Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 1, 2015 10:16:34 GMT 2
Sandra on totisesti joka tallin ilopilleri! Mahtava, positiivinen persoona joka on todellakin ansainnut ihanan Ariston hoitsukseen =) Tarinoita tulee aktiivisesti ja piirrokset ovat aina vaan parantaneet laatuaan, kirjoitustaidotkin on kehittynyt superisti, Sandran tarinat ovat helppolukuisia ja mukaantempaavia.
|
|
|
Post by Emmy on Jun 1, 2015 12:04:41 GMT 2
Olivia on ollut super aktiivinen hengailija ja superia että sulla tärppäsi hoitajahauissa, Sentti on sulle varmasti erittäin sopiva ja onnellinen heppa, että sai sut hoitajakseen!!
|
|
|
Post by Daniel on Jun 1, 2015 14:48:34 GMT 2
Emmylle mä toivon hurjan hauskaa ja pitkää hoitotaivalta Kurbuksen kanssa! Välillä on hyvin paikallaan tehdä muutoksia, vaikka vanhan tutun Patronin kanssa jatkaminen varmasti olisi ollut mukavaa. Musta on ollut kiva nähdä jotakin uutta kipinää ja näkökulmaa Emmyn hoidoissa Kurbukselle ja miten kaunis se surusilmäheppa tarhailukuvassa olikaan! Emmy on sujuva sananiekka ja osaa vangita piirroksiinsa ihanasti arkipäivän tunnelmaa.
|
|
|
Post by Cella on Sept 11, 2015 10:27:41 GMT 2
Daniel on yks aidoimpia, kiinnostavimpia ja monikerroksisimpia hahmoja, mihin oon virtuaalihistoriani aikana törmännyt. Danin jok'ikinen merkintä on imuroitava kitusiin heti kun sen huomaa, mielellään monta kertaa, koska joka kerralla tarinoista löytyy jotain uutta: mehevä yksityiskohta tai hykerryttävä sanaleikki, joka saattoi jäädä ensimmäisellä luvulla huomaamatta. Daniel ei ole ehkä kaikkein perinteisintä ratsastuskoulumuottiin mahtuvaa mallia, mutta se on juuri se mikä tekee nuorestamiehestä niin mahdottoman uniikin: pikkukaupungin hevospoika, joka kehittyy niin hyväksi omassa lajissaan, että laji vie mukanaan jopa merten taakse. Kommellusten, tunteiden, hersyvän huumorin ja kivuliaiden kasvunpaikkojen värittämää taivalta on uskomattoman elävää ja mukaansatempaavaa seurata, ja oon onnellinen että saan seurata sitä jatkossakin. Danin taustalla on myös aivan maanmainio tyyppi. Ärsyttävän hyvä piirtäjä, idearikas kirjoittaja, ja semmoinen huumorintaju, että on pitänyt mua hereillä milloin minäkin yönä hepuloimassa yksikseni. Niin että tattista vaan.
|
|
Aurinko
Perustallilainen
Hoitoheppa: Gekko
Koulutaso: heB
Estetaso: 70 cm
|
Post by Aurinko on Sept 11, 2015 11:00:10 GMT 2
Cella-hahmo on lyhyesti sanottuna räväkkä, hauska ja mielenkiintoinen heppu, josta kertovat tarinat mä ahmin aina hyvällä ruokahalulla. Sun tarinoista saa useimmiten hyvät naurut, kirjoitat tosi aidosti ja mukaansatempaavasti ja Cellaan on helppo samaistua. Tarinoissa tiivistyy kaikki edellisestä tarinasta kuluneen ajan tärkeimmät tapaukset ja koko porukan yhteishenki. Mulle tulee Cellasta mieleen aina sellanen viaton pahis tai pirullinen hyvis:D Juuri Cellan kaltaisia yhteishengenrakentajia Seppeleessä pitää olla, ja Seppele ei olis sama Seppele ilman Cellaa.
