|
Post by Josefiina on Nov 14, 2010 14:12:24 GMT 2
HAUT PÄÄTTYNEET - KIITOKSET HAKIJOILLE!Kaikki Seppeleen hevoset vapaana - hae hoitajaksi suosikillesi!Hurmaavat hevospersoonat, ihana talliporukka, hulvattomat tapahtumat, ratsastustunteja, leirejä, kursseja... Seppeleellä on paljon tarjottavaa hoitajilleen, joista yksi sinä voisit olla!
Seppele käy läpi uudistuksia (lue esimerkiksi tämä topic). Nyt sinulla on mahdollisuus liittyä iloiseen talliporukkaamme! Kyseessä on siis jättihoitajahaku, joka on ikään kuin yhdistetty hoitajahaku ja hoitajapäivitys. Periaatteessa kaikki hevoset ovat vapaana, mutta etuoikeus hevoseen on sen vanhalla hoitajalla (/vanhoilla hoitajilla) - tietyin ehdoin. Hoitajat: voitte siis kuitata hoitajanpaikkanne kommentoimalla tähän keskusteluun tyyliin "haluan säilyttää pestini" (mainitse, ketä hoidat, jotta uudet kävijät tietävät, onko heidän suosikkinsa mennyt!). HUOM. tämä on kuitenkin teille mahdollisuus hoitsunvaihtoon, eli hakea hoitajaksi jollekin muulle hevoselle! Jos olet uljaan puoliverisen kaitsija, mutta olet aina haaveillut pörröisestä ponista, nyt on aikalailla ainutkertainen mahdollisuus. Muistathan kuitenkin uuden 1 hoitaja/hevonen-säännön: et siis voi hakea kakkoshoitsua. Itse rohkaisen kokeilemaan hoitsunvaihtoa, jos on esimerkiksi pitemmän aikaa haaveillut jostain muusta hevosesta :) Emme tietenkään automaattisesti anna esimerkiksi uusien hevosten hoitajanpaikkoja vanhoille kävijöille - nekin pitää ns. ansaita. Toivomme myös itsetutkiskelua. Jos sinusta on esimerkiksi pidemmän aikaa tuntunut siltä, ettei hoitaminen maistu, tee reilu teko ja luovuta hoitajanpaikkasi innostuneemmalle. Jos taas kuittaat paikkasi hoitajana, ilmoitat selkeästi, että innostusta ja inspiraatiota löytyy. Emme edelleenkään vaadi mahdottomia, mutta kuukausitolkulla listoilla roikkuminen ilman aktiivisuuden merkkiäkään turhauttaa. Emme myöskään odottele ikuisuuksia hoitajien vastausta; jossain vaiheessa hevonen menee automaattisesti vapaiden hepojen listalle. Kuten sanottua, periaatteessa kaikki tuntihevoset ovat vapaana. Kannattaa kuitenkin tarkistaa tästä topicista, onko hevosen hoitaja jo "lunastanut paikkansa". Seuraavat hevoset ovat kokonaan ilman hoitajia - niille voit siis hakea "suoraan": Muiden tuntihevosten tilanne
(? = hoitaja ei vastannut, ! = hoitaja varmistanut paikkansa): Painotan vielä: hoitaja, harkitse päätöstäsi vakavasti. Sekä Annen yksityisten tilanne: Ennen hoitajaksi hakemista:Hoitajaksi hakijan ABC tiivistää hyvin sen, mitä hoitajistamme haemme: reipasta, raikasta asennetta ja aitoa innostusta. Kerro siis hakemuksessasi: - hiukan hahmostasi - perustelut sille, miksi haluat Seppeleeseen hoitajaksi - miksi haluat juuri sen tietyn hoitohevosen (- mahdollisia kirjoitus/piirtonäyttöjä - nämä eivät ole ehdottoman oleellisia) Hoitajahaku on toistaiseksi auki; emme ole päättäneet, jaammeko hoitajanpaikkoja yksi kerrallaan vai julkaisemmeko "tulokset" yhteen aikaan, kuten yleensä. Areena on teidän!
