|
Post by Anni on Feb 8, 2016 22:22:58 GMT 2
Mä yritän nyt keksiä jotain muuta kuin viimeksi, vähän aivojumppaa mulle ja uusia ylistyssanoja sanavarastoon, hahaa!
Cellura on niin rähee! Mä fanitan sun piirto- ja kirjoitustyyliä ihan hulluna, koska saat ladattua niihin molempiin niin helkkaristi tunnetta. Piirrokset ovat kuin valokuvia ja tarinat on niin herskyviä novelleja, etten mä jätä ikinä yhtäkään välistä vaan ahmin ne tuoreeltaan. Cellan ja Windin suhde on niin realistisen ihana kaikkine kiukkuiluineen ja toisaalta onnistumisineen ja siinä onkin parivaljakko vailla vertaa! Sä oot niin ihanan aktiivinen osallistumaan kaikkeen ja höpöttelemään milloin missäkin niitä sun näitä, että mä oon jo ehtinyt oppia et sulle voi koodailla ihan mistä vaan. PLUS että mä elän nykyään #cellanterille. Mä haluaisin julistautua teidän suurimmaksi faniksi jos sille paikalle ei oletettavasti olisi niin suurta tunkua! Allu on kaivanut Cellasta esiin ihan uuden puolen ja ei kyllä tullut yhtään yllätyksenä, ettei sitä voi kuin rakastaa 8)
|
|
Adalind
Perustallilainen
Oma heppa: Lysithea
Koulutaso: VaA
Estetaso: 120cm
|
Post by Adalind on Feb 11, 2016 22:26:57 GMT 2
Ihan pakko päästä vähän kehuilemaan kun nyt on vaan niin hyvä fiilis! Anni tuntuu tyyppinä todella mukavalta persoonalta ja vaikkei me mitenkään kauheasti olla erikseen juteltu, niin se sama persoona oikein huokuu vähintäänkin tarinoiden kautta. Teksti on jotenkin tosi kivaa luettavaa joka'ikinen kerta ja ei ole yhtään harvinaista, että oma mies leimailee minua vähintään hulluksi kun hihittelen tietokoneen näytölle. Mutta joo... Anni on hahmonakin juuri sellainen minkä voisi kuvitella oikeasti ihan irl tallille. Sellainen aikuinen tyyppi, joka kuitenkin henkisesti näyttää todellakin olevansa vielä nuori (ja siis eihän me mitään vanhoja ollakaan). Sovit Lailalle myös kuin nenä päähän ja harmaa tamma vaan on niin Annikamaa. Anni/Jiri juttua on aina hauska lueskella, sellaista kivaa (unelma)kotielämää. Tosiaan, ei saa myöskään unohtaa Anni/Daniel ja Anni/Cella matskua, pelkkää sanattomuutta (tai siis mahtavuutta). Ei tässä muuta.
