|
Post by Sandra on Aug 6, 2014 21:48:22 GMT 2
Hestia vai Gitta? Ehkä Hestia, koska hieman tutumpi.
Edi vai Elmo? Tosi vaikee, koska molemmat on niin ihania.. Ehkä Elmo, koska poni on niin söpö ja ihana luonteeltaan!
Eela vai Hype? Hype, jotenkin olen ihastunut tähän heppaan niin paljo.. Ihana ja siro ja kaikkee <3
Aristo vai Patron? Aristo, mun kulta <3
Humu vai Huiska? Ehkä Humu, söpö otus!
Reino vai Frank? Reino, Frankia en tunne niin hyvin
Sentti vai Alex? Molempiin olisi mukava tutustua, mutta Senttiin ehkä vielä enemmän
Taiga vai Pella? Varmaankin Taiga, kun olen tuolla ratsastanutkin
Siiri vai Walma? Siiri, pippuriponi :3
Laila vai Rotta? Lailakin on ihana, mutta Rotta vetää puoleen omalla tavallaan
Myntti vai Windi? Vaikee sanoo kun en kumpaakaan tunne, mutta ehkä Myntti
Venna vai Bonnie? Apua.. Venna koska se on aina ollut yks mun lemppari poneista tuitui
Topi vai Tollo? Topi, en ees tiiä kuka Tollo on xD
Huijari vai Väinö? Väinö, ihan syötävän söpö suokki <3
Sikke vai Bert? Sikke, en taaskaan tunne toista
|
|
Essi
Perustallilainen
Hoitoheppa: Ruusu
Koulutaso: helppo A
Estetaso: re 110 cm
|
Post by Essi on Aug 7, 2014 14:05:04 GMT 2
Hestia vai Gitta?- Hese ehdottomasti! En tykkää yhtään Gitan tapasista poneista. Edi vai Elmo?- Elmo, Edi on ihan liian laama mun makuun. Eela vai Hype?- Eela, koska tammat. Aristo vai Patron?- Patron, ponit vie. Humu vai Huiska?- Humppelo, Huiska on liian jyrä Reino vai Frank?- Reino, kivan värinen Sentti vai Alex?- Sentti, kivemman värinen :3 Taiga vai Pella?- Taiga, kivempi, en osaa selittää Siiri vai Walma?- Sirpa! Laila vai Rotta?- Laila. Myntti vai Windi?- Windi. Venna vai Bonnie?- Venna! Topi vai Tollo?- Tollo Huijari vai Väinö?- Väinö. Sikke vai Bert?- Sikke!
|
|
Kuú
Perustallilainen
Hoitoheppa: Eela
|
Post by Kuú on Aug 8, 2014 7:16:58 GMT 2
Hestia vai Gitta? - Hese, soma raakile.
Edi vai Elmo? - Edi on aika hellyyttävä karvapallero, tuitui.
Eela vai Hype? - Eela Eelanen, joskin Hypeen olisi hauska tutustua myös.
Aristo vai Patron? - Patron, se on jotenkin samettinen.
Humu vai Huiska? - Huiska! Ihan mahdottoman mainio suokkiotus!
Reino vai Frank? - Reinoon ois tosi mukavaa tutustella. Frank on tuollainen täydellinen, muiskis.
Sentti vai Alex? - Sentti kiehtoo.
Taiga vai Pella? - Pella pörröponi!
Siiri vai Walma? - Walmuska, mustat shettikset.
Laila vai Rotta? - Vaikee, tosi vaikee. Laila on mun rakkaus, kaunis ja ihastuttava kaikin puolin. Rotalla on mielenkiintoinen menneisyys ja herasilmät on heikko kohtani.
Myntti vai Windi? - Myntti. Myntti.
Venna vai Bonnie? - Ihastuin Vennan velmuiluun!
Topi vai Tollo? - Tollo, täysin intuitiolla. En tiedä hevosesta mitään.
Huijari vai Väinö? - Huijari, siinä on jo enemmän tiettyä syvyyttä, onhan vanhempi.
Sikke vai Bert? - Sikke, asusteleehan se vielä täällä. Ehkä tähän kohti voisi laittaa jonkun pihaton asukkaan vaihtoehdoksi?
