|
Post by Liisa on Sept 3, 2009 16:24:32 GMT 2
Jossu, mä vähän kans ihmettelin, että mikä on "oikein kunnon pregnant dog slap" : DDD
Zaanan kuvat on söpöjä.
|
|
|
Post by Josefiina on Sept 4, 2009 20:42:55 GMT 2
Zaana tosiaan piirtää persoonallisesti, kuvat on kertakaikkisen mainioita!
Pakko sanoa, että tykkään Loviisan tarinoista, vaikka sukua onkin :D 10-vuotiaaksi kuitenkin melkoisen laaja sanavarasto!
Annen tallikirjatarina Artsilaan, huh huh.
Nauratti melekoosesti tässä kohorin: -- Jossun läimäisy oli sattunut enemmän kuin pystyin myöntämäänkään. Niiiin suomalaista miestä :D Mutta ääneen räkätin tässä: -- huomasin nimittäin, että olin keikkuloinut tuvassa munasillani. No, hyvä sentään, että huomasit.
|
|
|
Post by Aimie on Sept 4, 2009 20:50:32 GMT 2
Minun on pakko kommentoida, että lukiessani Loviisan tarinoita, huomaa kyllä että olette Jossun kanssa siskoksia! Loviisallakin on isosiskonsa tavoin yo. Jossun sanoin "laaja sanavarasto", kaiken lisäksi harva kymmenvuotias tuskin osaisi noin hyviä ja kirjoitusasultaa (ei kirjoitusvirheitä ym.) siistejä tarinoita kirjoittaa! Go Loviisa!
|
|
|
Post by Josefiina on Sept 4, 2009 20:52:59 GMT 2
^ Oikeakielisyydestä: Loviisan korvan juuressa kiehnää kieltämättä aika usein eräs neuroosinen isosisko... ;D "Tuo yhteen! Väli pisteen jälkeen!" Mutta kyllä se kaiken itse keksii ja nih. Mä vaan aina vähän nus.. siis viilaan pilkkua ;D
Mut sitä varten ne isosiskot on, eiks jeh?
|
|
|
Post by Aimie on Sept 4, 2009 20:54:25 GMT 2
Jossu -- :DDDD mullakin pari vuotta nuorempi pikkusisko ja kyllä sitäkin on joskus tultu samaan tapaan, öh, neuvottua. ;D Kyllä, ehdottomasti! Ei noi pikkuset pärjää ilman meitä isoja ja viisaita siskoja! (:
|
|
|
Post by Jutta on Sept 5, 2009 9:42:01 GMT 2
Yuffin uusin kuva Katalle ja Cadille on ihana!
|
|
|
Post by Fiia on Sept 5, 2009 15:37:30 GMT 2
Kaikki, mitä Anne tekee on superhienoa, tällä kertaa mm. ihana kuva Pellalle & Hillalle & Taigalle (:
Ja tykkäsin myös Josefiinan tarinasta Pellalle & Svantelle !
Ja Sannin Iik, mörköjä! oli aivan ihana kuva: erittäin taitavasti tehty, ihanasti toteutettu ja ihanan persoonallinen ja oivaltava (:
|
|
|
Post by Reega on Sept 6, 2009 16:39:07 GMT 2
Sannin uusin kuva Aksulle :'D Noi mörköt on ihania, voisin syörä molemmat <3
|
|
|
Post by kisuli on Sept 6, 2009 16:41:15 GMT 2
Jep, Sannin tämänpäiväinen 'Iik, mörköjä!' on kyllä huvittava, kuitenkin taidolla tehty. Yuffin, Alinan, Fiian, Jossun ja Annen kirjoitukset ja kuvat on kyllä aina pakko kattoo nopeesti - tai ei niin nopeesti - läpi.
|
|
|
Post by Sanni on Sept 6, 2009 17:55:56 GMT 2
Kiitti tosi paljon! <3 Nuo mörköbrushit on kyllä miunkin mielestä suloiset. :---3
|
|
|
Post by Loviisa on Sept 6, 2009 18:03:27 GMT 2
Kiitti Jossu ja Aimie!
Sannin mörköpiirros oli tosi hieno!
|
|
|
Post by Jassu on Sept 6, 2009 19:31:00 GMT 2
ANNEN 'BY ARTSI'-TARINA KOPSEELLE, eikä, ihana !
|
|
|
Post by Nana on Sept 6, 2009 19:36:25 GMT 2
^ komp.
ANNE OIKEESTI RAJOTA VÄHÄN TÄTÄ MENOA MÄ RATKEEN KOHTA :DD ihan kunnolla
|
|
|
Post by Jusu on Sept 6, 2009 19:37:00 GMT 2
Vai että ihan paritteluhommia! Artsi vetää kyllä pisteet kotiin, uusinta by Artsi -tarinaa siis minäkin hehkuttamassa.
|
|
|
Post by Jutta on Sept 6, 2009 19:43:01 GMT 2
Okei kolme asiaa. Sannin kuva Aksulle: Lööv it möröt ihan parhaita! Annen By Artsi hommeli: Ihan paras! Plus Reegan avatar= iihana! Mullekki tommonen...
|
|