|
Post by Salma on Jul 29, 2015 15:54:59 GMT 2
X 1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?Ehkä noin 144 X 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä?
Ihan ensimmäisenä, joskus ennen vuotta 2010 kun vain kävin pyörimässä Sebessä, tykkäsin eniten Januksesta. Heti siitä kun kävin hoitajakurssin ja tulin "oikeasti" mukaan toimintaan, lemppari on ollut Bona. X 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta)Alun perin varmaan hötölän / hevoset.comin kautta. X 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit?Jos Bonnieta ei saa valita (se olis tietysti ykkösvaihtoehto... ), niin tällä hetkellä varmaan Edi tai Ruusu. X 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut?Totta kai se, kun pääsin Bonan sponsoriratsastajaksi. Sen jälkeen on ollut niin paljon seikkailuja, että on mahdoton valita yhtä! Yleinen mielikuva Seppeleestä on ihana sekametelisoppa täynnä hyviä tyyppejä ja mahtavia tapahtumia. Mökkiretki oli yksi kiva näin tämän vuoden puolelta, viime syksyn (?) mopopoikaselkkaus oli myös hauska. X 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on?Salma on 21, eli olen. X 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten?Joo, ratsastan tunneilla kerran-pari viikossa ja heppailen lomilla vähän enemmän. X 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan?Mulla on sellainen kutina, että "vanhemmista" Eelalla en oo mennyt kertaakaan. X 9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne?Osasin, mulla oli ollut omia foorumeja nuorempana. X 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa?Hoitajakurssi Rotalla! X 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit?Talli on aika lailla täydellinen! Klikkailuista tykkään mielettömästi, ja oli kiva kun Anne laajensi talliklikkailua viime jouluna. X 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä?En ole tavannut livenä, mutta monien kanssa jutellaan paljon. X 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)Tunnelmasta, Annesta, piirroksista, Bonniesta ja aktiivisuudesta. X 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =)Kohta kolme vuotta, jee! X 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen?En ole, periaatteessa voisin joskus haluta, mutta tällä hetkellä ei ole tarvetta. X 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä?Emmy X 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi?Mieleenpainuva joko hauskalla tai surullisella tavalla, hyvin kirjoitettu, sopivan mittainen ja tapahtumarikas X 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka?Anne X 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen).Hyvä ystävä saa ihmisestä esille hyviä puolia! X 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa?Salma on Bonnien sponsoriratsastaja kolmatta vuotta ja sub-hahmo Aleksanteri on hoitanut viime keväästä Mynttiä. Muita hevosia en nyt halua hoitaa. X 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus)Voisin X 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille?Toivon monia pitkiä ja ihania vuosia Seppeleelle! X 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden?Luen, ainakin silmäilen. Joitakin palaan lukemaan uudelleen vielä myöhemmin X 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi?Inspaa X 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit?Bonnien, tai jos sitä ei saa valita, niin Netan. X 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa?Ihan ainutlaatuinen henki! X 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi?Monia! Ihana pörröinen Alma, silakka-Patron (jota kaipaan edelleen), Tiia, Huju, joka asui varsa-ajan täällä ja lähti pihattoon, Bris, jonka tilalle Tollo tuli yksityiseksi, Pampula, Hestia, superihanat Pella ja Taiga... X 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä?Oli X 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)?Huh! Ehkä Pirren/Lynnin, vaikka Anne on kyllä melko korvaamaton! X 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'?Yritän käyttää monipuolisesti koko tallin porukkaa! X 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä?Bonnie X 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse?Suunnilleen, ehkä vähän rauhallisempi ja järkevämpi versio musta X 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä?Kirjauduin käyttäjätunnuksella thistle, jota käytin pienenä hevoset.comissa. X 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?)Pääsin heti Bonnien sponsoriratsastajaksi X 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi?Vennaa olisi kiva kokeilla, ja yksityisistä Sikkeä. Myös kisatykit Bonnie ja Tollo olisivat makeita! X 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin?Ärsyttäviä ei oikeastaan ole. Vähiten tekemisissä olen ollut Eelan kanssa, mutta ei sekään nyt erityisen ärsyttävä ole! X 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL?Olin enemmän silloin kun aloitin hoitamisen, nyt yhteistä ei ole kuin ruumiinrakenteessa X 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi?Ehkä Claran kanssa! Olisi siistiä hoitaa suosittua tuntiponia, Bonnien kanssa ratsastuskouluarjesta on välillä vähän kaukana. X 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet?Olen tavannut irl-Bonnien (mikä oli siistiä! ) ja pari Huiskan tyyppistä suokkia. X 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna)Pidän X 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi?Gitta, olisi hauska möllöttää ja pöllöillä X 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä?Olen, sekä irl että url X 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassaOlin kahlailemassa ja hevonen hyppäsi syvänteeseen, t. vesipelkoinen X 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi?Olisin vähemmän pelkuri X 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi?Ehkä Windin, sillä on kuitenkin varsa X 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL?URL 135cm, IRL ehkä 70 cm X 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL?URL sponsoriponi, IRL ei ole X 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä?Kirjavat, kimot ja rautiaat on makeita X 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta?Ei onneksi X 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten?Mokailen aika harvoin niin, että jäisin häpeämään niitä. Joskus olen sanonut jotain, mitä on katunut myöhemmin. X 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi?Olen! Joidenkin hoitajien lähteminen on tuntunut tosi kurjalta. Esimerkiksi Jessen ja Salman taipaleen aikana olen tainnut pomppia tuolilta ilosta X 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen?Iloinen ja kiitollinen olen koko tallin porukalle, erityisesti Annelle. Vihainen en kenellekään! X 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi?Lynnin X 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi?Kirjoittamisesta, mutta välillä on lyhyitä piirroskausia X 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi?Joku hauska poni, vaikka niitä on kyllä jo aika paljon X 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa?Humu on oikea nalle! X 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta?Salmalla on jackrusselinterrieri Jente X 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa?Seppeleessä tämä kesä on muistaakseni kolmas leirikesä, IRL en ole ollut heppaleirillä. X 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen?Olen, sekä IRL että URL! X 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit?Laittaisin porukan tekemään jotain tehtäviä tallialueella ja vaikka etsimään kartan avulla aarretta tms. X 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit?Joku huippuesteratsastaja, jolla on hieno talli pihapiirissä ja monta hyvää hevosta! Haluaisin kuitenkin itse päästä hoitamaan hevosia. X 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2015?Kesä alkaa olla jo pian lopuillaan ja tohinaa on etenkin nyt viime aikoina ollut aika paljon. Heppasyksyltä toivon Hubertus-ratsastusta! X 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi?Olen X 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?)IRL olen ratsastanut 7-vuotiaasta, virtuaalitalleilla taas pyörinyt ehkä saman ikäisestä. X 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL?Mahdollisesti, ainakin osa-aikaisena X 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö?Jaksaisin, jos talli olisi lähellä X 67. Millainen olisi unelmahevosesi?Herkkä ja eteenpäinpyrkivä, järkevä poni, joka on kiva karsinassa X 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät?Isot ponit on jees X 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti?En ole X 70. (Jos omaa (hoito)konia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä?Laila, Tollo, Humu, Windi X 71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla?En. Kurkin kyllä muitakin talleja aika usein, mutten käy millään muualla aktiivisesti X 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista?Lukemista, kirjoittamista, liikuntaa jne. X 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi?Jotain seikkailullista! X 74. Mikä on lempikappaleesi?Vaihtelee kovasti! Joku, joka tuo sopivan fiiliksen X 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit?Jaa-a. Kirjoittaisin jonkun kertomuksen talliarjesta X 76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan?Tilannehuumori on parasta! X 77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten?Kävin hoitajakurssin ja hain Bonnielle sponsoriratsastajaksi X 78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen?Joo! X 79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan?Jos pitäisi olla yksin tallin ainoa omistaja, varmaan kieltäytyisin. Annea parempaa omistajaa on vaikea kuvitella! X 80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut?Viisi? X 81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?Spontaani, eläväinen, innostuva X 82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL?Fanitan kyllä joitakin ihmisiä, muttei nyt tule yhtä mieleen:) X 83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta?Välillä innostaa, mutta välillä taas pikkuhinkkaaminen tuntuu tylsältä. En oo riittävän hyvä siinä! X 84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta?Pieni vapaus on hyvä X 85. Mitä toivot vuodelta 2015?IRL-elämässä onnistunutta loppuvuotta, hyvää työtä, kivoja aikoja parisuhteen sarallaja uralla etenemistä. x 86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit?Gitan x 86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi?Siiri! X 87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (:Bonnien luonne on pop, ja sponsoriomistajuus on sopivan vapaata X 89. Jos pääsisit vaellukselle (seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)?Humun tai Huiskan X 91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?Leipää, hedelmää, jotain smoothieta, munakasta... X 92. Otatko eväitä mukaan tallille?Otan, jotain leipää tai oikeaa ruokaa X 93. Tykkäätkö mennä "väärän kokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla?En, haluan mennä sopivan kokoisilla poneilla X 94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit?Olisi kiva kokeilla monen vuoden tauon jälkeen Rottaa X 95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms.Kalenteri on aina kiva, lisäksi joku lumivaellus voisi olla hauska X 96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan?Tollosta X 97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä?iPhone, tykkään! X 98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele?Menisin sinne saman tien! X 99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä?Ratsastaisin tai olisin oleskeluhuoneessa X 100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?)Toivottavasti olen vielä Seppeleessä! Lisäksi olisi kiva tehdä hyvää työtä ja toivottavasti seurustella X 101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL?IRL en ole, URL olen X 102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi?Poniagility on hauskaa! X 103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta?
