016 19:13:18 GMT 2
Daniel-setä on juuri sellainen jörö, jota pienimmät tallilaiset pelkää, mutta kokeneemmat ratsastajat kunnioittaa. Danimainen tyyppi pitäisi löytyä jokaiselta IRL-talliltakin! Sun tarinoita on aina mukava lukea - ne soljuvat elävästi eteenpäin ja sisältävät aina huumoria, joka saa hekottamaan ääneen! :-) WhatsAppin puolella sä oot kaikille ystävällinen ja sulta voi aina kysyä vinkkiä, jos joku huolettaa - URL tai IRL. Lisäksi mä jumaloin sun piirtotyyliä, jonka voisin odottaa kuuluvan ennemmin Da Vincille kuin sulle! :-D Sulta luonnistuu jokaisen hevosen piirtäminen ja ties minkälaiset piirtotyylit, eli kun susta puhutaan, tulee ensimmäisenä mieleen monipuolinen ja ystävällinen tyyppi, joka taipuu moneen.
// kilon karkkia syöneenä, sokerihumalassa, ei tule tän parempaa tekstiä aikaan, kestäkää..! ;-)
|
|
Adalind
Perustallilainen
Oma heppa: Lysithea
Koulutaso: VaA
Estetaso: 120cm
|
Post by Adalind on Dec 2, 2016 18:58:12 GMT 2
Musta on vieläkin vähän hassua tottua siihen, että Nettaa ei hoidakaan enää Clara, mutta mun mielestä Katsu kuitenkin sopii ponille hoitajaksi kuin nenä päähän. Mä jotenkin tykkään todella paljon lukea sun tarinoita tallielämästä nuoren heppatytön näkökulmasta. Ne ovat niin hyvin kirjoitettuja, mutta silti tuolla näkökulmalla varustettuja, että tulee mieleen ihan omat ponitytön haaveet lapsuudessani. Vaikka Katsulla ei joka tarinassa meniskään niin hyvin, niin tarinoista saa silti itselle aina hymyn huulille, sillä nuoren tytön ajatusmaailma on niin erilainen kuin muiden vanhempien hahmojen draaman (ja rakkauden) täyteisissä tarinoissa Lisäksi piirsit Netalle varsin söppänän pääkuvankin! Ne turpakarvat <3 Mun mielestä turpakarvat on jostain syystä niin söpöjä hevosilla :'D Toivottavasti jatkat Netan kanssa pitkään, sillä eiköhän teistä kuoriudu vielä oikein kunnon parivaljakko, jonka edistymisestä olisi huippua päästä lukemaan!
|
|