|
Post by Wenla on Oct 21, 2015 18:10:06 GMT 2
Pakko myöntää että Salma on paras! Niin aktiivista osallistumista kaikkeen tallin elämään, että huhhuh. Tarinat on aina mielenkiintoisia, pitkiä ja tosi hyvin kirjoitettua, että harvoin tulee mitään tarinaa skipattua (tunnustan, välillä sitäkin sattuu..). Mää en tajua miten jollain voi löytyä aina uus idea (joka on kaiken päälle vielä hyvä ja tosi hyvin toteutettu) kerta toisensa jälkeen! Kuvatkin on aina hienoja ja värikkäitä :-) Sebeä (ja bonskua) olis todella vaikia kuvitellakkaan ilman Salmaa! Joten toivottavasti saadaan nauttia sun tarinoista vielä pitkään
|
|
|
Post by Rosa on Oct 28, 2015 0:11:10 GMT 2
Wenla on musta vaan kaikin puolin aivan ihana! Tykkään siitä, että hahmona Wenu on niin aito ja käsittelee kaikenlaisia tunteita kovin syvällisesti ja kuvastaa täydellisesti normaalia teini-ikäistä tyttöä. On hienoa, että Wenulla on myös mahdollisuus kehittyä ihan omalla tavallaan Gitan kanssa ja parina he sopivatkin toisilleen loistavasti. Vastakkaisuudet vetävät puoleensa. Juttuseurana on myös aina ollut erittäin hauska. Harmi kun edellisestä kerrasta on niin pitkä aika (:
|
|
|
Post by Salma on Oct 28, 2015 9:32:53 GMT 2
Rosasta mää tykkään! Mietiskelin itse asiassa eilen illalla sitä, miten muuntautumiskykyinen sä oot kirjoittajana! Ode on tietty hahmona ihan omaa luokaansa, niin lämmin ja hyväsydäminen, ja sen lisäksi sä tuosta noin vaan sukellat kirjottaan säpäkkää Rosaa tai Jasonia, joka on oikeasti aina aivan ällistyttävän aito ja hauska. Ihailen loputtomiin sitä, miten aktiivisuus, huumori ja lahjakkuus yhdistyy sun teksteissä! Sen lisäksi oot ihmisenä aivan mieletön! Niin hyvää juttuseuraa, luotettava ja maailman helpoin ihminen tutustua! Oon edelleen onneton etten päässy osallistumaan miittiin että oltais voitu tavata livenä!
|
|
|
Post by Cella on Oct 28, 2015 20:29:03 GMT 2
Salmaa tekisi mieli pussailla niin kauan että se halkeaa! Mielettömän ihana tyyppi, siis sellainen oikeasti hyvä ihminen, jolla on mystinen kyky saada ihmisille hyvä mieli ihan tavallisen keskustelun aikana. Porukkahengen luojana vailla vertaistaan. Tästä ellistä löytyy niin letkeää huumorintajua, vuorenvarmaa luotettavuutta ja sellaista herkkää luovuutta niin paljon että vähäosaisimmille riittäisi jaettavaksi.
Salman kirjoitukset on siis kautta virtuaalihistorian mun yksiä suosikkejani. Mä en osaa oikein edes sanoin kuvailla, mikä kerronnassa eniten säväyttää (Salma varmaan itse osaisi, koska osaa kuvailla kaikkea): jotenkin Salman tarinoista löytyy sellaista lämpöä, aitoa tallilaisten ystävyyttä, jota ei voisi sinne väkisin maalailla, ja mahtavia hetkiä arjen kiireiden keskelle. Salmiksen tarinat piristää mun päivääni joka kerta. Huipunlaista muuntautumiskykyä myös osoittanut hypättyään keväällä 19-vuotiaan Allun saappaisiin. Pus. Allusta en edes aloita puhumista, menisi koko yö.
Ja piirrokset vielä! Värikkäitä, samaan aikaan rentoja, pysäyttäviä ja persoonallisia kuvia, joista jotenkin kuultaa se, että piirtäjällään on ollut niitä tehdessä hauskaa. Saavat joka kerta hymyn huulille. Niin kuin koko tyttö. Marry me please?
|
|
|
Post by Anni on Oct 28, 2015 20:58:15 GMT 2
Cepatiitti on ehkä mun idoli! Jotenkin se survoo tarinoihinsa niin mahdottoman uskottavasti kaikkea huumorista angstiin, etten ehkä kestä. Oon nauranu Cellan tarinoille ääneen ja alunperin ryhdyin seuraamaan Seppeleen elämää juuri kyseisen blondin tarinoiden takia 8) Celluran piirrustukset on kyllä kans ihan omaa luokkaansa - ne on ihan huikeita, niin realistisia ja tunnelmallisia. Mä ryhdyn sun mannekiiniksi milloin vaan! Kaiken tän Seppele-Cellan takana on niin valloittava persoona, että mä en voi kuin kiittää siitä että löysin tieni tänne ja sain survottua virtuaaliminäni takaisin Cepan luo. Nyt meidän on vähän niinku pakko pitää yhteyttä laav juu!!