Maastohumputtelua koko päivä! X 104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit)Vaikea valinta! Ehkä Vennan X 105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle?
Paha kysymys, nyt on vaihtunut niin monta hevosta! Laittaisin ehkä Humu-tädin yksityiseksi ja ottaisin tilalle jonkun Kössin tapaisen körmyn x 106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi?Oma nimi on aika hyvä, mutta oon aina tykännyt nimestä Anna. x 107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut?
|
|
|
Post by Katsu on Nov 11, 2016 17:41:37 GMT 2
X 1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?Suunnilleen reilut kymmenen! X 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä?
Ensimmäinen Sebeihastus oli Siiri, kun Netta ei ollut edes saapunut tallille. Tosin sitten, kun mun tammuli muutti Seppeleeseen, niin mä iskin siihen silmäni melkein heti! X 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta)Löysin Seppeleen aika hauskalla tavalla - halusin tehdä kuvauksia varten seppeleen mun hoitsulle, joten mä googletin ohjetta seppeleen tekemiseen hakusanalla "seppele". No ensimmäinen ehdotus oli toki Virtuaalitalli Seppele, ja koska mä olin ennenkin pyörinyt pikselimaailmassa, niin aloin stalkkeroimaan Seppeleen sivuja. X 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit?Nettaa ei varmaan saa valita (sen mä toki valitsisin) niin sitten ottaisin Trinityn! <3 X 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut?Oli tietysti ihan mahtavaa päästä Netan hoitajaksi, mutta jos sitä ei lasketa, niin Halloweek oli tosi hauska tapahtuma! Ja tietysti kaikki hoitomerkinnät ovat omalla tavallaan mieleenpainuvia, mutta veikkaisin, että jokaista hoitomerkintää ei saa tässä kohdassa laskea mieleenpainuvammaksi asiaksi :-D X 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on?Mä oon kymmenen ja Katsu on kymmenen, eli oon. X 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten?Tietysti! Mulla on todella paljon Tirppaa muistuttava liikutusponi, jonka kanssa mä puuhailen monta kertaa viikossa <3 Lomilla käyn lisäksi ratsastusleireillä ja oikeastaan melkein kaikki mun tekeminen liittyy tavalla tai toisella hevosiin. X 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan?Itse asiassa en ole mennyt kenelläkään muulla kuin Tirpalla, Netalla ja Reinolla... Tekisi kyllä mieli kokeilla vaikka kaikkia Seppeleen hevosia! X 9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne?Melkein heti, sillä mun isosisaret touhusivat paljon tietokoneiden parissa, jota kautta mäkin osasin ja pienenä käyttää erilaisia foorumeja. X 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa?Jatkokurssi tai hoitajakurssi Lailalla, en muista kumpaan osallistuin ensin! X 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit?Ainakaan äkkiseltään ei tule yhtäkään asiaa mieleen, jota Seppeleessä parantaisin! Toki Katsun kannalta nuorempi hahmokunta olisi realistisempi, mutta Katsu nyt varmaan ystävystyisi 99-vuotiaan veteraaninkin kanssa, joten se ei oo ongelma. X 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä?En mä ainakaan tietääkseni tunne (ellei sitten olekin niin, että joku sebeläinen onkin sattumalta joku mun kaveri, mutta mä en vain tiedä siitä). X 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)Annesta, hevosista, yhteishengestä ja taidokkaasti tehdyistä sivuista, joihin ei kyllästy, vaikkei ulkoasu teemaa lukuunottamatta juuri muutukaan. X 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =)Pian kolme kuukautta :-) X 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen?Haluaisin kyllä tilata vesivärityön mun omalle virtuaaliponille! X 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä?Tutustuin kaikkiin sebeläisiin IRL aika samanaikaisesti, sillä liityin wappiryhmään ja siellä aloin pulista tasavertaisesti kaikkien kanssa. URL Katsu tutustui ensimmäisenä Anneen ja Cellaan! X 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi?Taidokkaasti kirjoitettu, pidän hauskasta ja hiukan sarjakuvamaisesta tyylistä kirjoittaa. Merkintä voi myös painua mieleeni surullisella tavalla, pääasia on siis sopiva pituus ja tapahtumarikkaus. X 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka?Anne (jos Katsulta kysytään, niin Netta ja Cella) X 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen).Hyvä ystävä on rehellinen ja luotettava, sellainen, joka kuuntelee ja osaa lohduttaa hankalassakin tilanteessa. Hyvä kaveri ei myöskään puhu pahaa selän takana, mitä mä oon IRL joutunut kokemaan vähän liian monta kertaa :-D Juuri sen takia mun mielestä hevonen on hyvä ystävä, se ei ainakaan levitä salaisuuksia eteenpäin eikä sen kanssa tarvitse varoa liikaa, mitä kertoisi ja mitä ei. X 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa?En ole hoitanut muita hevosia kuin Nettaa. Windiä, Sirpaa ja Tirppaa olen joskus unelmoinut hoitohevoseksi, mutta periaatteessa mulle riittää ihan "vaan" Nettakin! X 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus)Voisin! X 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille?Toivottavasti Seppele pysyy suhtkoht samanlaisena pitkään! :-) X 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden?Vilkuilen yleensä kaikki hoitomerkinnät läpi heti, mutta palaan lukemaan ne kunnolla hiukan myöhemmin - tätä tekniikkaa käytän etenkin silloin, kun luettavia merkintöjä on suunnilleen 16, enkä kerkeä (älä yritä, et vaan jaksa) lukea kaikkea kertaheitolla. X 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi?Inspaa, en mä ole harkinnut lopettamista. X 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit?Netan tai Tirpan! X 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa?Ei parannettavaa, musta ainakin tuntui siltä, että mut otettiin hyvin mukaan porukkaan, vaikka olinkin nuorin ja uusi. X 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi?Mun aikana ei kukaan ole lähtenyt pois, mutta kun kurkin Seppeleen sivuja vain huvin vuoksi, Hyperionin, Humun ja Vennan lähtö kosketti. X 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä?Ei, koska Netta ei ollut vielä saapunut Sebeen kun aloin seuraamaan tallin toimintaa. X 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)?Vaikka Annea en mieluusti korvaisikaan, laittaisin uudeksi omistajaksi Lynnin, Cellan, Salman tai Tuulian. X 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'?Yritän käyttää monipuolisesti koko tallin porukkaa, vaikka yleensä mulle vahingossa käykin niin, että vain ne samat vakivierailijat pörräävät merkinnästä toiseen mukana... X 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä?Netta! X 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse?Itse asiassa melkein täysin samanlainen! X 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä?Käyttäjätunnukseni on ollut nyt ja ennenkin vain katsu. X 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?)Kiitän Annea siitä, että pääsin Netan puunaajaksi heti ensiyrittämällä! X 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi?Ainakin Tirppaa, Nettaa ja Hestiaa olisi tosi kiva ratsastaa, koska ne kaikki ovat reippaita ja ehkä vähän raaempia tapauksia! Kaikkia Seppeleen hevosia olisi kyllä kiva testata. X 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin?Ärsyttäviä ei kyllä ole. Reinosta enkä Frankista pidä niiin hirmuisesti koska pientä vauhtia ja säpäkkyyttä olisi kiva löytyä, mutta en lue niitäkään ärsyttäviksi hevosiksi! X 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL?Olen melkein samanpituinen Katsun kanssa ja meidän ruumiinrakenne on sama, mutta muutoin meidän ulkonäkö ei muistuta toisiaan. X 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi?Varmaan Inkerin kanssa, koska mä tahtoisin saada jotakin käsitystä siitä, miltä tuntuisi hoitaa Tirppaa! X 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet?Oon tavannut IRL Huiskan, Eelan, Alexin, Rotan... Itse asiassa IRL-maailmasta löytyy yllättävän paljon Seppeleen hevosia vastaavia kaviokkaita. X 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna)No en erityisesti, mutta eipäs nyt mennä liian itsekriittisiksi :-D X 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi?Tirppa, mä tahtoisin sählätä ja pukitella hevosena... Ja käyttäytyä vasta sitten, kun Inkeri tulisi ja ottaisi raipan käyttöön. X 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä?Olen, onneksi! Yksin ei ole kovin kiva möllöttää... X 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassaHmm, tätä pitää miettiä :-D Ehkä silloin, kun talutin tallin isointa hevosta (melkein 190 cm) ja se säikähti traktoria niin, että hyppäsi melkein mun päälle. X 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi?En olisi yhtä taipuvainen itsekriittisyyteen ja turhasta loukkaantumiseen! X 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi?Sen, joka on vaarallisimmassa paikassa loukkaantua (puun alla, sähkölangan vieressä tms.). X 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL?URL 70 cm, IRL taas 105 cm X 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL?URL Siirin tuleva varsa, IRL haaveissa olisi, mutta tällä hetkellä haave on saanut pysyä unelmana, jota kohti yritän silti tavoitella X 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä?Kulorautiaat ja erikoisemmat värit ovat kivoja (samppanjavärit yms.). X 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta?On valitettavasti yksi, mun rakas Remu :-( X 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten?Haha, musta tuntuu että häpeän kaikkia mokiani ihan liikaa :-D Ehkä viimeisin pahempi mokani oli se, kun tulin mutakengillä autoon ja sain sillä kivan riidan vanhempien välille... X 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi?Se, kun pääsin hoitajaksi ekayrityksellä, sai mut melkein tipahtamaan satulasta (shh se oli ihan oikeesti ainoo kerta ku selasin puhelinta satulassa...) X 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen?Kiitollinen olen koko poppoolle, varsinkin Annelle, joka on jaksanut pitää Seppeleen pystyssä jo pitkään! :-) X 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi?Tuulian kai? X 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi?Kausittain tuntuu, että piirtäminen inspiroi enemmän, mutta suurimmaksi osaksi kirjoittaminen on se, mitä harrastan enemmän. X 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi?Yrmy shetlanninponi, jolla olisi niin terävät pukit, ettei sitä voisi pitää alkeistunneilla... X 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa?Hestia on hyvällä tavalla lehmä ja Laila luonteeltaan hienostunut pikkupuudeli! X 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta?Katsun perheellä on kaksi aasia, Cecilia ja Essi. X 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa?Seppeleessä en ole päässyt leireilemään, mutta IRL olen käynyt leirillä monta kertaa! <3 X 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen?Olen sekä IRL että URL:kin! X 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit?Tietysti perus lannassa möyrimistä pitää olla joka leirillä, sen lisäksi jokun hevosen selässä temppuilu silmät kiinni -tehtävä olisi omasta mielestäni kiva! X 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit?Olisin joku, joka olisi tunnettu hyvistä hevosmiestaidoista! X 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2015?Kesä on jo ohi, mutta toivon ensi vuoden kesältä monta opettavaista leiriä ja hauskaa hetkeä hevosten ja talliporukan parissa! X 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi?Olen, esimerkiksi juuri viimeisimmässä kertomuksessani X 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?)Olen ratsastanut sekä IRL että URL tunneilla viisi vuotta ja talutusratsastuksissa yms. melkein koko ikäni :-) X 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL?Todellakin, se olisi unelmana!! X 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö?Haha, taidan käydä tallilla IRL jopa enemmän kuin Katsu X 67. Millainen olisi unelmahevosesi?Projekti, josta voisin koulia ihmistä kunnioittavan, luottavaisen puolen esiin! X 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät?En osaa sanoa, mutta suurin osa tuntemistani poneista ainakin sisältää eestinponia, joten voisin sanoa, että eestarit on kivoja poneja / hevosia! X 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti?No vähän korvat savusi siitä, etten kerennyt kavalettitunnille... X 70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä?Tirppa, Siiri, Kuutti, Arska, Gitta X 71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla?Hallavassa ja Sumulahdessa (jos se lasketaan virtuaalitalliksi) joo! X 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista?En varsinaisesti harrasta, mutta lukeminen, kirjoittaminen, karkin syöminen ja maalaaminen on hauskaa. X 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi?Luonnolliseen hevosmiestaitoon keskittyvä seikkailuleiri! X 74. Mikä on lempikappaleesi?
