|
Post by Jusu on May 19, 2009 14:01:59 GMT 2
Anttu vai Eppu? - Piiloihailen Anttua Blade vai Floora? - Tutumpi, nätti ja herkkä puoliveritamma Pampula vai Siiri? - Vie voiton puolikkaan turpakarvan mitalla, persoonallinen sähinkäinen. Sentti vai Rensu? - Tarvitseeko mun perustella? Sentti on Sentti Taiga vai Pikku? - Hurmaava ponitamma, josta olen salaa tykkäillyt alusta lähtien. Myntti vai Riina? - Tutumpi. Hellyttävä nuori neitokainen Pella vai Hilla? - Njaaaaa. En osaa sanoa, Pella kuuluu suosikkeihini ja Hilla on persoona. Luy vai Topi? - Tällä kertaa kiltti jättiläisherra vie voiton, en tiedä miksi. Hurmaavia kummatkin. Manki vai Leevi? - Ehkä Leevi, pitää vetää vähän kotiinpäin kun on suomipiekku Sera vai Sikke? - Sähäkkä pikkutamma. Blondi vai Palmikko? - Suomimamma vie voiton. Palmikin lukeutuu suosikkieni joukkoon. Humu vai Aksu? - Ja miten niin muka pidän suomalaisten puolia? Ehdottomasti mukava otus. Cassu vai Sentti? - Sorry, Cassu, sait väärän vastustajan. Sentti on aina Sentti <3 Jambo vai Tiia? - Suloinen puolikuupää eestiläinen, tunnen parikin hevosta jotka voisivat hyvin olla tosielämän Jamboja. Roseley vai Kiira? - Ihanan värinen suomiponi. Hyvin tasainen pari kyllä...
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on May 22, 2009 7:28:44 GMT 2
Anttu vai EPPU? - Eppu, ihana kermapolle! BLADE vai Floora? - Blade, upea ulkonäöltään ja muutenkin ihanan herkkä. Ja se on puoliverinen.. <3 PAMPULA vai Siiri? - Pampula, suloisen värinen pikku tehopakkaus! SENTTI vai Rensu? - Sentti, ihana puolikuupää. Yksi suosikkiratsuistani. TAIGA vai Pikku? - Taiga. Nätti ja mukavan oloinen tamma. MYNTTI vai Riina? - Myntti. Tämäkin todella kiva hevonen! PELLA vai Hilla? - Pella, tutumpi mulle. LUY vai Topi? - Luy, valloittava jättiläinen Topi vaikuttaa mukavalta, mutta jäänyt hieman vieraammaksi tapaukseksi minulle. MANKI vai Leevi? - Manki on persoonallinen ja sähäkkä ponski, josta tykkään! Sera vai SIKKE? - Sikke vie nyt voiton, tykkään vuoniksista kovasti Blondi vai PALMIKKO? - Palmikko, ihana suokkitammuli. Humu vai AKSU? - Aksu, mukava polle sekä ulkonäkönsä että luonteensa perusteella. CASSU vai Sentti? - Totta maar Cassu! <3 Oma rakas nallekarhuhoitsuni, josta en luovu mistään hinnasta Jambo vai TIIA? - Suloinen lehmä vie voiton =) Roseley vai KIIRA? - Kiira, ihana pikku suomiputte!
|
|
|
Post by Henrietta on May 26, 2009 14:37:27 GMT 2
Anttu - Eppu Blade - Floora Pampula - Siiri Sentti - Rensu Taiga - Pikku Myntti - Riina Pella - Hilla Luy - [/b] Topi [/b] Manki - Leevi Sera - Sikke Blondi - Palmikko Humu - Aksu Cassu - Sentti Jamdo - Tiia Roseley - Kiira
- Henttu
muoks // Poistin kommentit
|
|
|
Post by Veera on May 26, 2009 15:43:55 GMT 2
Kuulepas, Henrietta. Tuo ei monestakaan tunnu kivalta, että tulet tänne 'haukkumaan' esim. Flooraa ja Cassua. Se ei varmastikaan tunnu mukavalta niiden hevosten hoitajista, kun sanot Floorasta vain, että se on mielestäsi ' YÄK!' ja Cassu on inhokkisi. Voisiti keksisä jotain vähän fiksumpaa sanottavaa, kuin tuollaisia loukkaavia kommentteja. : /
|
|
|
Post by Karoliina on May 26, 2009 16:00:04 GMT 2
Veronica// Aivan niin. Päässäni kihisi, kun luin Henriettan sanovan Floora yäksi. Ymmärrän, ettei tamma ehkä luonteellaan viehätä kaikkia, mutta mielestäni ei ole oikein mollata ketään(olkoon virtuaalihevonen tai ei..) Itse en saannut sinusta tällä hetkellä hyvää kuvaa, Flooran hoitaja kun olen..Hennistäkään tuskin tuntuu kivalle, kun Cassua ollaan haukkumassa heti inhokiksi suoraan, kun et ole vielä Seppeleessä kovinkaan kauan pyörinnyt (mielestäni)
Ja nyt minua pidetään sitten aivan liian sydämettömänä ihmisenä, joka komentelee täällä kaikkia vähänkin..Mielipiteeni tämä vain oli..
|
|
|
Post by Ilona on May 26, 2009 16:51:11 GMT 2
Ja Henrietta, tuntuu todella oudolta että parissa päivässä löydät niin monia "virallisia" suosikkeja etkä tavallaan tiedä niistä paljon etkä ole niillä mennyt esim. tuntia..? Tulkaa vaan sit valittaa jos ootte eri mieltä mutta musta on vähän turhaa kirjottaa tänne noita jos on pari kertaa hepat vilkassu ja tullu tommosiin johtopäätöksiin.. Että öö..