|
|
|
Post by Ilona on Nov 14, 2010 14:17:16 GMT 2
Haluan mielelläni pitää Tiian itselläni, en häntä vaihda, samoin Topia vielä hoitaisin mielelläni Sirpan kanssa. (:
|
|
|
Post by Elkku on Nov 14, 2010 14:23:48 GMT 2
Ehdottomasti jatkan Epun kanssa samalla lailla! (: Tottakai Januksenkin kanssa jatkan, olen jo jonkin aikaa miettiny, että pysynkö apuhoitajana vai saanko jo siirtyä oikeaksi hoitajaksi..?
Jossu, jep, eihän se ihan reilua oo et mul ois kaksi hoitohevosta.. :/ No rukoilen kumminkin ettette mua Januksen apuhoitajana potki pellolle. :'D
|
|
|
Post by Josefiina on Nov 14, 2010 14:30:13 GMT 2
Näitä apuhoitajajuttuja mietin vielä :) Sulla ois sitten kyllä 2 hoitohevosta.. mietitään, mietitään. Toisaalta Loviisankin olisi ehkä aika saada ylennys, on ollut Pampun apuhoitajana reilusti yli vuoden, varmaan puolitoista...
|
|
|
Post by Loviisa on Nov 14, 2010 14:44:08 GMT 2
Joo jatkan tottakai ihanan Pampulani kanssa!
|
|
Lexie
Uusi ja innokas
|
Post by Lexie on Nov 14, 2010 14:49:04 GMT 2
Kyllä minä pidän Liinun itselläni. Meillä on vielä paljon koettavaa yhessä =) Siitä on tullut tosi rakas ja uutta inspistäkin löytyy hoitamiseen. Kyllähän kuola valui uusia polleja kyyläillessä, mutta ei silti...
|
|
|
Post by vegasi on Nov 14, 2010 15:32:56 GMT 2
Hoitajaksi Lailalle?Minusta irl + näytötOlen irl 16-vuotias lukiota käyvä tyttö. Olen harrastanut irl hevosia koko elämäni ja url hevosia myös useamman vuoden. Tällä hetkellä omistan kaksi virtuaalista hevosta ja kirjoitus ja piirrutus näyttöä voittekin katsoa silmäteräni päiväkirjasta ( vtshelyes.proboards.com/index.cgi?board=1234567&action=display&thread=299). Päiväkirjasta voi saada myös pientä vihjettä aktiivisuudestani. Olen hoitanut myös Golden Horsessa joskus vuoden verran Jattaa ja noin puolivuotta Kraftia, joiden hoitokirjoista voi myös lukea tarinoitani ratsastuskouluhevosten hoitamisesta. Minusta url + perustelutVirtuaalimaailmassa esiinnyn nimellä vegasi, ja minua kutsutaan Vekeksi. Olen 16-vuotias, sinisilmäinen nuori nainen, jolla on puoleen selkään ulottuvat vaaleat hiukset. Hevoset ovat elämäni suola ja ajattelen aina niiden parasta. Olen tomera, aina iloinen ja tarun mielelläni haasteisiin. Olen myös taitava ratsastaja, ja kilpailen esteillä, että koulussa tuttavani hevosilla. Hoitajaksi Seppeleeseen haluan, koska olen jo pitkään pienestä pitäen ihaillut tallia ja haaveillut olevani yksi Seppeleen hoitajista. Silmäni osuttua Lailaan ihastuin hevoseen täysin. Se on kuin tämän hetkinen ratsastettavani irl, ja täten "todellinen unelmieni hevonen!". Tässä onkin siis syy jo, miksi haluan Lailan hoitajaksi ja vähän myös sitä, miksi Seppeleeseen hoitajaksi. Haluan myös pitkästä aikaa hoitaa tuntihevosta, ja koska olen Crimen myötä ihastunut täysin piirrettyihin, olisi Seppele oikein sopiva paikka. Pyrin olemaan aktiivinen, reipas ja iloinen hoitaja, mutta voin heti