|
Post by Carkki on Apr 2, 2009 18:21:38 GMT 2
Tänki vois uusia.
Anttu vai Eppu? Blade vai Floora? Pampula vai Siiri? Sentti vai Rensu? Taiga vai Pikku? Myntti vai Riina? Pella vai Hilla? Luy vai Topi? Manki vai Leevi? Sera vai Sikke? Blondi vai Palmikko? Humu vai Aksu? Cassu vai Sentti? Jambo vai Tiia? Roseley vai Kiira?
|
|
|
Post by Josefiina on Apr 2, 2009 18:32:08 GMT 2
Kiitos, Carkki :) Hurrrr, kaikki hepat on kivoja mutta kokkeillaas...
Anttu vai Eppu? - Tutumpi, mutta äksypöksyherrakin on hurrrmaava. Blade vai Floora? - Myntin mamma ja symppis rouva. Pampula vai Siiri? - Sai Adan aikoina jotain niin lähtemätöntä persoonaansa, että on jäänyt mieleen :) Sentti vai Rensu? - Sentti-rakkaani on ylitsevuotavan ihana! Taiga vai Pikku? - Molemmat on söpskejä, mutta Taigan kanssa on tullut enemmän oltua tekemisissä Hillan kautta :) Myntti vai Riina? - EIEI! Nykyinen ja entinen hoitoheppa, yhyy. Otan molemmat, tosi ilkeää :( Pella vai Hilla? - Pella on aww, mutta Hilla on sentään _oma_. Oho, onhan Pellakin mun oma :D Nooo... Luy vai Topi? - Sähäkkä nuorimies! Manki vai Leevi? - Eka heppa, jota katselin Seppeleestä "sillä silmällä". Sera vai Sikke? - Sera, my love :D Sikenhän meinasin ostaa, mutta paremmin kävi kun meni Pipsulle. Blondi vai Palmikko? - Molemmat ihania, turvallisia tammamammoja, Palmi kuitenkin suomalaisena vie voiton. Humu vai Aksu? - Humussa on jotain hirmu sympaattista. Cassu vai Sentti? - Hmmmm, Sentti kaksi kertaa? Jambo vai Tiia? - Pakko myöntää - Jamppa on sähäkkyydessään minuun vetoavampi. Roseley vai Kiira? - Molemmat yli-ihania, mutta suomalaiset = <3
|
|
|
Post by Kat on Apr 2, 2009 18:41:11 GMT 2
Anttu vai Eppu? Itseasiassa molemmista pidän todella paljon, mutta Eppu voittaa tällä hetkellä : D (huomenna jos kysyisi niin vastaus saattaisi olla toinen)
Blade vai Floora? Ihana musta, love <3
Pampula vai Siiri? Siiri on aevan ihana, niin luonteeltaan, suvultaan ja ulkonäöltään <3
Sentti vai Rensu? Entinen hoitsu vie voiton, mahtava oripoika!
Taiga vai Pikku? Taiga vain on niin sympaattinen, ihana värinenkin vielä
Myntti vai Riina? Ihana pikkuneiti, ja emästä pidän paljon
Pella vai Hilla? Varmaan ainut issikka josta pidän virt, mutta todella ihana neiti <3
Luy vai Topi? Komeaakin komeampi oriherra
Manki vai Leevi? Rakastan suomalaisia, valitan
Sera vai Sikke? Veri on vettä sakeampaa : D Nojoo, Sera nyt on vain pharas prinsessa <!3
Blondi vai Palmikko? Palmikko nyt vain sattuu hurmaamaan, ja vielä kun on suomalainen...
Humu vai Aksu? Aksu on hauskanvärinen welshipoika!
