|
Post by Jusu on Jun 5, 2009 11:49:31 GMT 2
Dreamer, joo, kyllä on Veskun ja Juhan koirat menestyneet mutta ei todellakaan sillä, etteikö heillä olisi hyviä koiria. Meille oli tarkotus tota Tommya (Supertrampia) kattella koiralle ja siitä jo sovittiinkin, mutta joutuivat palauttamaan Supertrampin, sehän oli vaan lainassa Suomessa. Sitten vähän aikaa mietiskeltiin, että no ehkäpä sitten Leonhard's Pearldiver, mutta lopulta neiti astutettiinkin sitten heidän italialaisuroksellaan Playing Bolrosella (koskaan muista miten se kirjotetaan, onko se Polrose vai Bolrose ja muutenkin nimi varmasti päin prinkkalaa) tossa pari vuotta sitten. Toivottelen onnea sitten teille, kun päätätte tyttelin pennuttaa, ja ihan varotuksen sanana, olkaa tarkkoina; meillä meni kaikki sitten lopulta pieleen, kun ultrassa oli vähän kokemattomampi eläinlääkärin sijainen, joka lupaili 4-5 pentua. Sitte ei synnytys meinannutkaan käynnistyä ja vietiin koira pieneläinklinikalle, ja koska luultiin kaikki vielä siinä vaiheessa että pentuja on se neljästä viiteen, lääkärit päätti ettei koira ollut kovin kiireinen tapaus, koska kaikki vois mennä vielä ihan hyvin ja ne sitten leikkas eka toisen nartun. Sitten kävi ilmi, että kappas vaan, pentuja onkin vaan yks eikä sen supistukset riitä käynnistämään synnytystä vaan pentu on nyt vähän niinku puolitiessä ja heikossa hapessa. Se ei sitten jaksanut elää vuorokautta kauemmin. Ootko muuten westiefoorumilla käynyt? En edes tiiä onko paikka kovin aktiivisesti hengissä enää, mutta ylläpidossa istuu miun veli 10 päivää Portugalissa, not bad Sain justiinsa piirrettyä yhen poniotuksen, mutta kun en keksinyt taustaa, jätin sen sitte tekemättä. Ehkä mä jossain välissä saan taustan piirreltyä Ja sit mun pitäis jatkaa pakkailua, mut meinasin että jos vielä yhen tarinanpätkän ennen Portugaliinlähtöä ehtisin Sentille kirjotella vaikkapa eillemmalla, niin kiva homma.
|
|
|
Post by eija on Jun 5, 2009 13:08:55 GMT 2
Lievää kisajännitystä ja kissoja
otsikko.. Heh. Mutta siis huomenna on itse järjestämäni koulukisat ja appuvvaa.. Pelottaa ihan saakelisti. Yksi tallilikka menee Valpulla perusmerkin ja itse todennäkösesti menen C:n. Koulua en oo kisannu piitkään aikaan. Varmaan joskus 2006 sata-hämeellä:)Tuomareina toimii äitini Anne ja tämän kaima "toinen" Anne, jonka tytär tulee myös kisaamaan omalla hevosellaan. Mulla on varmaan puolet hommista tekemättä, joten pitäis pikku hiljaa nostaa ahteri tuolista ja kadota ulos, josko sais vaikka esteetkin purettua kentältä..^^
Janus on ihana.. Rakastan connemaroja (valpu on)! Januksesta tulee jotenkin mieleen Fanni, tosin Janus on luonteen perusteella oikea turbo. Fanni taas.. Vähemmän turbo. Alina, jos joskus Janukselle haetaan toista hoitajaa, olen varmasti mukana xD.
