|
Post by Sini on Jan 17, 2010 17:35:38 GMT 2
Fiona on pitkäaikainen seppeleläinen, jonka piirrustuksia on aina yhtä kivaa katsella ja tarinoita lukea! Hoitanut Pikkua pitkään aktiivisesti ja huolella, ja toivottavasti pysyy vielä seppeleen menossa mukana pitkään =)
|
|
|
Post by Aimie on Jan 17, 2010 18:25:42 GMT 2
Sini on mukava ja reilu tyttö, joka on löytänyt Humusta itselleen hyvän hoidokin. Tarinoita ja kuvia on mukava katsella ja lukea, tykkään myös Börjen hoidoista! (: Sini vaikuttaa asialliselta ja kiltiltä, tästä piirteestä tykkään kovasti.
|
|
|
Post by Catu on Jan 17, 2010 18:30:22 GMT 2
Aimie on tullut tutuksi minulle yleisvakkari hoitsuttomille -vakkarin kautta. Tyttö osaa pitää asiat järjestyksessä mikä on kin loistava asia! Piirtää ihastuttavia kuvia ja tarinat ovat ihanan panostettuja ja siistiä jälkeä. Pidän Aimien aktiivisuudesta ja ystävällisyydestä, hän on loistava ystävä ja erittäin ihastuttavaa jutteluseuraa!
----- Sori Henni XDDDD
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jan 17, 2010 18:30:27 GMT 2
Aimie vaikuttaa asialliselta ja rennolta tyypiltä, johon mielelläni tutustuisin =)
---- Catu ehti näköjään ensin, mutta hänestä olen kyllä jo kirjoittanut.. No, kirjoitan uudestaan.
Catu on aktiivinen ja kiva Seppeleläinen, jonka toivoisin kovasti saavan hoitsun. Mukavaa meseseuraa on!
|
|
|
Post by Maiss on Jan 17, 2010 18:33:12 GMT 2
Henni on aika räväkkä tyttö joka piirtää sekä kirjoittaa kivasti. : ) On jäänyt minulle mieleen entisenä Cassun hoitajana, ja tovittavasti tämä tyttö vielä joskus uuden hoidokin saa! Tutustuisin mielelläni lisää, ja inolla odottelen mitä Hennin maksut sun muuten tulevat olemaan sillä hoidot Cassulle ainakin olivat persoonallisia. (:
|
|
Lauren
Uusi ja innokas
|
Post by Lauren on Jan 17, 2010 18:36:23 GMT 2
Maiss todella ansaitsi Siirin hoitajapestin. On jaksanut odottaa kiitettävästi hoitohevosta ja pyörinyt kokoajan mukana tallin toiminnassa. Iloisen ja asiallisen oloinen ja kirjoittaa mukavia tarinoita joihin ei heti kyllästy. :------D
|
|
|
Post by Liisa on Jan 17, 2010 18:37:48 GMT 2
Maiss on mukavaa meseseuraa ja iloinen tallityttö, joka ei olekaan enää se aktiivinen hengaaja vaan Siirin uusi hoitaja! Uskon, että Maiss tulee olemaan aktiivinen ja omistautuva hoitaja, jonka Siiri todellakin ansaitsee (ja Maiss myös ansaitsee Siirin)! =)
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jan 17, 2010 18:42:26 GMT 2
Liisa on tosi mukava ainakin mesekeskustelujen perusteella, haluaisin tutustua paremmin! Hoitaa Cassua ihanilla tarinoilla ja upeilla kuvilla!
|
|
|
Post by Veera on Jan 17, 2010 18:44:01 GMT 2
Hennin tunnen IRL ja on luokallani. Harmi, että lopetti silloin Cassulla, mutta onnkesi palasi takaisin Seppeleeseen. Toivon kovasti, että Henni saa vielä uuden mahdollisuuden päästä hoitajaksi tänne. Henni on pirtsakka, iloinen ja luisteluaddiksti ja kuuluu Seppeleeseen. <3
|
|
|
Post by Fiona on Jan 17, 2010 19:41:08 GMT 2
Veronica on ehkä hieman tuntemattomampi minulle. Ei ole tullut hirveästi juteltua, mutta sen verran tiedän, että hoitaa Leeviä ja oli ainakin oma talli! Piirtää kivasti.
|
|
|
Post by Catu on Jan 18, 2010 15:48:25 GMT 2
Fiona on minulle vielä uusi tyttö täällä seppeleessä, täällä ei ole tullut juteltua. Shelyesissä tytön kanssa olenkin ollut tekemisissä ja kyllä huomaa että hän panostaa tarinoihinsa ja kuviin, on kehittynyt paljon kuvissa virtuaalitouhujen varrella. Ansainnut täältä Pikun sillä hoitaa sitä aivan mainiosti! Tyttö on mukavaa jutteluseuraa ja hyvä huumorintaju ;D
|
|
|
Post by Karoliina on Jan 19, 2010 16:53:06 GMT 2
Catuun en ole pahemmin päässyt tutustumaan, mutta hoitelin tytön kanssa samaan aikaan Tuliomenassa. Ainakin Shelyesissä pyörii ahkerasti, niinkuin täällä. Piirtää erillaisella piirtotyylillä, mutta silti erittäin hienolla. Pitkäaikainen hengailija, joka olisi hoitsun ansainnut.
|
|
|
Post by Jusu on Jan 19, 2010 18:42:33 GMT 2
Karoliinan tarinoista pidän ihan mielettömästi! Piirtäjänä tyttönen on kehittynyt myöskin hurjasti, mutta ennen kaikkea arvostan Karoliinassa pitkäjänteisyyttä, sinnikkyyttä, jaksamusta ja malttia. Karosta olen saanut hurjan mukavan kuvan, siis jotenkin sellaisen jalat maassa pitävän oloinen, ei häsellä turhia mutta on hurjan aktiivinen ja hoitanut Aksua piiiitkään
|
|
|
Post by Maiss on Jan 19, 2010 18:48:37 GMT 2
Lynn on tullut minulle toooodella tärkeäksi henkilöksi, niin Seppeleen kun Shelyesinkin kautta. Lynnin kanssa voi puhua ihan mitä vaan ja tyttö kuunetlee mielellään niin iloisia kuin surullisia asioita. Piirtää todella kauniisti omanlaisella tyylillä ja tarinat ovat todella sanarikkaita! Lynnistä on tullut minulle jonkinlainen siskohahmo, ja onkin minulle jotenkin idoli. (: <3
|
|
|
Post by Elkku on Jan 19, 2010 18:52:34 GMT 2
Lynn on positiivinen, järkevä, rento ja valloittava persoona. (: Ehkä hölmöä mainita, mutta tositosi hyvä piirtäjä. Tarinatkin lukaisen kiinnostuneena. Tosi kannustava tyyppi ja itse nautin jokaisesta mese hetkestä (joita on yksi x'DD) Lynnin kaa. Hänen iloinen energia kannustaa jatkamaan, oli hetki mikä tahansa. (;
No kirjustampa Maissistaki. ;D
Maiss on ahkera ja vasta alkanut hoitaja. Tuntimaksut tehnyt hyvillä tarinoilla ja panostetuilla tarinoilla. Maissia en niinkään tunne, mutta aktiivinen Seppeleläinen on ja monen mesen hän omistaa. Varmasti mukavan persoonan Maississa huomaisin, jos tutustuisin. Mutta avoin tyyppi. ^^
|
|