Muutamia kestosuosikkeja ovat Water under the bridge, Send my love, Hey!, Adventure of a lifetime, Hymn for the weekend, Läikkyy... Lista on pitkä :-D X 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit?Siirtäisin Reinon yksäriksi (mutta Pyryn hoidettavaksi) ja hankkisin sen yrmyn shettiksen. X 76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan?Ei liian raju tai musta, kiroilu edes vitsimielessä ei kolahda! X 77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten?Tuntilaisena, jota kautta jatkoin hoitajaksi :-) X 78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen?Juup! Mulle kelpaisi mikä vain omaksi... X 79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan?Jos Anne lähtisi vain sen takia, että olisin uusi omistaja, kieltäytyisin, mutta jos olisin osaomistaja Annen kanssa tai Annen täytyisi muuten vain lähteä, suostuisin vähän epävarmasti :-D X 80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut?Pari? X 81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?Temperamenttinen, itsekriittinen, Tirppamainen (joo tota mikä toikin oli) X 82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL?Ei tule ratsastajien ja perheenjäsenten lisäksi mitään mieleen, Adele? X 83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta?Liika pikkuhinkkaaminen käy vähän tylsäksi, mutta ymmärrän, että sileällä työskentely on kaiken perusta. X 84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta?Pieni vapaus on hyväksi :-) X 85. Mitä toivot vuodelta 2015?Onnellisia ja terveitä hetkiä, hyvää menoa hevosrintamalla ja onnistuneita merkintöjä Seppeleessä :-) x 86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit?Elmon varmaankin. x 86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi?Netta! X 87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (:Netan luonne kolahti ja sen suosio tuntilaisten keskuudessa tuo säpinää tarinoihin! X 89. Jos pääsisit vaellukselle (seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)?Huiskan tai Netan.. X 91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?Leipää, hedelmää, mysliä tai kaakaota hyvän heppakirjan kera :3 X 92. Otatko eväitä mukaan tallille?
En yleensä. X 93. Tykkäätkö mennä "väärän kokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla?No se vähän riippuu :-D X 94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit?Tahtoisin kokeilla jotakin hevosta, johon en aiemmin ole kiinnittänyt erityisesti huomiota (Kössi, Walma) X 95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms.Joulukalenteri ja aattoratsastus!! Sen lisäksi pikkujoulut ja jokin hoitajakokous pitkästä aikaa olisi tosi jees. X 96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan?Alexista X 97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä?Huawei ascend p7 supersöpöillä kuorilla, pidän! X 98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele?Lähtisin sinne sellaista vauhtia, että penkki kaatuisi! X 99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä?Hoitaisin hoitsuani. X 100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?)Toivon, että olen terve ja hyvässä elämäntilanteessa ratsastuksen, Seppeleen ja muunkin kannalta! X 101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL?IRL sekä URL olen. X 102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi?WE ja lännenratsastus vaikuttavat hauskoilta, ehkä siksi, että niissä vaaditaan aivan erityistä yhteistyötä ratsukon välille! X 103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta?
Maastohumputtelua ilman satulaa leveä - ja pehmeäselkäisellä hevosella. Satulalaukussa olisi herkulliset eväät, päällä lämpimät vaatteet ja ympärillä kiiltävää puuterilunta, -20 asteen pakkasella! :-) X 104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit)Ehkäpä Tirpan..? Vaikea sanoa X 105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle?
Reino läksisi mukavalle tyypille yksäriksi (hoitaja ja tallipaikka pysyisi) ja mukava poni tulisi tilalle. x 106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi?Oma nimi on ihan ookoo, Sini ja Aneka soljuvat kuitenkin kivasti mun korvassa! x 107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut?Varmaankin Halloweek! x 108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =)
|
|
|
Post by Robert on Nov 11, 2016 18:55:57 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? 56
2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä? Anttu oli mun mielestä tosi cool?? Ja Taiga, mutta ei ehkä viehättänyt niinkään luonteeltaan vaan ulkonäöltään.
3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta) ÖÖÖÖÖ??? Mä harrastin jo virtuaalihevosia Seppeleen perustamisen aikaan, joten todennäköisesti linkki on löytynyt jostain ht.netistä tai ihan vain liiton tallirekisteristä??
4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? Windi on hauska!! Se on väriltään kiva eikä mun ajatuksissa mikään superluikku ratsuhevonen rakenteeltaankaan.
5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? Henkilökohtaisesti Pöpön homodraama, joka paisui ihan käsittämättömän suureksi, monta viikkoa kestäneeksi farssiksi :D Lisäksi mielessä on vahvasti kun Sentti lopetettiin sekä joku muinainen maastohaaveri, jossa muistaakseni Tiialle (???) kävi köpelösti jollain maastoretkellä vai olikohan peräti vaelluksella?? En kuollaksenikaan muista mitä siinä kävi, mutta traagista oli ja mielessä jostain syystä??
6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? Hahah Pöppis täyttää joulun lähellä 20 ja mä olen vanhempi :D
7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? Puolikas hevoinen, jonka moni sebeläinenkin varmaan tuntee tai ainakin tietää mun kertomien kommelluksien perusteella... Tollainen oman elämänsä Polle, maailman monin poni, tai ainakin yhtä lihava.
8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? Pöpö on ratsastanut eniten tietenkin Harrylla, mutta myös Charliella ja Frankillä. Melkein kaikki ponit jää olle ei ollenkaan -listalle Loekea mukaanlukematta.
9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? Joo kai??
10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? En kuollaksenikaan muista?? Varmaan joku hengailujuttu, tyyliin ratsastustunti tai sellainen. En muista pääsinkö suoraan hoitajaksi vai pyörinkö ensin foorumilla??
11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? No sitä että kun liikkuu sivulta toiselle foorumin ketjuja sellaillessa niin se scrollaisi automaattisesti sivun alkuun!!!!!
12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? Cellan, Inkerin, Mikaelajoelin, Lynndanielpirren, Salma-aleksanterin ja öö?? Siinä ne kai olikin?? Laskisin kanssa Britankin vaikkei olla tavattu irl!
13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) Sebejengistä ja eläväisistä tarinoista!!
14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Liian kauan :D Taukoja on ollut kaksi suurempaa matkan varrella.
15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? Mä olen joskus tainnut tilatakin, joskus ennen 2010 tyyliin :D Joku hevostamma siinä oli, ja kuva on mulla kyllä tallessa kovalevyllä!
16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? Hahmon kohdalla ei mitään käryä, mutta siis mun osalta Britta oli ensimmäinen, jonka kanssa alettiin puhua muistakin kuin sebeasioista forkan ulkopuolella, skypeteltiin ja kaikkea kunnes se käskytti mut viime vuonna (!!! vasta) wappiryhmään.
17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? Sujuva, mitä pidempi sen parempi jos todellakin sujuva, huumorintäyteinen, arkinen ja ennen kaikkea realistinen.
18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? Pöpö ihannoin koulumaster-Danielia ja Mikaelaa. Minä ihannoin kirjoittajana Mikaelajoelia????
19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). Hauska tyyppi, joka ei pienestä hetkahda ja jonka kanssa voi puhua mistä vaan ja olla oma itsensä.
