|
Post by Salma on Oct 23, 2016 12:32:01 GMT 2
Aristo vai Gitta? Aristo on kiva heppa, mutta siitä huolimatta Gitta. Se on niin topakka!
Cottonessa vai Charlie? Netta on jäätävän söpö! Charlie on jäänyt mulle vielä vähän etäiseksi.
Kurbus vai Loeke? Tykkään molemmista ja näen ne aika saman tyyppisinä hevoina, mutta sanotaan Kuutti.
Walma vai Edi? Edi <3 Sitä kohtaan mulla on aina ollut salainen rakkaus
Kössi vai Elmo? Elmo on ihan ykkönen! Vaikka Kössissä on myös hienoa luonnetta.
Eela vai Rotta? Rotta, koska se on ollut mun hoitsu kauan sitten Seben hoitajakurssilla.
Laila vai Gekko? Vaikee! Laila on niin hieno, mut ehkä Gekko vetää tällä hetkellä pidemmän korren kun siinä on niin paljon uutuudenviehätystä.
Ransu vai Ruusu? Ruusu! Se oli ihan hitti kun se tuli uutena tänne.
Huiska vai Trinity? Tirppa on tosi soma ja haluaisin melkein vastata sen, mut Huiskaa ei oikein voi ohittaa.
Alex vai Windi? Windi, koska se on välillä niin pälli ja sopii niin hyvin yhteen Ceppuran kanssa <3
Bonnie vai Lasse? Bonnie on aina mun mussukka <3
Solttu vai Sikke? Sikke, oon tykästynyt siihen kun se on ollut niin pitkään Bonnien kaa pikkupuolella
Reino vai Siiri? Reino!! Haluaisin ratsastaa sillä IRL
Lemon vai Frank? Lemonilla ja mulla on yhteinen tausta rk-mestaruuksissa, mutta Frank on ollut mulle alusta asti suosikkiheppoja. Eli se!
Salla vai Myntti? Myntsy, koska se taipuu mihin tahansa
Zodiac vai Hestia? Hestia, en oo kunnolla vielä ehtinyt tutustua Zodiaciin (se vaikuttaa tosi hienolta!)
Harry vai Rokki? Harry, se on niin hölmö
|
|
Elsa
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Loeke
Koulutaso: HeC
Estetaso: 60cm
|
Post by Elsa on Oct 23, 2016 13:36:50 GMT 2
Aristo vai Gitta? Gitta on vaan ihana ja kaunis! Cottonessa vai Charlie? Netta, koska Charlie ei ole sävyttänyt millään tavalla. Netta on muutenkin aivan ihana <3 Kurbus vai Loeke? Pakko sanoa, että molemmat on kivoja, mutta tykkäisin Loekesta varmaan myös IRL enemmän. Walma vai Edi? Edi, koska en oo ikinä välittänyt shettiksistä. Edi vaikuttaa muutenkin ihanan symppikseltä. Kössi vai Elmo? Elmo, sillä rakastan sen ulkonäköä ja luonnetta. Eela vai Rotta? Eela. Rotta ei oo koskaan vaikuttanut mun silmään erityiseltä. Laila vai Gekko? Gekko olisi varmaan mielyttävämpi, kuin Laila. En tykkää hirveen isoista hevosista. Ransu vai Ruusu? Ruusu, ehdottomasti. Aivan ihana ja kaunis tamma! Huiska vai Trinity? Trinity! Ihana ja omaperäinen tamma <3 Alex vai Windi? Windi, Alexkin on ihan kiva. Bonnie vai Lasse? Bonnie on aina ihastuttanut mua jollain tavalla. Solttu vai Sikke? Solttu en keksi mitään erityistä syytä, mutta Sikke on hieman etäisen oloinen. Reino vai Siiri? Reino, ehdottomasti ihana väritys ja luonne! Lemon vai Frank? Lemon, se on vaan vaikuttaa symppikseltä Salla vai Myntti? Myntti, Salla vaikuttaa jotenkin liikaa kisahevoselta. Zodiac vai Hestia? Hesti, ihana lehmäponi! Mielelläni ratsastaisin IRL tällä ponilla <3 Harry vai Rokki? Harry on aivan ihana ja hauska hevonen, joten Harry!
|
|
|
Post by Clara on Oct 24, 2016 20:50:21 GMT 2
Aristo vai Gitta? Gitta, se on niin ratsastuskouluponi kun vaan olla voi, ihana tuittupää ja sievä ulkonäöltään. Tää on yks niistä lukuisista poneista joita voisin mielelläni hoitaa! Aristo ei oo koskaan oikeen sytytttänyt, vaikka onhan se ihan mukava, herttainen hassuttelija.
