|
Post by Tuulia on Oct 23, 2016 22:59:30 GMT 2
Clara on mulle aina niin rakas sisko, ja oot varmaan ihan kyllästynyt mun kehuihin, mutta jos nyt tän kerran jaksat mua =) Sun tarinoissa on aina kekseliäitä ideoita ja juonia ja ihanaa tunnelmaa. Osaat kirjoittaa hyvin ja kuvailullasi viet lukijan tarinan maisemiin. Rakastan sun hauskoja shettismerkintöjä, jotka saa hymyn nousemaan huulille ponien koheltaessa. Oot kehittynyt kirjottamisessa ihan huimin harppauksin <3 Sun piirtotaito on ihailtavaa, oot oppinut käyttämään monenlaisia tekniikoita - saat kuvaan eloa niin puuväreillä kuin maaleillakin, ja tietokoneella piirtämisen oot ottanut mahtavasti haltuun lyhkäsessä ajassa. Tallennat piirroksiin kekseliäitä, arkisen suloisia tilanteita niin hevos- kuin ihmisystävien kanssa. Ihaillen oon seurannut sitä, miten oot kehittynyt toisinaan rasittavasta "matkinpas isosiskon piirustusta"-tyypistä luovaksi taiteilijaksi <3 Clara-hahmo on jotenkin niin symppis, pikkuinen ponityttö. Sille sopii shettikset aivan mainiosti, vaikka Nettakin sopi Claralle niin kivasti. Myös oikeassa elämässä oot ihan mahtityyppi, oli ihanaa tulla syyslomaksi kotiin, kun päästiin taas yhdessä juttelemaan ja tekemään kaikkea kivaa =) Sitä olikin jo tullut vähän ikävä, ja nyt taas joudun kaupunkiin =DD Jos en muista tarpeeksi usein sanoa, niin nyt kuulet: oot maailman paras pikkusisko <3
|
|
|
Post by Emmy on Oct 24, 2016 15:14:59 GMT 2
Tuulia, voi että mistä alottaisin..? Ainakin muistan elävästi ekan kerran ku tulit sebee sille kesäviikolle ja sieltä vaa putkahti frankille monta ihan mielettömän upeeta kuvaa et olin sillon jo ihan monttu auki. Edelleen jokanen kuva minkä julkaset on yhtä upee. Varsinkin sun maalauksista tykkään ihan sikana. Rakastan seurailla Rosan kuulumisia pihattopäikystä ja on ihanaa seurailla mitä kaikkea kiva Ruusun ja nykyään Huiskan päikkyyn päätyy. Kirjotat myös ihania tarinoita ja hahmona Tuulia on mun mielestä ihanan maanläheinen ja luonnollinen. Vaikea kuvitella sebeä ilman Tuuliaa. ❤
|
|
|
Post by Wilma on Oct 24, 2016 20:31:33 GMT 2
Aah, Emmy! Seppele ei olisi mitään ilman Emmyä, sen verran pitkään olet täällä ollut että ilman sua sebe ois kummasti tyhjempi paikka! Emmy-hahmo on aivan ihana ja sopii niin hyvin yhteen Kuutin kanssa, ootte ihana pari! Emmyn takapiru vaikuttaa wa-ryhmän perusteella ihanalta ja sydämelliseltä ihmiseltä, lisäksi rakastan sun rennon letkeää tapaa piirtää <3
|
|
|
Post by Clara on Oct 24, 2016 20:57:27 GMT 2
Wilma on vielä uudempi hoitaja, mutta oot solahtanut nopeasti mukaan Seben porukkaan ja jollain tapaa herättänyt tallin ihan uudella tavalla henkiin. Otit heti alkuun tarinat haltuun rempseällä, iloisella ja pirteällä ponityttöasenteella, keksit hauskoja ideoita ja juonia merkintöihisi - vitsi kun itsekin löytäisi taas tän tyylisen moodin kirjottaa! Hestian päiväkirjaan onkin ilmestynyt aktiivisesti ihania ponitarinoita persoonallisesti ja elävästi kirjoitettuna, tykkään! Hahmon takana on positiivisen, ystävällisen ja sosiaalisen oloinen tyyppi, olis kiva tutustua paremminkin : ) Odotan innolla, miten sun ja Hestian tarina tästä lähtee etenemään!
|
|
|
Post by Nette on Oct 24, 2016 22:32:03 GMT 2
Clara vaikuttaa hahmona tosi ihanalta ihmiseltä! Juuri sellainen kaikkien kaveri, joka kohtelee kaikki tasavertaisesti ja on aina kiltti ja ystävällinen Sulla on myös tosi hienoja kuvia, jotenkin kaikki värit ja kaikki sopii tosi hyvin juuri siihen haettuun tunnelmaan, ja kuitenkin ne näyttää todella kepeästi tehdyiltä, eli todennäköisesti ole tarvinnut hiuksia repiä niitä piirrellessä. Kirjoitat myös hyvin, ja tarinoissa (aivan kuten niissä kuvissa) tulee monipuolisesti esiin tallilla vallitsevat tunnelmat ja tapahtumat.
|
|
Elsa
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Loeke
Koulutaso: HeC
Estetaso: 60cm
|
Post by Elsa on Oct 25, 2016 5:54:42 GMT 2
Nette on ihana ja aurinkoisen oloinen nuori hahmo. Oranssi tukka ja hyvin kirjoitetut tarinat ovat vaan täyttä plussaa! Tarinat kulkevat sujuvasti ja et arkaile käyttää eri hahmoja tarinoissa. Netta vaikuttaa tosi mukavalta ja rempseältä, uskoisin, että voisin itsekkin pitää tämän tytön seurasta.
