|
Post by Jusu on Feb 26, 2009 18:28:01 GMT 2
Hahaha, pistetään vaan, Jenna Sun kuvias on niin kiva ihastella ja tarinoita lueskella, toki siellä pitää kävästä aina silloin tällöin. Viimeks tänään.
|
|
|
Post by Veera on Feb 26, 2009 18:41:41 GMT 2
Pipsan tarinat... namms! <3 Ja Katturaisella sekä Carkilla on myös ihania tarinoita. Silmään pistäviä. =)
|
|
|
Post by Sini on Feb 26, 2009 19:02:55 GMT 2
Jennan ja Lynnin piirrustukset on kyllä niiiin ihania, että täytyy kyllä aina käydä kurkkimassa onko tullut uusia =)
|
|
|
Post by Ilona on Feb 27, 2009 16:51:58 GMT 2
Olen nyt kiintynyt Hennin kuviin, vaikka onkin aika uusi, mutta jotenkin niin ihanan varma ja onnistunut väritys! <3 Ja Jennan kuvat ovas myös ihania sekä Magentin! <33
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Feb 27, 2009 18:56:25 GMT 2
Kiva, kun pidät kuvistani, Ilu Itse rakastan Pipsan, Veronican ja Carkin tarinoita, ihanan pitkiä, selkeitä ja virheettömiä hoitotarinoita! Ja kuvista... Magnetin, Jennan ja Reegan kuvat ovat ehkä parhaita. Kaikki ovat nätillä tyylillä tehtyjä, ja myös väritys on kaunista.
|
|
|
Post by Sini on Feb 27, 2009 19:04:47 GMT 2
Juu, Pipsan tarinat on ihan aina kyllä pakko lukea ;D Ja Hennin piirrustuksiin oon kyllä ihan täydellisen hurahtanut, ihanalla tyylillä piirrät, Henni.
|
|
|
Post by Nana on Feb 28, 2009 21:34:30 GMT 2
Minua taas piristävät mahdollisimman erottuvat hoitotarinat ja -kuvat, eivät tasollisesti välttämättä A-luokkaa. Esim. Jenna, Reega ym piirtävät mahtavasti, mutta kyllä muutkin huonommat piirtäjät näkevät vaivaa kuviinsa. ja tarinoistakin on mukava lukea muuta kuin pelkkää talliarkea.
Että samat nimet täällä lähinnä pyörii, tosin kaikkihan nuoKIN on hyviä.
|
|
|
Post by Josefiina on Mar 31, 2009 16:24:45 GMT 2
Herätelläänpä tämä henkiin... Pitää päästä kehumaan teitä :) Mainitsen nyt kiireessä vaan pari kolme, mutta näitä tulee lisää - ja jokaiselta hoitajalta löytyy huipputarinoita ja -kuvia.
Ellady on ahkera ja aktiivinen hoitaja, ja todella kiintynyt Pikkuun. Hoitotarinat ovat mukavia ja runot kivoja. Ainoa, mikä vähän häiritsee, on pisteiden käyttö: joka lauseen jälkeen ei kannata laittaa kahta pistettä, se sitten menettää vähän tehoansa tehokeinona. Ellady on sopiva apuri Pikun kanssa ja vaikka ei ole hurjaa Seppele-kokemusta vielä kerryttänyt, on jo kotiutunut tallille.
Elkku piirtää tosi hienoja kuvia, ja tarinat luen aina innoissani! Ne eivät ole ylipitkiä, joten mielenkiinto säilyy loppuun asti (toisin kuin allekirjoittaneen tarinoissa usein...), ja kerronta on miellyttävän arkista ja sutjakkaa.
Hennin piirroksia kehutaan paljon, joten suitsutetaan täältäkin suunnalta: raikas väritys ja persoonallinen jälki, ripauksella mangavaikutteita. Tarinoita lukiessani ihan hyrisen mielihyvästä, jotenki olen nyt mieltynyt keskipitkiin ja kevyesti jaksotettuihin tarinoihin... Henni on vielä suht. uusi, mutta päässyt porukkaan hyvin mukaan ja kiva lisä Seppeleen arkeen :)
Veronica on tosi hyvä hoitaja! Hän kertoo asioista keveästi ja mielenkiintoisesti. Luen Veronican jutut aina huolella viimeisiin lauseisiin saakka. Aivan loistotyyppi!
Brenna saa tarinoihinsa jotakin niin mielenkiintoista että! Kuvatkin ovat hihkuttavan hienoja, värikkäitä ja mieleenpainuvia. Brennan hoitomerkintöjen parissa viihtyy pitempäänkin.
Jokeri saa kuvillaan hymyn huulille ja tarinoillaan samoin. Ainoastan kysymysmerkkien viljely häiritsee välillä :D Jokeri on uuttera ja reipas hoitaja, juuri sopivan päättäväinen ihminen hankalalle Flooralle, Karon rinnalla.
