|
Post by Elkku on Nov 28, 2010 17:43:10 GMT 2
^ Kyl se on vaan sellanen juttu, että se hoitsu pitää tavallaan ansaita ja muutenkin ylläpidon pitää ensin ees vähän luottaa hoitajaan jonka valitsee, koska ei oo kiva sitten katsoa, kun otetaan hoitajaks joku tyyppi joka kirjottaa "moi, voin alkaa hoitaa jotain heppaa" ja sitten sitä tyyppiä ei näkyis missään. Olisiko sinusta reilua, että joku muu saa hoitsun eikä enään koskaan käy näillä sivuilla, kun olisi innokkaampia hoitaja ehdokkaita? Ei olisi. Jatka sivuilla käyntiä ja osoita olevasi luotettava niin jonakin päivänä voit saada hoitsun. (;
(anteeksi, en kai sais olla näin "poliisi".. ): )
|
|
|
Post by Heini on Nov 29, 2010 20:52:56 GMT 2
Mitenköhän kauan sitä on täällä tullut liikuttua? Mietiskellyt myös olen viitsisinkö tänne postata, mutta nytpä postasin.  Mutta Seppele on kyllä varsin upea paikka! Olen niin usein ihaillut kuvia, tallihenkeä... Tutkaillut hoitotarinoita ja kaikkea muutakin. Hoitajahauista hyppäsin kumminkin ohi... en osaa pirtää, ja koneellamme on vain Paint.  Jospa minäkin joskus voisin tänne hoitajakaartiin liittyä, innostusta tällä hetkellä ainakin olisi, kun tämän hetkinen hoitopaikkani on hiljaiselolla. Hmm... kaikki hoitajapaikkani (tallit ja kennelit) ovat lopettaneet ennen minua, kolme, neljä, no montahan niitä kumminkin oli, mutta virtuaalitalleilun aloitin kakkosella. Mutta ketäpä minun höpöttelyni kiinnostavat. Kuitenkin nyt tänne kirjustin, niin edes vähän lähempänä olen Seppeleläisyyttä. Minut saattaa tällä myöhemminkin tavata, ja rekisteröidyn sitten, jos aivan kamalasti rupeaa toimintaan puuttuminen kiinnostamaan, se kyllä koko ajan lisääntyy...  Seppelettä kehuvin terveisin Heini
|
|
|
Post by Sastu on Nov 30, 2010 7:24:16 GMT 2
Turhaan skippasit Heini hoitajahaut, ei se vaadi piirrustustaitoa tuo hoitaminen =)
|
|
|
Post by Josefiina on Nov 30, 2010 19:59:24 GMT 2
Kiitti kivasta viestistä Heini ja ehdottomasti kannattaa hakea mukaan porukkaan seuraavassa haussa :)
Monelta taitaa unohtua, ettei hoitajaksi pääsy ole piirrustustaidosta kiinni laisinkaan. "Näyttöjä" piirrustus- tai kirjoitustaidoista hoitajahakemuksen yhteydessä ei edes oikeastaan vaadita. Tärkeintä on iloinen mieli ja asenne hoitamiseen :)
|
|
|
Post by Heini on Dec 1, 2010 16:09:00 GMT 2
No höhlä... olinpa tosiaan unohtunut. Mitenkäs on, onko Toivolla hoitaja, eli onko se vain unohdettu merkitä Toivon sivulle? Jos nimittäin ei ole, niin odottelen innolla sitä päivää, että siitä ilmoitellaan hoitajahaussa. Keksimäni hahmo nimittäin sopisi siihen hyvin. Innolla odottelen vastausta!  Taidanpa kohta ihan rekisteröityä tänne, niin on sitten helpompi käyttää tätä foorumia... 
|
|
|
Post by Josefiina on Dec 2, 2010 16:27:53 GMT 2
Toivohan on mun oma yksityinen, ja pakko todeta, etten ole sille ajatellut hoitajaa hankkia toistaiseksi :) Eiköhän hakuja kuitenkin joskus taas tule!
|
|
Heini
Uusi ihmettelijä
|
Post by Heini on Dec 2, 2010 16:33:21 GMT 2
Täytyypä sitten odotella seuraavia hoitaja hakuja! 
|
|
|
Post by Miina on Dec 4, 2010 19:16:13 GMT 2
TOIVE !!
joo, tiiän idea on ihan hullu ymymym, BUT ois kivaa jos seppelees pidettäis "Putoamiskurssi". oon näiden mainoksia nähnyt jne, eli kurssi, millä opetellaa, miten-pudotaan-oikein, vois olla hyödyllinen, ainakin Flöörille ja mulle Ö_ö
|
|
|
Post by Sara on Dec 4, 2010 21:05:54 GMT 2
Jokeri, nyt kun mainitsit olisin ihan samaa mieltä! Jotain erilaista mikä vois tällästä poppoota kiinnostaakkin. (: Itse lähtisin intopiukeena mukaan! Itsellänikin olis kyllä kurssi-ideoita.. Juoksutukseen painottuva kurssi, Centered Ridingia ( jos joku tällaisesta on koskaan kuullut tai nähnyt tai tehnyt? Googlatkaa ihmeessä! : D ) ymymym
|
|
elisabeth
Perustallilainen

