|
Post by Inkeri on Mar 12, 2012 21:01:13 GMT 2
Miulla oli tylsää joten herättelen tän eloon. ♥ ILOLAN ELIKSIIRI ALIAS SIIRI, SIRPA, SIRPPU JA SIRPALIINI ♥[/color] Plussat: + Ihanan värinen + Shettismäinen + Vauhdikas + Ainakin melkein aina Siirin kanssa on tosi hauskaa =) + Komppailen Maissia, Siiristä on tosi helppo kirjoittaa. + Hauska + Sopivan ikäinen =D + Monitoimiponin kanssa on hauska tehä vaikka joka päivä eri juttuja. +++++ PIENI!!! (; Miinukset: - Joskus osaa olla tosi ärsyttävä... Unohtumattomin kokemus Sipsukan (taas uus lempinimi!) kanssa......oli varmaan sen hoitajaksi pääseminen, poni- ja mk-kurssit, tai oikeastaan melkein kaikki mitä ollaan keretty tällä kolmen kuukauden taipaleella tehdä. Miksi juuri Siiri?Ihanin ensi-ihastukseni Joo, hain Sirpan hoitajaksi, koska olin jo etukäteen lueskellut etenkin Maissin tarinoita, joissa oli aina sellainen kiva tunnelma, ja miusta tuntui, että Maissilla oli sen kanssa aina hirveän hauskaa (: Kun näin Siirin sitten olevan vapailla markkinoilla, halusin ehdottomasti päästä kokemaan kaiken, mitä sen edellisetkin hoitajat.
|
|
|
Post by Ansqu on Mar 26, 2012 18:22:37 GMT 2
Raymond "Reino" + Ihana + Kiltti ja helppo hoitaa + Mukava ratsastettava + Monipuolinen + Suloisen värinen <3 - Aika itsepäinen varsinkin kavioiden puhdistamisessa - Usein ratsastuksen alussa vähän jähmeä Ihanin muisto? Ihanin muisto on se ensimmäinen hoitokerta, ja muutenkin Reinon kanssa kaikenlainen puuhailu! Miksi juuri Reino omaksi hoitohepaksi? Noo, Reino vaikutti sopivalta ja ihanalta. Sen väritys on niin ihana ja luonteeltaan helppo, muttei ihan niin helppo. (Ymmärrätte kai mitä tarkoitan? ) Peeäs. Reinohan oli toinen vaihtoehto, kenen hoitajaksi hain. Mutta hyvä näin. =)
|
|
|
Post by Akku on Jun 16, 2013 17:56:06 GMT 2
Seppeleen Huijari "Huijari, Huikkis, Huju" + suokki + sopivan kokonem + ihanan värinen, helppo piirtää/värittää + sopiva luonne + mukavan nuori - Vasta HeC-tasolla
Unohtumattomin kokemus Hujun kanssa lienee kisat. Eka ratsastuskertakin oli mieleenpainuva, ja tunnin ja kurssit..
Huikkis on just niin mua ♥ Muistuttaa hevosta, jolla menin ekan kerran tunnilla tammikuisen tippumiseni jälkeen. <3 Lässytilää, Hujjarimään, mä rrrrrrrakastan sua<3
|
|
|
Post by Emmy on Jun 16, 2013 20:17:07 GMT 2
PATRON "Patron" "Patruuna" "Patruska" "Poni"
+Söpö +vauhdikas +siro ja ketterä +kiltti +mukava ratsastaa ja tarpeeksi osaava +lutunenputunenmammanomamussukkapusipusi
-välillä saa suitsista ja satulavyöstä vääntää -kuumuu toisinaan esteillä vähän liikaa
Unohtumattomin kokemus hevosen kanssa Patronin kanssa unohtumattomin kokemus on ollut varmaan talvinen estekurssi ja maastoestetunti, jossa tuntui että poniin voi oikeasti luottaa. Kaikki hellyttelyhetket karsinassa ovat aina myös ihania hetkiä!
Miksi juuri Patron? Patron on ihanan siro ja ketterä poni jokaiseen lajiin, se ei säiky eikä sen kanssa ole suurempia ongelmia hoitotoimenpiteissä. Patron on sopiva ratsu moneen ja sen kanssa ei ole tylsää päivää, sillä ponimainen otus osaa keksiä kaikennäköistä ohjelmaa. Patron on pirteä ja innokas ja juuri passeli minulle <3
Luv U <3
|
|
|
Post by Salma on Jun 16, 2013 21:48:02 GMT 2
BONNIE KN "Bonnie, Bonsku"
+ ponikokoinen + kipakka, tarjoaa aina haastetta + valtavasti ponnua niin kouluun kuin esteille + mahtava kaveri, jonka kanssa kehittyä + sydämellinen säpäkkyydestään huolimatta + kauniin näköinen + inspiraation lähde + nuori + monipuolinen ratsu ja hoidokki
- ei kulje tunneilla, joten en pääse tutustumaan Seppelen tuntihevostoimintaan niin hyvin
Ikimuistoisin tapahtuma Bonnien kanssa, mikäli ei lasketa sitä, kun sain sen sponsoriponikseni, on ehkä Liekkijärven kummituksen tapaus tai yhden yön maastovaellus Pyöstinvuoren mökille. Hankalaa kuitenkin valita vain yhtä! Kirkkaassa muistissa ovat myös muutamat ihanat talviset maastolenkit, pikkujoulut ja kilpailut.