Neten takana on varmasti ihana ja mukava ihminen, jota en vielä kovin hyvin tunne, mutta ehkä sen aika koittaa joskus:)
|
|
|
Post by Katsu on Oct 27, 2016 17:19:22 GMT 2
Elsa on aktiivinen ja omalaatuinen hahmo, jonka tarinoista huokuu aidon innostunutta meininkiä! Elsa ja Loeke vaikuttaa parivaljakkona eri sympaattiselta, ja oon alkanut nähdä Loeken positiivisesti erilaisempana Elsan myötä - ruuna tuntuu suorastaan heräävän eloon uuden hoitajatyttönsä ansiosta. Elsa on mielenkiintoinen uusi Sebeläinen, johon koen jotenkin aivan erilaista kontaktia, koska pääsimme hoitajiksi samassa hoitajahaussa. Tutustuisin hahmoon mielelläni paremminkin ja oon varma, että myös ruudun takaa löytyy aurinkoinen persoona! :-)
|
|
|
Post by Inkeri on Nov 6, 2016 9:24:58 GMT 2
Katsu on ihan täydellinen ponihoitaja: sellainen pikkutyttö, joita löytyy kasapäin jokaiselta ratsastuskoululta, ihanan aito ja realistinen. Kirjoitat eläviä, hyvin kuvailtuja merkintöjä, mikä on ikäiseltäsi tosi hyvin, mähän en voi lukea omista tarinoistani edes Seppeleen alkuaikojen raapustuksia ilman jäätävää myötähäpeän tunnetta.. :--D Myös WhatsAppin puolella vaikutat tosi mukavalta ja ystävälliseltä kaikkia kohtaan + se sun poni on supersöpö. Ei valittamista, tykkäsin lukea Netan päiväkirjaa jo Claran aikoina ja tykkään siitä edelleen - innolla odotan, mitä keksit sinne jatkossa!
|
|
|
Post by Robert on Nov 6, 2016 20:54:54 GMT 2
Ylläri et MÄ tuun tänne huutelemaan Inkeristä. Mutta to be fair, tää oli aika kauan täällä, ettei kukaan muu vastannut niin koen, että mulla on nyt oikeus!!
Inkeri on aina ollut yksi mun lempihahmoista Seppeleessä, koska Inkeri on niin rehellisesti vaan överi. Se on ansainnut sen draamakuningatar-lisänimikkeensä, ja sä kirjotat sitä roolia niin järjettömän hyvin olematta ärsyttävä. Inkeri on sellainen, että siihen pystyy samaistumaan, mutta samalla on vähän sillee oh dear....... Musta on ollut kiva seurata hahmon kasvua tässä vuosien varrella, Inkeri on kuitenkin pohjimmiltaan pysynyt samanlaisena tyyppinä, yhtä pienenä ja pippurisena. Kunhan vaan murheenaiheet ja draamanalut ovat muuttuneet esiteini-Inkerin huolista aikuistuvan Inkerin pohdinnoiksi. Ja pakko sanoa, että sähän oot kehittynyt kirjoittajana ihan hurjasti tässä seppelöidessä?? Oon aina tykännyt Inkerin päiväkirjamerkinnöistä, mutta varsinkin nykyään mä suorastaan nautin niiden lukemisesta, koska sä kirjotat vaan niin kivasti?
Ai nii, pitix täällä kehua myös ihmistä hahmon takana?? No. Mä voin tässä julkisesti julistaa, että oot kyllä sitten meidän huhtikuisen(??? touko??) live-ensitapaamisen jälkeen raivannut tiesi oikeesti mun ystävien parhaimmistoon ja mä en vieläkään voi ymmärtää, miten jonkun toisen ihmisen kanssa voi vaan oikeesti klikata näin hyvin joka tasolla?? Vaikka meillä onkin tota ikäeroa muutama vuosi niin mä en oo kyllä ikinä kokenut tällaista sielujen sympatiaa kenenkään kanssa. Musta on ihanaa, että on joku, jonka kanssa puhua vaikka niistä tikkareista ja jonka kanssa kailottaa Kaija Koota mun pikkuyksiössä?? Seuraavaa kertaa odotellen, tulihan Kaijaltakin jo uus levy <3
|
|
|
Post by Wilma on Nov 6, 2016 21:14:41 GMT 2
Aah Rööbärt! Pöpö on kyllä hahmona ihan mahtava, semmonen vähän ehkä juro brittiheppu, jolla on maailman ihanin (ja hömelöin) tamma! Sun tarinat on aina mun ihan lemppareita, oon ihan niiden suuri fani! Kirjotat niin aitoa ja hyvää tekstiä tekstiä! Ja tyyppi siellä hahmon takana vaikuttaa aivan mahtavalta persoonalta ainakin wa-ryhmän perusteella! Vaikutat hauskalta ja avoimelta ja sulla on maailman ihanin Helmi-suokki, jota tekis mieli päästä rapsuttelemaan. Haluaisin kyllä joskus tavata sut ihan naamatusten!
