|
Post by Inkeri on Jan 14, 2018 20:00:28 GMT 2
Oon jotenkin hirveen tykästynyt Pyryn uusimpiin kuviin! Ihanalla tyylillä piirretty, kivoilla yksityiskohdilla täytetty, mutta silti niin rennon näköisellä otteella.
|
|
|
Post by Cella on Apr 6, 2018 9:48:59 GMT 2
Kömmin täältä mun kuopasta kommentoimaan että rakastan Pipsan uusinta juonikuviota ja sitä, miten se on rakennettu. Aina sun tekstit on jotenkin tosi aitoja ja elämänmakusia ja hyvin kirjotettuja mutta tähän oon samaistunut ja elänyt mukana jotenkin entistäkin kovemmin. Varsinkin tässä uusimmassa! Kiitos näistä siis, upeeta että hahmot pistetään likoon
Emmyltä ihania kuvia tullut läpi alkukevään, ihana nähdä että inspaa!
|
|
|
Post by Emmy on Apr 15, 2018 19:49:21 GMT 2
Kivat ekat tarinat Leeniltä ja Hannahilta, varsinkin tuo Hannahin uusin kuva oli älyttömän upea!
Sandralta myös suloinen kuva Ariston päikkyyn!
Muiltakin kivoja tarinoita varsinkin tie tähtiin -kisojen puitteissa!
|
|
|
Post by Pyry on Apr 20, 2018 13:31:18 GMT 2
Hannahilla todella kiva piirrustustyyli, tykkään! Etenkin upea tuo kuva, jossa joutsenet pellolla 
|
|
|
Post by Pyry on May 20, 2018 9:35:36 GMT 2
Claralta ihania kuvia, etenkin vappuvaihtokuva <3
Nette kirjoittaa ihanan elävää ja sujuvaa tekstiä jossa aitoja tunteita!
|
|
|
Post by Robert on May 22, 2018 23:16:28 GMT 2
IHANA lukee pitkästä aikaa cellajuttuja!! Ja nähdä inkerikuvia ja -tekstiä!!!!!! JES!!
|
|
|
Post by Anne on Jun 9, 2018 13:14:02 GMT 2
Kaikilta tulee toinen toistaan ihanampia tarinoita ja kuvia ja laiskana kommentoin niitä vaan wa:n puolella sydämmillä! Mutta Neten kirjoittelut ovat ihan parhautta, tykkään tuosta pohdiskelevasta ja realistisesta otteesta. Ja Pipsan tarinat vaan imevät mukaansa, upeaa tunteitten vuoristorataa ja käytät hahmoja niin luontevasti. Stellan perfektionistinen luonne on kanssa hauskaa seurattavaa ja ihanaa hevosanalysointia!
|
|
|
Post by Robert on Jun 26, 2018 21:08:35 GMT 2
Jutta <3 Minä vaan kertakaikkiaan rakastan Juttaa hahmona ja oon kovin iloinen kaikista pirskahduksista, joissa avataan sen henkilökohtaista elämää tallielämän ulkopuolella! Jutasta tulee tallilla semmonen aina positiivinen ja iloinen tsemppari -fiilis, niin on kiva aina saada uusia puolia siitä esiin, tykkään satasella!
|
|
Alviina
Uusi ja innokas

Hoitoheppa: Ransu
Koulutaso: HeC-B
Estetaso: 70cm
|
Post by Alviina on Jul 31, 2018 20:03:44 GMT 2
Salman Power Jump -kisatuotos on niin kaunis! Jotenkin niin sanataidetta. Siinä näkyy sun taito ja tatsi kieleen, tekstiin ja sen rytmiin, ja jotenkin sellainen elämänhavainnoimisen taito. Ne on sitä parasta ydinhelmeä. Kyllä näkee, että on tekstejä tuotettu ja tulkittu paljon. Cella saa kyllä vangittua Kristerin ja itsensä välisen juttuhetken niin hauskasti toisiksiviimeisimmässä merkinnässä. Kiva nähdä, millainen leiristä kokonaisuudessaan tulee! Hannah ottaa piirroksissaan ihanasti huomioon Seben miljöön ja muut kävijät. Tige on hirveän söpö <3 Robertin, Inkerin ja Britan[/i] sähläystä seuraan erityisellä mielenkiinnolla. Kolme hahmoa, joilla on pitkät historiat niin erikseen kuin yhdessäkin, ja kolme laatukirjoittajaa. Tarviiko muuta edes sanoa? Kurbuksella on aivan hirveän söpö ilme Emmyn uusimmassa piirroksessa! Hyväntuulinen kesäfiilishän tosta tarttui. Tuulialle pikaista paranemista oikealle kädelle - vaikka toisaalta, nopsaanhan tuo rupesi vasurillakin rutiini löytymään. Vasuriin kiinnitin huomiota myös juhannuskuvassa. Oon tainnut skipata jonkun merkinnän? Ja tervetuloa Ida[/i]! Pirteä startti hoitajuuteen, toivottavasti viihdyt täällä. Tykkään kovasti siitä, millainen fiilis hahmosta välittyy jo heti alkumetreillä. On myös kivaa, että historia kulkee sen mukana uuteen ympäristöön 
|
|
|
Post by Pyry on Aug 1, 2018 9:16:18 GMT 2
Salman Power Jump -kisatuotos on niin kaunis! Jotenkin niin sanataidetta. Siinä näkyy sun taito ja tatsi kieleen, tekstiin ja sen rytmiin, ja jotenkin sellainen elämänhavainnoimisen taito. Ne on sitä parasta ydinhelmeä. Kyllä näkee, että on tekstejä tuotettu ja tulkittu paljon. Komppaan täysillä! <3
|
|
|
Post by Cella on Aug 12, 2018 13:12:02 GMT 2
Ai vitsi! Tykkään teistä kaikista kovaa.