Murh, noi kissat on sittten ärsyttäviä. Pikkuveli tykkäs kun nimesin kaikki kolme jäljellä olevaa seuraavasti: Terminaattori, TäysTuho ja Paholainen:D
Mutta nyt menen, ai niin vielä sellainen että: Paljon Onnea Cäpä
Eija
|
|
|
Post by Dreamer on Jun 5, 2009 16:01:09 GMT 2
Lynn, juu Tommy oli aika upee, toi Bihlan emo meinas mennä sille tarjoomaan itteensä ku Vesa ja Juha oli auttamassa sen astutuksessa ekoja pentuja hankittaessa (siitäki on vaikka kuinka kauan ).. Ja ultrassaki olin, eläinlääkäri sano että 3-4 pentua olis tulossa, ite katoin että olis viis. Sinänsä ollaan oltu onnekkaita että ton Siidan synnytykset on sujunu hyvin. Ekasta pentueesta synty viis, joista yks sitten kuoli parin viikon jälkeen ja tosta pentueesta jossa Bihla synty oli kuus, viis elossa ja yks kuollu narttu. Bihlan isä on tosta oulusta White Twinkles Alborada Armani, ite tykkään Nipsusta uroksena. :'D Lisäksi Pellossa tää mun hurtan serkku pesi kaikki muut, oman äitinsäkki ja oli rotunsa paras.
|
|
|
Post by Cäpä on Jun 5, 2009 16:54:16 GMT 2
Nyt sitten minäkin taas kotiuduin leiriltäni, aivan mahtavaa oli<3 Porukka oli parasta ikinä, ja yöt valvottiin ja päivät piirrettiin! Kiitosta kaikille onnittelijoille, ihmeellistä miten moni muisti...<3
Ja täällä on tietysti taas tapahtunut aivan ylipaljon kaikkea, uusi hevonen, leiri (josta jäin paitsi...) ja vaikka mitä muuta. Mutta nyt hoitotarinaa Pikulle, ettei ponksi jää aivan toimettomaksi! Treeniä treeniä, nyt kun on sillä leirikin edessä... =D
- Cäpä
|
|
|
Post by Ilona on Jun 5, 2009 18:01:20 GMT 2
Jee! Tänään pengoin isän levy hyllyä(joka on pieni) niin löysin levyn josta ladata Photoshop 7.0! Tai siis isän koneessa on jo se mutta Elkun ja mun koneessa ei ja siinä on vain piirtopöytä. Joten eikun vaan lataamaan! (: Mutta vasta heppaleirin jälkeen.. (; Hiirellä opettelin käyttämään ja värittelemään sillä ja tässä tulos: i44.tinypic.com/k3q39t.jpgIhan ok, mut ehdin jo rakastua photariin! <3 Ihana väritys, semmonen pehmeä eikä mikään kova.. :3 <3 Yää, Jokke meni tästä syömään ja Elkku sekä serkku kirjastossa mutten mie halunnu mennä mukaan.. Ja äiti ja isä siellä soittamassa konsertissa, joten mie oon tääl nyt ihan yksin. Akvaario senku vaan pulputtaa.. Mutta moikkelis, jatkan piirtämistä! (:
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 5, 2009 18:35:31 GMT 2
Ahh, jotenkin inspaa pitkästä aikaa Seppele. <3 Kaikki on kivaa ja värikästä ja ihanaa, eikä kohiksienkaan lisäily ollut kovin tuskaista. Ja kirjoitan par'aikaa Himpsulle hoitotarinaa - jei!
x kohikset lisätty x hoitomerkinnät laskettu
Ja huomenna herätys noin kuudelta, seurakunnan gospel-reissu :] "Kiva".
