|
Post by desi on Jul 26, 2012 6:20:16 GMT 2
en tiedä onko mainittu, mut kyllä toi kohis idea on hyvä. Nyt jos jotain tapahtumaa kysellään niin.....hm.......joku kesäkatrilli.
|
|
Nomppu
Perustallilainen

|
Post by Nomppu on Jul 30, 2012 21:07:20 GMT 2
Horsebic aiheinen tunti tai kurssi vois olla aika mielenkiintoinen. Mukavaa vaihtelua.  Tässä viellä viralliset sivut, ettei jää kenellekkään epäselväks mitä tämä 'Horsebic' on. www.ratsastus.fi/Horsebic
|
|
|
Post by cheela on Aug 2, 2012 16:11:06 GMT 2
Kannatan tuota Horsebic ideaa 
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 19, 2012 15:12:33 GMT 2
Horsebic idea on kiva  Kannatan myös anthonin ideaa, eli siis hoitajien aktiivisuuden tarkkailemista, koska eräs henkilö on käynyt täällä Seppeleessä viimeksi Jan 9, 2012, 7:58pm ja hoitaa yhtä minun suosikkiponia, Humua :>
|
|
|
Post by Anne on Sept 19, 2012 16:59:40 GMT 2
^Niin, ja heille on myös päivitys meneillään siksi.
Viime aikoina olen yrittänyt avata tallin toimintaa ulkopuolisille ja osittain se on toiminutkin. Mutta, mutta se aina tuo mukanaa kaikenmoisia yksityispostispämmääjiä, joihin A) ei olisi aikaa B) vaikka olisikin, käyttäisin mielummin piirtämiseen C) ei anna hyvää kuvaa kys. kyselijästä.
Siispä mietin jatkoa. Alkeis- ja jatkokurssit haluasin pitää, joten niitä voisin jatkaa vakioryhmien kanssa, jotka voivat kehittyä (siis alkeistunnilla niiden kanssa, jotka ovat maksaneet ja jatkokurssilla näiden ekan tunnin perusteella). Hoitajakurssit ovat olleet ihan mielenkiintoinen kokeilu, mutta luultavasti muuttuu hieman eri suuntaan sekin juttu.
Edelleenkin painotan, ettei tarkoitus ole olla tiukkis tai ilkeä. Oma elämäni on aika kiireistä, lisäksi kotona on kolme lasta, joten ihan kaikkea en jaksa virtuaalimaailmassa, tämän kun pitäisi olla se rentouttava paikka IRL-lapishärdellistä. TYkkään kovasti tehdä Seben puolesta asioita ja piirtää, nytkin on kuvaa, tunteja sekä klikkailun viimesitelyä tulossa. Ja sellaisena haluan sen pitääkin.
Ehkä modet olisivat taas hyvä idea? (vapaaehtoiset vanhemmat hoitajta/yks. om. voivat ilmoittautua) Pitäisikö kuukauden kaksikkoa laajentaa kuukauden tähtiin taas?
Mielipiteitä saa ja pitääkin esittää =)
|
|
Selena
Perustallilainen

Koulutaso: Helppo C
Estetaso: re 50 cm
|
Post by Selena on Sept 19, 2012 17:21:57 GMT 2
Mielestäni nämä ulkopuolisille suunnatut toiminnat ovat mukavia, vaikka itse olenkin vihdoin päässyt porukkaan mukaan.
Jee, klikkailu! Tuo vanha joulujuttu onkin jo.. aika vanha :P
Ja tällaiset kohistyyppiset jutut olisivat kyllä mielestäni kivoja (:
edit - jaa, no mutta kiva saada viimeisetkin luukut vihdoin auki :D
|
|
|
Post by Anne on Sept 19, 2012 17:55:32 GMT 2
Joo, siis joulu ei ole poistumassa klikkailusta, koska ihan kaikkeen en nyt pysty, mutta suljetut ovet aukeavat!
|
|
|
Post by anthon on Sept 19, 2012 18:01:12 GMT 2
Tämähän kuullostaa hyvältä  Ja kaikki tietenkin ymmärtävät, ettei sulla Anne kaikkeen ole aikaa täällä virtuaalimailmassa! Aivan ihana, että jaksat silti pitää tätä Seppelettä pystyssä!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 19, 2013 18:17:40 GMT 2
Vau. Upea talli, pistän todellakin suosikkeihin ja alan katselemaan, jospa hevosia vapautuisi. Ihania kuvia, ja koko sivusto näyttää olevan huolella tehty! (:
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 8, 2013 19:27:15 GMT 2
Hmm, vaikka oletkin Anne aika kauan aikaa sitten laittanut tuon viestisi (19.8) niin laitampa muutamia ehdotuksia tähän.
Mielestäni modet olisivat kiva juttu - siis modet jotka kommentoivat tarinoita. Tykkään itse aina odotella kommenttia tarinaan, joten jospa kysyisit pitkäaikaisia, taitavia hoitajia moderaattoreiksi päiväkirjoille? Sellasia jotka antavat rakentavaa palautetta muille hoitajille.
