Lauren
Uusi ja innokas
|
Post by Lauren on Jan 19, 2010 20:50:58 GMT 2
Elkku on kaikkien muiden tavoin minulle vielä hiukan tuntematon, mutta vaikuttaa mukavalta ja avuliaalta tyypiltä. Kirjoittaa kivoja ja sujuvia tarinoita ja piirtää myöskin kauniisti omalla tyylillään. Kirjoittaa muutenkin asiallisesti ja hoitaa ahkerasti. Olisi mukava tutustua paremminkin. :------D
|
|
|
Post by Aimie on Jan 19, 2010 20:52:40 GMT 2
Laurenista olen saanut mukavan ja reippaan kuvan, ja mielelläni tutustuisin tyttöön paremminkin! :---) Piirtää tosi kauniisti puuväreillä/käsin (ja myös koneella) ja kirjoittaa mukavia tarinoita, joita haluan lukea lisää. Sulla on myös tosi hauska kampaus irl : D
|
|
|
Post by Keikki on Jan 19, 2010 21:15:49 GMT 2
Aimie on asiallinen ja hauska typpi, avuliaskin vielä : D Minuakin autellut (kiitos siitä!) <3 Muistelen usein suloisia piirrustuksiasi, joita kaipaan lisää!
|
|
|
Post by Fiona on Jan 19, 2010 21:38:05 GMT 2
Keikki, hieman tuntemattomampi tapaus mulle. Ei olla oltu tekemisissä mitenkään, mutta sen tiedän että hoitelee Blondia!
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jan 20, 2010 13:30:44 GMT 2
Fiona on minulle aika vieras. Reippaalta tytöltä vaikuttaa, ja hoitaa Pikkua suloisin kuvin ja mukavin tarinoin! Talleja tytöllä on vissiin aika monta (?) mutta se ei näköjään tahtia hidasta =)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 20, 2010 14:13:55 GMT 2
Hennistä on ikäänkuin muodostunut minulle kuin sielun sisko. Omistamme melkeimpä samanlaiset kohtalot. Henni on aktiivinen ja reipas tyttö jota arvostan suuresti ♥
|
|
|
Post by Meeri on Jan 26, 2010 16:17:24 GMT 2
Roosasta oon saanut mukavan kuvan. Hauska tyttö ja kirjottelee aikas aktiivisesti tunteja vakkariinsa. Maksanut tunnit ajoissa ja ollut muutenkin aktiivisesti seppeleen touhuissa mukana.
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Jan 26, 2010 16:30:09 GMT 2
Meeri on ihan perusjätkä, aktiivisesti pyörii Seppeleen foorulla. Hieman olen saanut tytöstä viestienkeräilijä-kuvan, mutta oli totta tai ei, se johtuu varmasti toivottomasta epäuskoisuudestani.
|
|
|
Post by Keikki on Jan 26, 2010 18:49:15 GMT 2
Hennin muistan ikuisesti Cassun hoitajana ja tunnollisena sellaisena. Vaikuttaa mukavalta tyypiltä, jonka piirrustuksista muistelen pitäneeni valtavasti. Toivon tälle pirtsakalle tyttelille pian uutta hoideltavaa! : D
|
|
|
Post by Elkku on Jan 26, 2010 19:41:24 GMT 2
Keikillä on persoonallinen piirustustyyli. Pari kertaa sut oonki nähny IRL, tosin tais molemmat ujostella (itse ainakin...). x) Mutta kavereittes kaa vaikutat hauskalta ja pirtsakalta. Blondia hoitelet joskus aktiivisesti ja joskus et niin usein, mutta jokainen hoitos on ollu hyvin panostettu. (:
|
|
|
Post by Catu on Jan 26, 2010 20:20:11 GMT 2
Elkku on minusta yksi ahkerimmista seppeleen hoitajista ja kuuluukin vakituisiin seppeleläisiin! Muistan Elkun parhaiten hänen hoidoistaan mitkä hehkuvat lämpöä ja vaarallisia tilanteita! Piirrustustyyli on ihastuttava ja pidän siitä jotenkin. Ei olla juteltu (ellet oo ollu jossain niissä kauheissa ryöppykeskusteluissa O.O) mutta tyttö vaikuttaa todella ihastuttavalta <3
|
|
|
Post by Meeri on Jan 28, 2010 19:22:40 GMT 2
Catu on todella mukava tyttö ja aktiivisesti pyörii seppeleen foorumilla. Maksanut tunnit ajoisssa ja piirtää ihania sarjiksia xD Mesessäkin oon parikertaa tytölle jutellu ja aika kivaa seuraa sielläkin. Eikä menettänyt toivoaan vaikkei heti saanutkaan hoitsua. Vakkari seppeleläinen.
|
|
essi
Kokenut konkari
70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jan 29, 2010 20:54:19 GMT 2
Meeri aika kiva uusi mukava tyttönen seppeleeneen kivassa tunnelmassa kivoutta lisäämässä. En kivaan tyttöön kovin paljon tutustunut ole mutta mukava Meeri on aika kiva:)
|
|
|
Post by Meeri on Feb 6, 2010 12:34:31 GMT 2
Essi on semmonen perus tyyppi seppeleessä. Välillä tosi aktiivisesti on täällä pyörinyt ja välillä ollut pitkiäkin aikoja poissa. Tykkään piirtotyylistä ja kuvat hienoja. Tarinoita on mukava lukea. En ole sen paremmin ehtinyt tutustua tyttöön. Vähän hätäisen vaikutelman olen tytöstä saanut.
|
|
|
Post by Jusu on Feb 6, 2010 13:08:23 GMT 2
Meeri on aktiivinen ja ehtiväinen tyyppi, joka tuntuu olevan monessa mukana En ole juurikaan päässyt tutustumaan tyyppiin enkä tarinoihin tai kuviin, mutta kyllä ihan mieleen on painunut kaikella aktiivisuudellaan. Minullekin jossain vaiheessa muodostunut kuva viestienkeräilijästä, mutta vähän asiaan perehdyttyäni huomasin, että on viesteissä yleensä asiaakin
|
|