Juuri Bonnie on minun sydänkäpyseni, sillä se sytytti minut heti, kun huomasin, että se on hoitajahauissa. En edes hakenut muille hevosille - Bonsku muistuttaa minua eräästä oikeasta ponista ja on kaikessa pippurisuudessaan mahtava pieni hevonen!
♥
|
|
Emsku
Perustallilainen
Hoitoheppa: Rosa
Koulutaso: He B
Estetaso: 80cm
|
Post by Emsku on Aug 31, 2013 21:25:25 GMT 2
Hestia Mor "Hestia" "Hesti" "Hesi" "Hese" "Lehmä"
+ Ponikokoinen + Söpön värinen + Iiihana turpa + Nuori + Tosi reipas + Taitava + Kiltti hoitaa
- Vähän säpsy - Saattaa testailla
Unohtumattomin kokemus Hestian kanssa, oli luonnollisesti ensimmäinen hoito, kesäleiri ja vaellus. Kaikki on ollut ikimuistoista mitä olen saanut tamman kanssa kokea.
Hestia siksi, koska se on ihanan reipas ja sopivasti ponimainen lehmänhäntä ♥ Hesi sopii joka lajiin ja aina voi tehdä eri juttuja. Suoraan sanottuna iiihana!
I ♥ You
|
|
Essi
Perustallilainen
Hoitoheppa: Ruusu
Koulutaso: helppo A
Estetaso: re 110 cm
|
Post by Essi on Sept 1, 2013 17:12:17 GMT 2
Humaus-Tyttö
Plussat ja miinukset;
+ koko + rotu + luonne + maastorakkaus + piirrettävyys
+- väri +- ikä
- ehkä satunnaisesti vähän tylsä luonne, mut toisaalta kiva. äh tää on vaikeeta :'D
Unohtamattomin kokemus; ehdottomasti hoitajaksi pääseminen, ja toki vaellus ja jokainen HM (;
Miksi juuri Humu? Luonne, ulkonäkö, rotu, väri, äh kaikki noi plussat :'D muistuttaa hurrrrjan paljon viimekesäistä vuokraheppaa ja suokit jyrää ! (kirjaimellisesti) ja tammat on parhaita myös ja söpö tähti ja äh kaikki :'D
|
|
simona
Perustallilainen
Hoitoheppa: Walma
Oma heppa: Pampula
|
Post by simona on Sept 4, 2013 15:02:03 GMT 2
Frozen Princess Pampulan risut ja ruusut >> + Väritys, ulkonäkö muutenkin. + Pienikokoisuus + Tynnyriluonne + Kiva piirtää + Sopiva ikä (ei liian nuori eikä vanhakaan) - Pippurinen, joskus ärsyttävä 'eijaksa' tyylinen poni : D (kaikella rakkaudella) - Vähän tylsä luonne, ei nyt niin - ei tätä voi laskea miinukseks! Unohtumattomin kokemus tarkkaanottaen oli se, ensimmäinen hoitomerkintä ja kesän kaikki kommellukset, öh - Walman kanssa? Miks juuri tää tynnyriponi - nojoo, ehkä siks, että on tosi persoonallinen ulkonäöltään ja tolleen, pienikokonen ja just sopiva tämmöselle pirtsakalle ponitytölle! (:
|
|
|
Post by Katsu on Oct 12, 2016 18:22:48 GMT 2
Nostellaan tämäkin topic täältä topien syövereistä!
Cottonessa eli Netta
+ suurimmaksi osaksi ystävällinen + herkkä ja reipas ratsastaa + maastovarma + suloinen ja kauniin värinen + pieni, mulle juuri sopivan kokoinen + inspiroiva + ottaa iisisti jännemmissäkin tilanteissa
- saisi olla hiukan hankalampi ja tarjota hippasen enemmän haastetta - en keksi enempää huonoja puolia :-D
Unohtumattomin kokemus on tähän mennessä ollut hauska retki Mallaspuroon hyvän seuran kanssa. Valitsin juuri Netan siksi, että se vain kolahti mukavasti ja tuntui sopivalta. Alunperin en Nettaan kiinnittänyt kovin paljon huomiota, mutta kaikki muuttuu..! Yhtäkkiä vain tajusin, että Netasta voisi hyvinkin kuoriutua upea ponipaketti, ja on ollut upeeta toteuttaa tamman hoitajanpestiä :-)
|
|
|
Post by Salma on Oct 13, 2016 15:49:42 GMT 2
Uu, olin unohtanut tän topikin! Saan kai tehdä uudelleen, kun oon viimeksi täyttänyt tän 2013?
