moonazo
Uusi ihmettelijä
Moii
|
Post by moonazo on Jun 16, 2022 5:51:21 GMT 2
Huomasin että Gekolla olikin hoitaja, mutta kävisikö Vappu?
|
|
|
Post by Emmy on Jun 18, 2022 10:45:10 GMT 2
Tervetuloa Gekon hoitajaksi Moona! Kirjoittele itsestäsi kuvaus (yleinen keskustelu > kuvaukset itsestänne tännne) ja tee oma kaappi. Hoitaminen tulisi aloittaa 2vk sisällä. Tervetuloa Seppeleeseen!
|
|
|
Post by Emmy on Jul 15, 2022 18:28:50 GMT 2
Gekko palautettu takaisin hakuihin, myös Halla ja Peck vielä ilman hoitajaa!
|
|
Gia
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Halla
Koulutaso: perus jutut, joku Helppo C kai
Estetaso: ehkä 60cm? tai 70? kuka näistä tietää
|
Post by Gia on Aug 29, 2022 14:59:27 GMT 2
Moi! Haluaisin hoitajaksi ihanalle Halla-ponille, se hurmasi minut heti kun näin sen haussa. Sen luonne vaikuttaa täydelliseltä, sen kanssa oppisin varmasti paljon kaikkea hevosista ja ratsastamisesta. Haaveilen kilpailemisesta, mutta tarvitsen vielä varmuutta hevosen käsittelyyn ja ratsastamiseen. Uskoisin että Halla voisi olla minulle sopiva kaveri siihen että saisin lisää varmuutta, koska se on niin kiltti ja rauhallinen. Tykkään myös vähän isommista poneista, koska niille pienemmille poneille alan olemaan jo liian pitkä mutta isoilla poneilla voin varmasti ratsastaa vielä pitkään. Sen takia Halla tuntuu parhaalta vaihtoehdolta Gekkoon ja Peckiin verrattuna, vaikka nekin ovat suloisia poneja. Sitten vielä minusta tietoa. Olen siis Gia Emilia Aaltonen, ja ikää minulla on 12-vuotta. En oikeastaan tykkää ensimmäisestä nimestäni, joten minua voi kutsua myös Emiliaksi, mutta se on sitten taas vähän liiankin yleinen nimi niin en oikeastaan tykkää siitäkään, mutta no kutsukaa miksi kutsutte, saa myös keksiä lempinimiä jos haluaa Olen reipas ja iloinen ponityttö, mutta kuitenkin vielä vähän epävarma hoitaja ja ratsastaja. Yritän kuitenkin aina parhaani ja haluan olla menossa mukana. Oman ikäisteni seurassa olen puhelias, mutta vanhempien seurassa olen hieman ujo. Mutta no tallilla onneksi tottuu olemaan eri ikäisten seurassa. Olen harrastanut ratsastusta n. 4-5 vuotta joten minulla on jo jonkin verran kokemusta. Osaan perus kouluratsastus liikkeet ja olen hypännyt esteitä, en nyt muista korkeuksia mutta jonkin verran niitäkin kuitenkin. Rakastan myös maastoilua ja siellä innostun joskus menemään aika lujaa, kai minussa on se hurjapää puoli. Ratsastuksen lisäksi harrastan laulamista ja pianon soittoa, sekä piirtämistä ja lukemista. Lempikirjojani ovat tietysti hevoskirjat, mutta tykkään myös fantasiakirjoista. Perheeseeni kuuluu äiti ja isä, sekä kaksosveljeni Gino ja bordercollie Acsu, jonka kanssa tulee puuhailtua kaikenlaista ja juoksenneltua metsässä. Ulkonäöltäni olen reilut 160cm pitkä (saatan vielä kasvaa) ja melko laiha, hiukseni ovat tumman ruskeat ja silmät vaaleansiniset. Hiukseni ylettyvät noin puoleen selkään asti ja ovat vähän laineilla. Ihon väri on vähän vaaleanruskea, ei siis ihan vitivalkoinen. Pukeudun yleensä ihan perus vaatteisiin, joskus päälläni saattaa nähdä lempivärisiäni vaatteita eli violetteja, mutta totta kai pukeudun myös muihin väreihin. Siinä nyt toivottavasti tarpeeksi pitkä hakemus, toivottavasti pääsen ihanan Hallan hoitajaksi:) <3
|
|
|
Post by Emmy on Aug 30, 2022 9:38:48 GMT 2
Tervetuloa Hallan hoitajaksi Gia! Kirjoittele itsestäsi kuvaus (yleinen keskustelu > kuvaukset itsestänne tännne) ja tee oma kaappi. Hoitaminen tulisi aloittaa 2vk sisällä. Tervetuloa Seppeleeseen!
|
|
Iiris
Perustallilainen
Hoitoheppa: Vappu
|
Post by Iiris on Sept 1, 2022 15:40:57 GMT 2
Hei,
Ilmoittauduin alkeistunnillenne Seppeleeseen hetki sitten ja huomasin, että kaipaatte vielä Vappuhattu-suokille hoitajaa. Olisin erittäin kiinnostunut täyttämään kyseisen raon ja ottamaan Vapun hoidokiksini.
Tosiaan - olen 20-vuotias juuri Liekkijärven keskustaan muuttanut freelancer. Olen harrastanut ratsastusta nuorempana, ennen kuin jouduin lopettamaan 14-kesäisenä, mutta nyt into palata satulaan on suuri; ja mihin heppatyttö nahoistaan pääsee, jos Vapun hoitaminen olisi oma syynsä tulla tallille pyörimään myös ratsastustuntien ulkopuolella. En siis tosiaan ajatellut tulla ylimääräiseksi jalkoihin olemaan tiellä, vaan teen mielelläni tallitöitä ja kykyjeni mukaan koitan olla hyödyksi tallilla.
Olen kieltämättä hieman arka hevosten ja ratsastuksen kanssa ja kuvailtuanne Vappua energiseksi, mutta helpoksi hoidettavaksi, veti se kieltämättä puoleensa - ja nuo suklaasilmät! Eihän niille voi sanoa ei. Olen todella kiitollinen jos harkitsette edes minua Vapun hoitajaksi!
Syysterveisin,
Iiris Valla
|
|
|
Post by Salma on Sept 2, 2022 16:06:14 GMT 2
Tervetuloa Vapun hoitajaksi Iiris! Kirjoittele itsestäsi kuvaus (yleinen keskustelu > kuvaukset itsestänne tännne) ja tee oma kaappi. Hoitaminen tulisi aloittaa 2vk sisällä. Tervetuloa Seppeleeseen!
|
|