20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? Robertilla vain Vennaa, mutta aikoinaanhan se haki myös Bonnien sponssiratsastajaksi sekä Eelan hoitajaksi!
21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) Jee voisin! Vennan selkään ei olisi ollut mitään asiaa :D
22. Terveisesi Annelle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjälle? <3 oot paras
23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? Aloitan lukemaan kaikkia, mutta jos tarina on mun mielestä ehkä tylsä niin sitten vain silmäilen sen loppuun. Lemppareita taas helposti palaan lukemaan uudelleen ja uudelleen.
24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? Vähän silleen comes and goes, ja oonhan mä laittanut pillit pussiin kahteen eri otteeseenkin jo! Anne on kuitenkin armollisesti ottanut mun takaisin <3
25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Varmaan Charlien?? Se olisi kiva hevonen mulle tasaisuutensa ja kiltteytensä puolesta, mutta se olisi silti kuitenkin sopivan tasoinen mun kilpailukäyttöön! Toisaalta olisi kiva kun olisi tollanen oma Rölli?? Oon aina vähän haaveillut pohjoisruotsinhevosesta...
26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? Niin kuin kaikissa isoissa ryhmissä, henki on pääpiirteittäin hyvä ja kaikki osaavat puhaltaa yhteen piippuun, mutta tietenkin on ne pienet omat porukkansa isomman ryhmän sisällä j se on ihan hyvä se! Näin monen tyypin kanssa on myös itsestään selvää, että välillä mielipiteet eivät yksinkertaisesti kohtaa. Mun mielestä kaikki erimielisyydet on kuitenkin hoidettu asiallisesti!
27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? VENNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? No Venna oli kyllä!
29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? Lynndanielpirre tuntuisi kaikista loogisimmalta vaihtoehdolta vaikka se ei roolia kontolleen varmaan ottaisikaan :D
30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? Käytän realistisesti: Robertin parhaat ystävät tietenkin seikkailevat tarinoissa enemmän kuin sellaiset, joiden kanssa se ei ole tekemisissä tallin ulkopuolella. Kirjoittajana en myöskään tykkää kertoa hahmoista, joista en ole saanut kunnon otetta = en osaa kirjoittaa heitä siten, että tekisin hahmolle oikeutta.
31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? Höhö Windi. Mutta se saattaa olla Cellan mad skillzien vikaa.
32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? Melkeinpä mun vastakohta?? Oon paljon avoimempi ja rempseämpi ja rumasuisempi kuin Robert ikinä olisi. Mun on myös helppo tutustua uusiin ihmisiin ja oon mielelläni äänessä. Ratsastajanakaan en ole samanlainen yksityiskohtien hinkkaaja vaan ennemminkin meen suurpiirteisesti ja mieluiten maastoilen ilman satulaa ja ajatuksia.
33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? Oli.
34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) Vennalle pääsi ensiyrittämällä ja Harry pääsi talliin ensiyrittämällä, mutta ennen Vennaa Robertille annettiin lämmintä kättä ainakin kerran.
35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? Harryn lisäksi Charliella, Frankillä, Huiskalla ja ehkä Lailalla. Myös Sikellä jos Pipsa antaisi luvan :D Tykkään tasaluonteisista ja luotettavista hevosista enkä niinkään välitä turhasta vauhdista ja vielä turhemmista vaaratilanteista.
36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? Aristo ja Alex :D Ei nyt ärsyttäviä, mutta unohdan ne aina kun ne ovat mun mielestä vähän tylsiä.
37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? Ensinnäkin oon nainen ja pidempi kuin Pöpö, mutta ainakin ollaan molemmat enemmän tai vähemmän pehmeitä, sinisilmäisiä, pisamapäisiä ja outonenäisiä.
38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? Ei Pöpö varmaan oikeasti haluaisi vaihtaa elämää kenenkään kanssa. Ehkä Annin kanssa kun sillä tuntuu menevän niin hyvin elämässä niin hevosten kuin parisuhteenkin saralta??
39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? Harry ja mun hevosenpuolikas on ahdistavan paljon samantapaiset luonteeltan, varsinkin kun ottaa huomioon, että Harry on luotu kauan ennen kuin mun hevonen tuli mun elämään! Meidän tallilla on myös yksi tamma, josta tulee mieleen luimukorvainen Windi, sekä poniruuna, joka on yhtä symppis kuin Kuutti. Ulkonäkömätsejä ei oikein ole, paitsi tää symppisruuna on ehkä vähän tosi lihavan Elmon näkönen!
40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) En piirrä lol
41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? En mä tahtoisi olla hevonen???
42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? Joo <3 Pöpökin joo!
43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? Siis menee sekasin onko nämä irl vai url -kysymyksiä mutta otetaan irl :D Silloin kun irl-heppa oli kipeä ja yritti liiskata mut seinää vasten ja mun käsi jäi jumiin hevosen kyljen (kämmen) ja seinän (kyynärpää) väliin, ja hevonen vain nojasi koko painollaan ja mua oikeasti pelotti, että mun käsivarsi napsahtaa.
44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? Oon hirveä, mutta en varmaan muuttaisi!! Ehkä miettisin enemmän mitä sanoisin ennen kuin sanoisin mitään. Pöpö voisi muuttaa vähän itsekriittisyyttään ja olla avoimempi maailmalle.
45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? Sekä irl että url omani, koska siinä on rahaa kiinni :D #vainaikuisjutut
46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? 125cm irl, Pöpö varmaan 140 jopa?? Ainakin 130.
47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? Puoliks irl, kokonainen url.
48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? Kaikki hauskanväriset tai sitten ihan vaan joku erikoinen päämerkki saa hevoseen heti enemmän persoonaa!
49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Kerran mulle oli juuri tullut 3-vuotias ratsunalku, ja ehdin sitä ehkä kaksi kuukautta työstämään, ja sitten olin päättänyt ostavani sen joulun jälkeen, mutta juuri jouluna tamma piti lopettaa tarhassa tulleen, todella pahan jalkavamman takia. Olin itse mukana tekemässä lopetuspäätöstä ja se oli kyllä ihan hirveän rankkaa.
50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten? Eeeeeeen muista?? Yritän olla mokailematta!
51. Oletko Seppele-taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? Enpä ole tainnut. Paitsi silloin kun Mikaelan ja Allun pusutarina julkaistiin niin henkäilin voimakkaasti, mutta sillonkin köllöteltiin turvallisesti sängyllä Inkerielisan ja Cellaellan kanssa.
52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? Oon vain iloinen kaikista hyvistä tyypeistä, joita tänne on eksynyt!
53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? Joelin!
54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? Kirjoittamisesta, se on mulle helpompaa ja hyvän tekstin tuotto on mun mielestä äärettömän tyydyttävää.
55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? Joku diivamainen ja itsensä tosi timmiksi kouluratojen tähdeksi tunteva jättihevonen, joku lapiokavioinen työhevostamma!
56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? Ei oikeastaan??
57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta? Pöpöllä on kotikotona koira, mutta siis kohtahan se alkaa puhua Allulle koiran hankinnasta........
58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? Joo ja joo, useemman kerran molempia.
59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? Nyt tämä irl-heppa on kyllä ensimmäinen elämäni hevonen -viboja herättänyt heppa. En ole kertaakaan käynyt sen kanssa puuhailemassa ilman että olisin ajatellut, että se on maailman paras heppa.
60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? Oon liian vanha ja tylsä leirikasteisiin :D Joskus irl meillä oli sellainen lantalaan tehtyä lankkurataa pitkin käveleminen sokkona, ja onneksi mä menin siinä toisena, koska suorittajien mukana vaikeustaso nousi kun jo-suorittaneet viskoivat suorittajia lantapaakuilla!
61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit? Kyra Kyrklund!! Se vaikuttaa niin rempseältä tyypiltä.
62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2017? Muutin vuotta, mutta paljon kouluratsastusjuttuja ja varsarikasta laidunelämää ;)
63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? On Venna kai viskonut Pöpöä jonkin verran :D Harry ei!
64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) Oikessa elämässä 18 vuotta (lol mitö), paitsi pidin tuossa kahden vuoden tauon ulkomailla asumisen takia, eli teknisesti ottaen 16 vuotta. Pöppis on tainnut olla hevosen selässä koko elämänsä.
65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL? Ei ei ja ei.
66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? Kunpa mun tarvitsisi käydä irl-tallilla yhtä harvoin kuin tänne kirjoittamassa :DDDDD Käyn keskimäärin kolme kertaa viikossa tallilla ja mun mielestä ne viikot, joina joudun käymään 4-7 kertaa, ovat ihan hirveitä!
67. Millainen olisi unelmahevosesi? Kiltti ja tasainen, mutta ihmisrakas ja sympaattinen hevonen, jolta löytyisi potentiaalia vaativiin koululuokkiin.
68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät? Tykkään suomenhevosista ja kylmäverisistä muutenkin, mutta en pistäisi pahitteeksi jos jostain nurkan takaa ilmestyisi mulle vaikkapa koululusitano!
69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? Nahh.
70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? Pöpö varmaan sanoisi Charlie, minä sanoisin Windi!
71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla? Nääh.
72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista? Joskus käyn lenkillä ja joskus pyörittelen perhosveistä.
73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi? Joku kunnon tehointensiivinen kouluratsastusjuttu, joka sisältää rataharjoituksia arvosteluilla. Sellanen kuin Danielin alkukesän koulukurssi!!