Humu ♥ Merri ♥
|
Post by elisabeth on Dec 4, 2010 22:26:56 GMT 2
Jos tuollainen putoamiskurssi järjestettäisiin, olisin ofc mukana!
|
|
Emmu
Perustallilainen

|
Post by Emmu on Dec 4, 2010 22:30:18 GMT 2
Samoin mukana, varsinkin Reiskan pahojen päivien varalta (:
|
|
|
Post by Pirate on Dec 12, 2010 13:09:52 GMT 2
Joo-o, minun nettinimeäni ei kannata säikähtää... Se on aina se mitä sanon ensimmäiseksi, mikäli minua ei liiemmin tunneta. 8'')
Olen varmaan vuoden ajan kyylännyt tätä tallia ja ajatellut osallistuvani toimintaan, mutta aina pelottaa, etten jaksa/osaa tms. Tuntuu etten ole ihan ymmärtänyt hoitosysteemiä, kaikki kun pitää takoa päähäni vasaralla. x) Joillain talleilla nimittäin saa kirjoittaa myös muista tallilaisista, toisilla taas se on ehdoton tabu. Tuo vähän vaikeuttaa. Oma virtuaalipolle (köh jota minulla ei ole - haaveena tosin) olisi ihanaa saada juuri Seppeleeseen, koska tämä on ihanan aktiivinen ja huolella tehty. Piirrokset ovat vain niin hurjan aidon näköisiä, ettei minun töhryt ikinä yltäisi niiden tasolle. 8''D Ja muutenkin allergian takia en voi mennä oikeille talleille norkumaan luonnollisesti, aina pitää kantaa taskussa nenäliinoja ainakin kymmenen kappaletta. Nyt sitten kun näin tuon yksityishaun, silmät jumahti väkisinkin siihen. Tekisi hirveästi mieli kokeilla onneani, mutta kun ei ole edes hevosta, minkä asettaa ehdokkaaksi. x''D
Höh tulipas typerä viesti. Liikaa vesitippoja naruavissa hymiöissä.
|
|
Selena
Perustallilainen

Koulutaso: Helppo C
Estetaso: re 50 cm
|
Post by Selena on Feb 19, 2012 15:52:53 GMT 2
Hei! Näytin yhdelle kaverilleni Seppeleen gallerian uusimpia kuvia. Hetken katseltuaan hän tokaisi: -Ei näitä oo kukaan voinu piirtää!  Ja tuommoinen hengaajille tarkoitettu ratsastustuntisysteemi olisi kiva (:
|
|
|
Post by anthon on Mar 26, 2012 12:59:01 GMT 2
Hei! Olen uusi täällä  Olen seuraillut tätä tallia pitkään, mutta vasta nyt rohkenin tehdä tänne käyttäjän, hehe. Odottelen, että vapautuu tuntihevosia/yksäreitä, jolle otetaan hoitaja, jotta pääsisin katsomaan, saisinko hoitohevosen. Hyviä puolia tallissa on useita. Sivut ovat toimivat ja yksinkertaiset, että minunlaisenikin perus tallukka osaa niitä käyttää, haha. Sitten ihmiset ovat ystävällisiä täällä toisilleen. Kuvat ovat hienoja, mutta niihin voisi käyttää ehkä enemmän aikaa, jotta tulisi vielä tarkempia. Ehkä meille, jotka emme vielä hoida, niin olisi kiva olla jotain tekemistä ehkä enemmän, jos keksisitte jotakin. On mahtavaa, että nämä sivut ovat vieläkin pystyssä ja ovat jo kauan olleet! Onnea teille!
|
|
|
Post by anthon on Mar 26, 2012 13:19:27 GMT 2
Hei, vielä se jäi sanomatta, että ehdottaisin, että katsoisisitte, ovatko kaikki hoitajat aktiivisia, nimittäin uskon, että täällä on aika monta vapaa ehtoista ja vailla hoitohevosta  Itsekkin odottelen innolla sitä päivää, kun jollekkin avautuu hoitopäivä ja hakemus pitäisi lähettää.
|
|