Cassu vai Sentti? Sentti again
Jambo vai Tiia? Tulen paremmin juttuun jätkien kanssa ^^
Roseley vai Kiira? Ihanan niminen ja suomalainen
|
|
|
Post by wear on Apr 2, 2009 19:34:01 GMT 2
Anttu vai Eppu? Anttu vaan on niin hellyyttävä rimppakinttu ((; ihana herra kun jaksaa kenkkuilla, siinä on luonnetta! Blade vai Floora? Bladen kanssa olen joskus kaahaillut tunneilla vuonna nakki ja peruna, mutta tykästyin silloin tähän mustaan kaunottareen! Pampula vai Siiri? Tää oli paha, mutta valitsen silti Pampulan, sillä se taitaa olla kuitenkin tutumpi mulle. Pipsan ja Pampulan kanssa ollaan usein kaahailtu maastossa (; Sentti vai Rensu? Rensu on niin hurmaava oripoika, oli pakko valita hänet. Taiga vai Pikku? Taigapallo tietenkin!<3 ollaan neidin kanssa kuljettu yhdessä pitkä taival, ja se on tosiaan varannut itselleen pysyvän paikan miun sydämmessä. Neitonen on minulle sanoinkuvaamattoman arvokas, ja en usko, että ikinä yksikään pikselipolle ei tule ohittamaan Taigan paikkaa miun sydämmessä <3 Myntti vai Riina? ihana riiviö tietenkin (; Pella vai Hilla? Tää oli niin paha että oli pakko valita molemmat. Hilla säväyttää tollasella räjähdysherkkyydellään, ja Pella taas on vähän kuin Taiga, pieni, pyöreä ja suloinen. Ja tietenkin lisäksi nämä tytöt on Taigan parhaita kavereita, ja muutenkin söpöjä yksilöitä! Luy vai Topi? vaikea tämäkin, en ole pahemmin päässyt tutustumaan kumpaankaan, mutta Topi tuntuu kuitenkin tutummalta. (: Manki vai Leevi? Taas yksi säväyttävä oriherrra lisää! ((; Sera vai Sikke? Sera on suloinen tamma, ja sopivan säpäkkä. luonnetta löytyy (; Blondi vai Palmikko? oli taas pokko valita molemmat, tämä tammakaksikko kulkee ihan rinnakkain. Molemmat suloisia palleroita! Humu vai Aksu? Humulla olen mennyt joskus tunneilla, oli hauska (: Cassu vai Sentti? Hoitelin Cassua kun se oli ihan vauva, ja tässä on kyllä tutustumisen arvoinen herrasmies. Cassu on hauska jekkuilija! Jambo vai Tiia? Jambonakki on myös yksi lempituntiratsuni. Sillä olen muutaman kerran mennyt, ja oli hauskaa! (; Roseley vai Kiira? en osaa sanoa, en ole kumpaankaan tutustunut (:
|
|
|
Post by Cäpä on Apr 3, 2009 12:05:14 GMT 2
Kas, uusi taas =D
Anttu vai Eppu? Blade vai Floora Pampula vai Siiri? Sentti vai Rensu? Taiga vai Pikku? Myntti vai Riina? Pella vai Hilla? Luy vai Topi? Manki vai Leevi? Sera vai Sikke? Blondi vai Palmikko? Humu vai Aksu? Cassu vai Sentti? Jambo vai Tiia? Roseley vai Kiira?