Kinkun eli Shinquan hoitikset saavat kyllä leuat auki: ihan lyhyeenkin hoitotarinaan Kinkku saa vangittua heinäntuoksun, kavionkopseen ja villin laukan niin turpakarvoja kutkuttavasti, että huh huh! Sopii Humun kanssa yhteen hyvin, ja hyvin hoitaakin.
|
|
|
Post by wire on Apr 4, 2009 10:37:52 GMT 2
Elkun kuvat ihania. Samaa pollea hoidellaan niin tulee niitä aina ihasteltua.
|
|
|
Post by Shinqua on Apr 4, 2009 10:46:08 GMT 2
Jenna Piirroksesi ovat unohtamattomia ja välillä varmaan hankaliakin. Tarinat ovat joskus lyhyitä, mutta ytimekkäitä <3
Kat. Sun tarinat ovat huumoristeja ja todella erillaisia. Varsinkin sun tarina aprillipäivänä oli mielenkiintoinen. Kuvat on tooosii hienoja <3
Josefiinan tarinat ovat ihanan pitkiä <3 Kuvat ovat todella persoonallisia ja toivoisin enempi kuvia sulta <3 varsinkin söpöstä Hillasta <3
Nanskun tarinat ja kuvat tulevat suoraan sydämmestä. Tarinasi ovat hyvin kiinnostavia. Odotan niitä joka päivä <3 Sikelle ja Siirille = )
Pipsa! siun tarinasi ovat ihan...NAM <3 Tykkään hirveesti kirjoitustyylistäsi...siulla sitten riittää inspistä jokaiseeen tarinaan ja kuvaasi <3
|
|
|
Post by Jenna on Apr 4, 2009 12:12:23 GMT 2
Kinkkusinkku, ei kannata kovin pitkiä tarinoita kirjottaa koska ei niitä jaksa kauheesti lukee : D .. no okei, myönnetään joskus jään lukeen jos joku alkukirjoitus on kivan kuuloinen!
Mä seurailen yleensäkin kaikkien tarinoita ja kuvia, ainakun ilmestyy (: tyksin kaikkien tekeleistä!
|
|
|
Post by Anne on Jun 2, 2009 7:31:14 GMT 2
Täytyy sanoa, että Sastun uusin uittokuva Antusta ja Sastusta on kyllä mahtava. Jotenkin niin tunnelmallinen ja värit natsaavat. Ihana! Sykähdytti!
|
|
|
Post by Sastu on Jun 2, 2009 7:50:07 GMT 2
Kiva et tykkäsit. Omasta mielestä se on aika hutaistun oloinen, kun tolla pencilillä piirtäminen ei oo oikee se mun juttu, varsinkaan kun tolla hiirellä piirtää. Mutjoo, nice et joku tykkäs. Jottei tästä tuu nyt tällane kiitos-selitys-viesti, niin sanottakoon että Jassun kuva Sikelle on hyvin rauhallinen, siihen on valittu rauhalliset värit. Jennan tarinoita on mukava lueskella aina silloin tällöin, kun on sellaisia sopivan pitkiä. /m. Tankke Jokke.
|
|
|
Post by Miina on Jun 2, 2009 8:08:13 GMT 2
Juu meitti laittaa myös;
Jassun kuviin olen erityisesti ihastunut! Jassu piirtää ihania kuvia varsinkin ponikuvat ovat mieleeni. Uusin kuva Sikelle on aivan MAHTAVA!!! Josefiinan kuviin olen rrakastunut, vaikkei niitä tulekaan kovin usein. Jossu näkee vaivaa ihaniin kuviinsa. Pidän erityisesti Hillasta kauan sitten piirtämästä torkkumiskuvasta! <3 Sastun kuvat ovat aivan upeita! Vaikka piirrät hiirellä niin täytyy sanoa, että olet parantunut piirtäjänä hirveästi! Samoin Kat ja Alina Myös Jennan Tarinoita ja kuvia jää katselemaan kauan. Kuvat ovat ihania ja tarinat mukavan arkisia, eivätkä liian pitkiä.. (:
Jossu// Kiva, jos tykkäät munkin jutuista.. (;
|
|
|
Post by Keikki on Jun 2, 2009 14:36:38 GMT 2
Mä hirveesti tykkään Lynnin hoidoista, ihana tapa piirtää ja tarinat koskettavia ja/tai erittäin hauskoja (: <3 Nämä katson ja luen aina. Jennan piirrustukset on tosi hauskoja, varsinkin se, missä Jambo haukottelee : D Sini piirtää musta hauskasti ja kirjoittaa mahtavasti, mun on aina luettava Sinin jutut. :') Sastun 200 HM on musta myös tosi kiva! (; Sastu piirtää muutenkin mieleenpainuvalla tavalla.. Jossun kirjoitukset hauskoja, tykkään! Katin hoidot katson aina, Katin huumori iskee x') Yuffin piirrustukset mahtavia, rrakastan :-D Annea ihailen, Aksun ja Sannin yhteinen auringonlasku on jälleen upea taidonnäyte! <3
No, nää nyt on ne mitkä jää aina mieleen. Seppeleestä löytyy hirveästi todella upeita taiteilijoita ja kirjoittajia! (:
|
|