74. Mikä on lempikappaleesi? Tällä hetkellä Kaija Koon uusi levy on ihan tosi cool.
75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit? En suostuisi :D
76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan? Sellanen ihan huono, ja yleensä mitä tyhmempi heitto niin sitä enemmän räkätän?? Nimim. koulutuksessa esimerkkiin piti laittaa jokin nimi, ja mun melkein 40-vuotias työkaveri kuiskasi mulle, että Anu Saukko, ja mä räjähdin nauramaan ihan vaan noin vanhan läpän absurdiutta. Työkaveri vielä kuiskasi perään, että "ja veljensä Per", ja mulla tuli oikeasti vedet silmiin??
77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten? Muistaakseni suoraan hoitajana??
78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen? Mä en varmaan ottaisi Harrya?? Haluaisin hevosen, jolla voisi tehdä ihan kaikkea jännittämättä. Paitsi höhö sellainen mulla on jo irl
79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan? Kieltäytyisin! Liikaa vastuuta!
80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut? Alle 20 ehdottomasti! Näin vanhemmiten tippumiset ovat vähentyneet, enkä oo varmaan tippunut melkein kymmeneen vuoteen kun on tätistynyt.
81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla? Joustava, itsepäinen, ehkä vähän draamannälkäinen :D
82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL? Se WTD-bloggaaja eli Nata!
83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta? Kouluratsastus on parhaimmillaan ratsastajan ja hevosen saumatonta yhteistyötä, jota on ihan äärettömän uskomatonta seurata!
84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta? 100% jos se on hevosenkin mielestä ok!
85. Mitä toivot vuodelta 2017? Lisää draamaa hahmojen välillä niin hyvässä kuin pahassakin, kivaa heppakesää virtuaalisesti, ja tietenkin ihania irl-tapaamisia!!
86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit? Charlie!!
86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi? Haluaisin varmaan Huiskasta oman suokkimörpylän. Pöpö ehkä tahtoisi mini-Eelan.
87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (: Venna oli kaunis ja luonteeltaan just Pöpölle sopiva draamaprinsessa.
89. Jos pääsisit vaellukselle (seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)? Pöpö haluaisi ehkä Frankin tai Lemonin!
91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi? En yleensä syö aamupalaa, mutta jos syön niin ruisleipää, kurkkua/omenan/banaanin/klementiinin ja vettä.
92. Otatko eväitä mukaan tallille? Harvemmin.
93. Tykkäätkö mennä "vääränkokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla? En. Oikeastaan en suostu edes menemään liian pienillä tai kapeilla hevosille, koska se tekee hallaa istunnalle ja jalat eivät löydä paikkaansa.
94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit? Pöpö vaihtaisi ehkä Harryn johonkin... RANSUUN??? Olisi hauska!
95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms. Pikkujoulut ja aattoratsastus riittänee mulle!
96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan? :D
97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä? iPhone 6 ja pidän, eniten siksi, että ostin sen kokonaan kerralla ihan omalla, itseansaitulla rahalla.
98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele? Kohauttaisin olkiani, että aight, mutta en alkaisi tallia vaihtamaan. Tykkään irl meidän viiden hevosen yksityistallista enemmän kuin ratsatuskoulun hulinasta.
99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä? Yllämainituist syistä mä en olisi irl-Seppeleessä :D
100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?) En kommentoi!! Kamalaa ajatella noin pitkälle??
101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL? Joo (juniorikouluratsastuskultaa o/) ja joo.
102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi? Westerniä on siistiä seurata! Toisaalta raviurheilua joskus läheltäkin seuranneenna se on tosi hauskaa kunhan jengi on hevosystävällistä eikä euron kuvat silmissä. Yleensä ravityypit on hauskimpia ja rennoimpia heppatyyppejä!
103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta? Joku täydellinen GP-koulukeikka :D
104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit) Pöpö varmaan tahtoisi Charlien!
105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle? En koe tarvetta tehdä muutoksia kun ei ole omaa lehmää ojassa!
106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi? En muuttaisi! Tykkään mun nimestä!
107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut? 2013 vaellus oli cool! Tämän vuoden juhannusseikkailu oli kanssa yksi kivoimmista jutuista ikinä!
108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =)[/quote] Jennan!!!! Se kirjoittaa JA PIIRTÄÄKIN niin hyvin!
109. Minkälaisille sebetunneille olet aina haukkana ilmoittautumassa?
|
|
|
Post by Anni on Nov 11, 2016 21:33:23 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?35 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä?Hmm.. varmaan Bonnie! Muistan kun lueskelin aina Salman päiväkirjaa forkalla käydessäni. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta)Muistan ihmetelleeni piirrostoimintaa joskus vuosikausia sitten (pyörin itse vain valokuvallisilla talleilla). Varmaan hötölän kautta klikkailin itseni ekaa kertaa Seppeleen sivuile! 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit?En oo mitenkään puolueellinen nyt, mutta Laila! Jos jättäisin sen pois laskuista niin Hestia on supernäppärän näköinen poni 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut?Mulla ei oo mitään yhtä ainoaa, mut ekaks mieleen tuli eka tunti ikinä (Pirren estetunti) ja #dannin kiusalliset hetket! 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on?Sebeanni on pari vuotta vanhempi. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten?Tällä hetkellä vaihtelevalla menestyksellä elämäntilanteen vuoksi.. Reilut 12 vuotta hevosia ja ratsastusta harrastaneena aion kuitenkin vielä palauttaa hevoset mun viikottaiseen arkeen kun mahdollisuus tulee 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan?Kertaakaan Anni ei ole tainnut ratsastaa (vielä) Rotalla, Lassella, Netalla, Frankilla, Gekolla, Huiskalla, shettiksillä, Ruusulla, Edillä tai Windillä. 9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne?Kyllä! 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa?Mökkiretki! Silloin en vielä ollut hoitajana, vaan tulin mukaan Ruolammesta. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit?Mä olen ihan tyytyväinen atm! 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä?No tunnen ja tunnen useampiakin, kasvotusten olen hengaillut Fiian, Tuulian, Claran ja Britan kanssa. 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)Annen piirroksista ja tyyppien tarinoista 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =)Reilun vuoden 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen?En ole tilannut! 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä?Cella 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi?Tunnelmallinen, omaleimainen 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka?Eipä oikeastaan! Hahmolle Daniel on jonkinasteinen mentori, halusipa tai ei. 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen).Sellainen jonka kanssa synkkaa Ei siihen kummempaa tarvita. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa?Lailaa vain. Jos olisi pakko vaihtaa ja voisin ottaa kenet vain, niin valinta osuisi ehkä Sallaan! 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus)Jep! 22. Terveisesi Annelle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjälle?
Oot ihku! 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden?Kyllä mä ainakin silmäilen kaikki läpi! Riippuu montako uutta tarinaa on tullut ja miten kiire on.. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi?Se on kyllä välillä aika kausittaistakin, että miten inspaa, mutta en mä ole tainnut harkittanut lopettavani 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit?Lailasta mä tykkäisin varmasti myös IRL! Ehkä sen. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa?Niin kauan kuin tää pääasia eli tarinointi/piirtäminen on mukavaa niin eipä kai! 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi?Mä oon vielä niin uuden linjan seppeleläinen et mun aikana ei niin montaa hevosta ole lähtenyt... Hypeä muistan joskus ihailleeni 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä?No siis kun olin päättänyt tunkea itseni Seppeleeseen ja selasin hoitajahakuja, Laila nappasi kyllä heti! Hetken puntaroin Lailan ja Eelan välillä, mutta L vei voiton ja kuin merkiksi Eela poistuikin hausta hetkeä myöhemmin 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)?Lynn 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'?Yritän ainakin käyttää mahdollisimman montaa eri hahmoa ja välillä asiakseni haenkin yhteyksiä vieraampien hahmojen kanssa. Mut tottakai se vaikuttaa, miten tuttaviksi tietyt tyypit on hahmolle tulleet, koska niinhän se oikeassa elämässäkin menee. 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä?Laila. Tää on ehkä vähän tylsää hokea Lailaa mutta mitäpä mä nyt itseäni puijaamaan! 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse?On samoja piirteitä, mutta osaa toki väritetty tai päinvastoin laimennettu. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä?anniruolampi, koska se mökkelyreissu. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?)Lailalle pääsin ekalla yrittämällä. 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi?Laila, Charlie, Hestia 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin?Gitta tai Gekko, ihan vaan koska jäkittävät ponit ei oo mun juttu 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL?Samaan suuntaan joo! 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi?Salman, koska sponsoriratsastajan elämä tollaisen valkoisen unelman kanssa ois varmaan jännää! 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet?Mä oon ratsastanut IRL yhdellä mörkökammoisella hevosella, josta tulee kyllä vähän Laila mieleen! Sit kaltoinkohdeltu Rotan sielunsisko on tullut vastaan myös. 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna)Piirtäisinkin!! 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi?Tää on kyllä aika hämmentävä kysymys Olisin Windi ja peloittelisin kaikki junnut puolikuoliaiksi. 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä?Jep, IRL ja URL! 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa?IRL on pari kertaa lähtenyt ratsu lapasesta maastossa ja silloin kyllä mietin että mitenköhän tässä käy.. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi?Temperamenttia vähemmäksi, koska välillä se tuo äkkipikaisuutta 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi?No Sebessä varmaan Lailan kun se ois niin kauhuissaan raukkaparka 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL?Öööh ratana 80-110cm?? URL 110-120 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL?IRL ei ole, URL Väiski 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä?Mä oon tosi kaikkiruokainen värien suhteen, ei oo yhtä lempparia 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta?Mulla on ollut kaksi virallista hoitohevosta ja molemmat lopetettiin. Shetlanninponitammalle tuli vanhetessa kimosyöpä ja lämminveriruunan jännevamma uusiutui kolmannen kerran. Se oli kyllä rankkaa, koska olin kuntouttamassa sitä toisen kerran jälkeen. Onneksi ehdittiin sanoa heiheit <3 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten?En mä tiedä, en koskaan osaa vastata tämmösiin! 51. Oletko Seppele-taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi?No #cellanterin puolesta oon kihissyt hyvässä ja pahassa 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen?