Hoitajakurssit ovat kiva juttu, mutta niitä vaan pitää muistaa järjestellä useasti, jotta meidän ei trvitse odotella pitkiä aikoja : ) Vaikka aina ennen jotain hoitajahakua. Esim. minä pyysin päästä mukaan hoitajakurssille, koska siskoni sattui huomaamaan sen. Hän ei kuitenkaan itse älynnyt yrittää... Mutta hän käy jatkuvasti katsomassa mitä täällä tapahtuu : )
Tunneista voisin sanoa sen verran, että niistä voisi tehdä hieman erilaisia. Jos vaikkapa järjestettäisiin enemmän tunteja ulkopuolisille? Sillee, että tunti on vaikka kolmen viikon välein, ja tunnin järjestäjä kirjoittaa tunnin sisällön ja pienen kommentin jokaiselle. Sitten olisi maksuaikaa se kolme viikkoa, jos maksua ei kuulu niin otetaan joku muu tilalle. Semmonen tuntitoiminta voisi antaa tekemistä niille, ketkä eivät hoitajaksi ole päässeet. Jokaiselle hevoselle voisi vaikka luoda tuntipäikyn jonne tuntimaksut kirjoitetaan. Tuntilainen voisi itse hoitaa hevosen tunnille ja/tai pois tunnilta. Tällöin hoitajankin pitää muistaa olla trkkana kertoessaan millä tunnilla hoitsu menee ja kuka sillä ratsastaa. Tietenkään tälläisiä tunteja ei saada tarpeeksi, että jokaiselle hvoselle kertyisi riittävästi tunteja. Siispä perus evm tunnit voivat myös pysyä, mutta mielestäni olisi kiva tietää milla tunnilla menee mitkäkin hevoset. Ja jos sinulla, Anne, ei riitä aika kaikkeen tälläseen, voi tallille palkata ratsastuksenopettajia.
Tallilta löytyy myös aika epäaktiivisia hoitajia. Jos loma oikeesti pitkittyy tai lomasta ei ilmoiteta, rai muuten hoitaminen on epäaktiivista, niin eikö voisi laittaa hevosta hakuihin ja antaa jonkun toisen kokeilla? Joku saattaa oottaa jonkun ihanan hepan vapautumista pktkiä aikoja, vaikka sitä ei lähes koskaan hoideta. Seppele on upea talli ja ansaitsee mielestäni aktiivisemmat hoitajat. Toki se on eri asia, jos on hoitanut vuosia. Mutta voihan hevosella olla loman aikana väliaikainen hoitaja!
Siskolleni tuli mieleen, että Seppeleessä voisi olla leirejä. Sinne varmasti riittää osallistujia! Hän myös ajatteli tallin laajennusta, jotta tuntihevosia saataisiin otettua lisää ja samalla enemmän halukkaita pääsis hoitamaan, mutta silloin täytyisi piirtää kuvia vielä enemmän. Mutta voihan yksityisiä varten laajentaa tallia, kunhan huolehtii että sinne ei unohdeta ketään vaan vuokrat oikeesti maksetaan.
Mä oon tämmönen ideoiva tyyppi, että minulta saa mielipiteitä kysyä jos joku miettii jotain : ) Mutta tälläisiä ideoita tälläkertaa : )
|
|
|
Post by Uusi on May 22, 2013 18:10:55 GMT 2
Niin,tämä talli on huisin hieno,ei ole mitään torumista :) Piirrustukset ovan todella hienoja ja merkit saivat minut innostumaan vielä enemmän tästä Seppeleestä.Joten siis minä Uusi,olen jossain vaiheessa laittanut hakemuksen Annelle :3 Toivottavasti täällä otetaan avosylin vastaan :D
|
|
|
Post by Inka Koivu on May 23, 2013 13:53:17 GMT 2
Hei! Olen stalkkaillut jo jonkin aikaa teidän sivuja ja toimintaa ;) Olen harkinnut liittyistä ja nimeni olisi Inka Koivu,mutta kun menen laittamaan lomaketta ja kun se on valmis painan lähetä napista ja mitään ei tapahdu :( onko sille jotain selitystä? Ja niin,voiko täällä olla valmiiksi, kun tulee,niin oma hevonen? :D
|
|
|
Post by Nanna :3 on Feb 11, 2014 20:07:01 GMT 2
Moi! Tämä teidän talli näyttää tosi kivalta. 
|
|
|
Post by Hilja on May 2, 2022 13:25:10 GMT 2
Hei!Pystyisittekö vaihtamaan tuon kirjautumisjutun jokaisessa foorumin paikassa, eli ei tarvitsisi laittaa sähköpostia tai muutakaan mihinkään  Tämä on aivan upea talli !
|
|
|
Post by Salma on May 2, 2022 13:41:24 GMT 2
Moi Hilja! Kiitos kehuista! Valitettavasti rekisteröityminen vaatii Proboardsin eli foorumialustan puolesta sähköpostiosoitetta, eli meillä Seppeleen puolesta ei ole harmi kyllä mahdollista vaihtaa sitä. Ehkä voit tehdä erillisen sähköpostin virtuaalijuttuja varten ja käyttää sitä, kun rekisteröidyt Seppeleeseen?
|
|