Hmm, kaikkiin vastaukset pitkälti intuitiolla, muutamia ihastumista aiheuttaneita lukuun ottamatta. Myntti. Laila. Oih!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 8, 2014 14:04:38 GMT 2
Hestia vai Gitta? -Hestia, kivemman värinen
Edi vai Elmo -Edi, suloisempi =)
Eela vai Hype? -Eela, tammat lähimpänä sydäntä
Aristo vai Patron? -Patron, niin upea ja ihastuttava!
Humu vai Huiska? -Huiska, kivempi luonne mielestäni =)
Reino vai Frank? -Frank, kivemman luonteinen
Sentti vai Alex? -Sentin väritys on upea ja luonne huippuluokkaa! =)
Taiga vai Pella? -Taiga, tammamaisempi =)
Siiri vai Walma? -Siiri, kivemman värinen
Laila vai Rotta? -Rotta! Upea ja aivan ihana hevonen. En yleensä ruuniin ihastu, mutta tämä kyllä sai minut koukkuunsa! =)
Myntti vai Windi? -Vaikeeta. Molemmat omaa tammamaisen luonteen ja upean ulkonäön. Ehkäpä Windin valitsen, hienompi väritys.
Venna vai Bonnie? -Bonnie, tykästyin tähän tammaan vain enemmän jostain syystä.
Topi vai Tollo? -Tollo, kiva nimi ja väritys =)
Huijari vai Väinö? -Väinö! Aikas upea orhi ja ihan kivan luonteinenkin =)
Sikke vai Bert? -Sikke, tamma! =D
|
|
|
Post by Luna on Aug 8, 2014 17:43:22 GMT 2
Hestia vai Gitta? -Hestia Eiku Gitta Eiku Hestia... Mutta Gitta. Edi vai Elmo? -Edi pörrö Eela vai Hype? -ööh... Hype kai? Aristo vai Patron? -Patron Humu vai Huiska? -HUMU Reino vai Frank? -Reino vaikka Frankkin on ihana Sentti vai Alex? -Sentti, ihana heppa. Taiga vai Pella? -Apua! Molemmat! Tai jos pitää valita... Pella Siiri vai Walma? -Siiri, on niiiin ihana Laila vai Rotta? -öö... Vaikeaa. Rotta Myntti vai Windi? -Windi Venna vai Bonnie? -vaikea mutta Venna on kyllä ihanampi Topi vai Tollo? -Tollo Huijari vai Väinö? -en tiedä vaikka Väinö Sikke vai Bert? -Bert, ihanan näköinen
|
|
|
Post by Kikka on Aug 20, 2014 16:47:01 GMT 2
Hestia vai Gitta? - Vaikea valinta, mutta sanotaan nyt Gitta.
Edi vai Elmo? - Molemmat huippusöpöjä, ehkä se Elmo on suosikki näistä.
Eela vai Hype? - Hype.
Aristo vai Patron? - Patron.
Humu vai Huiska? - Humu.
Reino vai Frank? - Reino.
Sentti vai Alex? - Sentti.
Taiga vai Pella? - Pella.
Siiri vai Walma? - Siiri.
Laila vai Rotta? - Hmmmm... Laila.
Myntti vai Windi? - Myntti.
Venna vai Bonnie? - Draamakuningatar tietysti, Venna.
Topi vai Tollo? - Topi, kivemman värinen otus.
Huijari vai Väinö? - Huijari.
Sikke vai Bert? - Bert.
|
|
|
Post by Pyry on Aug 21, 2014 8:49:24 GMT 2
Hestia vai Gitta? - Gitta, luonteikkuudensa takia.
Edi vai Elmo? - Edi, symppis tapaus.
Eela vai Hype? - Hype, herkkyys ja miellyttämisenhaluisuus <3
Aristo vai Patron? - Aristo, ihan vain kokonsa takia.
Humu vai Huiska? - Humu, ihana luottomamma!
Reino vai Frank? - Reino, mahtiluonne ja upean näköinen!
Sentti vai Alex? - Sentti, hieno luonne ja ratsastettavuus.
Taiga vai Pella? - Taiga, kokonsa takia tämäkin.
Siiri vai Walma? - Siiri, valjakkoajelu innostaa!
Laila vai Rotta? - Rotta, symppis luonne, ihastutti hoitajakurssilla.