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on May 26, 2009 18:47:29 GMT 2
Tosiaan, ei tuntunut kivalta lukea tekstiä "inhokkini Seppeleessä"... Sain sinusta nyt hieman lapsellisen kuvan, et ole pyörinyt Seppeleessä kauaakaan ja vaikket ole ollut tunneillakaan, alat haukkumaan joitakin hevosia ja sinulla on heti suosikit.
En sano, etteikö saisi olla pitämättä jostain hevosesta, mutta mölyt tulisi pitää mahassa eikä tulla haukkumaan.
|
|
|
Post by Josefiina on May 26, 2009 19:00:44 GMT 2
Riita poikki ja voita väliin! Kieltämättä Henrietalta vähän ajattelematonta, mutta ottakeehan rauhallisesti, tyttöset :) Eiköhän Henrietta saanut kuulla jo mielipiteenne, enkä usko että hän tahtoi tahallaan loukata ketään. (Nimim. itsekin usein väärinymmärretty :D)
Rehellisiä mielipiteitä saa antaa, mutta nekin voi muotoilla toisella lailla. Esim. Floorasta YÄK-ilmaisun olisi voinut korvata vaikka sanomalla nätisti, ettei Floora ehkä ole ihan sinun mieleesi.
Mutta hoitajat, älkää ottako juttua niin henkilökohtaisesti. Jos vetää palkokasvin nenään aina, kun joku moittii omaa lempiheppaa/lempiruokaa/lempiväriä/lempibändiä, saa olla sotajalalla 24/7. Tietty ymmärrän, että itselle rakkaan virtuaalikopukan moittiminen sattuu ja loukkaa.
Tärkeintähän on se, että itse sisimmässään tietää, miten asia on, eli että se oma hoitsu on paras ikuisesti - eiks jeh? ;)
|
|
|
Post by Miina on May 27, 2009 12:27:19 GMT 2
Jossu// Ymmärrän kantasi, eikä mua sellattiin loukannut se, että Floora on mulle niin rakasvirtuaalikopukka, vaan mua ärsytti se, että kun Anne on vaivalla keksinyt tiedot niin sitten vaan tullaan ilmaisemaan noin epäasiallisella (inhoan tuota sanaa: "Epäasiallinen" ( tavalla. Anteeksi kiihtymiseni, en oikeesti tarkota olla niiin inhottava.. ;P Mutta eihän kukaan voi sille mitään millainen on luonnostaan.. (Ja nimeni mukaan olen räjähdysaltis, räjähdysvaara) sillä nimeni on Miina.. : DDDDD Haluisin pyytää vielä anteeki Henrietalta jolle sanoin niin inhottavasti.
|
|
|
Post by Veera on May 27, 2009 14:28:13 GMT 2
Samoin tahdon pyytää anteeksi Henrietalta, taisin loukata pahemman kerran, vaikka tarkoituksena olikin vain huomauttaa asiasta. : )
|
|
Cindy
Perustallilainen
..
|
Post by Cindy on Jun 2, 2009 18:34:56 GMT 2
ANTTU vai Eppu? Kyllä Anttu erilaisen luonteensa puolesta vie voiton, vaikka Eppukin tosi kiva kermakarkki. (:
Blade vai FLOORA? Mä en tiedä suoraan sanoen mikä tässä tytössä viehättää, en tosiaan tiedä. Bladekin on varmasti tosi kiva yönmusta ratsu!
Pampula vai SIIRI? Kyllä se on Sirppana joka voiton vie, Pamppu tulee toki perässä kivana kakkosena. (:
Sentti vai RENSU? Rensu on vaan jotenkin niin Rensu, se on Rensu.
TAIGA vai Pikku? Vooi, Taigan apulaisliikuttajanakin olen toiminut ja kokemuksella voin sanoa, että tämä kivan värinen ponitamma on todellakin kunnon poni! Pikkukin varmasti todella kiva.
Myntti vai RIINA? Jotenkin Riina on enemmän mieleeni jäänyt, vaikka onhan tuo Mynttikin semmonen sulonen. : D
PELLA vai HILLA? Ei pysty, tasapeli. Pella on Pella ja Hilla on Hilla, siitä ei tingitä.
Luy vai TOPI? Aivan totaalisen hurmaavia molemmat, mutta tällä erää taitaa Topsukka viedä voiton.
MANKI vai Leevi? Manki on persoonallinen poniherra, josta mä pidän. Leevikin on kyllä jäänyt mieleen, mutta itse en niin paljon valitettavasti siitä pidä.