sanoa, että koulu menee silti virtuaalihevosten edelle. Tästä huolimatta pystyn kirjoittamaan ja piirtämään usemman kerran kuukaudessa omasta inspiraatiosta riippuen. Ja tietenkin ilmoitan mikäli tiedän, etten jostain syystä pysty hoitamaan vähään aikaan. Uskon myös, että Seppele ja Laila innostavat minua kirjoittamaan hieman väsyneenäkin. Sen verran pitkään olen jo kuolannut Seppeleen sivuilla ja Laila todella on juuri sellainen hevonen, jota tarvittaessa voisi hoitaa vaikka joka päivä. Tykkään hoitaa hevosia niin kuvilla kuin tarinoilla. Lailan sivuja katsellessani mieleeni tuli myös monia tarinan ja kuvien aiheita. Myös sarjakuvia olisi kiva kokeilla – niitä kun en vielä ole koskaan tullut hevosista piirrettyä. Toivon, että edes harkitsisitte minua Lailan hoitajaksi, mutta ymmärrän hyvin, jos haluatte tämän paikan antaa jollekin muulle. -Vegasimuoks// Piirtelin tässä aikani kuluksi vielä jonkun näköisen kuvan tapasen näytön Lailasta. Tosin itse en kovinkaan tyytyväinen kuvaan ole. suwin.kuvat.fi/kuvat/Virtuaali%20juttuja/lailastanaytto.png/full
|
|
|
Post by Pipsa on Nov 14, 2010 15:41:19 GMT 2
Siken kanssa jatketaan, mutta Pampulan kanssa ei asiat olekaan niin selviä. Pampu on ihana ja miulle tosi tärkeä pikseliponi, mutta silti miusta on oikein luovuttaa se Loviisalle, Pipsa kun alkaa olemaan liian isokin sille. Ikävä Pampua kyllä tulee, ja kauhea haikeus tulee tätä kirjoittessa (melkeimpä alkaa itkettää...) mutta näin se vain menee.
Mites se sitten menee, pystynkö mie saamaan toisen hoitsun, kun miulla on Sikke omana? Raapustan tähän sitten jotain hakemusta, jos tuo käy.
|
|
|
Post by Josefiina on Nov 14, 2010 15:46:47 GMT 2
Haku on avoin kaikille :)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 14, 2010 16:44:26 GMT 2
Elmosta kiinnostunut!Heips! Täällä kirjoittelee url 15 vuotias tyttönen, joka haluaisi kovasti Elmon hoitajaksi! Olen liikkunut virtuaalipiireissä jo noin kaksi vuotta, hoitohevosia tullut ja mennyt. Tälläkin hetkellä yksi, mutta en voinut vastustaa kiusausta laittaa hakemusta, kun näin tuon iki-ihanan Elmon! (; Miksi juuri minä?Noh, mitäpä minä nyt itseäni kehumaan, mutta kerkeäisin hoitaa Elmoa vähintään 1 kerran kahdessa viikossa, myöskin useammin. Kerkeämiseni riippuu aina irl maailman menoista, mutta pyrin hoitamaan aina kun kerkeän ja on inspistä! Teen tarinani aina ajan kanssa, ja mahdollisimman huolellisesti. Näyttöjä minulla ei ole valitettavasti antaa, mutta sen vannon ja vakuutan, että hoitaisin mitä tunnollisimmin ja hyvin! <: Nyt vain pidän peukut pystyssä, jahka minut Elmon onnelliseksi hoitajaksi valittaisiin! <3
|
|
|
Post by Meeri on Nov 14, 2010 17:25:47 GMT 2
