|
Post by Maiss on Dec 12, 2009 16:43:00 GMT 2
LINA / tällä hetkellä Seppeleessä _on_ aivan hirveästi toimintaa hoitsuttomille : tapahtumia, leirejä (kesällä oli ainakin yks ; )) valmennus ja tunneille saa osallistua vapaasti ym. Joten minusta erona on vain se että hoitajat saavat hoitaa hoitsujaan ja että hoitsuttomat eivät hoida. Ja hoitsuttomilla on mahdollisuus hoitsuun jos on Josefiinalle osoittanut olevansa hyvä hoitaja tietylle hevoselle.
Joo lisäilkää jos jotain mielessä. : )
EDIT / jos et tienny ni itekki oon hoitsuton, mutta en tee siitä mitän erityisenpää numeroa vaan odottelen kiltisti sopivaa hoitajahakua.
|
|
|
Post by Josefiina on Dec 12, 2009 17:54:27 GMT 2
A: hoitsuttomille on tällä hetkellä tavallisesti enemmän heille suunnattua oheistoimintaa kuin hoitajille, B: tällä hetkellä kenelläkään seppeleläisellä ei ole kahta hoitsua (paitsi Elkku apuhoitaa Janusta), C: "Ja hoitsuja ei ole aina mahdollista saada kun ne joilla on jo hoitsu haluaa toisenkin ja yleensä hän sen saakin." Täyttä schaissea. Ei ole tarkoitus vaikuttaa tylyltä, kannattaa vaan ottaa asioita selvää 
|
|
|
Post by Lina on Dec 13, 2009 18:50:44 GMT 2
ok..Tulo selväksi..Mut yksikin viesti olisi riittänyt xD (tarkotan nyt 3 eri vastaajaa) ei siis pahal...
|
|
|
Post by Chao on Jan 3, 2010 19:03:14 GMT 2
Mä tykkäsin ainakin siitä, kun seppeleen vanhat, kuolleet hevoset oli esillä "hevoset" sivulla (: Ne toki voidaan sinne lisätä. =) Määki tykkäisin. <33
|
|
|
Post by aavistus on Feb 16, 2010 22:45:03 GMT 2
Hei, tein pikavisiitin talliin ja kävin kurkkaamassa kaikkia hevosianne. Unohduinkin sitten tuntikausiksi ihailemaan niitä sekä tunnelmallisia tilojanne. Mukavaa jatkoa tallillenne ja tulen taas vierailemaan toivottavasti pian! 
|
|
|
Post by Fobia on Mar 27, 2010 22:57:54 GMT 2
Mä ainakin tykkäsin kans et kun ne kuolleetkin hepat laitetaan näkyviin. Sit erityisesti ilahduin etusivun kuvasta, se on todella kaunis. Antaisin tallissa plussaa todellakin hoitajille ja Annelle, sekä toki kaikille hengaajille, jotka ovat jaksaneet todella panostaa hoitotarinoihin ja kuviin, joita piirtävät silloin tällöin. Itse ainakin ihailen hoitajatoimintaa, ja pariin otteeseen olen harkinnut hoitajahaun auki ollessa kirjoittavani palstalle, mutta enpä ole saanut aikaiseksi sitäkään. Tosin, joskus minusta tuntuu että en ehkä vielä olisi täysin Seppeleen kaltaisen virtuaalitallin tasolla.  Miten muuten tuo hevoset-kategorian pieni laatikko on tehty, kun hiiren osoittimen laittaa jonkin hevosen nimen päälle, laatikkoon ilmestyy kuva ja oleellisimmat tiedot? Ihastelin sitä tänään jo pariin otteeseen (:
|
|
|
Post by Anne on Mar 28, 2010 9:12:34 GMT 2
^Vaihtokuvahommeli on tehty aika perus javascript-koodilla. Siellä sivun lähdekoodissa köllii. =)
|
|
|
Post by kopsu on Jun 13, 2010 11:43:28 GMT 2
Tällä hetkellä ei Reimarin sivut (ainakaan minulla)aukea. :)
|
|
|
Post by Aimie on Jun 13, 2010 13:03:02 GMT 2
Johtuu varmaan siitä, että koodista puuttuu yksi lainausmerkki:
<a href=/"reimari.htm" onmouseover="VaihdaK('Xkohde','alt24'); window.status='1. kuva';return true;" onmouseout="VaihdaK('Xkohde','alt0'); window.status='';">Reimari</a>
Ja sivuhan aukeaa normaalisti, kun ottaa tuolta osoiteriviltä ylimääräisen "-merkin pois lopusta. =)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 4, 2010 14:25:10 GMT 2
Seppele on hienoin koskaan näkemäni virtuaalitalli ja olen jo pitkään käynyt säännöllisin väliaijoin kärkkymässä hoitsua, mutta jos sellaisia sattuisi vapautumaan niin aina joku nopea ehtii ensin... :3 No, nyt yritän käydä vieläkin useammin, jos tärppäisi. Piirustustaito ei minulla mikään maailman paras ole mutta tykkään töherrellä hevoskuvia... Ja harjoitus tekee mestarin! ♥
|
|
Henzu
Uusi ihmettelijä
|
Post by Henzu on Sept 17, 2010 17:34:35 GMT 2
Seppele on tosi upee virtuaalitalli mikä ei ole vain sohaistu vaan tähän on oikeasti panostettu ja käytetty aikaa. Kuvat on upeita, sivut erittäin hienot, hoitajat mukavia ja ahkeria ja tallin tunnelma on todella lämmin eikä sellainen jossa toiset haukkuu toisiaan, jättää hoitsun hoitamatta, kirjottelee muista pahaa yms. Eli suuri kiitos Annelle, Josefiinalle, Hoitajille, Hengailijoille ja Vieraille, sillä tämä talli on suoraan sanoen UPEA!