|
|
|
Post by Nana on Apr 3, 2009 12:25:46 GMT 2
Anttu vai Eppu? KERMAKARKKI <3 Blade vai Floora? Floora ei oo mun tyyliin.. Pampula vai Siiri? tietysti pampula mitä te luulette =( Sentti vai Rensu? Ssentti : D <'3 Mistä näitä senttejä oikein tulee? Taiga vai Pikku? Nyyhky. Alussa olin ihan lovena pikkuun parin muun lisäks, mut sanon Taiga kun on tullu aika tutuksi. Myntti vai Riina? Myntti : D Riiviössä ei kyllä paljon vikoja ole, mutta.. Pella vai Hilla? Pelluri, oon enemmän sellasten pullaponejen kannalla (luonnevikaset pullat <3 : DD). Luy vai Topi? Luy. Jätin paikan ottanut komea herra, tosin en ole erityisemmin kumpaankaan kiintynyt. Manki vai Leevi? Leevistä pidin alusta alkaen 8) .. ja pidän vielläkin. Sera vai Sikke? Joo tähänkin pakko vastata et tiedätte varmasti, että siis Sera tietty on mun vastaus. =/ Blondi vai Palmikko? Perusheppoja, mut Palmi vaikkapa. Humu vai Aksu? Nana likes akseli. Cassu vai Sentti? Miks sentti 2x? no näistä CASSU <3 Jambo vai Tiia? ei oo tietoo. Roseley vai Kiira? Kuonopilkku <3 + neitiii
|
|
|
Post by Karoliina on Apr 3, 2009 12:39:08 GMT 2
Anttu vai Eppu? - Eppu, pieni karkkikaramelli<3 Blade vai Floora? - Noo, Floorahan se<33 Mun oma diiva, joka..on best. Ehkä välillä "eimuntyyppii"-koni Pampula vai Siiri? - Sirppnana, Pampu, Sirppana, Pampu..Molemmat! Shettisvoimaa. Sentti vai Rensu? - Senttipentti<3 Oikea kultapoika. xD Taiga vai Pikku? - Taigasta olen pitännyt alusta asti. Ihana karvamasu. Myntti vai Riina? - Myntti, suloinen pakkaus. Riinakin söpis, silti Myntti.. Pella vai Hilla? - Vaikeeta. Kummatkin. Russ-Pella, Issikka-Hilla<3 Luy vai Topi? - Njaah..Toppuska kiva, Luy kivempi<3 Manki vai Leevi? - Leevi, tietty. Orin kutale, jota joskus hoidin. Sera vai Sikke? - Serkkuli ja Sikkeli kummatkin sulosii<3 Blondi vai Palmikko? - Palmi sellanen perus pullamaha. Blondi suloinen otus. Molemmat. Humu vai Aksu? - Ette tiedä, ette tiedä! Mun honey, alkää kattoko sillä silmällä<33333 Cassu vai Sentti? - Cassu, kun Sentti toisen kerran jo. Upee Cassunassu<3 Jambo vai Tiia? - Lehmä<3 Tuo mieleen Marin, jota olen tässä hiljakseen alkannut muistella... Roseley vai Kiira? - Kiira. Aivan lumoava varsa, jonka halisin kuoliaaksi.<44 Kuonopilkku syötävän söpö<3
|
|
|
Post by Sini on Apr 3, 2009 15:20:45 GMT 2
Anttu vai Eppu? Eppu - karamelliherrasmiäs (: Epun valitsin siksi, koska pidän sen ihanasta värityksestä ja symppisluonteesta. Blade vai Floora? Floora - Margariini (: Floora on vaan jotenkin niin ihanan kokematon vielä. Pampula vai Siiri? Pampula - Tämä oli vaikeampi päätös, kummatkin ponit ovat kyllä yhtä suloisia. Pampu vaan jotenkin hurmaa : ) Sentti vai Rensu? Sentti - Vaikea tämäkin, sentti on kuitenkin enemmän mun mieleen. Taiga vai Pikku? Taiga - Taiga on ehdoton valinta, omistaa ihanan luonteen sekä omaperäisen värityksen. (: Myntti vai Riina? Myntti - Suloinen ! Myntti-nuoroukaisen valitsin sen luonteen takia. Pella vai Hilla? Hilla - Rakastan issikoita! Hilla myös ihanan värinen. Pellakin on kyllä tositosi suloinen. Luy vai Topi? Topi - Topi, luonteensa takia jotenkin ihana (: Manki vai Leevi? Leevi ja Manki - vaikea oli, kummatkin yhtä ihania :) Sera vai Sikke? Sikke - Pidän vuoniksista, Serakin on kyllä tosi suloinen. Blondi vai Palmikko? Blondi - Ihana! Suloinen tammuska. Humu vai Aksu? Humu - Pomppuravinen suokki, ihanan värinen ! (: Cassu vai Sentti? Cassu - Pidän luonteesta ja hepasta muutenkin tosi paljon. Jambo vai Tiia? Tiia - Ehdottomasti ! <3 Roseley vai Kiira? Kiira - Suloinen karvapallero! :)