|
|
|
Post by Jusu on Jun 5, 2009 19:14:04 GMT 2
Oi oi, nyt oon kyllä hyvällä tuulella hyvän aikaa :] Ja joo, kuuntelen yhä sitä yhtä Hallelujah -äijäkööriversiota awww. Ja hei, pitkästä aikaa mä kirjotin jotakin treenitarinan tapaista Ja oli kiva piirtää poneja, meinaan Pella, Hilla ja Taigan puolikas pää ja neljä jalanpuolikasta leiriä varten Tjaaha, piirsinhän mä tänään loppuun sen yhen shetikkakuvankin kyllä, ei käy sitä kiistäminen, on tullut piirrettyä paljon poneja tänään! Voisin kohta raijata sen shetikan photobucketiin ja kysellä mielipiteitä. Kokeilin yhtä uutta väritystyyliä ja aijai oli jännää :3 En sitten osaa itse sanoa, miten se onnistu, mutta ihan jees ekaks yritelmäks *olankohautus* Huomenna miullakin aikanen herätys, tai Jossun herätys ei kyllä ole muhun verrattuna edes aikanen, mie varmaan joudun siinä kolmen maissa haukottelemaan itseni hereille. Lennetään meinaan Tampereelta Bremenin kautta Portugaliin, ja kun Tampereelle on niin pirun pitkä matka mäyh. Ja kun konekin lähtee aikasin. Tättärärää, mä menisin nukkumaan, muttakun oon sellanen yöeläin etten osaa. Huolestuttavaa kyllä, mä oon hirmusen vähäuninen - en yksinkertasesti osaa nukahtaa ennen puolta yhtä, ja silloinkin vaan jos oikein yritän, yleensä valvon kahteen-kolmeen vaikka miten yritän nukahtaa. Ja aamulla herään sitten nyt lomallakin viimestään yheksältä, ja jos oikein yritän, voi olla, että oon puol seittemän hereillä ilman vekkaria. Huu. Että siitä sitten vähän virikettä leirin kehystarinoihin, by the way Yks kukkuja aina porukkaan mahtuu. Hmm, mun pitäis suunnitella Ilun ja Hennin kohiskuvat, ja mua pelottaa piirtää Tiia kun läiskät menee kuiteski väärään kohtaan ^^' nomut elkää murhatko mua sellasesta pikkusyystä, mä en ole supermies. nainen. Miten vaan.
|
|
|
Post by kisuli on Jun 6, 2009 10:48:15 GMT 2
Heipsan.
Tuolla ulkona on ihan pirun kylmä - ja huomasin sen olevan totta kun menin hoitamaan IRL hoitsuni. Tonnehhan jäätyy, saa laittaa kohta pipon ja toppatakin päälle. Kiva _kesäloma_. :--( Toivottavasti lämpenee vielä. Huomennaki mun pitäis mennä ilman satulaa tolla saksanratsuponilla.
Lynn/ Ole onnellinen ;D Portugalissa on lämmintä, tai oli ainakin silloin kun me oltiin siellä. Mä tahon kirjottamaaan.. Hei, milloin toi Flooran toinen hoitaja oikein valitaan? =)
Sori, lyhkänen.
|
|
|
Post by Nana on Jun 6, 2009 10:52:43 GMT 2
Hah, löysin salkkareista piiiiitkän juonipaljastuksen <3 Ketkä kuolee räjähdyksessä, mitä sen jälkeen tapahtuukaan ja kaiken. Sori, mut oon kunnon trooo-salkkarifani.
Elämä hymyilee! koiranpentu tulossa (<3), leiri (<3), alotan syksyllä taas ratsastuskoulussa (<3) ja kaikki on OK. Tosin täällä on aivan järkyttävät ilmat, sataa, tuulee ja kaikkea mahdollista ja lämpöä huimat 4 astetta.
Ensi viikonloppuna serkuille, koiran isää näkemään! + ajan mikroautolla jees ! Mölkkyä ! ah siellä on aina niin hauskaa, niin ja muurikkaletut = rakkaus. (;
Ja sitten flienilläki menee hyvin! laajennus tulossa ja kaikkea mahdollista. // Puhuin pipsan kanssa puhelimessa eilen yhen sanan ja sitten tulin kauhunkankeeks ja lopetin. (:
|
|
|
Post by Ros on Jun 6, 2009 13:06:59 GMT 2
Nana: Pakko kysyy että mistä löyty? Laita vaikka linkkiä yksärillä ni ei pilata kaikkien iloa.. En jaksa oottaa syksyyn! ; D
Asiasta toiseen olen nyt kerrassaa onnellinen!! Ruotsintuonti shettikseni sai tänään unelmien tallipaikan Artsilasta! Poniformula näyttää viihtyvän hyvin ja on taas yksi ongelma vähemmän : )
|
|
|
Post by Shinqua on Jun 6, 2009 15:52:54 GMT 2
Onnee Ros paikan saamisesta. Mä olin sellaset 6h tänään kokkolassa shoppailemassa ja hitsin kylmä tuuli oli . Löyty vain yhet farkut, kaks t-paitaa ja kaks hupparii ; ) Tänää hiukkasen tylsää ja tollee Nana.. miullekki voi laittaa sen osoitteen, jos ees tätä huomaat = ) Ootan aivan hirveesti et pääsen särkänniemeen! mahan pohjasta kipristelee ja siel on perhosii ku ajattelenkin niitä laitteita ;D huhhuh... Sori petollisen lyhyt viesti...mikä on muuten pisin tietämänne sana? Shinqua
|
|
|
Post by Karoliina on Jun 6, 2009 16:59:32 GMT 2
Nana// Mullekki voi laittaa linkkiä, kun olen täällä ihan housut kintuissa, kun niin jännityksestä jo ennestään tutisen :DD
Tänään onneksi ilma ollut vähän parempi, ja oma mieliala noussut hurjasti. Inspistä rutjakkaasti Aksun tarinaan, ja alankin heti sitä väkertämään, kun tämän olen kirjoittanut :DD Tiistaina sitten lähdetään bestan ja siskon kanssa junalla Joensuuhun, kohti iskää ja omaa ponia<33 Aika fiiliksissä olen, mutta harmittaa, jos jatkuu tälläiset synkät kelit..Ei nytkään paista aurinko, mutta ei sada ainaskaan vettä..
