|
Post by Abby on Nov 17, 2008 9:56:34 GMT 2
Olen todella pahassa pulassa. Vaikka olenkin täysiverinen feministi (ja muutenkin arvostan yksinäistä elämää), olen aivan rakastunut Pipsan tarinoihin. Hyvin kuvailee itseään ja tunteitaan. Minun on aina aivan pakko lukea jokainen Pipsan tarina.. xDD
¤Abby¤
|
|
|
Post by liinak on Nov 18, 2008 19:07:14 GMT 2
Kiva ku Josefiina tykkäät mun tarinoista ((: yllättää kyllä aina positiivisesti kun täällä lukee näitä kommentteja.
Aah, ihania nuo Pipsan tarinat, tykkään lukea todella!
|
|
|
Post by Magnum on Nov 18, 2008 20:13:11 GMT 2
Liinak&carkki tein tarinat on hyviä and abby!
|
|
hina
Perustallilainen
|
Post by hina on Jan 2, 2009 13:44:13 GMT 2
LiinaKoon,Abbyn, Katin, Nanan ja Wearin tarinoita seuraan eniten Ilun toki myös kun hänen kanssaan hoidellaan yhdessä
|
|
|
Post by wear on Jan 3, 2009 14:01:38 GMT 2
Sastun, Pipsan, Katin, LiinaK:n, Hinan, Brennan, Nana ja Carkin tekeleitä tulee tutkailtua yleensä lähemminkin (:
|
|
|
Post by Ilona on Jan 3, 2009 14:08:11 GMT 2
Hiih, miun stoorit ihan tyhmiä, niin en ihmettelekkään miksei kukaan lue niitä. xDD
Mutta kuitenkin Sastun, Pipsan, LiinaK:n, Abbyn sekä Hinan tarinoita tulee lukaistua. =3
Ja ainakun Liina on hoitanut Myntin, meen heti salamana lukemaan ja kattomaan kuvat, kun niitä on niin mukava lueskella/katella. ^^
|
|
|
Post by Nana on Jan 4, 2009 22:05:04 GMT 2
Kiitokset Weari ja Hina. (:
Ite kattelen kaikki, mut eniten kiinnostaa Liina koon, wertzun, Pipsan, Sastun, Katin ja jennan hoitelut (unohdinko jonkun?)
|
|
|
Post by Shinqua on Jan 5, 2009 7:05:18 GMT 2
Mie aina ootan innol , et pääsen kattomaan Katin, Ilun, Josefiina ja Pipsan tarinat/kuvat =)
|
|
|
Post by Miina on Jan 12, 2009 19:41:05 GMT 2
Mie rrrrakastan Yuffin kuvia<33 Ja Josefiinan tarinoita<33 Ja Ilun ja Elkun kuvat on tietty aina pakko katsoa samoin kun Karon stoorit..<33
|
|
|
Post by Jusu on Jan 16, 2009 20:18:35 GMT 2
Täällä on hirmuisen paljon todella hyviä kirjoittajia ja piirtäjiä, ja yleensä selailen kaikki hoitovihkot läpi jos näen, että uusia tarinoita on tullut. No, jos uutuuksia on tosi paljon, nii sitte mä en jaksa lukasta kyllä kovin perusteellisesti, mutta mutta... Mm. Karon tarinoista pidän, niissä on paljon hyvää kuvailua ja pidän myös siitä, miten ajatuksia tuodaan esille. Katin tarinoissa on kivaa huumorin haiskahtelua, ne ovat säpäköitä ja niissä tapahtuu aina jotakin. Kuvatkin on ihania. Pipsan tarinat on ihanan mittasia ja sisällöltään huippuja, niissä on paljon tunteiden vivahteluja. Yuff on mahtipiirtäjä, samoin kuin myös Reega ja muutamat muutkin. Sastun ja Wearin tarinoita luen myös mielelläni ja selailen Jennan piirtämät kuvat usein läpi. Hmm, ketähän mä vielä mainitsisin? No joo, mä tyksin lukea kaikenlaisia tarinoita, mutta etenkin itseeni kolahtaa omalaatuiset, hyvin kirjoitetut ja kivanmittaset tarinat, joissa on kuvailua, vuoropuhelua, ajatuksia ja tunteita. Itse pyrin tuomaan näitä asioita myös esille parhaani mukaan, mutta mie en ole mikään kirjailija, vaikka kirjoittaa tykkäänkin...
|
|
|
Post by Veera on Feb 1, 2009 11:04:16 GMT 2
Minusta myös Pipsa tekee mahtavia tarinoita. Abbyn tarinoitakin on tullut seurailtua. Kumpikin kirjoittaa sopivan pituisia tarinoita sekä osaa kuvailla tallin tapahtumia mukavasti. Myös monen muun tarnoita olen seuraillut, mutta tämä kaksikko on jäänyt parahiten muistiin. (:
|
|
|
Post by Abby on Feb 18, 2009 10:44:57 GMT 2
Pipsa, Nana, Yuff, Kat, Carkki, Lynn ja Jossun tarinat iskee aika pahasti sydämmeen, sillä ne on hyvin kirjoitettu. Okei.. Kyllähän mie lueskelen aina kaikkien jutut ja kaikki on hyviä kirjottamaan xD
Olen myös huomannut, että aivan sairaan moni on kehittyny piirtämisen kanssa ja jokaiselta tulee todella hienoja kuviakin nykyään..
|
|
|
Post by Miina on Feb 18, 2009 10:49:26 GMT 2
Abbyltä tulee nykyään tosi ihania tarinoita ja Yuffin kuvia seurailen. Myös Ilun, Elkun ja Liina Koon kuvat tulee katsastettua. Sekä Shinquan ja Lynnin<33
|
|
|
Post by Carkki on Feb 18, 2009 11:33:25 GMT 2
Tämä fanittaa eniten Jennan, Wearin, Katin, Liina K:n, Lynnin ja Abbyn tarinoita + kuvia. Myös muutamilta muilta tulee upeita teoksia silloin tällöin =)
|
|
|
Post by Jenna on Feb 18, 2009 15:27:38 GMT 2
yhyy.. kivako jambon hoitopäivistä käy vaa kattoo yks hnklö, ja sekin arvon neiti Lynn <3 ((: kiitokset että vaivaudut käymään rotankolossamme katsomassa hoitelemiset. Laitetaan joskus partyt pystyy! Ollaa siä sit vaa kaksi ko ei kekää muu käy o:
Minen viitsi arvostella kenellä on hianoja kuvia/tarinoita, musta kaikki ovat hyviä jossakin. Toiset parempia piirtään kuin kirjottamaan tai toisinpäin! tsiikaan aina uusimmat tulleet hoidot, ainakin kuvat heti katon, jos on aikaa luen tarinat ((:
I love you guys! ♥
|
|