|
|
|
Post by Elkku on Apr 3, 2009 16:00:21 GMT 2
Anttu vai Eppu?- Minuuunh hoitsu Eppuliini! <33 Blade vai Floora?- Luonnetta löytyy ja niin monet ovat jo Bladen puolella.. ;oo Pampula vai Siiri? - Olen enempi menny... : )) (paha oli..) Sentti vai Rensu?- Kingii. =)) Taiga vai Pikku?- Sil voin viel ratsii tunneil. :'D Myntti vai Riina? - Tallin varsuliini ja hänestä kuulen enempi kuin Riinasta. Pella vai Hilla?- Tallin jehun heppa. =) Luy vai Topi? - Aahh.. Oon viel leija ku olin sun eka tunti ratsastaja.. :') (kai........ x'D) Manki vai Leevi? - Emt!! Liian vaikee... Sera vai Sikke?- Kiinnostavampi ja rodultaan ainut vuonis Seppeleessä. Blondi vai Palmikko? - Äsken oli äiti mamma...... Humu vai Aksu? - Suokkiih, heppaa! Cassu vai Sentti? - Virheee!! ;] Sentti oli jo eli Cassu. (kone lagaa joten en voi tummentaa tota.. ;ooo) Jambo vai Tiia? - Tiiuska.. Siskoni hoitsuuuu.... =| Roseley vai Kiira? - Roseley ponsku. =)
|
|
|
Post by Carkki on Apr 3, 2009 20:00:42 GMT 2
Sori ku Sentti kahesti, en huomannu. Mut kai se voi olla ku muuten ei mee tasan : DD
|
|
|
Post by Keikki on Apr 23, 2009 10:15:48 GMT 2
Anttu vai Eppu? Ihanan värinen Eppu-heppu (:
Blade vai Floora? Tamma, joka säväyttää suloisella ulkomuodollaan <3
Pampula vai Siiri? Molemmat ihania, Siirllä vaan suloisin nimi (;
Sentti vai Rensu? Sentistä enempi kokemusta, ihana kultainen ori-poika!
Taiga vai Pikku? Taiga ihanan värinen pikku pallero (: <3
Myntti vai Riina? Meinasi tulla tasapeli, mutta Myntti säväytti enemmän ulkonäöllään :D
Pella vai Hilla? Tämäpäs taitaa olla vaikein. Pella ihana, vilkas mutta rauhallinen ja luotettava <3 Hilla muuten vaan jäänyt mieleen, ihastuttava!
Luy vai Topi? Ei varmaan tartte kommentoida, Topi vei mennessään <3
Manki vai Leevi? Vaikee. Manki? :D
Sera vai Sikke? Ihana, villi tammuska. Blondin naapuri :'D
Blondi vai Palmikko? Tottakai, mitäs sitten luulitte.? <3
Humu vai Aksu? Huhhu. Aksulla menny enemmän (;
Cassu vai Sentti? Kultainen ori-poika vie jälleen voiton kotiin. Cassukin ihana <3
Jambo vai Tiia? Tasaista on. Joo, on. En kommentoi, ihania <3
Roseley vai Kiira? Oman hoitohepan varsa vei voiton.. (; Kiira hyperihana <3
Sairastan, oon vailla tekemistä. Näinpä saatte lukee mun mielipiteitä milloin mistäki (;
|
|
|
Post by jokn on May 16, 2009 10:55:52 GMT 2
Anteeksi, en ole vielä hoitaja, mutta haluun tehä tän niin kovasti että... Joten onko ihan ok, että teen tämän? Anttu vai Eppu - Eppu. Ihana karamellipolle. Blade vai Floora? - Floora. Ex-ravurit on kivoja Pampula vai Siiri? - Pampula-Pampu. Jotenkin vain semmonen kiva shettis. Sentti vai Rensu? - Sentti. Vaikuttaa mukavalta orilta. Taiga vai Pikku? - Taiga. Tosi söpö ja ihana <3 Myntti vai Riina? - Myntti. Söpö nuori heppa. Pella vai Hilla? - Pella tietty. Tosi ihana. On Hillakin toki ihan ok. Luy vai Topi? - Topi. Vaikuttaa.. siistiltä Manki vai Leevi? - Manki. Jotenkin vain ihana. Sera vai Sikke? - Sikke. Vuonikset on ihania. Blondi vai Palmikko? - Tasapeli. Kummatkin yhtä ihania. Humu vai Aksu? - Humu. Suomalaiset kunniaan Cassu vai Sentti? - Sentti. On kaksi kertaa mutta valitsin jälleen. Jambo vai Tiia? - Tasapeli. Jambo on ihana eestiläinen ja Tiia ihana kirjava "lehmä". Roseley vai Kiira? - Kiira. Super söpö suokkivarsa.
