|
Post by Anne on May 17, 2015 10:30:27 GMT 2
Kevään syväälluotaava jatkopäivitys käynnissä. Samalla muokkaan hevoskatrasta tarpeiden mukaan.
Ilmoitathan jatkamisesta 26.5.2015 mennessä tai muista suunnitelmista mahdollisimman pian, niin saadaan kiva ja aktiivinen heppakesä jälleen =)
Punaisella ne, joilta viimeisin merkintä yli 3kk sitten.
Amanda - Venna Britta - Hype OK Cella - Windi OK Clara - Cottonessa OK Dani - Topi OK Emmy - Kurbus OK Eetu - Alex OK Elina - Sentti --> Sentti h-hakuihin Fiia - Elmo OK Inkeri - Siiri OK Jason - Huiska OK Jesse - Tollo OK Karoliina - Myntti --> Myntti h-hakuihin Kuu - Eela OK Loviisa - Frank OK Luna - Humu OK Nuutti - Laila OK Odelie - Alex OK Pihla - Loeke OK Pipsa - Sikke OK Pyry - Reino OK Rosa - Kössi OK Salma - Bona OK Sandra - Aristo OK Sussu - Rotta OK Tuulia - Ruusu OK Wenla - Gitta OK
|
|
|
Post by Tuulia on May 17, 2015 10:37:49 GMT 2
Jatkan <3
|
|
|
Post by Pihla on May 17, 2015 10:39:40 GMT 2
Jatkan tottakai
|
|
|
Post by Rosa on May 17, 2015 10:40:55 GMT 2
Kaikki kolme hahmoa jatkaa ehdottomasti! (:
(Jasonin innostuksesta kehittyä ratsastajana ja päästä kilpakentille en tarkalleen osaa sanoa, mutta kun joskus sopiva tilaisuus tulee niin tätä asiaa voi varmasti katsoa ja sitä onko Huiskalla näitä mahdollisuuksia tarjota vaikka onkin söpöin olento ikinä :3)
|
|
|
Post by Pipsa on May 17, 2015 11:52:24 GMT 2
Miekin jatkan samaan malliin kuin ennenkin, toivottavasti vaan hieman aktiivisemmin! :)
|
|
|
Post by Cella on May 17, 2015 12:52:28 GMT 2
Totta mooses jatkellaan!
|
|
|
Post by Salma on May 17, 2015 13:20:39 GMT 2
Hui miten jännittävä kesä tästä on tulossa! Niin paljon uudistuksia, hienoja hevosia ja kaikkea! Jatkan tietysti!
|
|
|
Post by Fiia on May 17, 2015 15:18:18 GMT 2
Jatkan vanhaan malliin
|
|
|
Post by Sandra on May 17, 2015 20:40:42 GMT 2
Jatkan
|
|
|
Post by Daniel on May 17, 2015 20:51:35 GMT 2
Dani jatkaa entiseen tapaan.
|
|
|
Post by Wenla on May 17, 2015 21:10:07 GMT 2
Jatkat Gitan kanssa tietty! Muuten, Amandan kohdalla pitäisi kai lukea että Venna, eikä Gitta ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 18, 2015 6:14:54 GMT 2
En nyt tosiaan tiedä. Montakohan viikkoa olen pähkäillyt Seppele-juttujani, en muista. Rakastan tätä paikkaa ja tämä oli se mikä mut ponkaisi jaloilleen yhdessä Ruolammen kanssa kun IRL oli hankalaa. Venna vaan ei ole oikein ikinä tuntunut omalta hoitsulta, se ei minun tyyppinen heppa vaikka ihana onkin. En kuitenkaan halua päästää Seppeleestä irti, vaikken ole kummemmin kirjoitellut, lueskelen heppojen päiväkirjoja aina ehtiessäni ja katselen takavasemmalta tallin menoa. Oon ollut tositosihuono hoitaja, Vennalle, Annelle, Seppeleelle ja kaikille muille olisi kaikkein reiluinta saada Vennalle joku ihana, aktiivinen hoitaja joka todella ymmärtää nauttia hoitajanpaikastaan. Mun pitää tosiaan nyt päättää.. Toistaiseksi jatkan, mutta lyön päätökseni lukkoon vasta tämän viikon kuluessa.
|
|
|
Post by Pyry on May 18, 2015 8:02:08 GMT 2
Jatkan Reinarin kanssa! :>
|
|
|
Post by Luna on May 18, 2015 14:28:31 GMT 2
Jatkelen
|
|
|
Post by Karoliina on May 20, 2015 20:45:30 GMT 2
Olen päättänyt luovuttaa Myntin jonkun muun, innokkaan ja ahkeramman hoitajan käsiin. Ehdottomasti jatkaisin, jos vain suinkin kykenisin nipistämään omalta elämältäni aikaa virtuaaliheppailulle, sillä nautin tarinoiden kirjoittamisesta. En kuitenkaan viitsi luoda mitään puolivalmista ja kiireellä tehtyä tuotosta, joten parempi näin. Harmittaa, mutta ei auta itku markkinoilla. Kiitos että sain olla jälleen osana Seppeleen arkea, vaikka vähän epäaktiiviseksi hoitajuuteni jäikin! Jään kuitenkin seurailemaan tapahtumia sivummalta vaivihkaa sen mitä kerkeän (:
Toivotan jokaiselle seppeleläiselle hyviä jatkoja ja mukavaa kesän odotusta! (:
|
|