SERA vai Sikke? Valloittava neiti, kyllä! Sikke on myös omaa luokkaansa ja edustaa kyllä hienoa rotua.<3
BLONDI vai PALMIKKO? Tykkään hirmusesti molemmista, enkä osaa päättää kumman valitsisin. Kunnia näille tammoille!
HUMU vai Aksu? Kyllä voiton vie aivan lumoavan ihana ja kaunis Humumamma, Aksukin ihan mukava - entisen hoidokkini pest frend.
CASSU vai SENTTI? Tasapeli ögen, molemmat on vaan niin persoonallisia ja lumoavia poikia, että alta pois!
JAMBO vai Tiia? Jambsa sen olla pitää! Tiiakin kiva lehmäheppa. (:
Roseley vai KIIRA? Kiira on vaan niin suloinen ja se on vaan niin Kiira!
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 8, 2009 15:50:57 GMT 2
^ Tuo on ikivanha lista: tallilla ei enää ole Bertiä, Ristoa, Ronttia, Isteliä, Henriettaa ja Maria.
Noniin :)
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jun 8, 2009 15:58:34 GMT 2
Anttu vai Eppu? Eppu on kyllä ihanempi. Blade vai Floora? Blade kyllä vie voiton. Pampula vai Siiri? Kyllä Siiri on hienompi. Sentti vai Rensu? Sentti on söötimpi. Taiga vai Pikku? Se on niin ihana se Taiga. Myntti vai Riina? Riina vai Myntti yms, Riina on ihanempi. Pella vai Hilla? Hurmaava Hilla valkoinen ponsku vie voiton. Luy vai Topi? Luy on ihana isomaisuudellaan. Manki vai Leevi? Sori, Manki mut Leevi on ihanempi. Sera vai Sikke? Sera vie ihanan voiton Sikeltä. Blondi vai Palmikko? Palmi on voiton hevonen ihanalla nimellä ja olemuksella. Humu vai Aksu? Aksu taitaa olla mun mielestä ihanampi. Cassu vai Sentti? Sorry Sentti Cassu vie voiton. Jambo vai Tiia? Jambo on ihanempi pirteydellään. Roseley vai Kiira? Harmi sanoa mutta kyllä Kiira vie voiton Roseleyltä.
|
|
|
Post by kisuli on Jun 8, 2009 16:20:01 GMT 2
Anttu vai Eppu? Eppu, koska karamelli-ruuna vain on niin Eppu. (:
Blade vai Floora? Floora, tamma on niin hieno, vaikka onkin ruunikko ilman merkkejä. Tätä tahtoisin ehdottomasta kouluttaa/hoitaa.. :''3
Pampula vai Siiri? Pampu pam, pam :--) Aika kinkkistä oli, valitsin Pampun vain siksi että olen sitä hoitanut/ensimmäinen hoitsuni Seppeleessä.
Sentti vai Rensu? Sel ZEL ori, komia.. pitäisi kokeilla joskus tunneilla. Omalla tavallaan erilainen..
Taiga vai Pikku? Taiga, en vain tiedä miksi.. :''3
Myntti vai Riina? Riina nyt se vain..
Pella vai Hilla? Jossun poni, maasto-arka ja kuumeneva issikka. ;D Jotenkin vain kivempi..
Luy vai Topi? Mm, Topi taisi syntyä kun olin Portugalissa, sain tulla koneelle ja Seppeleen sivuilla loisti uusi varsa - Topi. Hieno, Ros saa olla ylpeä Topista. Manki vai Leevi? Letukka.. Suokki, ja suokit on ihania :--D
Sera vai Sikke? Ihana, ihana.. Toisaalta en tahtoisi hoitaa, en tiedä miksi, vaikka ihanan näköinen <3 Saakoon Kat omia sen.
Blondi vai Palmikko? Blondi-mamma, oli yksi pitkäaikaisemmista hoitsuistani kun joskus hoisin.
Humu vai Aksu? Humu ja pomppuravi... Söpö <3
Cassu vai Sentti? Mielestäni yksi hyvin onnistunut nuorukainen Annen heposista! (älkää ymmärtäkö väärin, kaikki on ihania)
Jambo vai Tiia? Koska ruuna on vain Jambo :--D
Roseley vai Kiira? Een mää tiiä? :''o
|
|
|
Post by Henrietta on Jun 10, 2009 11:04:38 GMT 2
No kiitos vaan ja hyvästi. Musta on aivan sama tuunko jsokus takasi vai en, mut haukuitte mut lyttyy. Mä tykkään ex-ravureista, mutta en niin hirveesti Floorasta, vaikka siitäkin tykkään ja Cassustakin. Ja onhan Josefiinallekkin käynyt joskus ehkä vähän tämmöstä, ja kaikki tekee virheitä.
muoks / Ja missähän on Seppeleen yhteishenki? En ookoskaan haukkunu ketää ihmistä/eläintä lyttyyn, mutta te haukutte mut - pienestä virheestä/ajatuksesta. Ei oo kivaa.
|
|