|
Post by Jutta on Jun 7, 2009 10:30:05 GMT 2
Elkku// Minne sä meet Elkku leirille? Mä katos lähen tänään myös leirille samoihin aikoihin että että aattelin että eikai oo sama leiri sattunu! Meetkö muuten Joken kaa samalle? (sori kysely ja piinausXD)
Mutta mutta niinkuin jo selviskin mä lähen tänään leirille ja hyvin ilosta. Tosin on omat vuokriksetki täällä että heppailla saisin kuiteniki mutta sisko hoitaa sisko hoitaa Pyydän leirillä hoitsuks ehkä... ööö... iiiiik mä en oikeestaan tiiä joten tartten teiän apua. Mula on kaks vaihtoehtoa joista kerro hyviä ja huonoja puolia!
Hemppa (Helmi poika) Hemppa on ihana kiltti, mutta yyper ahne herrasmies. Se on tosi hyvä koulupolle opetusmestari. Kaikessa muussa unelma paitsi maastossa yli ahne... Kerran talutin sitä tunnille niin herra päättiki työntää ison suokinpäänsä roskikseen... se söi uskokaa tai älkää... banaanin kuorta. Onneks ehin napata sen pois!Maiss änesti Hemppaa!
Niki (parusnik) Niki on semmonen äksyiliä. Se tervehtii aina korvat luimussa. Se näykkii/puree littaa ja muuta mahdollista. Ratsuna este hullu! Koulu sujuu. Aika säikky ja nuori ruuna kyllä on. Jotenki vaan herra on aina kiehtonut...
Nonni odotan kommenttejanne kiitos!
|
|
|
Post by Reega on Jun 7, 2009 11:08:12 GMT 2
Voi, mun pikkufrettikultapallero sai nimekseen Ruuti (koska oikea sätky elukka, ei pysy hetkeäkään paikoillaan). Se on nyt yheksän viikkonen, ja suloisimmillaan <3 Pistän kuvia illemmalla, heti ku väsyy ja pysyy paikoillaan kuvattavana...
|
|
|
Post by Miina on Jun 7, 2009 11:13:02 GMT 2
luna// pihalavanratsuriiheen mennään.. (: <3 Haluun hoidokiks Lissun! <3
Felicia: Eli lissu on öö.. nuori welsh B-ponitamma. Kiltti pikkunen, alettu nyt vähän tunneilla ratsastaa vaan kokeneemmille ratsastajille. Hoitaessa mahdottoman kiltti. Kerjää nameja ja hellimistä, paitsi, että huomionkipeänä näykkii.. (: Muuten hoitaessa tosi kiltti. Ratsastaessa voi perä lentää. : DDDD
Juu, että tommosta luvassa mun pikku leirihoitsukalta.. <3 sori, lyhyt..
|
|
|
Post by Ilona on Jun 7, 2009 11:55:39 GMT 2
Tänään niin sinne heppaleirille.. ((: Oon ihan täpinöissäni kun mennään n. tunnin päästä Jokerin luokse ja sitten vielä kun Radduliini kyljys hauveli tulee mukaan niin aij että.. (: Paitsi enää harmittaa se että mun ns. "kaveri" ei pidä siitä et yks meiän luokkalainen(siis se kaveri on meiän kans samal luokal) tulee meiän kans myös sinne leirille. No, ekaks se olikin semmonen ärsyttävä mut nyt siit tuli ihan normi ja tolleen. Mut kiva jos se ns. "kaveri" pilaa leirin vain koska häntä ei miellytä että jollain muullakin on täydet oikeudet tulla sinne leirille meidän kanssa! Iha uskomaton se meidän ns. "kaveri" on..
Hoidin tuosta Tiian, kun en sitä nyt pariin päiviin pysty hoitamaan.. Tuli "yhteensä" pitkä tarina pitkiin aikoihin. Tai siis mulle se on pitkä, en tiiä teistä.. : D Mutta nyt meen kattomaan et kaikki on pakattu, ym. (:
|
|
|
Post by kisuli on Jun 7, 2009 13:11:53 GMT 2
Jokeri! :--D Millon se valitaan se hoitaja?