Hoitajaksi Elmolle?Täällä kirjoittelee juuri 13vuotta täyttänyt tyttönen. Olen jo jonkin aikaa odotellut uusia hevosia ja hoitajahakua ja nythän sellainen saatiin. Seppele on hieno paikka ja täällä on hyvä yhteishenki. Kun ensimmäisen kerran kuulin seppeleestä halusin täältä hoitsun. En kuitenkaan tajunnut mitään joten opiskelin tarkkailemalla muita ja lukemalla ohjetopikkeja. Vasta myöhemmin tein tänne jäsenen ja aloin osallistua hengailija toimintaan. Viimme hoitajahaussa ei onnistanut, mutta toivottavasti nyt olisi onni matkassa. Haluaisin jo hoitsukseni tuon valloittavan new forestin, sormet syyhyää tarinoimaan siitä. =] Miksi juuri Elmo? Tarjolla oli monia erilaisia hevosia ja mietiskelin ensin Lailaa tai Blondia. Sitten tutkin tarkemmin hevosia ja ihastuin heti aluksi huomaamattomaksi jääneeseen Elmoon. Ruuna näytti nopealla vilkaisulta semmoiselta tylsähköltä perus pollelta, mutta tarkemmin katsellessa se on aika kiehtova. Luin uudestaan ja uudestaan sen luonnetta ja tutkin kuvan jok'ikisen yksityiskohdan. Se vaan on niin uskomattoman söötti juro unelmapolleni. Tykästyin myös sen pystyharjaan, koska se sopii sille täydellisesti. Sen luonne oli juuri sopiva minulle, sillä rakastan kirjoittaa hitaasti lämpenevistä hevosista. Vauhdikkuuskin on vain plussaa, sillä olen itsekkin välillä kauhea hätähousu.. Jos vaan saan tilaisuuden aijon hitaasti, mutta varmasti tehdä siitä oikean kultamussukan (siis vain minulle:D). Virtuaalimaailmassa olen hevostelut jo viisi vuotta. Minut löytää yleensä nimimerkillä Meeri tai Meeri_. IRL olen ratsastanut vasta vähän yli kaksi vuotta. Olen sinä aikana tutustunut moniin erilaisiin hevosiin, mutta eniten pidän Elmon tyylisistä polleista. Minulla olisi sille hyvin aikaa ja inspistä hoitamiseen. Ulkonäkö/luonne/taidot/ongelmatOlen aika pienikokoinen 145cm ja painan n. 35kg. Mitoiltani siis aika sopiva Elmolle. Minulla on ruskea polkkatukka ja suora otsis. Olen vaaleaihoinen ja sinisilmäinen. Harrastan voimistelua, jalkapalloa ja ratsastusta. Huumorintajua löytyy ja ymmärrän läppää. En suutu kovinkaan helposti ja osaan olla kärsivällinen aloittelijoiden kanssa. Ratsastajana olen päättäväinen, mutta silti hellä. Kehuja olen saanut ryhdikkäästä istunnastani. Ongelmani on ravissa ja laukassa heiluvat jalat. Aktiivisuus ja hoitonäyttöjä Täältä. Ymmärrän, jos joku muu on mielestänne parempi hoitaja Elmolle. Olen kuitenkin hänelle 99% varmuudella kateellinen. En malta odottaa päätöstä. Ps. Ehdotan kerrotaan yksitellen hoitajat, koska on paljon heppoja. =) - Meeri
|
|
|
Post by Maiss on Nov 14, 2010 17:41:34 GMT 2
MINÄ JATKAN Siirin kanssa! :--D Joo, mulla inspis nous niiku sataan Jossun palattua, ja oon koko päivän halunnu kirjottamaan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Nov 14, 2010 17:42:04 GMT 2
IRL olen 16-vuotias, lukiota käyvä tyttönen. Olen hevosten kanssa ollut tekemisissä irl noin 7 vuotta ja url-hevosia viitisen vuotta. Omistan pienen virtuaalisen ravitallin ja lisäksi kaksi kisakäytössä olevaa virtuaaliponia. Url hoitamisesta on nyt ollut parin vuoden tauko, sillä en ole löytänyt kivaa hoitsua.