Cottonessa vai Charlie? Netta pieni kultaponi, kivan pirtsakka mutta rauhallinen ja kiltti kaveri, äärettömän suloinen ulkonäöltään. Rakas ♥ Edikin on yksi mun ikuisuussuosikkeja Sebessä, mutta entisenä hoitsuna Netalla on aina sellanen erityisasema mulle.
Kurbus vai Loeke? Aika samantyyliset hevoset mun mielestä, molemmat jääneet vieraiksi. Kuutti on kuitenkin kivempi nimeltä ja ulkonäöltäänkin se on niin hieno, tykkään myös sen surumielisestä persoonasta.
Walma vai Edi? Walmapallo, rakkauspakkaus, pippuriponi - entisellä hoitsulla on monta nimeä ja aina erityinen paikka sydämessä ♥
Kössi vai Elmo? Elmo, junttura, hauska persoona, joka on harmiksi jäänyt vähän vieraaksi. Tykkään kovasti ponista!
Eela vai Rotta? Eela, tätäkin tammaa voisin hoitaa. Yksi niistä harvoista isoista hevosista, joista tykkään. Tulinen ja kaunis, suklaanruskea tamma.
Laila vai Gekko? Gekko on hauska ja tykkään siitä kovasti, mutta Laila menee kyllä edelle. Tamma vei mun sydämen jo vuosia sitten, ja hain sille hoitajaksikin joskus. Kaunis, suuri ja kultainen, ujo neiti, aivan ihana hevonen!
Ransu vai Ruusu? Ruusu, tumma suokkitamma, oikea leidi. Kuitenkin sellanen hassu puupää ja pikkumyy.
Huiska vai Trinity? Apua, saanko sanoa molemmat! Tirppa on vaan niin kiva, näpsäkkä ja sievä pikkuponi, kun taas Huiska on jotain niin perinteistä seppeleläistä kastia, vauhdikas ja pirteä suokkitamma. Näitäkin olis varmasti kiva hoitaa molempia : D
Alex vai Windi? Windi, Alex ei oo koskaan sytyttänyt. Cella on herättänyt Windin ihan uudella tavalla henkiin, tamma on oikein hauska pakkaus kaikesta yrmeydestään ja tympeästä luonteestaan huolimatta.
Bonnie vai Lasse? Bonnie, yks lemppareita myöskin ♥ Oon aina ollut salaa vähän kade Salmalle, kun sillä on näin kiva poni! Kaunis, terhakka ja kipakka esteponi.
Solttu vai Sikke? Solttu on kiva, mutta Sikessä on jotain niin aitoa ja pitkäaikaista seppeleläistä, minkä lisäksi tykkään vuoniksesta rotuna, että sanon Sikke.
Reino vai Siiri? Siiriii ♥ Ihana poni, yksi ekoista suosikeista vuodelta 2010, kun eksyin Seppeleen sivuille ekaa kertaa. Kunnon shettispakkaus, vielä vähän hakusessa se oikea ote ponin hoitamiseen, mutta enköhän mä tästä hiljalleen pääse ponin persoonaan sisälle 8)
Lemon vai Frank? Taas voisin sanoa molemmat : D Lemon on jotenkin niin näppärä, sievä ja elegantti, mutta kuitenkin mulle tuntematon. Frank taas on tuttu estekursseilta, Perlino-elokuvan kuvauksista ja muista jutuista, kultainen luottoruuna - joten ehkä sitten Frank.
Salla vai Myntti? En tykkää kummastakaan, mutta Myntti on tutumpi, se kun on pitempään ollut Sebessä.
Zodiac vai Hestia? Hestia, mukava lehmäponi. Zodiac on mulle vielä täysin tuntematon.
Harry vai Rokki? Rokki-poika, ponit on pop, mutta Rokki on rock! (hehe olinpas hauska) Mukava perusponi, oon tykästyny siihen ratsastustunneilla. Hauskan värinen, vaikken tykkääkään piirtää mustia hevosia.
|
|