IRL tallilla söpöt tallikoirat <3 Huli ja Vili. Aivan ihania, niin huomionkipeitä. Ilu// Ofc kaikki saa tulla leirille, jos on sinne paikat varannu..? Niin ei sillä sun ns. "kaverillas" oo mtn valittamista :''D
Tunnilla mentiin kavaletteja, tosi pieniä. Ratsu vähän lähti käsistä ku se innostu nelistämään, viereisellä kentällä kun juoksutettiin yhtä toista hevosta.. Mut lopputunnin meni ihan hyvin, pitkästä aikaa se ei lähteny nelistää ihan täysillä ♥ Olen tyytyväinen siihen, sekä itseeni... : D
Tää menee lukee teijän tarinoita 8'''> Ja sori, ehkä hiukan lyhyt.
|
|
|
Post by Maiss on Jun 7, 2009 15:26:26 GMT 2
Maiss täällä taas (:
Kirjotan ponista jonka mä haluun lerihoitsuks:Eli Minnin haluaisin. Se on semmonen tummanruskee/musta minishettis ; D sillä ei ratsasteta paitsi jotkut vauvat koska sil on satula ja tällee. Se on ihana ja utelias ja maailman söpöin <3 Mut jos en saa sitä ni haluun ehkä semmosen mustan ihan shettiksen, tai sitten lehmänkirjavan risteytysponin jonka säkä n. 120cm (: en oo kumpaakaa noista kahesta vkasta nähny mutta tiiän että Eppu (lehmänkirjava) on toooosi laiska, mut ei se mittää koska mä tykkään laiskoista ja villeistä IRL en automaateista, mut sinne minne meen leirille ni siel ei oo kai automaattej, onneks (; Ja sinne on syntyny tuntsarille varsa <3 ja sit yksityiselle syntyy kans (: toivottavsti ennen leirii joka on 29.6.
Mä oon nyt piirtäny pari kuvaa leirille siis hoitsuttomien (: yks on paintilla (ja epätarkka ): ) mut se on mun mielest hieno. ja sit yks on PSE 7.0 ja se on uittokuva : D jahjah. Leirien noi kehystarinan noi hommelit on tosi hyvii Jossu! on paljon inspistä : )
noh eipäs tässä muuta. en oo kiusaamas teitä nyt sitte ti 9-14.6 joka on sunnuntai. mut maanantaina tuun leiriltä ni sitten taas kirjottelen ja teen kehystarinoita ja muuta leirille ja tunneille. : D
Maiss
|
|
|
Post by Henrietta on Jun 7, 2009 17:06:30 GMT 2
Viikko Bulgaariassa - taivaallista <3 Mut Seppeleläiset melkein unohti mut, byääh. Noh, täälähän on niin paljon kävijöitä että ei kaikkia välillä muistakkaan. Eikä tosta tarvi vetää herneitä nenään, leikillähän meikä vaan. Tokkari oli paras - pusi åusi, mut joo, on kiire saunaan ja sorry sorry, pikari, mut >>
|
|
|
Post by kopsu on Jun 7, 2009 17:06:54 GMT 2
Kopsu is back!
Jäittekö kaipaamaan? Ettekö? Nooh.. jaa no ei kai se mittää :D En pahastu! Käytiin tosa lauantaina Raadelman ratsukartanossa, ja nyt täytyy sanoa et WOW mikä paikka! Siel oli varmaan jtn. 30 hevosta ja puitteet olivat mahtavat! Siel oli maneesissakin jotain ihme kuitua pohjana :o varmaan aika kallista. Siellä asuu se mun tädin heppa Roi <3 Niiiiiiin ihana ori poika <3 Sen koko nimi on Roi du ballet, jos joku on joskus kuullut. Ruotsissakin astutuslupa ja saanut sieltä jonkun koulu GP:n ykkös palkinnon tai joittain. Mut niin hiano paikka oli!
Onko joku teistä käynyt Raadelman ratsukartanossa? Voitais vaihdella kommentteja yms.
Huh, äsken sopersin sen maksun sinne kesä talkoisiin, ja aikaa hirvee tuli, mut toivottavasti hyväksytään maksuksi. Oltsiin kans äskun niis Merefesteil, Ukis, laitilas, tai jottai. Mut pittää raapustaa tunti tarina, ja kahdelle muulle hoitsulle tarina, joten menen kirjoittamaan. ;D Morjens!