Kajon ensimmäinen merkintä raotti tosi kivasti jo hahmon persoonaa, tykkäsin siitä kuinka sun teksti soljuu eteenpäin! Tervetuloa sulle ja kaikille muillekin tässä kesän mittaan jengiin liittyneille!
Pöpö on söpö! Oot mestari vangitseen hahmojen välistä dynamiikkaa ja sisällyttään sun juttuihin sellasia pieniä pilkahduksia tunteesta ja tunnelmista ilman, että sitä suoraan sanotaan. Nautin aina, kun tarinoita saa vähän tulkita itse ja lukee rivien välistä sitä suurempaa kuvaa.
Claran jäähyväistarina oli tosi koskettava ja kaunis ja musta hienon hoitajataipaleen ansaitsema loppuhuipennus! Rupesin miettimään etenkin tossa avaimenpalautuskohtauksessa sitä, että harvoin saa lukea oikeesti lähtömerkintöjä, kun usein hoitajataipale loppuu enemmän hiljaksiin tai pelkällä ilmoituksella. Ja vielä harvemmin ne lähtömerkinnät on näin hyviä. Tuun ikävöimään sun upeita piirroksia ja maalauksia ja Claran hahmon kasvamista ja kehittymistä, toivottavasti tuut moikkailemaan meitä taas!
Ja sitten. Voi ja vau Inkerin lähtölaukaukselle ja Annen näkökulmasta kirjotetulle jatkolle tallipalosta. Dramaattinen ja rankka käänne Seppeleelle, mulla oikeesti syke nousi lukiessa ja eläydyin siihen hektiseen ja epäuskoseen fiilikseen jonka uskon että tollanen tilanne oikeestikin synnyttäisi. Vitsi tästä tulee jännittävä syksy, isot käänteet nostaa kyllä inspiraation kattoon!
|
|
Kajo
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Eiko
Koulutaso: Helppo B
Estetaso: 60 cm
|
Post by Kajo on Aug 12, 2018 17:45:03 GMT 2
Kiitos, Cella!
Huhhuh miten intensiivistä luettavaa Inkerin ja muiden tarinat tallipalosta. Ihan säikähdin kun lukiessa valkeni että talli palaa ja Eikon hoitajana vielä enemmän kun tajusin että ponitalli. Tuli todella epäuskoinen olo tilanteesta, on tosiaan aikamoinen syksy ja talvi tulossa tämän myötä.
|
|
|
Post by Tuulia on Aug 12, 2018 19:23:44 GMT 2
Kajo, sun aloitustarina oli ihana, toi mieleen omat ekat hoitohevoset ja miten kivaa on kuulla että pääsi hoitajaksi! Hurjan alun vaan saa sun hoitajataipale kun talli kärähti heti ekana päivänä, mutta toivottavasti pysyt pitkään porukassa, tervetuloa :)
Ja Emmy/Saaga, mä niin tykkään sun rennonletkeistä kuvista, Gekon kilpailukuva on tosi söpö ja kesäinen! <3
Tää tallipalojuttu on kyllä täydellinen inspiraation kannalta! Mitä draamaa ja tunteikkaita tekstejä kaikilta <3 Pyry, sun vuosien hoitotaival Reinon kanssa on ollut ihanaa seurattavaa, kun Pyry on kasvanut ja oppinut uutta ja sun piirrokset on ihania aina, myös uusimmassa merkinnässä! Se oli kauniisti kirjoitettu ja haikea fiilis välittyy niin hyvin lukijalle <3 Onneksi tarina jatkuu Iitan kanssa!
|
|
Jutta
Perustallilainen

Hoitoheppa: Abrianna
|
Post by Jutta on Aug 12, 2018 20:43:49 GMT 2
Ihanaa, haikeaa mutta silti toiveikasta tekstiä Pyryltä! On ollut huippua seurata Pyryn ja Reinon matkaa, teksteissä on helppo elää mukana. <3
Mutta hei, kokonaisuudessaan ihan huippu juonenkäänne Seppeleen tarinaan! Oon tykännyt ihan hurjasti kaikkien tarinoista ja tää on vaan aivan täydellinen esimerkki siitä, miten älyttömän lahjakkaita kynäniekkoja täällä onkaan!
|
|
|
Post by Inkeri on Aug 12, 2018 20:47:18 GMT 2
Mäkin rakastan teitä kaikkia <3
Mutta: Pyry, mun ehdoton lempihahmo Seppeleestä. Ihana, aito, mitä näitä nyt on. Ihana viimeinen merkintä Reinolle. Älä jooko koskaan lopeta täällä!
Cella, rakastan sun tulipalotarinan ja niin no, muidenkin tarinoiden sujuvaa kerrontaa ja hauskoja sanavalintoja ja oikeestaan ihan kaikkea.
Robertin käytökselle Inkeri varmaan tulee räjähtelemään vielä sata kertaa mut mua vaan nauratti koko ajan, pois lukien loppu, joka sai mut itkemään bussipysäkillä. Ihan kultaa koko merkintä!
|
|