Cellan takana oleva ihminen hallitsee kadehdittavan hyvin SEKÄ kirjoittamisen ETTÄ piirtämisen jalon taidon ja on rento ja reilu tyyppi, johon olis kiva tutustua paremmin :-) Cellalta kannattaa aina kysyä kaikki, koska sillä on hallussaan kaikki sisäpiirin tieto.
|
|
|
Post by Clara on Sept 11, 2015 14:20:15 GMT 2
Aurinko on hahmona aivan ihana, luonteeltaan jotenkin tosi mielenkiintoinen enkä millään malttaisi odottaa, että tytöstä paljastuu lisää uusia puolia! Ruudun takana istuja omaa ihan mahtavan kirjoitustaidon, tykkään paljon sun tyylistä kirjoittaa. Saat kuvailtua kaikki tapahtumat ja Auringon tunteet tosi hyvin, ja tarinoita on aina ilo lukea =)
|
|
|
Post by Robert on Sept 11, 2015 17:00:34 GMT 2
Claran piirrokset on aivan ihania! Oon niin uskomattoman kade sun luovalle silmälle: kuvat on paitsi hienoja niin myös erittäin taiteellisia, ihan sellaisia seinälle ripustettavia fiilisyksilöitä. Ihailen vieläkin etenkin sitä kesäilta-merkinnän kuvaa! Tarinatkin on ihan mahtavia ja hyvin kuvailtuja, oot tosi lahjakas niin kirjoittajana kuin taitelijanakin, ja kaiken lisäksi vaikutat ihmisenä tosi leppoisalta ja mukavalta tyypiltä :')
|
|
|
Post by Anni on Sept 11, 2015 17:08:04 GMT 2
Robertin tarinat ovat laatuluettavaa - niissä on kaikissa vahva, omaleimainen tyylinsä, mutta jokainen tarina on silti niin uusi ja erilainen. Hahmona Robert vaikuttaa todella mielenkiintoiselta kaikkine puolinensa ja suhde Harryyn (kuulostaapa hassulta ) on jotenkin niin ihanan aito. Ehkä aitous ja realistisuus tarinoissa höystettynä mielettömällä kuvailulla ja itseironialla on se mikä nappaa mua eniten.
|
|
|
Post by Piritta on Sept 11, 2015 19:16:29 GMT 2
Anni on reipas ja positiivinen uusi tulokas, joka on rohkeasti ottanut paikkansa porukassa, eikä yhtään tunnu niin uudelta kuin onkaan. Toki hahmon tietä on pehmittänyt aiempi tuttavuus erityisesti Cellan kanssa, mikä on ainakin musta ollut mukavaa luettavaa, kun hahmon ei ole tarvinnut luoda kaikkia suhteita tyhjästä. Tupareiden järkkääminen oli huippuidea, siitä tuli hauska yhteinen kirjoitustapahtuma! Rohkenen väittää, että Laila on nyt saanut sem pitkäaikaisen ja ahkeran puunaajan, jota ujo puudeliheppa on kaipaillutkin. On myös hauska seurailla, miten Danin ja Annin välinen suhde kehittyy tässä syksyn ja vuoden mittaan (ps. yhteismerkinnän suunnittelu ja toteutus jäi mieleen äärimmäisen kivana juttuna, kun se sujui niin sukkelasti ja vaivattomasti!)