//Kopsu
|
|
|
Post by Sirppa on Jun 7, 2009 17:22:49 GMT 2
Awww.. että oli mukava leiri. Me käytiin leirillä (ei ridaus leiri) Power parkissa ja mä kävin ihan eka kertaa puuvuoristoradassa. Siis eka kerralla mä sanoin mun leiri kaverille sillen että nyt mä kuolen nyt mä kuolen ja mua kadutaa kun se lähti liikkeeseen. No kattelin vaunun yli kun se alkoi nousemaan pikku hiljaa sinne korkeimpaan kohtaan. Ylhäällä sulkiin silmät ja otti ihan sikana vatasta. :S Mä pitiin koko jutun ajan silmät kiinni. Sitten myöhemmin menin uusiksi siihen. Nyt oli eri kamu mukana. Pitiin silmät kiinni sen laskun ajan ja välillä tirkistelin että missä mennään. Kolmannella kerralla mä sulkiin silmät vaan kahdeksi sekunniksi ja katoin sen koko radan ja kiljuin myös xD No neljännellä kerralla silmät oli ihan kokonaan auki ja kiljuin mukana. Kun oli lähdön aika niin en mä olisi halunnut. Kinuin kavereilta vaan että: - Voinko mä käydä vielä kerran, Pliiiiiis. Mut ei.. =( no ei se mittään oli ihan hauska leiri. =D
Siis VAU! Tännehän on tullut uus poni Janus =D söpö ku mikä. Sit leirille hoitsut jaettu ja kehys tarinat jaettu. Ja tarinoita on tullut ja vaikka mitä. =D
Mutta Sirppa tästä lähteekin kirjustelemaan kehys tarinaa. Moiks
-Sirppa-
|
|
|
Post by Jenna on Jun 7, 2009 20:37:37 GMT 2
äh, anteeks mut alan taas valittamaan teille. alina perustetaanko sellanen kaikki-pännii-ryhmä? :---D no mulla ny tälläne pikkuriikkinen, mutta silti raastaa hermoja. jotenki vaan oon huomannu, ku tääl porukas leviää sellanen juttu. esim. yks henkilö käyttää vaikkapa (: <-- tuollaista hymiötä, kuitenkin hetken kuluttua kaikki alkavat käyttää samaista hymiötä koska se on nyt niin in. itse olen huomannut saman ja voin myöntää ettenkö itse olisi käyttänyt samaa hymiötä joka on ollut nyt niin ihq. kuitenkin, nyt olen luopunut puoliksi tästä (: -hymiöstä koska suurinosa käyttää sitä. joten ajattelin siis ruveta käyttämään nenähymiötä (= :--D / :--) ). olen kuitenkin huomannut tämän myös osaksi levinneen myös toisille.. joten taaskaan en saa käyttää sitä mun spesiaalihymiötäni, josta mut vois tunnistaa miljoonien joukosta. enkä tätä hymiötä ole pitkiin aikoihin nähnyt täällä. jotenki kummasti tuli vaan mukaa heti ko mäki aloin käyttää. älkää ny syyttäkö muaki tästä pikkuvalittamisesta (jos jotain tajusitte) mut taidan vaan olla väsyny tai kyllästyny. joo, varsinki ku potutti niiin simosti, kun kukaan perheestämme ei voinut lainata omaa läppistään koska olisin tarvinnut kahta konetta yhteen evil planiin. noh, sitten tänään tulin mummulta, oltiin yötä ja tällai. mässäsin kaikkee herkkuu. huomenna ratsastustunti.. mutta sitä ennen pakko imuroida. nyyhkis. WEAR! onnittelen sua jo siitä että sulla on kohta 300 HM täynnä! Todella hieno saavutus (ainakin mulla joku tavoite  ), pakko taputtaa sua päälaelle, oot tehny hienoa työtä ja todellakin, olet taigasi ansainnut. CÄPÄ! anteeksi, olen matti myöhäinen ja nyt vasta sydämelliset synttärionnittelut! paljonkohan neiti on täyttänyt? jennan valitus- ja onnitteluviesti saanut päätöksensä. (valitusviesti kuitenkin saanut iloa kirjoittamiseen hiukan yli vuoden oloajasta täällä Seppeleessä! hooray!  ) p.s. tämä ei koske teitä mutta mua taas ärsyttää se, kun keksin jonkun kivan sanan.. tyyliin lisään aina joidenkin sanojen perään liisan tai kaisan (jamboliisa, jennakaisa.. jne (hölmö!!)) niin nyt pari henkilöö käyttää myös sitä.. ja väittävät että mukamas on sanonu sitä paaaljo ennen ku mä oon keksiny sen. ja sitten ite käytän kaikkia erilaisia sanoja, jotka olis just niinku mä. mutta ei. taas mun ainutlaatuisuuttani riistetään. p.p.s. mulla on niin himo yhtä virtuaalihepo-salarakasta kohtaan, että pääni halkeaa erilaisista ideoista ja voisin mennä kirjottaan kaikki heti sille!!