Myntti vai Windi? - Myntti, sopisi paremmin itselle ratsuksi. Vaikka Windin ulkonäkö kyllä hurmaa!
Venna vai Bonnie? - Bonnie.
Topi vai Tollo? - Topi, tällaista heppaa olisi hieno päästä kokeilemaan.
Huijari vai Väinö? - Väinö, hölmö kakara. <3
Sikke vai Bert? - Sikke, hauska touhottaja.
|
|
|
Post by Wenla on Aug 21, 2014 13:47:51 GMT 2
En kuulu hoitajiin, ainakaan vielä , muta teen tämän nyt silti. :-) Hestia vai Gitta? - Gitta, vaikka onhan tuo lehmäkin ihan kiva. Gitta silti luonteensa puolesta.Edi vai Elmo? - Edi ehdottomasti.Eela vai Hype? - Tosi hankalaa sillä kumpikaan ei ole mun tyylinen. Ehkä silti Eela Aristo vai Patron? - Hankalaa, mutta Patron koska ponityty.Humu vai Huiska? - Humu, supersuloinen.Reino vai Frank? - Frank, Seppeleen 'kunnon' hevosista ainuita, joista oikeasti tykkään. Sentti vai Alex? - Kumpikaan ei oo mun tyylinen. Sanotaan Sentti.
Taiga vai Pella? - Ihastuin hellevaelluksella Taigaan, yksi lemppareista :3Siiri vai Walma? - Walma, ihana shettis!Laila vai Rotta? - Rotta, näyttää aika kivalta.Myntti vai Windi? - Ehdottomasti Windi. Tykkään!Venna vai Bonnie? - Venna, jotain täydellistä <3Topi vai Tollo? - Njääh, ehkä Topi, vaikka rakastan Tollon väritystä.Huijari vai Väinö? - Väinö, koska ulkonäkö hurmaa.Sikke vai Bert? - Sikke, ei mitään hajua kuka tämä Bert on
|
|
|
Post by Daniel on Aug 21, 2014 15:24:55 GMT 2
Hestia vai Gitta? - Hestian luonne miellyttää enemmän.
Edi vai Elmo - Elmo on mahtava poni, joten se, vaikka Edi onkin söpö karvapallero.
Eela vai Hype? - Öääh. En tiedä! Kumman tahansa kelpuuttaisin vaikka omakseni asti, kuuluvat suosikkeihin. Ehkä... Hype?
Aristo vai Patron? - Aristo kiinnostaa enemmän.
Humu vai Huiska? - Humusta olen pitänyt aina.
Reino vai Frank? - Frank vetoaa muhun, lunki perusheppa!
Sentti vai Alex? - Sentin ottaisin vaikka omaksi <3
Taiga vai Pella? - Taiga.
Siiri vai Walma? - Sipsu.
Laila vai Rotta? - Laila, suosikkitamma. <3
Myntti vai Windi? - Mahti-Myntti!
Venna vai Bonnie? - Venna, vaikkei Bonniekaan ole pöllömpi.
Topi vai Tollo? - Sanon yllättäen Topi, onhan se tutumpi.
Huijari vai Väinö? -Väinö, Väinö...