Oon vaan iloinen siitä että saan olla osana tätä huippua porukkaa! 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi?Tuulian 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi?Kirjoittamisesta, mä hukkasin mun piirtotaidon kauan sitten 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi?Joku kuumakalle ois hauska! Mut on aina IRL laitettu energisien tuntsareiden selkään niin tunnen jotain käsittämätöntä vetoa niitä kohtaan 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa?Naurahdan kyllä aina kun Ransua verrataan hirveen 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta?Ei ole, vaikka voisi ollakin! 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa?Seppeleessä joo, IRL en. Oikeessa elämässä oon käynyt kesäisin tunneilla, kesäkisoissa ja kursseilla! 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen?IRL: Mun ex-lv-hoidokki vei kyllä mun sydämen! Samoin sellainen kimo ponitamma, jota sain työstää viimeisimmän vuoden kun pystyin vielä vakituisesti ratsastamaan 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit?Joku perus vesiletkukastelu?? 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit?Anna-Juulia Kontio 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2017?Lämmintä ja tapahtumarikasta! 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi?Kerran maastossa Lailalta 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?)IRL sen reilut 12 vuotta vakituisesti, nyt jäi siis vähemmälle määrittelemättömäksi aikaa.. URL varmaan vielä vähän pidempi ratsastustausta. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL?En 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö?Oon aina IRL käynyt kerran pari viikossa ratsastamassa, kerran vakiotunnilla ja sit toisena päivänä valmennuksessa/vuokraamassa/hengaamassa/kuvaamassa. Ajokortin saatuani noita hengailu- ja kuvailukertoja tuli viikkoon usein enemmänkin! 67. Millainen olisi unelmahevosesi?Sellainen sosiaalinen hörheltäjä, jolla riittäisi ponnua esteille ja kouluun. 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät?En oo mitenkään roturasisti! Sanotaanko näin et oon elämäni aikana ihastunut ihan kaikenlaisiin hevosiin arabeista lämminverisiin ja poneista puokkeihin! 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti?Nope 70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä?Bonnie! 71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla?Harvoilla valituilla 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista?Lenkkeilyä, zumbaa harrastin muutaman vuoden ja tykkäsin kyllä 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi?Sellainen tehobuustauskurssi esteille ja kouluun parilla eri ratsulla. 74. Mikä on lempikappaleesi?Vaihtuu päivittäin Atm soi Alma joka on kyllä kova! 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit?En varmaan uskaltaisi tehdä yhtään mitään iik 76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan?Riippuu tosi paljon mielentilasta! Ja seurasta, se tekee usein hysteeriseksi 77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten?No siis olin siellä mökkeilemässä liekkijärveläisenä, varsinaisena sebeläisenä aloitin Lailan hoitajana 78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen?Ehkäpä, jos hevosen haluaisin! 79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan?En! En mä osaa piirtää saatika uskaltaisi ottaa tollasta vastuuta 80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut?Alle kymmenen kertaa! Tyyliin kerran tai pari vauhdikkaalta shettikseltä maastossa ja esteillä ehkä max viidesti (ja yleensä äkillisten kieltojen takia). Sitäkin enemmän on ollut läheltä piti -tilanteita, mut oon aina apinoinut kyydissä 81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?Rempseä, puhelias ja tunnollinen 82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL?Eipä kai! 83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta?Innostaa ehdottomasti! Itsensä kehittäminen ja ne onnistumisen hetket motivoivat - esimerkiksi hyvä raviväistö tai puhdas laukanvaihto opettajan silmien alla jäävät kyllä mieleen 84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta?No tottakai sitä varmaan esim ratsailla hallitsisi hevosen sataprosenttisesti mut edelleen, mä ja mulle tarjotut ratsut on usein niitä alle sataprosenttisia Jännitystä elämään 85. Mitä toivot vuodelta 2017?IRL mun tavoitteiden selkiytymistä ja niitä kohti pyrkimistä, URL paljon uusia kuvioita tarinoihin! 86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit? Varmaan Charlie! 86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi?Laila, jos ori olisi joku vähemmän herkkähipiäinen ja -hermoinen 87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (:Lailan luonne inspiroi ja ajattelin, että sillä olisi tarjottavaa mun hahmolle 89. Jos pääsisit vaellukselle (seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)?No jos nyt heti pitäis päättää niin Charlie tai Frank! Yleensä mä hauduttelisin tällaista valintaa pidempään 91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?Leipää ja/tai jogurttia, kahvia 92. Otatko eväitä mukaan tallille?En yleensä, ellei ole joku kisareissu tms. Vesipullo taas on usein mukana. 93. Tykkäätkö mennä "vääränkokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla?En oo onneks joutunut ikuisuuksiin menemään! Eihän se kivaa ole itselle eikä hevoselle. 94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit?Bonnieta harkitsin viimeksi, ehkä siihen! Hyppelöitä ainakin 95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms.Eiköhän tuleva tarjonta oo aika jees! 96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan?Jos osaisin niin piirtelisin Lailan
97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä?Honor 7 ja oon tykänny ihan superpaljon! 98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele?Olisin varmaan aika hämmentynyt 99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä?Hengailisin yläkerrassa! No ok tähän aikaan oisin kotimatkalla. 100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?)Mä työstän tätä näkemystä vielä :DDDD 101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL?Joo molempiin! 102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi?Westerniä oon kokeillu (alkeellisella tasolla) kahdesti ja sitä ois mielenkiintoista päästä seuraamaan 103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta?Varmaan joku sellainen et pääsis testaa jonkun huippuratsastajan heppaa ja se ratsastaja itse ois koutsaamassa? 104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit)105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle?En mä voi valita yhtäkään, julmaa 106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi?En mä muuttaisi, se on mun nimi 107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut?Öööm Juhannustaikaa ja Mysteeriviikonloppu oli ihanan erilaisia! 108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =)Voisin ottaa Lynnin tai Cellan piirtotaidon niin Lailan päikkyyn tulis välillä piirroksiakin! 109. Minkälaisille sebetunneille olet aina haukkana ilmoittautumassa?Kaikille muille paitsi alkeis ja jatko! Aina pitää haalia lisää rästejä 110. Jos täytyisi valita joku muu tallilainen kuin Anne/Pirre/Daniel/Elli pitämään tuntia x, kenet valitsisit, mihin lajiin ja miksi?
|
|
|
Post by Wilma on Nov 12, 2016 20:33:38 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?
17
2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä? Taisi olla Sentti!
3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta) Vuotta en muista yhtään, mutta jotenkin kummassa kaverin kanssa eksyttiin Seppeleen sivuille ja ihastuttiin söpöihin hevosiin ihan täysin!
4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? Varmaan Siiri! Se on niin söpö
5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? Tää on pahapahapaha... Tosi vaikee sanoo vaan yhtä, mutta Juhannustaikaa-tapahtuma on esimerkiksi aika huippu!
6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? Saman ikäinen olen juu!
7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? Olen, tällä hetkellä olen normaali ratsastustuntilainen, kesällä mulla oli vuokrahevonen mutta nyt siihen ei ole aikaa!
8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? Wilma ei oo tainnu ratsastaa vielä ainakaan Charliella, Lassella, Lemonilla eikä Gitalla!
9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? Osasin juu!
10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? Taisi olla joku ihan perus tunti, kun en ollut vielä hoitajana!
11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? En oikeastaan mitään!
12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? Tunnen IRL Elsan, mutta Tuulian kanssa olen jutellut wapissa enemmänkin! =)
13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) Tää jengi! Parasta Seppeleessä on ihana porukka
14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Hoitajana vähän yli 5kk!
15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? En ole tilannut!
16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? IRL olen Elsan tuntenut ihan pienestä pitäen, mutta jos sitä ei lasketa niin Tuulian kanssa olen wapissa jutellut!
17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? Sellainen tarina, jossa on mielenkiintoinen juoni, johon jää koukkuun!
18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? Ei oikeastaan, kaikki sebeläiset on mun idoleita! <3
19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). Samanhenkinen ja luotettava!
20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? Hestiaa pelkästään! Siiri tai Walma ois ihania <3
21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) Voisin!
22. Terveisesi Annelle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjälle? Oot mahtava! Sun piirrokset on rakkautta <3
23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? Luen kyllä kaikki, jos on kiire en niin tarkasti, mutta selaan kyllä kaikki läpi!
24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? En oo ikinä harkinnu lopettavani! Joskus ei oo inspistä tai on hirmuinen kiire, mutta ikinä ei oo tullu sellasta fiilistä että haluaisin lopettaa!
25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Varmaan Sirpan!
26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? Eipä juuri parannettavaa löydy!
27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? Humu ja Sentti <3 mun ikuiset lempparit
28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? Siinä mielessä ei, että ihastuin ensisilmäyksellä Senttiin!
29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? Varmaan Lynn! Pystyisin kuvitella Lynnin Seppeleen omistajana
30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? Yritän kyllä käyttää monipuolisesti eri tyyppejä, mutta usein tulee käytettyä vaan niitä tiettyjä tyyppejä! Pitäis kyllä parantaa ja käyttää monipuolisemmin eri hahmoja!
31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? Hesti!
32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? Joo, hyvin samanlaisia ollaan!
33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? Oli, sellainen kuin catherine, koska olin ajatellut hakevani Seppeleeseen hoitajaksi sen nimisellä hahmolla!
34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) Hain ensin Edille!
