|
Post by Anne on Jul 31, 2021 19:02:19 GMT 2
Akka Gekko Oili Paahtis + rautiaat yksärit Perusvääntöä ratsukon mukaan! Spessutakuutunit yhdelle! Lola - PaahtisAlkutunnista Paahtis oli vastusteleva ja puri kuolaimeen. Se pehmeni kuitenkin laukatessa ja kun päästiin tekemään sulkutaivutuksia Paahtis kulki kauniin pyöreänä. Lola jäi välillä jopa hieman liikaa matkustelemaan ja hänelle sai muistutella, että suokiltakin saa pyytää kunnon työskentelyä. Loppuraveissa Paahtis hieman innostui, mutta Lola sai hyvin pidettyä orin hyppysissä. Manny - OiliMannyn ja Oilin työskentely lähti veltosti liikkeelle. Manny istui ryhdittömästi ja ei näyttänyt olevan ollenkaan valmiina työskentelyyn. Pienen painostuksen jälkeen Manny otti paremman tuntuman ja lähti pyytämään Oililta enemmän. Oili ei olisi kuitenkaan jaksanut, vaan röhnötti etupainoisena koko lopputunnin. Pieniä hyvä pätkiä saatiin taivutuksissa, mutta koko tunti näytti väkisin pukertamiselta. Mistel - TellaTellan kanssa Mistel lähti lähinnä hakemaan ideaa taivutuksista. Tella lämpenee laukasta ja sen askel onkin iso. Taivutuksiin se ei olisi jaksanut täysin keskittyä ja nyt haettiinkin hyvää asetusta ja pehmeyttä tammalle läpi. Tunnin kulku: Alkukäynti - ja ravi. Laukkatyöskentelyä ja siirtymisiä n. 15 min. Avo- tai sulkutaivutuksia uralla n. 15min. Loppuravit ja käynti. Lola ja Paahtis loppukäynneissä.
|
|
Lola
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Hilppa
Koulutaso: VaA
|
Post by Lola on Jan 24, 2022 21:36:40 GMT 2
Jo muutaman ratsastuskerran jälkeen Paahtiksesta on muodostunut Lolalle uusi lemppari!
|
|
|
Post by Manny on Feb 6, 2023 6:17:28 GMT 2
Ystävälle Pölyharja kulkee vasten ruskeaa karvaa Väsyttää, töissä on taas ollut vaikeaa Vieressä Lyyti katsoo ja nauraa Se pitää käsissään Oilin satulaa On innoissaan Tänään mä ratsastaisin Oililla Lyyti aikoo kannustaa ja katsoa
Jo alkukäynneissä on hankalaa Anne katsoo, ei sano vielä mitään Mä yritän saada vähän tuntumaa Mutta se ei onnistu Annen ilme kertoo kaiken Tästä tunnista Tulisi vaikea
Oilin laukka on keinuvaa Ei kuitenkaan niin hyvä Että välttyisin Annen katseelta Se käskee ryhdistäytyä Me ollaan velttoja, se sanoo Katson Misteliä ja Tellaa Ja Lolaa ja Paahtista Mä olen paska niihin verrattuna En löydä itsestäni sitä samaa Intoa ja taitoa Mikä niistä paistaa
Oili puree kuolaimeen Mä huuleeni Taivutuksista ei tule mitään En osaa tai onnistu Kentän laidalla Katseeni osuu Lyytiin Sen silmät säteilee Se näyttää peukkua Kuiskaa tuuleen Hyvin menee
Mä löydän jostakin itsestäni Motivaation Ja kerrankin Anne sanoo Se näytti jo paremmalta
Tunnin jälkeen Lyyti tuo jaffaa Se tarttuu Oilin suitsista Sen kynsien alla on likaa Ja purua hiuksissa Se hymyilee ja sanoo Että me oltiin mahtavia
Mä katson Lyytiä Ja mietin Että olen onnekas Koska kaikki tarvitsisi ystäväkseen Lyytin kaltaisen
|
|