Sikke vai Bert? - Sikke, ihan kuin irl-heppatuttuni.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 23, 2014 9:08:31 GMT 2
Hestia vai Gitta? - Gitta, suloinen ja kivan haasteellinen Edi vai Elmo - Sanotaan että Edi, söpöys vie voiton... Eela vai Hype? - Eela, se on vaan niin upea ja olen ihaillut sitä kauan Ei Hypessäkään mitään vikaa ole! Aristo vai Patron? - Ehkä Patron kun kuitenkin ponit on niin ihania! Humu vai Huiska? - Humu, ihana "tätiponi" Kuului ensi-ihastuksiini Seppeleessä! Reino vai Frank? - Reino, eroaa muista! Sentti vai Alex? - Senttiiiii <3 Kuului myös ensi-ihastuksiin Taiga vai Pella? - Pella, värin puolesta Siiri vai Walma? - Siirin luonne on hauskempi Laila vai Rotta? - Laila, noin upeen hepan katselu saa ihan sanattomaksi! Myntti vai Windi? - Windi, kiva väritys ja luonne mielenkiintoinen Venna vai Bonnie? - Pakko sanoo Venna, väri on niin ihku, mutta Bonsku on kans ihan mahti poni Topi vai Tollo? - En ole pahemmin tutustunut näihin yksäripuolen hepoihin mutta sanon Tollon värin puolesta! Huijari vai Väinö? - Väinö, taas värin puolesta Sikke vai Bert? - Sikke, kun Bertiin en ole liiemmin tutustunut
|
|
Sussu
Perustallilainen
Oma heppa: Kiira & Rotta
Koulutaso: Helppo A
Estetaso: 100cm
|
Post by Sussu on Sept 11, 2014 14:43:56 GMT 2
Hestia vai Gitta?- Hestia, ulkonäkö miellyttää omaan silmään enemmän Edi vai Elmo- Elmo.. Joku siinä vain viehättää Eela vai Hype?- Hype! Suloinen otus Tykkään ulkonäöstä. Aristo vai Patron?- Patron, koska sen touhuja on tullut enemmän seurailtua Humu vai Huiska?- Humu. Suloinen tammuska! Reino vai Frank?- Frank. Ihanan lempeä ulkonäkö Sentti vai Alex?- Sentti on kyllä superkomea! Taiga vai Pella?- Hmm... Kyllä se Pella varmaan vie voiton Siiri vai Walma?- Walma on jotenkin enemmän omaan mieleen Laila vai Rotta?- Rotta tietysti <3 Myntti vai Windi?- Windi ihastuttaa ulkonäöllään Venna vai Bonnie?- Varmaankin Venna, vaikka Bonniekin vaikuttaa kivalle Topi vai Tollo?- Hmm.. todella vaikeaa, mutta sanotaan nyt että Tollo, koska väri <3 Huijari vai Väinö?- Väinö, koska herasilmä ja väri Sikke vai Bert?- Sikke, koska Bertiin en ole mitenkään tutustunut
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2014 11:29:30 GMT 2
Hestia vai Gitta? - Gitta, söpö piirto :3 Edi vai Elmo - Edi, luonne ja söpö nallekarhu! Eela vai Hype? - Hypsykkä! Suloinen ja kiva luonne. Aristo vai Patron? - Aristo, luonne. Humu vai Huiska? - Huiska, ulkonäkö on söpö! Reino vai Frank? - Frankki. Ihana luonne ja söpö. Sentti vai Alex? - Sentti on on luonteeltaan ihana, mutta vaikea valinta oli! Taiga vai Pella? - Pella, luonne Siiri vai Walma? - Siiri on mukavan villi söpöläinen Laila vai Rotta? - Rotta on vähän miellyttävämpi omaan silmään. Vaikea valita! Myntti vai Windi? - Windi on kaunis! Venna vai Bonnie? - Bonnie, söpö ja kivan temperamenttinen. Topi vai Tollo? - Tollo värin takia, söpö mutta luonteesta en tiedä. Huijari vai Väinö? - Hujun väri <3 (En sekoita Hujua ja Väinöä, tykkään Hujun väristä) Sikke vai Bert? - Bert, söpööö! <333
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 28, 2014 12:33:24 GMT 2
Tehdäänpä nyt uusiksi, toivottavasti ei tule kaikkiin samat vastaukset kuin viimeksi (;
Hestia vai Gitta? - Gitta, olen pitänyt tammasta aina. Upea persoona ja todella kauniin värinen.
Edi vai Elmo? - Elmo. Ruuna on äärimmäisen kiehtova ja hirmuisen nätti pystyharjoineen.
Eela vai Hype? - Eela, tässä tammassa vain on sitä jotain.
Aristo vai Patron? - Patron, ihanan värinen ja oloinen poni.
Humu vai Huiska? - Kyllä se kallistuu Humun puolelle. Tamma on yltiösöpö ja sen töksöttävästä ravista ja pään heittelystä tulee mieleen ehta tuntiratsu.
Reino vai Frank? - Reino on söpö paketti, vaikka väri ei olekaan mieleeni.
Sentti vai Alex? - Sentti, ihana ihana väritys ja kaunis puolikuu otsalla.
Taiga vai Pella? - Taigan valikoisin. Ihanan värinen ja hurmaava otus muutenkin.
