Nyt on ollut niin paljon törkeen kivoja merkintöjä!! Musta on kivaa ja jännää, et niin monessa merkinnässä näkyy uuden alku ja kaikki mahdollisuudet, joihin nää tyypit voi lähteä kulkemaan. Tulee paljon kommentteja kerralla koska ootte kirjoittanu niin kivoja juttuja!
Emmanuelin aloitusmerkintä Arktikille oli niin mainio! Hahmo on musta hirveen kiinnostava ja kirjoitat tosi elävästi ja sujuvasti. Musta tuntuu, että Arktikista ja Mannysta tulee hyvä parivaljakko ja että Manny tulee sopimaan hyvin jengiin mukaan!
Oli ihanaa lukea pitkästä aikaa
Tuulian kuulumisia. Niinku Verna sano tuossa ylempänä, on sun piirtojälki (edelleen, niinku aina) superkaunista. Siinä on sellasta herkkyyttä jota en ainakaan itse osaa kuviin luoda. Oli hauskaa saada päivittelyä siitä, miten Tuulialla tällä hetkellä sujuu ja toivottavasti kuulumisia sais kuulla lisää
Kaija on myös niin ihanan hykerryttävä hahmo! Mua lämmittää, että Seppeleessä äänen saa myös vanhat kunnon tätiratsastajat. Kirjoitat Kaijaa niin hyvin, että jopa mäkin oon hetken tätiratsastajan keskiluokkaisissa saappaissa, vaikka oon sielultani niin ponityttö kuin ihminen voi olla

Kaija tuo hahmona tosi kivaa tasapainoa Seppeleen arkeen ja en malta oottaa, et pääsen lukemaan miten sanailet lisää sen elämästä!
Ruutin kirjoitustyyli on musta tosi kaunis. Sun tekstiä on helppo lukea ja hahmosta sai heti ekasta merkinnästä asti jonkinlaisen selkeän kuvan ja otteen, näki jo jonkinlaisen väläyksen siitä minkälainen tyyppi on kyseessä. Nää ekat merkinnät on musta tosi kiinnostavia, koska niissä kaikki on vielä ihan uutta ja alussa ja sekä hahmo että heppa (vaikka se oliski jo lukijalle vanha tuttu) näyttäytyy sellasessa herkässä uudessa valossa.
Samaa herkkyyttä on mun mielestä
Jinnan ekassa merkinnässä Vapulle. Samaistuin kovasti tilanteeseen, jossa on pölähtänyt uuteen talliin ja kaikki hevosista ihmisiin on outoja, eikä osaa muuta kuin toivoa että kunpa kaikki menis hyvin. Mua lämmittää ajatus siitä, et Vappu on Jinnan eka hoitohevonen ja ne pääsee yhdessä kokemaan kaiken, mitä ekan hoitohevosen kanssa koetaan.
Vernan teksti imas mut heti mukaan. Tykkään etenki siitä, miten rytmität lauseita. Tässä on taas yks parivaljakko, jotka lämmitti mua jotenki jo nyt heti ensimmäisen merkinnän perusteella <3 Ootan innolla millanen tyyppi Vernasta paljastuu, se kutitti kovasti mun mielenkiintoa.
Rösti on ihan mun suosikkiponeja Sebessä ja saan jotain suurta nautintoa siitä, kun luen merkintöjä siitä

Mua siis arvatenkin ilahdutti
Odessan merkinnät Röstille. Kivaa, että mukana oli ihan perus tuntihepan puunausta ja ratsastajien auttamista, ja että Rösti oli sellainen kuin ratsastuskouluponit monesti on - pullisteleva ja aika laiska, sellanen josta se kullanmuruponi pitää kaivaa esiin. Sun tekstejä oli kiva lukea, ne oli tosi hyvällä tavalla täynnä arkea.
Inkerin merkinnät Agille Hannabya varten oli musta ihanaa luettavaa! Mä niin tunsin Inkerin kauhun, kun se on puolivahingossa suostunut hyppäämään isoissa kisoissa ja tajuaa, miten paljon hommaa se oikeasti vaatii. Kirjoitat aina törkeen hyvin! Tykkäsin myös paljon sun Hannaby-kuvasta (Agi näyttää ihanalta). Musta on hyvä, et Inkeri ja Agi sijoittu, ehkä Inkerin pitäis kisata Agilla joskus uudestaanki
Annen kuvat on ylipäätään aina ollu ihania ja voisin kehystää niistä tyyliin kaikki mun seinälle, mut pakko nostaa tää jo joku aika sitten tullut Alviinan ja Karin kuva <3 En tajua miten oot osannu vangita siihen noin kauniin ja seesteisen tunnelman
Mä tykkään
Lyytistä tosi paljon ja nyt näiden viimeisimpien merkintöjen myötä mun tunteet taitaa vaan syvetä. Lyytin luonne tulee teksteistä kerta kerralta selkeämmin läpi ja kirjoitat sitä hahmona ihan hirveen kauniisti. Nauroin tolle viimeisimmän merkinnän puutarhuridialogille, se oli ihana <3 Olit saanu kaikkien luonteet niin kirkkaasti esiin.
Rai on myös tosi kiinnostava uusi tuttavuus! Kirjoitat hyvin ja ootan mielenkiinnolla, miten Rain ja Karin yhteinen elo lähtee sujumaan. Kivaa, että hahmo on realistisesti semikokematon ratsastaja, se antaa niin paljon mahdollisuuksia kehittyä. Rai vaikuttaa sellaiselta tyypiltä, jonka kanssa musta vois olla oikeasti kiva olla tallikavereita
Mä näin
Aavan uusimmassa merkinnässä kaikki ne ponityypit, jotka kuvaa omaa tai toistensa ratsastamista kavereidensa kanssa ja kuvamatskussa on hyvien kuvien lisäksi tuhat tärähtänyttä ja kymmenen kuvaa siitä kun poni pukittaa tai ratsastaja tippuu, ja se lämmitti mua tosi paljon <3 Sun teksteistä tulee musta hyvin läpi sellanen huoleton poniratsastajaelämä, jota itse rakastan paljon.
Emmyn pääsiäishubertuksen merkintä oli ihanan keväinen, tunsin tässä alkukesän semihiostavassa ilta-auringossa sellasen tervetulleen viileän kevään tuulahduksen

Chico ja Emmy näyttää kuvassa hienoilta!