Sussu
Perustallilainen
Oma heppa: Kiira & Rotta
Koulutaso: Helppo A
Estetaso: 100cm
|
Post by Sussu on May 21, 2015 14:30:02 GMT 2
Jatkan Rotan kanssa Koitan nyt alkaa ahkerammin hoitelemaan kun alkaa loma ja on enemmän aikaa!
|
|
Kuú
Perustallilainen
Hoitoheppa: Eela
|
Post by Kuú on May 21, 2015 18:03:09 GMT 2
Jatkan, jotain muutoksia saattaa tulla.. ; )
|
|
|
Post by Anne on May 23, 2015 10:03:15 GMT 2
Olen päättänyt luovuttaa Myntin jonkun muun, innokkaan ja ahkeramman hoitajan käsiin. Ehdottomasti jatkaisin, jos vain suinkin kykenisin nipistämään omalta elämältäni aikaa virtuaaliheppailulle, sillä nautin tarinoiden kirjoittamisesta. En kuitenkaan viitsi luoda mitään puolivalmista ja kiireellä tehtyä tuotosta, joten parempi näin. Harmittaa, mutta ei auta itku markkinoilla. Kiitos että sain olla jälleen osana Seppeleen arkea, vaikka vähän epäaktiiviseksi hoitajuuteni jäikin! Jään kuitenkin seurailemaan tapahtumia sivummalta vaivihkaa sen mitä kerkeän (: Toivotan jokaiselle seppeleläiselle hyviä jatkoja ja mukavaa kesän odotusta! (: Ihanaa, Karo! Ja kiitos hoitamisesta =) Jos rennompi meniniki esim. ravureiden kanssa kiinnostaa, Artsilassa tarvitaan reipasta hevosenhoitajaa/tallityöntekijää
|
|
|
Post by Anne on May 23, 2015 10:39:37 GMT 2
Ja Walman hoitajana aloittaa 9-vuotias Lilja, joka löytyy täältä saman koneen takaa =)
|
|
|
Post by Tuulia on May 23, 2015 12:56:14 GMT 2
Uu söpöä, Jasonille tyttöystävä! ♡ Pakko kysyä, että onko Lilja sun subbari (vai lapsesi)? :)
|
|
|
Post by Britta on May 24, 2015 10:28:24 GMT 2
Mistä mä oikein aloittaisin.
Olen sysännyt viimeisten kuukausien aikana virtuaalihepat elämästäni syrjään. Olen ollut niin epäaktiivinen sekä oman tallin että Seppeleen saralla, että on ihan hävettänyt, ja olen vaan ollut ajattelematta koko asiaa enkä ole halunnut tehdä päätöksiä. Mietin lopettamista monta kertaa, mutten uskaltanut avata suutani. Tälläkin hetkellä pyörin kahden vaihtoehdon vaiheilla - mitä mä oikein teen? Elämässä on nyt niin paljon - työpaikka, lukio, harrastuksia ja bloggaaminenkin.
Näin viime yönä unta sekä Ruolammesta että Seppeleestä, ja jokin sanoi, että mun oli tultava tänne tunnelukosta huolimatta. Mua ehkä pelottaa - osaanko edes enää kirjoittaa? Pari rästikuvaa olen kyllä raapustanut, ei siinä, mutta ahdistaa kun olen ollut niin epäaktiivinen. Olen aivan kujalla tallin elämästä, minulla ei suoranaisesti ole mitään käryä muutaman kuukauden ajanjaksolta.