Suuniteltiin äitin kanssa eilen jo, milloin tullaan isältä ja mitä sitten tehdään. Luultavasti Linnanmäelle mennään, vaikka eihän viime käynnistä ole kulunnut kuin alle kuukausi. Olinhan luokkaretkellä Lintsillä toukokuun lopulla, :DD Sitten mökkeillään, ja vietetään muuten vain tätä auvoista kesälomaa! xDD
Lyhyt viesti :DD
- Karo
|
|
|
Post by ruu on Jun 6, 2009 17:53:17 GMT 2
Karoliina / Kiva kun saat sen ponin.. Voi kun itsellänikin olisi.
Miulla on huomenna kisat ja jännittää kamalasti. Korkeus on vain 40-50cm koska seuraava olisi ollut 70-80cm ja sitä en ole IRL hyppinyt. Olen kyllä ollut ennen kisoissa mutta silti...
Olen innoissani tästä leiristä hoitsuttomille. Ylimääräisiä kuvia tulee ainakin 3 : DD
Anteeksi lyhyt viesti, taas. Pitäisi joskus koota kaikki samaan juttuun...
- Roosa
|
|
|
Post by Maiss on Jun 6, 2009 19:04:50 GMT 2
Maiss taas kirjottaa (:
Nyt mä vatsa sain tietää et Lynn piirtää kohispalkinnot : D Mutmut mitä Anna sit piirtää ku kokojan löyyän uusi Annan kvii, spesiaaleja? : )
Roosa// Mäki innoissani hoitsuttomien leiristä ; D
Janus on tosi ihana <3 (sori kommentti)
Eilen kirjotin ekna iltatallin (: Mun mielest oli ihan hyvä (; Ja tapahtumatarinastakin tykkäsin mut tuntitarinaan ei ollu inspitä mut pakko oli kirjottaa... Tänää piirsin kuvan paintilla leiristä (: huonolaatunen mut kuvaon ihan hieno paintkuvaks, mun mielest. saatte sitte nähä sen joskus... (;
Ens tiistain alkaa leiri joka loppuu maanantain ja sit on täälläkin leiri ja sit on ridaleiri <3 Stdicuppi ei menny hyvin, mut what ever (:
Maiss
|
|
|
Post by Elkku on Jun 7, 2009 7:34:24 GMT 2
Tännäään mie lähen ratsileiril. (: Pelkäsin eilen et äiti ois perunu sen ku oli aika paljon huippaus tunnetta ja pään särkyä. (ehkä hieman kuumettaki mut en tietenkään kertonu. ) Mut tässä sitä ollaan aivan pirteänä ja reippaana, valmiina lähtemään kello kaks. (: Höh en pääse Eppuu hoitamaan joten pidän leirin aikana vapaata. Jänskättää kenellä meen ekal tunnil mut tuota... Jollain kival shetul ois mahtii mennä. (: Shinqua// Ite en tiiä ku mietin nii pää tuntuu poksahtavan. =D Maiss// Tarkotat varmaan Annee..? =) Meinaa tääl ei oo ketää Annaa. Anne piirtää tilauksii ja spesiaalei. Spesiaalit on hoitajille niiden ahkeruudesta. (ite mietin vielki et ku oon taukoilemalla hoitanu ja sit Anne piirtää mulle spessun.. : D)
|
|