|
|
|
Post by Tuulia on Feb 14, 2016 0:04:41 GMT 2
Oi Adalind <3 Oot mun ensimmäisiä nettikavereita ja ollaan tunnettu kolme pitkää vuotta! Siihen mahtuu paljon ystävyyttä, myös meiän hahmojen välillä, sekä yhteisiä tarinoita ja juonia. Olet todella mukavaa ja hauskaa juttuseuraa ja olisi niin mahtavaa tavata sut irl! <3 Niinä hetkinä, kun ei oo ollut irl-kamua kelle puhua, sulle on aina voinut laittaa viestiä ja oot jaksanut kuunnella =) Ja oi sun piirustuksia! Mä rakastan niitä, ne on niin taidokkaita ja niin sun tyylisiä =) Piirrät upeesti ja tarkasti koneella ja käsin uskallat käyttää kaikenlaisia sävyjä ja värejä. Oot kehittynyt piirtämisessä paljon näiden muutaman vuoden aikana! =) Tykkään myös tositosi paljon sun tarinoista, niissä on aina sisältöä ja joku kiva idea ja juoni. Ja ihanaa, kun tulit takaisin Seppeleeseen, niin ollaan taas samalla tallilla. Adalind-hahmo on mielenkiintoinen persoona, joka tuo omalta osaltaan kivaa erilaisuutta tallilaisten riveihin. Hahmo on vielä Tuikulle hieman vieras, mutta eiköhän meidänkin hahmot pian ystävysty niin päästään taas kirjoittamaan yhteisiä tarinoita! <3
|
|
|
Post by Inkeri on Feb 15, 2016 19:28:28 GMT 2
Tuikku on mulle pitkäaikaisempi virtuaalituttu, jonka kanssa tunnettiin jo kauan ennen Sebeä. Vaikka ei välttämättä aina ollakaan oltu ihan ylimpiä ystävyksiä niin nykyään voin ihan vilpittömästi kehua, kuinka avoin ja aina hyväntuulinen tyttö Ruusun ja tietty Rosan päikkyyn rustailee! Merkinnät on toinen toistaan upeampia etenkin kuvien osalta. Niissä on aina joku kiva idea ja tunnelmaltaan kaikki työt on ihan huikeita. Ja tekniikkakirjo on niin monipuolinen, et esim vesiväritöitä katsellessa mua vähän itkettää -- miten voi osata niin kivasti??? Kirjoittajana oot kehittynyt vuosien varrella myös superpaljon! Tuulia hahmona taas on niin söpö, sellanen tavallinen heppatyttö, joka keskittyy oikeasti poneihin eikä häärää (köh) kaikkee turhaa siinä sivussa (köhköh). Ihanan rento ja huoleton kaikkien kaveri, jollaisia tarvitaan aina mukaan.
|
|
Mikaela
Uusi ja innokas
oh but darling... we're all insane
Oma heppa: Lusmu
Koulutaso: VaB
Estetaso: maahan kaivetut ja mieluusti syvälle
|
Post by Mikaela on Feb 16, 2016 22:18:05 GMT 2
Hyi oot ihan karsee siis voisitko tehä itelles jotain Ei vaa, oot ihana ihminen! En pysty uskomaan, että ollaan tunnettu vajaa vuosi. Mut ehkä se olikin se juttu, että ollaan ainoat tarpeeksi sekopäät koko maailmassa tapaamaan lähes vieras ihminen niin kuin me tavattiin ekaa kertaa. Oon onnellinen, ettet luovuttanut vaikka olinkin kaksi tuntia myöhässä siitä ajasta minkä sulle sanoin kun sua hain meille kylään. Sen jälkeen ei ookkaan ollu päivääkää, ettei oltais juteltu ja oot sellainen ihminen, kelle kerron kaiken. Kuulostaa vähän vitosluokkalaisen jutulta, mutta totta! Mun ei ehkä kannattaisi aloittaa ees puhumaan sun tarinoista, koska pidän niistä niin paljon. Se ei kuitenkaan oo sulle mitenkään uus juttu. Sulla on rento tyyli, josta ei koskaan näy vaikka olisit kuinka takellellut tekstin kanssa. Käytät usein loistavia metaforia, joista voi olla salaa vähän kade ja kuuluukin olla. Inkeri on hahmona loistava ja eiköhän me molemmat tiedetä kuinka paljon siitä voikin saada irti. Nopeasti kiehuvat tunteet on saaneet ja tulevat aina saamaan koko tallin kuohumaan! Inkeristä ei koskaan tiedä mitä seuraavaksi tapahtuu ja sehän siinä onkin parasta: voi tapahtua ihan mitä tahansa. Sun piirroksista puhumattakaan (terv upean avan onnellinen omistaja).