Siitä on nyt kolme vuotta, kun aloitin Seppeleessä. Olin silloin 14, ja jo vuoden päivät olin halunnut hoitajaksi Seppeleeseen ennen kuin tärppäsi. Silloin tein itselleni lupauksen - vaikka kuinka joskus inspiraatiopula iskisi, en antaisi periksi. Ja siinä lupauksensa aion pysyä. Toivottavasti hyväksytte mut vielä joukkoon!
|
|
|
Post by Inkeri on May 24, 2015 10:54:36 GMT 2
APUA hui kamala, en yhtään nähnyt tätäkään topaa! (Kiitti Britta, muuten ois jääny vastaamatta) Miks mua ei oo merkattu punasella, vaikken oo kirjottanut mitään koko keväänä ja oon myös aivan kujalla kaikesta?:'D Britan tapaan mulla on sama probleema, paitsi mulla ei oo noin paljon juttuja käynnissä kuin sillä. Mä oon vaan muuttunut ihmisenä nyt lukion ja uuden kaveriporukan myötä niin paljon, että kiinnostuksen kohteet on vaihtunut oikeestaan kokonaan. Siinä missä mä viime vuonna tähän aikaan olin ihan kakara, joka rakasti, kun sai purkaa juttuja kirjottamisen kautta, oon mä nyt vielä enemmän kakara, joka on hukassa elämänsä kanssa ja joka sitten rakastaa purkaa stressiä sun muuta ihan muihin juttuihin, kyl te tiiätte. " " Edes hevoset in riöl laif ei enää kiinnosta silleen. Silti mä tsekkaan tän foorumin guestina aika usein. Mua edelleen ärsyttää, kun mun kilometrin kokoinen rästilista on nyt siinä pisteessä, että kaikki niistä maksamattomista jutuista on yli puol vuotta vanhoja. Oon huomannut, etten osaa enää esseitäkään kirjottaa siihen malliin kuin ennen - ehkä siksi, että kirjottamista ei oo tullut harrastettua. Tänä aamuna mä aloin kirjottaa tarinaa ensimmäistä kertaa koko keväänä ja aion saada sen vielä tänään valmiiksikin - olkoonkin, että koeviikko painaa vielä vähän aikaa päälle ja psyka kera pitkän matikan ei ihan noin tosta vaan uppoo tähän aivosolukadosta kärsivään päähän. Että kyllä, täällä ollaan vielä, if possible. Rästien maksamisen unohdan ihan suosiolla, koska ne syö inspistä ihan urakalla. Tarinoita tulee kun on tullakseen, mutta tulee silti. Mä jatkan täällä niin kauan, että mulla on oikeesti tekosyiden sijaan elämä, johon Sebe ei sovi. e// kunnon romaani, ei mun tämmöstä pitänyt kirjottaa
|
|
|
Post by Anne on May 24, 2015 12:11:58 GMT 2
Uu söpöä, Jasonille tyttöystävä! ♡ Pakko kysyä, että onko Lilja sun subbari (vai lapsesi)? Mun lapsi =) Mut saa nähdä, milloin tuo kiireinen tyttö ehtii hoitamaan =D Britu ja Inkku, ihanaa, kun jatkatte <3
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2015 20:24:30 GMT 2
Periksi ei anneta?
Oon makustellut, mutustellut, pureskellut ja miettinyt tulevaa kesää ja syksyä Seppeleen kannalta, mitä teen tai jätän tekemättä, mikä on tähän asti ollut yleisempää ja miten jatkan.
Monta kertaa oon istunut koneen edessä ja ollut kirjautumassa sisään, sanomassa "tässä tää oli, kiitos ja hei". Joka kerta se on tuntunu siltä että olisi tekemässä virheen mitä tulee katumaan ja niinhän se on - katuisin heti seuraavana päivänä. Seppele on mulle tositosi tärkeä paikka ja niin pitkään mun suuri, melkein mahdoton unelma ja nyt oon antamassa sen kaiken valua hiekkana käsien välistä karkuun.
Jos mua vielä täällä kehdataan katsella niin päätökseni tein, Amanda ja Helge jää pyörimään Seppeleen tiluksille. Ei se rakkaus Seppelettä kohtaan ole hävinnyt minnekään vaikka hetken aikaa niin luulinkin. Ei näin mahtavasta jutusta vaan voi päästää irti. <3
|
|