|
|
|
Post by Robert on Oct 28, 2015 22:03:12 GMT 2
Koska oon huono ja epäsosiaalinen ja vieläpä ruotsalainen niin en oo tutustunut sebeläisistä kuin Brittaan (ironic :DD) pintaraapasua paremmin niin tää on aika hahmopainotteinen... Mutta Anni! Oon ihan hurjasti tykännyt Annin tarinoista, jotka on tosi aitoja. Niissä käydyt tunteet on helppo ymmärtää ja vaikka tarinoita ei ole vielä tullut montaa niin Annista on saanut kuvan sellaisena spontaanina piristysruiskeena, joka kuitenkin samalla osaa olla sellainen "aikuisen rauhallinen" :D Sellainen luotettava, mutta vähän häslä kaveri, jolle sattuu ja tapahtuu ja jonka kanssa on aina hauskaa!
Innolla odottelen lisää tekstejä, niissä on aina semmonen kiva fiilis!
|
|
|
Post by Daniel on Oct 29, 2015 8:48:40 GMT 2
Robertin paluu hassuine hevosineen on ollut niin huippua luettavaa! Hahmo on elänyt tässä välissä elämäänsä toisaalla ja kasvanut omaan suuntaansa niiden kokemuksien myötä. On huippua, miten tää kasvu ja elämä on sujahtanut osaksi tarinoissa kipuilevaa ja vähitellen kuortaan muillekin raottavaa hahmoa. Harryn päikkymerkinnöissä jotenkin vaan tiivistyy monta hienoa asiaa: niin riipaisevan todellista pähkäilyä, epävarmuutta ja tunneryöpytystä on saatu ilmaistua jopa koomisten, huumorinsävyttämien tilanteiden välityksellä, ettei oo tosikaan. Tässä jotenkin näkyy niin selkeästi sellainen hahmon ihon alle asettuminen, josta itse niin kovin tykkään: robsu on kaiken kaikkiaan niin kokonaisvaltaisesti kirjoitettu hahmo, että se voisi ihan hyvin olla todellinen. Ja Harskahan on ihan älyttömän ihana hevonen, ettei ole ihme, että Ransu on menettänyt sille sydämensä juuri sopivan pöljä ja eläväinen, pahaatarkoittamaton söheltävä höppänä.
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Nov 1, 2015 13:13:26 GMT 2
Daniel on hahmo, jolla on pitkä ja mielenkiintoinen tarina. Daniel herättää joskus raivostusta, kun luen sen tarinoita, mutta useimmiten leviää hymy kasvoille. Daniel on myös supersympaattinen, ja kömmähtelee välillä ihanasti :-DD Danielilla on ehdottomasti Seppeleessä oma paikkansa, ja jos Daniel joskus lähtee, niin ei tätä koloa pysty kukaan muu koskaan täyttämään. Danielin ja Lynnin rakkaustarina on niin ihana kun rakkaustarina voi olla, ja oon samaa mieltä jonkun sebeläisen kanssa siitä, että jos ne eroaa joskus niin mun usko rakkauteen menee :-D Danielin takana olevalla ihmisellä on huippu kirjoitustyyli Danielille ja kaikille muillekin hahmoilleen. Piirrät myös upeasti, niin aidosti ja kuvissa näkyy usein joku hauska tilanne. Ruudun takana ihminen jonka mä tiedän myös Hallavan ja Mallaspuron kautta, vaikuttaa lämpimältä ja valoisalta ihmiseltä, jolla on aina hauskoja juttuja kerrottavana :-)
|
|
|
Post by Emmy on Nov 1, 2015 13:23:10 GMT 2
Aurinko on mahtava hahmo! Tarinat on aitoja ja hauskaa luettavaa. Olisi mukava saada sua vähän enemmän seppeleen menoon mukaan. Auringon ujous tekee hahmosta mielenkiintoisen ja hauskan kirjoittaa. :)
|
|
|
Post by Tuulia on Nov 1, 2015 15:37:59 GMT 2
Emmy oot kyllä mahtava tyyppi! Aivan mainiota juttuseuraa chatissa, ois niin kiva nähdä joskus =) Ja oot vaan niin hyvä piirtämään, sulla on ihana, oma tyyli piirtää, jonka tunnistaa =) Sovitte Kuutin kanssa niin hyvin yhteen ja teidän seikkailuita on ilo lukea, innolla odotan minne ne vievät =)
|
|
Adalind
Perustallilainen
Oma heppa: Lysithea
Koulutaso: VaA
Estetaso: 120cm
|
Post by Adalind on Nov 5, 2015 0:17:56 GMT 2
Tuulia(/Suvi) on kyllä niin mukava persoona niin ruudun takana kuin hahmonsa parissa! Olen aina ihastellut piirtämistyyliäsi ja on ollut ihan huippua seurata kehitystäsi sen saralla. Piirrokset ja tarinat ovat niin tunnelmaisia ja kivoja, ettei niitä voi muuta kuin ihastella! Olet niin lämminhenkinen ihminen muutenkin ja kanssasi on aina yhtä ilo jutella, oli asia mikä hyvänsä. Monesti olet minuakin tsempannut eri asioissa eteenpäin. Tuulia hahmona tuo myös hyvää tasapainoa Seppeleeseen kun hän ajattelee paljon hevosen hyvinvointia ja näitä luonnollisia hevosmiestaitoja, eikä esimerkiksi vaikka ainoastaan kilpailemista ja niissä menestymistä. Olet osa Seppelettä ja harmittaisi kyllä jos joskus päättäisit lopettaa!