|
|
|
Post by Anni on Feb 16, 2016 22:28:05 GMT 2
Voih mä oon kyllä nyt sairaan nopee! (tai sit en)
Noh, sä nyt oot yhdellä sanalla kuvattuna mielikuvituksellinen. Todella. Ja melkoinen hahmonikkari. Mä fanitan sun jokaista v-hahmoa ihan täysillä enkä kadu päivääkään, et autoin ujuttamaan Miksun tänne! Ei pettänyt tämä(kään) hahmo, oiva parivaljakko Lusmun kanssa, hyvä frendi Annille (kaikkine mutkinensa) ja ne spinnarit, ne vasta onkin. Mikaela on hahmona tosi symppis ja vaikka mä itse saattaisin ärsyyntyä tuollaisista yltiöpositiivisista tyypeistä, Miksu on ehdottomasti poikkeus - sitä sen elämää ja ihanuutta on superkivaa lukea! Tarinoissa on muutenkin ihan hulluna tunnelmaa ja hahmon fiiliksiä, mikä tekeekin niistä persoonallisia ja mieleenpainuvia. Ja helppolukuisia! Miksun tarinat on niin kepeitä (mutta silti hämäävästi niissä on sitä sisältöäkin), että ne vaan hujahtavat ihan ohi silmien. Ja ne Lusmukuvat!! Mä olin ihan shokissa kun näin ensimmäisen: miks mä en tienny aiemmin että sä oot tommonen taiteilijasielu myös kynän kanssa??
Siellä ruudun takana takana luuraa kyllä melkoinen nero 8) Sun (päättömät) jutut ja ideat on saanut mut nauramaan ääneen kerran jos toisenkin, ja on ollut hauskaa tutustua ja päästä juonimaan yhdessä! Oot hassu.
|
|
|
Post by Emmy on Feb 22, 2016 23:32:41 GMT 2
Annilla on upeita tarinoita ja hahmona Anni on mielenkiintoinen ja jotenkin aito. Sopii Lailalle kuin nenä päähän! Annia olen käyttänyt nyt viimeaikoina enemmän tarinoissa ja tyyppi on aina mukavaa juttuseuraa watsapissa ja chatissa!
|
|
|
Post by Katsu on Oct 23, 2016 12:44:06 GMT 2
Emmy vaikuttaa hahmona mielenkiintoiselta ja wapin puolella mahtavalta persoonalta! :-) En voi kuvitella Kuutin hoitajanpestiä toteuttamaan ketään muuta, ja Emmyn kauniit, toisinaan suloisen sarjakuvamaiset piirustukset jaksavat aina ilahduttaa. Emmy käyttää mahtavia ideoita hoitomerkinnöissään ja säntään aina suorinta tietä kurkkimaan, kun Kuutin päikky nousee ylös! :') Hää kuuluu mielestäni Sepukin vakioporukkaan ja tulee heti ensimmäisenä mieleen, kun miettii Seppelettä.
|
|
|
Post by Salma on Oct 23, 2016 16:09:58 GMT 2
Katsu on ihailtavan aktiivinen ja reipas uusi sebeläinen! On hienoa, miten ahkerasti oot mukana tallin toiminnassa. Sun tarinoissa on just sitä heppatyttömeininkiä, joka on koko tän harrastuksen suola. Tykkään lueskella sun merkintöjä ja toivon kovasti, että sulla on vielä pitkä Seppele-ura edessä! Hahmo on myös mielenkiintoinen ja erottuu hyvällä tavalla joukosta, kivaa nähdä mihin suuntaan se tulee vuosien aikana kehittymään!
|
|
|
Post by Wilma on Oct 23, 2016 16:50:48 GMT 2
Salmis on aivan ihana hahmo, sopii niin hyvin yhteen Bonnien kanssa! Salmalla/Allulla on ihan mahtava ote kirjoittamiseen, sun tekstit on niin eläviä ja niistä tulee aina hyvälle tuulelle. Lisäksi rakastan sun persoonallista piirtotyyliä, oon aina ihaillu ihmisiä joiden piirtotyyli on just niiden näköinen ja omanlainen! <3
|
|
|
Post by Nette on Oct 23, 2016 17:18:14 GMT 2
Wilma on hahmona ihanan positiivinen, ja sulla on tosi paljon hyviä tarinaideoita, olispa itelläkin samanlainen juoni-inspiraatio! Olet myös tosi hyvin perehtynyt yksityiskohtiin, hahmojen luonteisiin ja aikaisempiin tapahtumiin, vaikka aloitit vasta viime keväänä.