|
|
|
Post by Jusu on Nov 6, 2016 21:29:24 GMT 2
Wilma on sujahtanut porukkaan vaivattomammin kuin puhelin taskuun (pfffft naisten farkkujen taskuja ei ole suunniteltu käytettäväksi). Mukavaa, että osallistut niin reippaasti tallin toimintaan ja keksit Hestinkin kanssa kaikkea kivaa puuhaa. Sun piirtämissäsi kuvissa on aina kivasti läsnä vuodenajan tuntu, se on kyllä hienoa! Käytät kivan monipuolisesti muita hahmoja tarinoissa, ja ehkä siksi tuntuukin, että Wilma-hahmo on jo sulavasti nivoutunut osaksi tallin arkea. Hestia on mainio poni ja sille sopii juuri tuollainen toimelias ja iloinen hoitaja
|
|
Jutta
Perustallilainen
Hoitoheppa: Abrianna
|
Post by Jutta on Nov 6, 2016 21:53:48 GMT 2
Lynn on ollut aina ollut osa mun Sebekokemusta ja musta tuntuu että Sebe ei olis sama ilman sun hahmoja! Heti ekoista kerroista täällä oon ihastellu miten pystyt vaihtamaan hahmosta toiseen niin luontevasti ja kirjoittamaan niin arkista ja aitoa tekstiä. Sulla on niin tunnistettava piirtotyyli ja oon saanut paljon inspiraatiota kaikista hienoista töistä. Sun kuvat on aina superhuolellisesti tehtyjä mutta niissä on silti sellanen sympaattinen maalaisviba. Oot hahmoinesi supertärkeä osa Sebeä! <3
|
|
|
Post by Anni on Nov 6, 2016 22:41:41 GMT 2
Jutan tarinat ja kuvat on kyllä aina yhtä makeita! Jutta tuo mulle hahmona sellaisen tosi positiivisen fiiliksen ja jotenkin kaikesta tekemisestä välittyy aitous. Sä oot saanut yksityishevosen hoitamisen vietyä ihan uudelle levelille, sitä mä ehkä tässä haen takaa! Jutta tekee siitä ihan erityisen mielenkiintoisen pestin. Ja siis se sun piirtotyyli on ihana! Ratsastuskuvat on ollu ihan mun lemppareita sulta Niissä ja sun kaikissa kuvissa on ihanan rento mutta silti huolellinen ote, ja ne värit, ne on ehkä parhaita (etenkin ne kesäiset peräkkäiset tunnelmakuvat)!
|
|
|
Post by Tuulia on Nov 7, 2016 0:08:47 GMT 2
Annista on reilussa vuodessa tullut oikea seppeleläinen, mahtavaa että löysit tiesi tänne! Tarinoitasi on kiva lukea ja etenkin tykkäät tarinasta, jota luot oman hahmon ympärille. On Jiri ja Jinnilä hevosineen ja kaikenlaisia kommelluksia tallin ulkopuoleltakin! Olet ihanan luova ja oli ihan mahtavaa, kun tehtiin yhdessä keskiaikatapahtumaa, sä keksit niin ihania ideoita.
Myös ruudun takana on ihana ihminen, olet tosi ystävällinen ja persoonallinen kaveri, on ollut ihan mahtavaa tutustua suhun ja tavata nyt jo useamman kerran. On aina niin kivaa jutella sun kanssa, toivottavasti nähdään taas pian!
|
|
Randi
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Salla
Koulutaso: HeC
Estetaso: 80cm
|
Post by Randi on Nov 7, 2016 1:15:37 GMT 2
Tuulia on yksi niistä sebeläisistä, jonka tiesin jo ennen hoitajaksi ryhtymistä. Oon aina ihaillu sun piirtotaitoja, etenkin upeita vesiväritöitä! Sun kuvat on jotenkin aina niin maanläheisiä ja aitoja. Kirjoitat myös hauskoja, tunteikkaita tarinoita ja tykkään siitä, miten oot koristellu kaikki hoitokirjat näteiksi oot myös luonu sun hahmosta jotenkin tosi todentuntuisen kaikkine spin-off tarinoineen! Vaikutat ruudun takanakin tosi mukavalta tyypiltä, mitä nyt jonkun verran ollaan sanasia vaihdeltu
|
|