Tosiaan siis olen lyhyt ja hoikka 16-vuotias. Minulla on vähän yli olkapäiden ylettyvät hiukan kiharat vaaleat hiukset ja siniset silmät, totaalinen blondi siis. Olen pirteä ja iloinen nuorukainen, jolla riittää mielikuvitusta ja hulluja ideoita. Välillä olen melko kärsimätön, ja temperamenttia löytyy vaikka muille jakaa. Hevosten kanssa kuitenkin olen rauhallinen ja jaksan aina yrittää parhaani.
Olen virtuaaliharrastukseni alusta asti ihaillut Seppelettä ja halunnut hankkia sieltä hoitohevosen. Kuitenkin kaikilla kiinnostavilla hevosilla on jo ollut hoitaja. Ikuisena poniratsastajana ihastuin Siiriin ja Pellaan. Huomasin kyllä, että niiden vanhat hoitajat eivät ole vielä vastanneet. Mikäli he eivät aio jatkaa, aloitan mielelläni jommankumman hoitajana (mieluiten Siirin..) :) Ja jos kumpikaan näistä ei vapaudu, niin sitten Humu vaikuttaisi mukavalta. Rakastan pieniä, reippaita ja ehkä vähän itsepäisiäkin poneja, sillä irl ex-hoitsuni oli shettisristeytys ja nykyinen pieni jääräpäinen ratsuponi. Lisäksi piirretyt hevoset ovat alkaneet innostamaan nyt uudestaan muutaman vuoden tauon jälkeen.
Vaikka koulu vie aikaa, ehdin silti kirjoitella tarinoita muutamankin kerran viikossa ja olla muutenkin aktiivinen.
// muoks. näköjään Siirin hoitaja jatkaakin, joten jos sitten Pella tai Humu? :)
|
|
|
Post by Sara on Nov 14, 2010 18:00:32 GMT 2
Aksun kanssa jatketaan! (: Ht.netissä hain Bonnien 'puoliomistus sponssaus juttuun', silti riittää aika Aksullekin. <33
|
|
Taru
Uusi ihmettelijä
|
Post by Taru on Nov 14, 2010 18:11:28 GMT 2
Alman hoitajaksi?Heips! Täällä kirjoittelee 13-vuotias tyttö, joka on harrastanut ratsastusta ja hevosia IRL-elämässä pari - kolme vuotta, en ole ikinä varsinaisesti ollut hoitaja mutta silti välillä olen hoitanut poneja ja tehnyt tallitöitä. Virtuaalihevosten parissa olen pyörinyt myöskin sen parisen vuotta, ehkä hieman kauemmin kuin oikeiden. En ole mikään kaikista pisin, mutta en myöskään pienin pituudeltani. Omaan vaaleat juuri ja juuri olkapäille ylettyvät melko suorat hiukset, pari luonnonkiharaa siellä täällä. Pidän hiuksiani usein ponnarilla, harvoin ne ovat auki. Luonteeltani olen rohkea, välillä hieman turhankin rohkea. Pidän hevosten kanssa työskentelyssä vähän kaikesta, mutta kaikki rento ja hauska ovat etusijalla. Maastoilu ja maastoesteet ovat lähellä sydäntä, kuten myös muut lajit mutta rataesteistä en kauheasti välitä. En suutu kovinkaan helposti ja otan leikin leikkinä, vaikka joskus saatan ärsyyntyäkin niin pyrin kuitenkin hallitsemaan itseni sen verran että en kuitenkaan ihan riehumaan ala. Hoitonäyttöjä on täällä (kaikki mitkä kirjoitettu Tanttu nimellä): www.freebok.net/books/huopahk/view.html, piirtonäyttöä en saanut ladattua nettiin kun kone on niin toivottoman hidas tällä hetkellä :/ Vaihtoehtoisesti, jos ette minua Alman hoitajaksi kelpuuta niin muita hoitohevostoiveita olisivat Elmo, Reino ja Humu. Olen aina silloin tällöin vieraillut Seppeleen sivuilla ja ihaillut tallia paljon, silti aina kun olen etsinyt täältä hoitohevosta, hoitajahaut ovat jo ohi. Olisi siis mahtavaa jos pääsisin nyt hoitamaan Seppeleeseen!
|
|