|
|
Jason
Uusi ja innokas
Hoitoheppa: Alex
Koulutaso: Helppo A
Estetaso: 130cm
|
Post by Jason on Nov 5, 2015 10:44:07 GMT 2
Adalind on erittäin mielenkiintoinen lisä Seppeleeseen, ihanan rempseä ja reipas, jolla on myös sana hyvin hallussa. Olen kovasti tykännyt näistä ensimmäisistä tarinoista ja olen aina tämän tytön tarinoista pitänyt muutenkin! Soltulle tämä tyyppi oli oikein oiva valinta. Juttukaverina on aina ollut aivan loistavaa ja hauskaa seuraa. On tullut höpistyä ties kuinka paljon ja harmittaa kun Skype ei ole enää käytössä.. Piirtäjänä myös loistava, toivottavasti nähdään täälläkin vielä sun ihania piirroksia (:
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Nov 5, 2015 11:08:33 GMT 2
Jason on hauska hahmo, josta mulle tulee tosi paljon mieleen mun oma pikkuveli. Näin paljon pienten lasten kanssa aikaaviettävänä ihmisenä tiedän, että takana oleva hahmo osaa hyvin aidosti ja osuvasti kuvailla lapsen, varsinkin pojan, ajatusmaailmaa. Ahmin sun kirjoittamat tarinat aina innolla, ja ne saa usein hymyilemään leveästi. Jasonin takana olevaa ihmistä mä en pahemmin tunne, mutta toivottavasti tutustuttais jossain vaiheessa :-)
|
|
|
Post by Cella on Nov 5, 2015 15:05:49 GMT 2
Aurinko on huikea lisä Seppeleen tiimiin – hahmo, jollaista ei ole toista samanlaista ollut eikä tule taatusti ollemaankaan! Veikeä ja ihan koskettavan aito henki sun tarinoissasi, sä osaat puhkua eloon kaikki Seppeleen hahmot ja hevoset aivan omina persooninaan. Sun tarinasi ovat helposti seurattavia, miellyttäviä lukea, eivätkä ne toista itseään missään kohin, mihin usein kirjoittaja vahingossa sortuu. Kynä pysyy kädessä myös piirtäessä: postaamasi piirrokset ovat pehmeitä ja kauniita, kadehdin aina pääni irti kun juku osaa piirtää noin kivasti käsin!
Arskan takana hengaileva heppu vaikuttaa ystävälliseltä, kaikki huomioonottavalta ja kertakaikkisen lämminsydämiseltä tyypiltä. Pursuilevan lahjakkuuden lisäksi siis. Sun kanssa on aina ollut kiva jutella, ja toivottavasti tullaan juttelemaan enemmänkin!
(pahoittelen mahollisia kirjoitusvirheitö, mulla on näpit niin jäässä että ne joudutaan varmaan amputoimaan.. niiden viimeinen teko tulee olemaan Auringon kehuminen!!)
|
|
|
Post by Daniel on Nov 5, 2015 15:57:16 GMT 2
Celleri on huippu! Mahdoton monitaituri, jonka kynästä syntyy niin tunnelmallisimmat ja värikylläisimmät kuvat kuin tunnelatausta täynnä olevat tekstitkin. Windin päiväkirjaa lukiessa saa kyllä eläytyä monenlaiseen - välillä lukijana synkistelee myötätuntoisena messissä ja useinmiten nauraa vedet silmissä. Pienistäkin tapahtumista saa näköjään hervottoman hauskoja, kun ne kertoo hyvin ja asenteella. Vastapainoksi isotkin vastoinkäymiset voi tuntua ihan ylitsepäästäviltä samasta syystä. Ja vielä palatakseni niihin piirroksiin... Mahtavan monipuolisia aiheita, ihana tyyli ja siis kääk ne värit! Cella kokeilee paljon rohkeammin uutta kuin mä ikinä eikä jumahda mukavuusalueelleen. Niinjoo ja niin aktiivinen, että itelle tulee melkein huono omatunto.
Hahmon takana oleva persoona on aika kieroontunut ja karvainen, mutta ihan ok.
Okei. "Ihan ok" on ehkä suurinta vähättelyä koko tässä topassa. Vähän kohmeinen miitin alkutilanne kyllä tarvitsi cellankaltaisen morjens-mä-oon-cella -tyyppisen laukaisijan ja sitten jo päästiin me kaikki muutkin vauhtiin. Hölmö, hassu, sympaattinen ja ehdottoman suurisydäminen, joskus rääväsuinen huumorimimmi.
Ps. hyvä ammatinvalinta *peukku*
|
|