|
Post by Jenna on Aug 25, 2009 15:40:47 GMT 2
kiva että joku kahtoo munkin hoitoja olkaa hyvä neitiseni, mulla on tässä päässä pari hauskaa inspistä, joten varatkaa teippiä pöydällenne valmiiksi.
|
|
|
Post by Miina on Aug 27, 2009 6:19:58 GMT 2
oon ihan unohtanu tulla tänne kehumaan Ilun kuvaa, Turpailua! Tosi kivasti väritetty, ihana ! ^^'
|
|
|
Post by Jusu on Aug 27, 2009 18:03:44 GMT 2
Dreamerin uusi kuva ja Jassun katajaan kapsahtelutarina <3
|
|
|
Post by Sastu on Aug 27, 2009 20:07:04 GMT 2
|
|
|
Post by Nana on Aug 30, 2009 21:19:31 GMT 2
Annen tarina rambolle :DDDDD
Joskus luulen et oot oikeesti mies siellä ruudun takana, kirjotat niin..... miehekkäästi halutessasi. PARAS TARINA<3!
|
|
|
Post by Anne on Aug 30, 2009 21:21:35 GMT 2
Annen tarina rambolle :DDDDD Joskus luulen et oot oikeesti mies siellä ruudun takana, kirjotat niin..... miehekkäästi halutessasi. PARAS TARINA<3! Oon puoliksi mies.
|
|
|
Post by Sirppa on Aug 30, 2009 21:27:25 GMT 2
Annen tarina rambolle :DDDDD Joskus luulen et oot oikeesti mies siellä ruudun takana, kirjotat niin..... miehekkäästi halutessasi. PARAS TARINA<3! Sama (;
|
|
|
Post by Nana on Sept 2, 2009 20:44:34 GMT 2
Josefiinan kaikki kolme tarinaa oli hyviä, mutta kopseen paras. Varsinkin loppu, olin jo ihan varma suudelmasta :D
|
|
|
Post by Jusu on Sept 2, 2009 20:58:49 GMT 2
Nanan kanssa samoilla linjoilla; Josefiinan juttuja tulin kehuskelemaan. Hillan tarina sai miut melkeinpä itkeä pillittämään, Kopseen tarinalle nauroin ääneen niin kovaa että veli tuli jo kurkistamaan ovesta, että mitähäns se systeri nyt meuhkaa...
|
|
|
Post by Jutta on Sept 2, 2009 21:16:35 GMT 2
Jossun kaikki tarinat ihan sika hyvii!
|
|
|
Post by Reega on Sept 2, 2009 21:40:43 GMT 2
Jossun tarina Kopseelle oli tosiaan hyvä, Artsi piti kokoajan yllä pientä pervoo flirttii XD Vai voiko tota enää flirtiks sanoo, törkeetä käpälöintiä :'D Joo mut naureskelin melkein kokoajan tätä mun blunssa nauruani, tai itseasiassa se oli ennemminkin pihinää.
|
|
|
Post by Yuff on Sept 2, 2009 22:24:04 GMT 2
Jossun tarina Kopseelle oli tosiaan hyvä, Artsi piti kokoajan yllä pientä pervoo flirttii XD Vai voiko tota enää flirtiks sanoo, törkeetä käpälöintiä :'D Joo mut naureskelin melkein kokoajan tätä mun blunssa nauruani, tai itseasiassa se oli ennemminkin pihinää. Todellakin, tuo oli mahtavaa luettavaa XD Varmasti käytän tätä vielä hyväkseni jossain sarjakuvassa... XD
|
|
|
Post by Anne on Sept 3, 2009 7:46:18 GMT 2
Juu, kyllä oli molemmat Jossun tarinat mahtavia. Tulostin ne peräkkäin paperille, kun en koneella jaksanut lukea. Ekana olin ihan liikuttunut, miten kauniisti Hillasta oli kirjoitettu. Sitten naureskelin Kopseen päivyrille. =D
|
|
|
Post by Josefiina on Sept 3, 2009 15:11:11 GMT 2
Pakko myöntää, että tuli siinä Artsila-tarina kirjoitellessa hymähdeltyä ja virnuiltua muutamaan otteeseen :DD Tattista teille, piristitte päivää!
Yuff: odotan kauhulla innolla :D
m/ LOL LOL, proboards oli sensuroinut bítch slapin bitch slapiksi :DDD
|
|
|
Post by Jusu on Sept 3, 2009 16:01:15 GMT 2
Tsiigailin muuten huvikseni tota Valmennusta hoitsuttomille -topaa, ja pakko sanoa että Zaanan kuvat on ihan älyttömän kivoja! Enpä ole Zaanaan aiemmin törmännytkään, ilahdutti katsoa noita kuvia.
|
|