BONNIE KN + pääsee kirjoittelemaan heppa-arjesta niin ratsastuskouluelämässä kuin sen ulkopuolella + temperamenttinen poni, jonka luonteessa riittää erilaisia koukkuja + Bonnien kehitystä on ollut kiva rakentaa vuosien aikana + kisaaminen: osallistuminen tuo hyvää vastapainoa tarinoiden kirjoittelulle, ja kisamenestyksen kerääminen on koukuttavaa + saan tehdä Bonnien kanssa aika pitkälle sitä mitä itse haluan, mikä tuntuu vapauttavalta (kiitos Anne!) + taitava poni, eli kisoista löytyy yleensä kivoja luokkia meille + estepainotus on inspiroiva + maailman söpöin ja kaunein poni (kimo <3)
- osa vanhempien sivuista on kadonnut netistä, niin en pääse stalkkaamaan niitä - oon osallistunut osaan kisoista ilman VH-tunnusta, niin Bonan kisastatistiikka VRL:n sivuilla ei näytä niin hyvältä kuin vois
MYNTTI + pääsee kirjoittamaan just siitä tuntihevosen arjesta, jota joskus oon Bonniella kaivannut + turvallinen ja reilu heppa + sopii pelottavan hyvin Allulle (jostain syystä se on sellasten jokatallin puoliveritammojen ylin rakastaja??) + riittävän yksinkertainen luonne + käy monipuolisilla tunneilla, eli Myntsylle voi kirjoittaa monenlaisia ratsastajia
- joskus vähän liian tavis - oon huono piirtään ruunikkoja, joten en uskalla ikinä piirtää Mynttiä
|
|
|
Post by Wilma on Oct 31, 2016 21:37:17 GMT 2
Hestia Mor eli Hestia, Hesti ja Hese
+ Reipas! + Estepainoitteinen, Wilma ei ole oikein koulutuupparityyppiä (vaikka mä täällä ruudun takana olenkin) + Väri, kirjavat on ihania! + Koko, tykkään poneista ja siroista sellaisista! + Nuori + Mukava hoitaa
- Melko herkkä ja joskus ratsastaessa hiukan säpsy
Paras kokemus Hestin kanssa... Ihan normaali arki Hestin kanssa on parasta, tykkään kirjoittaa Seppeleen arjesta! <3 Toki kaikki mahtavat tapahtumat ja muut sebeporukan kanssa on ollut huikeita, ootte parhaita!
Miksi juuri Hestia? Se oli niinsanotusti rakkautta ensi silmäyksellä, kun Hesti tuli takaisin Seppeleeseen tiesin, että tossa on se unelmaponi jota haluan hoitaa!
|
|
|
Post by Emmy on Nov 7, 2016 9:14:56 GMT 2
Kurbus Kuutti, Kurttu, Surusilmä, Poni..
+söpö +vauhdikas +hauska ja veikeä +pirteä, vilkas ja innokas +väri +koko ja rakenne +päivän piristäjä
-väri (ei aina niin helppo piirtää) -toheltaja ja aina ei komentosillan kanssa olla asioista samaa mieltä tai samoilla viivoilla -aina ei kaikki muumit laaksossa (myös +)
Unohtumattomin kokemus Viimetalvinen tapaninpäivän myrsky kokemus on mieleen jäänyt vaikka olikin aika pelottava koettelemus. Myös RKM ja ekat yhteiset kisat on jääneet mieleen.
Miksi juuri Kurbus? Kuutti on hellyyttävä, kiltti, vauhdikas ja vilkas poniruuna, joka jaksaa piristää jokaista päivää. Kuutin kanssa riittää haasteita ja sen kanssa ei ole koskasn tylsää. Emmylle jotenkin aika sopiva hevonen.
|
|
|
Post by Pyry on Nov 7, 2016 19:24:40 GMT 2
Raymond+ Upea väritys, jota hauska piirtää + Mahtavan rento luonne + Toimii ajossa + Sopiva aloittelijan hevonen, käy siis Pyrylle hyvin + Ei liian iso, eikä liian pieni + Luotettava tilanteessa kuin tilanteessa - Osaamistasoltaan ei hirveän osaava - Ei säväytä monia, joten harvemmin näkyy muiden hoitajien ratsastettavana tunneilla - Upea väritys, jonka piirtämisen kanssa on välillä ongelmia Unohtumattomin kokemus
RKM! Halloweenit on kanssa olleet kivoja. :> Miksi juuri Reino?
Sopii Pyrylle sopivasti ja IRL tykkäisin tästä hepasta varmasti paljon!
|
|