|
|
|
Post by Anni on Oct 23, 2016 17:22:24 GMT 2
Nette on tosi sympaattinen hahmo - se ujous ja silti niin aidon innostunut heppatytön luonne ovat toimiva combo, ainakin näin lukijan näkökulmasta. Neten tarinoiden aiheissa on ollut tosi laaja kirjo, mikä tottakai lisää lukumukavuutta. Tarinoissa on myös vahvat tunnelmat, joihin on tosi helppo eläytyä! Lisäksi spinnaritarinoiden kautta on saanut vielä vähän enemmän tuntumaa hahmoon ja se jos mikä on iso plussa
|
|
|
Post by Piritta on Oct 23, 2016 17:36:54 GMT 2
Anni on sopivalla tavalla arkailematon - eli kopsahtaa takuulla osaksi porukkaa kuin porukkaa. Anni-hahmo on saanut ympärilleen kokonaisen elämäntarinan ja maailman, mistä johtuen on ihan mahdotonta ajatella, että tuo allekirjoituksen päivämäärä muka pitää paikkaansa. Viime vuonnako Anni todella vasta tuli? No ilmeisesti näin, ja hyvin on asetuttu (toivottavasti) pysyville jalansijoille. Anni on toiminnan ihminen, ja kun jotain aletaan toteuttaa, se hoituu käden käänteessä. Jinnilässä olisi kyllä varmasti kiva vierailla ihan oikeastikin, vaikka elämä ei siellä aina ole pelkkää sateenkaarta ja kukkaistuoksua (eihän elämä koskaan ja missään ole :-D).
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Oct 23, 2016 20:55:40 GMT 2
Piritta-hahmo on huikean hyvin kehitelty ja kehittynyt. Päällisin puolin Piritta on topakka ja pirteä hyvänmielenihminen, mutta syvyyttä siihen mun mielestä tuo se, että sillä on myös huonoja hetkiä. Pirittan helposti lähestyttävää ja aitoa näkökulmaa heppatouhuihin ja ratsastuksenopettajan työhön on mukavaa seurata takapirun muikean mahtavasti kirjoitetuista tarinoista, jotka usein tempaavat lukijan mukaansa ja saavat hymyilymään. Pirittan takana on ihan uskomattoman ihana tyyppi, joka on hyvä, tsemppaava kaveri ja rustaa huippuja tarinoita, kuvia unohtamatta. Toivon jonakin päivänä saavani itselleni edes murto-osan sun piirtämis- ja kirjoituslahjoista ja tarmosta, jolla suhtaudut kaikkeen mihin ryhdyt :-)
|
|
|
Post by Clara on Oct 23, 2016 21:15:41 GMT 2
Aurinko! ♥ Rakastan Arskaa hahmona, se on niin äärettömän symppis tuittupää, joka erottuu hyvällä tavalla joukosta persoonallisuutensa ansiosta, eipä ole ennen tällaista hahmoa tullut vastaan! Oon niin onnellinen myös siitä, että Clarasta ja Auringosta tuli hyvät kaverit Hahmon takana oleva tyyppi taas vaikuttaa todella mukavalta, oot ystävällinen ja avoin ja tosi kivaa juttuseuraa! Tykkään myös ihan täysillä sun kirjoitustyylistä, sun tarinat tuntuu niin tosilta ja osaat herättää hahmot henkiin tuomalla niiden ominaisuudet ja persoonan esiin ihailtavalla tavalla. Toivottavasti pysyt Seppeleessä vielä piiitkään ja ehditään tutustua vielä paremmin!
|
|