|
|
|
Post by Maiss on Jun 7, 2009 21:05:23 GMT 2
Minä täällä taas (:
Minullekin onnittelut Wearille : D tosi iso saavutus! Sun pitää saada spesiaali tosta (;
Minä tästä lähden ja liitän ton leiri kehysrtarinan, tuli ihan hauska (; kommentteja saa antaa : )
Sori lyhyt vietsi mutta Maiss lähtee kohta nukkumaan (;
|
|
|
Post by wear on Jun 7, 2009 22:13:10 GMT 2
Heii taas ilmottelen vaan olemassaolostani ettette te pääse unohtamaan mua! :´) Ja tosiaan, kiitos kaikille ennenaikaisista onnitteluista, älkää kuitenkaan vielä nuolasko ennekuin tipahtaa. Enhän mä välttämättä saa ikinä sitä 300 hm kasaan jos vaikka saan äkillisen sairauskohtauksen tai jos saan bannit tälle foorumille kun käyttäydyn niin epäasiallisesti :´D no ei ehkä kuitenkaan. Mutta siis nyt pitäis keksiä joku kiva idea tohon 3oo hm- hoitotarinaan. Mun pää vaan lyä tyhjää ja en keksi mitään hauskaa kirjotettavaa. Haluun kuitenkin tosta hoitotarinasta vähän spesiaalin, mut en keksi miten...
Mitään muuta ihmeellistä ei mulle kuulu, odottelen ihan täpinöissä Taigan varsan syntymää! : ) Tolle seppeleessä järjestettävälle leirillekkin olisin halunnu mut ripari osuu just huonosti tohon päälle ja sitten lähdetäänkin heti mökkeilemään. : s No mutta mie tästä jatkan yödataamista
|
|
|
Post by Veera on Jun 8, 2009 8:27:20 GMT 2
Hmm... Mitäs minun korvani kuulevatkaan onko ponipallero kantavana? : o Onnea ja tuhannet halaukset, Wearille, Siirille ja tietysti Taigalle, jos näin on!
Tekisi mieli jäätelöä, mutten jaksa käydä pakastimesta hakemassa. Kirjoittelen täällä kehystarinaa, vaikka inspiraatiotaso on matalalla. Tekisi mieli kisata virtuaalihapat puhki, mutta ei vielä, kun niillä ei ole tallipaikkaa. Kyllä mie vähän niillä jo alottelen. Ja Rosille täytyisi laittaa Lupista taas vähän kuulumisia. (;
Mie olen suunnitellut meneväni nyt kesälomalla Mikkeliin serkuilleni ja vanhemmat eivät ole vielä varmoja pääsenkö, sillä en osaa mukamas käyttäytyä! Pah, voisivat haistaa...>D
Mutta, mie häivyn täältä ja voisi Mankiakin hoidella kenties!
-Vertti
|
|
|
Post by kisuli on Jun 8, 2009 8:51:30 GMT 2
Onnea Wearille, pian täyttyvän (vai onkos se jo täyttynyt?) 300 hm johdosta, ja toivottavasti Taigapalleron varsasta tulee söpö ja terve! (;
Kauhee inspis kirjottaa jollekkin, mut eeeiii... Ei inspaa Aafroditen hepoille just nyt, ja muita ei olekkaan (: En sit tiedä pätkääkään mitä tekisin, hirveesti oon suunnitellu kyllä yhelle hepolle hoitotarinoita, mutta luultavimmin joudun heittämään ne roskikseen... Tulkaa meseen tyypit, jotka mun mesen tietävät! ( suomenheppa-97@hotmail.com ) Kjäh, isoveli alkaa huutamaan ku oon heti aamusta koneella (; Mut on niin tylsää...
- Sophie
|
|
|
Post by Shinqua on Jun 8, 2009 9:05:02 GMT 2
Veronica// Taigan päiviksessä luki tarina joten kyllä tamma varmasti odottaa ...
Sophie// Mulla ei onknelmia ; ) paiti serkkupoika, joka haluaa vain olla...kalassa! Mut se kokoajan sanoo vaa et nyt se taas nörttää ja taas ja taas ... eli sitä rataa mennään.
Eilen menin polluskalla lännensatulalla ja kiwaa oli. Siinä on kiva istua ja rentoutua kuin tavallisessa satulassa.
Tänää ei paljo mitää tekemistä, paitsiii kalastaa! =) Eilen sen serkun kaa tehtii jotai omaa muonoo leikisti niistä kaloista grillissä ja tänäänkin varmaan xD
Joo mut heiputi =)
|
|