Siiri vai Walma? - Siiristä pidän enempi, vaikka Walma on myös ihana.
Laila vai Rotta? - Laila on ehdottomasti mun lempihevosia Sebessä!
Myntti vai Windi? - Myntti, tavallisempi parempi tällä kertaa.
Venna vai Bonnie? - No on se Venna tällä kerralla. Ihanan värinen otus, sopivan pieni ja ponimainen.
Topi vai Tollo? - Topi. En vain pidä Tollon väristä.
Huijari vai Väinö? - Huju on symppis otus.
Sikke vai Bert? - Sikke on nätti.
|
|
Nadja
Perustallilainen
Hoitoheppa: Edi ja Taiga
Koulutaso: HeC
Estetaso: 60-70 cm
|
Post by Nadja on Dec 28, 2014 12:58:38 GMT 2
Hestia vai Gitta? - Gitta, ihana persoona ja jotenkin hurmaa mut myös ulkonäöllään. Yksi niistä hepoista joita haluaisin hoitaa! Edi vai Elmo? - No Edi tietenkin, tarviiko tätä sen kummemmin selitellä? Eela vai Hype? - Eela, aivan todella kaunis ja mukavan haastava kaveri, olisi kiva päästä joskus testaamaan. Aristo vai Patron? - Arska <3 Humu vai Huiska? - Ehdottomasti Humpelo! Ensimmäisiä suosikkejani Sebestä, yltiösöpö tamma jonka muutamat ominaispiirteet tekee otuksesta ihanan pakkauksen. Täydellinen maastomopo! Reino vai Frank? - Kumpikaan ei hirveästi säväytä, mutta Reino kuitenkin. Sentti vai Alex? - Apua en tiiä, mutta ehkä kuitenkin Sentti. Taiga vai Pella? - Taigapullero ♥ Siiri vai Walma? - Tähän mä en pysty vastaamaan, koska molemmat on aivan ihania ja rakastuin molempiin ensisilmäyksellä Shetut jyrää! Laila vai Rotta? - Laila, sillehän mä joskus hainkin. Ihana herkkis, jollaista ei ole Seppeleessä toista. Myntti vai Windi? - Myntti ehkä kuitenkin, Windi on ehkä jopa vähän liiankin erikoinen mun makuun, vaikka kiinnostava onkin. Venna vai Bonnie? - Venna vie, mutta tällä kertaa pelkästään ulkonäön vuoksi, aivan ihanan näköinen tamma! Topi vai Tollo? - Topi, Tollon väri ei säväytä ja aika vieras heppa mulle muutenkin. Huijari vai Väinö? - Väinökin on aivan ihana, mutta sanoisin kuitenkin Huju, sitä ihanaa otusta tuli ikävä! Sikke vai Bert? - Sikke, koska vuonikset ♥
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 17, 2015 9:09:04 GMT 2
Hestia vai Gitta? - Gitta, omanlainen persoona ja kaunis. Edi vai Elmo? - Tietty Edi! Ihana pehmeä nallekaveri! Eela vai Hype? - Hypee, nätti, kivan luonteinen ja olisi kiva päästä joskus jollekin tunnille sen kanssa! Aristo vai Patron? - Aristoooo ehdottomasti♥♥♥ Humu vai Huiska? - Huiska, en jaksa Humpelon heilutuksia ja tökö-tökö ravia! Reino vai Frank? - Frank. Sentti vai Alex? - Eii, en voi vastata! Taiga vai Pella? - PellaPullero ♥ Siiri vai Walma? - En mä voi vastata Molemmat niin samanlaisia kuitenkin jos nopeasti luonnetta vilkaisee! Laila vai Rotta? - Pitkän harkinnan jälkeen Rotta, se on vain niin ihana luonteeltaan ja niin komia poika ♥ Myntti vai Windi? - Myntti, Windi on jo liian känkkäränkkä minulle. Venna vai Bonnie? - Bona, reipas söpö tirriäinen. <3 Topi vai Tollo? - Tollo, väri ja muutenski vaikken luonteesta tiedä sentin vertaa Huijari vai Väinö? - Huijari, Väinön luonne ei ole minulle luotu. Sikke vai Bert? - Bert, norjanvuonikset ja söpö ♥
|
|