|
|
Iina
Uusi ja innokas
|
Post by Iina on May 16, 2009 21:44:49 GMT 2
Anttu vai Eppu?
-Kermakaramelli vie voiton^^ Mut on anttukin kiva
Blade vai Floora?
-Blade, siinä on sitä jotain<3
Pampula vai Siiri?
-Siiri, tehny muhun vaikutuksen^^
Sentti vai Rensu?
-Nyt en kyl tiiä, en osaa valita joten molemmat
Taiga vai Pikku?
-Taiga, pieni pullukka poni
Myntti vai Riina?
-Myntti, jotenkin enemmän tykkään.. On riinakin söpö
Pella vai Hilla?
-Hilla^^
Luy vai Topi?
-Jätti-Luy<33
Manki vai Leevi?
-Pippurinen orhi Carkilla xD
Sera vai Sikke?
-Seralle voitto, of course mut Sikke on tiätty kans söpis<3
Blondi vai Palmikko?
-Palmi jääny jotenkin enemmän mieleen, joten it^^<3
Humu vai Aksu?
-Iina like Humpsukka xD
Cassu vai Sentti?
-Cassun, kun senttura on kaks kertaa.. En osaa valita, aah!
Jambo vai Tiia?
-Jambo jotenkin ärhäkyydellään^^
Roseley vai Kiira?
-Suokkivauvat rulez<3^^ Kiira siis, mut on Rosekin kiva^^
|
|
|
Post by Miina on May 18, 2009 18:46:27 GMT 2
Anttu vai Eppu? Yksinkertaisesti, en tiedä. Anttu hurmaa äksyäkin äksymmällä luonteellaan, kun taas Epillä olen mennyt paljon ja tykästynyt karamelliin.. : DDD Blade vai Floora? Mustien kaunotar, Blade. Noei, margariini-margareetta<33 Jokke sekoo.. Floora koska tamma on ihanin-kaunein-villein-paras-ja-ihanin.. Sekä ensimmäinen hoitsuni Seppeleessä ja myös ainoa.. : DDDDD Pampula vai Siiri? Pampukin on tietty ihana, mutta Siiri lumoaa vauhdikkaalla luonteellaan ja jyrää sillä tasasitakin tasaisemman Pampun.. =) Sentti vai Rensu? Senttura.. =) Mukavan tasainen oriksi.. Mun makuun.. =DDDD Taiga vai Pikku? Tagsukkapallero.. Myntti vai Riina? Myntti valloittaa.. =) Pella vai Hilla? Hillomunkki.. =) Noei, Hilla. Luy vai Topi? Jättiihh<33333 Manki vai Leevi? Brennun Manksu.. =) Sera vai Sikke? Tasapeli.. =) Blondi vai Palmikko? Molemmat mammat ihania, Blondi voittaa.. =) Humu vai Aksu? Humppa.. =) Cassu vai Sentti? Ihana pilkkupää.. =DD Jambo vai Tiia? Rambo ja Lehmä.. Molemmat tosi ihania.. =) Roseley vai Kiira? Rose ihana, Kiekura ihana..
|
|
|
Post by Shinqua on May 19, 2009 9:07:56 GMT 2
Anttu vai Eppu? Blade vai Floora? Pampula vai Siiri? Sentti vai Rensu? Taiga vai Pikku? Myntti vai Riina? Pella vai Hilla? Luy vai Topi? Manki vai Leevi? Sera vai Sikke? Blondi vai Palmikko? Humu vai Aksu? Cassu vai Sentti? Jambo vai Tiia? Roseley vai Kiira?
|
|