|
|
|
Post by Anne on Sept 17, 2010 18:25:08 GMT 2
Kiitos, Henzu!
Hoitajilla, yksärien omistajilla ja hengaajilla on suuri osa Seppeleen pyörityksessä ja aktiivisuudessa, kiitos siitä heille! =)
|
|
|
Post by kyselij on Oct 14, 2010 7:46:00 GMT 2
Anne, piirrätkö ikinä mallista? Kauanko olet piirtänyt hevosia? Mitä vinkkejä voisit antaa vasta aloittelevalle hevospiirtäjälle? Mikä versio sulla on gimpistä? Minkä ikäinen olet? Kauanko sulla menee aikaa piirtää tollanen piirros?
Nää on mahtavat sivut ja rakastuin noihin piirrustuksiin! Antteksi kun pommitan teitä, tai lähinnä Annea kysymyksillä, mutta haluan tietää ja oppia. Toivon että noihin vastattaisiin.
|
|
|
Post by Anne on Oct 14, 2010 10:07:41 GMT 2
Heips, kiitos kommenteista! Tässä juttua piirroksista: seppele.proboards.com/index.cgi?action=display&board=general&thread=1740&page=2#37675Ja täällä vanhoja tutoriaaleja: www.virtuaalitalliseppele.com/tutoriaali1.htmwww.virtuaalitalliseppele.com/tutoriaali2.htmPiirrän nykyään aina mallista, mutta yleensä mallikuvia on useita yhtä kuvaa kohti. Esim. yksi kuva hevosen asentoon, toinen väriin, sitten eri tekstuureihin (laudat, kivet) ja puihin yms omansa. Valokuvaan myös paljon luontoa taustamateriaaleja varten. Lisäksi käytän mallina esim. Seppeleen vanhoja kuvia, että ympäristöt näyttävät samoilta, samoin pohjapiirrokset ovat usein luonnosvaiheessa esillä. Yhden kuvan piirtoon menee aina vaan enemmän ja enemmän aikaa, koska lisään koko ajan yksityiskohtia. Veikkaan, että nykyään yhteen kuvaan menee n. 4 tuntia keskimäärin. Gimpiä en oikeastaan käytä, mutta Linux-koneellani taitaa olla se uusin versio. Ikää on ihan liikaa, lähemmäs 30, kääks! Vinkkejä alkuun: Hanki mallikuvia, kuvaa tai tulosta netistä. Sitten varaa paljon paperia tai luonnosvihko. Lyijäreitä HB-6B ja ala luonnostelemaan mallikuvia. Harjoittele niitä jonkin aikaa ja keskity jäljentämään malli sellaisena kuin se on, ei sellaisena kuin kuvittelet sen olevan. Sitten kun tulee joku idea kuvaan, luonnostele se ja piirrä puhtaaksi haluamillasi väleineillä. =)
|
|
|
Post by jessica on Oct 18, 2010 23:05:27 GMT 2
Seppele on mahtava virtuaalitalli, jonka tekemiseen on käytetty aikaa, sen kyllä huomaa. Minä pidän juuri tämmösistä talleista, kuin tämä tässä onkin. Erityisesti pidän sivun ulkoasusta ja kuvista. Ne ovat niin upeita, ettei niiden kehumiseen sanat riitä!
Sivujen ja kuvien lisäksi hoitajat kirjoittavat mukavia tarinoita, joita voisi lukea kokoajan. Juuri tuossa kun yritin irroittaa silmiäni irti tekstistä, ei se helppoa ollut.
Lyhyesti sanoen : Aivan mahtava virtuaalitalli!
Peukut pystyyn vaan! (:
|
|