|
|
|
Post by Emmy on Sept 11, 2015 19:46:44 GMT 2
Pirtsakka Pirita on aivan mahtava tyyppi ja paras esteope! Ihanalla huumorilla ja napakalla opetustyylillä varustetut tunnit ovat aina odottamisen arvoisia ja parasta kun niitä ilmaantuu tuntiohjelmaan. Kutkutus on osallistua aina kaikille omat turinat omassa päikyssä on ykköslukemista ja temmellyksiä Ransun kanssa on hauska seurata. Älä koskaan jätä meitä ♡
|
|
|
Post by Tuulia on Sept 11, 2015 20:20:20 GMT 2
Emmy on tosi mukava tyyppi! Sun kanssa on aina hauska jutella maailman menosta. Piirrät aivan mielettömän hyvin ja omalla persoonallisella, tunnistettavalla tyylillä. Kuutti sopii sulle hyvin, se on tosi sulonen heppa, toivottavasti hoitotaipaleesta tulee pitkä <3 Sun oma talli on kans tosi hieno, löysin sen vasta hiljattain ja ihastuin kyllä! =)
|
|
|
Post by Salma on Sept 11, 2015 21:11:03 GMT 2
Tuulia! Susta mä tykkään. Ensinnäkin, oot ihan loistava piirtäjä, jonka kuvien tunnelmaa on yksinkertaisesti mahdoton kopioida. Sun tyyli on tosi tunnistettava ja herkkä, ihan omaa laatuaan. Jos vaikka ponikirja olis kuvitettu sun kuvilla, niin lukisin sitä loputtomiin! Oot myös loistokirjoittaja Tuikun hahmo on kasvanut ihanasti vuosien (tai siis vuoden, tuntuu että olisit ollut ikuisuuden täällä) aikana. Susta on tullut irrottamaton osa Seppelettä!
Toiseksikin, oot ihmisenä ihan loistotyyppi ja tosi hyvää juttuseuraa! Oot niin luotettava ja herttainen, että sun seurasta tulee aina hyvälle tuulelle. Oot yksi niistä ihmisistä, joiden livenä tapaamista odotan ihan erityisesti!
|
|
simona
Perustallilainen
Hoitoheppa: Walma
Oma heppa: Pampula
|
Post by simona on Sept 12, 2015 7:25:53 GMT 2
Salma, se Seben tosi aurinkoinen tyyppi! Tykkään etenkin sun piirrustustyylistä ihan sikana, se on persoonallinen ja hieno! Tarinatkon on oikeeta silmänruokaa. Hahmona tosi mielenkiintonen ja sovit Bonskun kanssa älyttömän hyvin yhteen! Aktiivinen olit silloin kun aloitin ja aktiivinen olet vieläkin kun palasin! Muistan vielä kun en ollut edes hoitaja ja käytit Simonaa tarinassa, ja olin ihan onskuna silloin. Salman hahmolla on ollu tosi paljon kaikenlaista mitä on ollut tosi kiva seurata ja ilo lukea Bonnien päiviksestä! Salma on tosi mukava, asiallinen tyyppi joka on ehdottomasti yks iso osa Seppelettä. Oot ollu aina tosi aktiivinen ja menossa mukana ja tunnut aina niin innokkaalta kaikkeen! Sun tarinoita lukemalla tulee aina tosi iso inspiraatiomyrsky ja hinku kirjottaa itekkin, pointsit sulle! Jatka samaa matkaa ja pysy Sebessä vielä pitkään!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 13, 2015 6:25:45 GMT 2
Simona on pirtsakka ja positiivinen hahmo:-) Tarinat on sairaan kivoja! En tunne, mutta vaikuttaa mukavalta tyypiltä.
|
|
|
Post by Salma on Oct 21, 2015 8:55:51 GMT 2
Inkkuponi on poistanut käyttäjänsä, niin jatkan Simbestä! Oon tosi iloinen, että oot jälleen Seppeleessä! Tuot niin paljon pirteyttä ja kivaa rämäpäisyyttä talliin. Simbe on hahmona ihan huippu, voin niin kuvitella miten se porhaltaa shetujensa kanssa menemään! Oot taitava ja rohkea kirjoittaja, mä luen tosi mielelläni sun tekstejä koska oot saanu tallitunnelman vangittua niihin niin hyvin. Olis kiva tutustua vielä paremmin!
|
|