35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? Siiri, Tirkku ja Rokki! Oon poniratsastaja
36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? Alex, en oo ikinä oikein tykännyt siitä!
37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? En, olen kyllä lyhyt, mutta mun hiukset on vaan sellaiset taipuisat, maantienharmaat eikä mulla ole pisamia!
38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? Ensin mun teki mieli sanoa Cella, mutta en ehkä kestäisi sellaista tunne-elämän pyöritystä, joten haluan sanoa että Robert! Olisi ihana omistaa hömelö jättitamma
39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? Oon kyllä ratsastanut ihan Walman kaksoisolennolla, niin ulkonäöllisesti kuin luonteenkin puolesta! Sen ponin kanssa sai kyllä kouluradalla hikoilla.
40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) Nojoo, vaikka aina on parannettavaa!
41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? Siiri, tekisin kaikkia jekkuja tuntilaisille
42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? Tekisi mieli sanoa että kyllä, mutta en oikeastaan
43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? Tähän en oikeastaan osaa sanoa mitään tilannetta, olen aika rohkea hevosten käsittelijä vaikka itse sanonkin!
44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? En haluaisi suuttua niin helposti!
45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? Ransun! Tosin se hömelö ei varmaan tajuaisi edes koko tilannetta
46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? 83cm on korkein!
47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? IRL ei ole, URL useampikin omilla talleilla, lisäksi newerrassa mulla on Sam-shettis
48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? Ei oo yhtä lempparia!
49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Ei ollut virallinen hoitohevonen mutta vakkariponi ja elämäni hevonen <3
50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten? Ei tuu mieleen!
51. Oletko Seppele-taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? Pakko sanoa Cellan ja Allun ero! Melkein itku tuli
52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? Oon iloinen ja kiitollinen kaikille! Ootte mahtavia!
53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? Pöpön
54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? Kirjoittamisesta!
55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? Se ois semmonen mustanruunikko, nätti ponitamma, joka ois taipuisa kouluponi! Varmaan joku welshin ja connemaran risteytys!
56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? Ransu on kyllä ihan hirvi
57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta? Ei ole
58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? IRL olen, oisko neljä-viis kertaa? En muista
59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? Kyllä! Kaksi tälläistä on osunut tielle ja molemmat olen menettänyt
60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? Kierrätettäis porukkaa sokkona pitkin tiluksia kaikenmaailman mutaisista tarhoista ja sellaisista
61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit? Henri Ruoste
62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2017? Tapahtumarikasta!
63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? Olen juu, Seppeleestä en muista mutta toisella tallilla kyllä
65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL? Miksipä ei!
66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? Jaksaisin kyllä! Tällä hetkellä en vaan ehdi
67. Millainen olisi unelmahevosesi? Siro, pieni kouluponi!
68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät? Russit on parhaita!
69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? En!
70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? Sirpa ofc
71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla? Jep, Newerrassa ja Ratapihan Ratsutallilla, sit mul on kaks omaa tallia joista toinen kyl lopetti just toimintansa koska ei ollut motivaatioo
72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista? Soitan viulua! Aloitan myös sellon soiton sivuaineena
73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi? Vaellus niin et kaikki vaihtais heppoi!
74. Mikä on lempikappaleesi? Amaranthen Boomerang on kova!
75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit? Toisin Seppeleesee pari ihanaa ponia!
76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan? Mut saa nauramaan toosi helposti!
77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten? Ensin stalkkeroin varmaan sata vuotta, sitten hengailin ja sit pääsin Hestille hoitajaks
78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen? Haluaisin!
79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan? En, en oo niin ylpee piirroksistani et kykenisin!
80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut? Kolme! Kerran ku alottelin ratsastusharrastusta, kerran maastossa kun vuokrahevonen lähti viemään ja kerran, kun satula alkoi luisua sivulle!
81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla? Puhelias, laiska ja heppatyttö
82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL? Eipä oikeestaan!
83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta? Innostaa ihan hurjasti! Oon wannabe-koulutuuppari tasoa puska ö, haluisin olla tosi hyvä
84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta? En osaa sanoa, riippuu millä moodilla ratsastan, puskailenko metsissä vai tuuppaanko koulua!
85. Mitä toivot vuodelta 2017? IRL sitä, että osaisin hallita mun ajankäyttöä paremmin!
86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit? Kyllä mä uskon et se ois Bonnie!
86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi? Äääh paha, varmaan Tirppa!
87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (: Hesti sopi Wilmalle kuin nenä päähän, ja sille sattui olemaan haku sopivasti auki!
89. Jos pääsisit vaellukselle (seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)? Tirppa! Oon Töörb-fani
91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi? Leipää tai jogurttia
92. Otatko eväitä mukaan tallille? En
93. Tykkäätkö mennä "vääränkokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla? Liian suurilla kyllä!
94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit? Sirpa tai Tirkku! Puskailisin varmaan vaan menemään
95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms. Tuleva tarjonta on aika passeli!
96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan? Tekisi mieli piirtää Ransu!
97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä? Huawei P8 lite, oon tykänny!
98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele? Hämmästyisin ja kysyisin varmaan tyhmänä tuleeko Hesti sinne
99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä? Varmaan duunailisin iltatallia, normaalisti oisin kyl tähän aikaan jo kotona
100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?) Ei mitään hajua!
101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL? Joo!
102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi? Western! Haluaisin kokeilla sitä
103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta? Pääsisin mun rakkaan, entisen vakkariponin turvalliseen selkään pitkälle maastolenkille <3
104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit) Sirpula
105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle? Arska häippäisisi ja tilalle siro kouluponski
106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi? Haluaisin Vilmasta Wilman!
107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut? Juhannustaikaa! Se oli ihana
108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =) Robertin tarinapään! Ehdottomasti
109. Minkälaisille sebetunneille olet aina haukkana ilmoittautumassa? Maastoille!
110. Jos täytyisi valita joku muu tallilainen kuin Anne/Pirre/Daniel/Elli pitämään tuntia x, kenet valitsisit, mihin lajiin ja miksi? Cepan westerntunti, koska miksi ei!
111. Jos saisit tuoda Seppeleeseen takaisin ihan kenet vain sebestä aikoinaan lähteneen hevosen, kuka se olisi?
|
|
Mikaela
Uusi ja innokas
oh but darling... we're all insane
Oma heppa: Lusmu
Koulutaso: VaB
Estetaso: maahan kaivetut ja mieluusti syvälle
|
Post by Mikaela on Nov 12, 2016 23:06:27 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?11 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä?Varmaan Venna! Jotenkin sitä ennen ei kukaan sytyttänyt. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta)Harrastin virtuaalitalleja ja varsinkin piirrettyjä, niin helpostihan se sitä kautta löytyi. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit?Öh? Moni on tosi kiva? Esimerkiksi Loeke, Hestia, Tirppa, Netta, Laila... 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut?Varmaan miten kivasti Mikaela otettiin vastaan, vaikkei se olekaan virallinen sebeläinen! 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on?Yasss 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten?Olen valmistunut hevosenhoitaja ja opiskelen ratsastuksenohjaajaksi. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan?Helpompi kysymys olisi että kellä olen... Melkein kaikki on kokeilematta paitsi Ruusu, Netta, Myntti, Lasse ja Loeke? 9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne?Juu 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa?Öh? Lusmu? Lasketaanks se? 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit?En varmaan mitään? Joskus olisin varmaan sanonut, että +1 boksi yhdelle suokkiorille olis jeba mut en oo enää niin varma kun sillä on niin kiva koti Jinnilässä. : D 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä?Inkerin, Cellan ja Robertin! Lisäksi oon jutellut joidenki kanssa aktiivisesti. 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)Ihmiset on ihania! Tunnelma on tosi inspiroiva eikä Seppele kuole ikinä, aina on joku kirjoittamassa ja järjestämässä tapahtumia/tunteja. 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =)11. kuukautta??? Melkein vuoden?? 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen?Annen kuvien tunnelma on niin huikea, että miksei! Tykkäisin jostain kuvasta, mistä välittyy fiilis: vaikka jostain tapahtumasta tai kavereiden keskeiseltä maastoreissulta. 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä?No Inkerin ja Annin olin tuntenut jo ennestään! 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi?Joku missä on punainen lanka ja kiva tunnelma. Kivan tunnelman ei välttämättä tarvitse olla positiivinen, mutta sen pitää välttyä lukijalle. Tykkään kyllä humoristisista kohtauksista aina! Pieni juonenpätkä ja draama ei ole pahitteeksi. Tarinan jälkeen täytyy jäädä odottamaan uutta! 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka?No tietty Anne!! Tekee mieletöntä duunia koko paikan eteen, piirtää, kirjoittaa ja ylläpitää koko tallia hiton rautaisella ja hyvällä otteella. 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen).Joku joku tajuaa mun tyhmät jutut. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa?En ketään! Tällä hetkellä ei taida olla oikein muita kuin ehkä Bonnie? Se on niin cool. Zodiac on kyllä kans aika goals, mutta uskaltaako sitä mainita... 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus)Juu! 22. Terveisesi Annelle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjälle?Oot ihan super!! En ymmärrä miten jaksatkaan ylläpitää tätä paikkaa vuodesta toiseen! 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden?Luen, en välttämättä välittömästi, mutta kun kerkeää. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi?En oo kyllä?? En mä aina aktiivinen ole, mutta se on enemmän kiinni miten kerkeän ja jaksan kirjoittaa omalta arjelta. Oon kuitenkin sitä mieltä, että tämä on harrastus mitä mun pitää kyetä tekemään ilman turhaa stressiä, joten en enää ota siitä niin paineita. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Zodiacin varmaan. : D Tai Soltun! 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa?Ei! Mä oon löytänyt ihan superkivoja ja inspiroivia ihmisiä täältä, joten en tahtoisi minkään muuttuvan. 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi?Monikin, mutta nyt mieleen putkahtaa vain aika uusia, kuten Humu, Sentti, Tollo ja Venna! Kaikki neljä olivat niin pitkän aikaa Seppeleen vakiokalustoa ja pidin kaikista kovasti! 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä?29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)?Danielin/Lynnin/Pirren tietenkin! 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'?Oon kyllä huono käyttämään useita hahmoja ja varsinkin kun Mikaela on vähän "itsekeskeinen" oman kaveripiirinsä kanssa, se ei juurikaan hengaile muiden kanssa. Yleensä tulee siis tahattomasti vaan samoja hahmoja. 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä?Jaa-a? 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse?Ei : D : D Mä olen... kamalampi. Ja punatukkainen. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä?Nope 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?)En ole. 35. Millä Seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi?Ihan millä vaan! Eela olis varmaan aika mun tyyppinen? 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin?Aristo kun en koskaan muista sitä 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL?En ollenkaan? Mulla on punaiset hiukset, oon melkeen kymmenen senttiä lyhyempi, mulla ei oo silareita jne jne : D Meissä ei oo mitään samaa kuin ikä. 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi?Onko ihan ok sanoa Daniel? Olisi kiva hoitaa ja ratsastaa huippuhevosia ja päästä Saksaan! 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet?Pari Huiskaa on tavattu! Sellaisia pirtsakoita maastomammutteja. 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna)Aina silloin tällöin, mutta eipä mun parempi tarvitsekaan olla. 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi?Viihdyn ihmisenä kiitosta vain, mut olisin salee joku Gitta jos pitäis olla. 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä?Joo! Ihan loistavia tyyppejä on tavattu ja vaikkei oliskaan ekaa kertaa oltu tekemisissä niin ainakin on lähennytty. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa?Öh no niin?? En välttämättä ole hetkeen pelännyt hevosten takia, mutta kun joku tippuu mun tunnilla pahemmin se on aina aika kamalaa! Lokakuussa yksi poni kaatui kun olin paikalla ja sen jalka jäi jumiin martingaaliin, se oli aika pelottavaa, mutta poni oli fiksu ja venasi, että joku päästi irti. Niin ja kesällä vedin hevosella sen hypätessä pystyyn ympäri selälleen, siinä vähän säikähti hevosen puolesta. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi?En mä halua muuttaa mitään. 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi?Oman tietenkin, haha! 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL?Mikaela on ihan vellihousu mitä tulee esteisiin niin varmaan jotain metrin, mutta IRL en itsestä tiedä? Ehkä 110-120cm? En oo ollu koskaan mittailijoita. 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL?IRL ei, URL yli sata... 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä?Rakastan voikkoja! 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta?Joo, kaksi "vuokralla" ollutta on sekä muutamia vakkariratsuja ratsastuskoulusta. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten?Jaa-a, on sitä mokattu elämässä niin paljon, ettei sitä nyt osaa pahinta päättää. 51. Oletko Seppele-taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi?Ei kyllä ole tainnut tällästä tulla. 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen?Oon iloinen ja kiitollinen ihan huikeista tyypeistä, joita oon tätä kautta tavannut! Robert, Cella, Inkeri, Salma ja Lynn tarjoaa aina hyvää juttuseuraa jos sellasta kaipaa ja vaikkei kaipaiskaan. 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi?Tuulian 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi?Kirjoittaminen on vaan mulle luontevampaa ja helpompaa! Ja nopeampaa... 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi?Joku sähäkkä tamma, missä olis vähän omaa tahtoa! Sellainen itsevarma, mutta ärhäkkä ja nopea. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa?Siiri on kyllä aika pallokala... 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta?Nahh 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa?Juu! Molemmissa, Seppelessä vaan kenttiksellä. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen?Onhan niitä ollut, ylitse muiden yksi suomenhevostamma ja yksi laikukas poniruuna. 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit?Hahahah, oon niin huono leirikasteissa?? Kesällä kun olin avustajana olisin kyllä halunnut tehdä metsään kunnon esteradan ja sitten lähettää kaikki leiriläiset sille sanoen, että yksi tallin hevosista oli karannut (mikä ei olisi ollut ihme). Siinä olisivat sitten rämpineet metsässä kun mä olisin siemaillut limsaa terassilla. : D 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit?Dujardin!! Olisko hienoa olla maailman paras? 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2017?Lämmintä ja täynnä tapahtumia, draamastakaan en kieltäydy! En ehkä ole kovin hyvä suorittamaan tapahtumia, mutta voisin yrittää... Köhköh 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi?En??? Miksiköhän?? Lusmu on kyllä niin kiltti 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL?Taitaa olla myöhäistä enää ajatella. : D 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö?No johan tässä vietetään 9,5h tallissa joka päivä niin kaipa sitten : p 67. Millainen olisi unelmahevosesi?Joku kipakka otus, jolla olisi mulle opetettavaa, tai jonka kanssa voitaisiin oppia yhdessä. 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät?Suomenhevoset! 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti?En... 70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä?Öh?? Harry?? Tirppa?? EN TIEDÄ 71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla?Ehhehheh juu, Pappilassa, Susarissa ja sitten omalla tietenkin, vaikka se on kyllä tauolla nyt. 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista?Joskus tulee juostua jokunen kilometri. 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi?Jos Mikaela järkkäisi niin varmaan joku kouluvalmennuskurssi kunnon videomatskulla! Tai jotain hömppätunteja. 74. Mikä on lempikappaleesi?Ei mulla sellaisia. 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit?En varmaan mitään : D 76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan?Huono. 77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten?Lusmu meni Jinnilään ja siitä se sitten lähti. 78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen?Kyllä mulle yksi #vakavastiotettavakouluratsu kelpais!! 79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan?Kieltäytyisin, mulla ei ole aikaa eikä tätä paikkaa voi antaa sellaiselle, joka ei kykene sitä ylläpitämään. 80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut?En tiedä?? Alle 20, mutta yli 10. 81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?Äänekäs, spontaani ja kovapäinen 82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL?Hyvät ratsastajat ylipäätään? 83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta?Ehkä omituinen selitys, mutta se on niin HANKALAA, että se innostaa? Tykkään haasteista ja vastata niihin, pieni hienosäätö kiehtoo. 84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta?Nautin pienestä vapaudesta! 85. Mitä toivot vuodelta 2017?Ratsastuksenohjaajan ammattitutkintoa, uusia elämyksiä. 86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit?Bonnie tai Ransu!! Olisko ees cool 86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi?Lasketaas Harry... 87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (:Oon niin kamala etten varmaan kellekään? Bonnie kiinnostaa, mutta muuten millekään hevoselle en nää tarvetta hakea. 89. Jos pääsisit vaellukselle (Seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)?Ruusu vois olla kova. 91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?Leipää. 92. Otatko eväitä mukaan tallille?En :---D Saan täältä työpaikalta lounaan. 93. Tykkäätkö mennä "vääränkokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla?Joo, en mä paljoa muilla menekään. : p 94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit?Ransu olis kova?? Tai Zodiac sitten kun se on tarpeeks vanha. Solttu vois olla kiva myös, Bonnie, Laila, Sikke?? Onhan niitä. 95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms.CHRISTMAS GAMES eli katotaan kuka on Seben kovin B---) (Ei todennäköisesti Mikaela ja Lusmu...) 96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan?Mun on tehnyt mieli piirtää Vappuvaihtareista Mixu ja Eela! 97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä?iPhone 5, suberb! 98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele?Hakisin töihin!! Voisin olla oman elämäni Pirre 99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä?Tekisin lähtöä kotiin vikkelästi?? Hepat tarvii unta. 100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?)Pyörin ehkä? Kuka tietää. 101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL?Juu, molempia. 102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi?Ravit! Ajaminen on kivaa! Valjakon maratonia olis kiva kokeilla. 103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta?Täydellinen täydellisen hevosen kanssa? Tarvitseeko sitä enempää ajatella? 104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit)?Bonnien tai Ransun ehkä. 105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle?Aristo tai Kössi, kun ne on vähän tylsiä! Tilalle se kipakka, kaikkea muuta kuin tylsä tamma. 106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi?Öh? Sinna on musta kyllä superkiva nimi, mutta ei sopis mulle. Ehkä musta tulis Yena. 107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut?Juhannustaikaa ja Mysteeriviikonloppu oli huikeita! Ja RKM! 108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =)Robertin, Salman tai Inkerin kielenkäyttöä himoitsen ja Cellan, Annen tai Lynnin piirrustustaito olis goals. 109. Minkälaisille sebetunneille olet aina haukkana ilmoittautumassa?Kivoille?? 110. Jos täytyisi valita joku muu tallilainen kuin Anne/Pirre/Daniel/Elli pitämään tuntia x, kenet valitsisit, mihin lajiin ja miksi?Allun kun se olis niin koomista hahahahah 111. Jos saisit tuoda Seppeleeseen takaisin ihan kenet vain Sebestä aikoinaan lähteneen hevosen, kuka se olisi?Venna tai Tollo!! 112. Mistä pidät omassa (hoito)hevosessasi eniten?
|
|
|
Post by Inkeri on Nov 13, 2016 12:10:39 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?168 keskustelua, itse viestejä tyyliin triplasti toi määrä. 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä?Siiri! 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta)Googlasin sanan virtuaalitalli joskus vuonna 2010, kun aloittelin harrastusta :--D 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit?Tirppa on söpö, ja Loeke. Ja Hestia. Ja Gekon satula. 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut?Mä oon henkilökohtaisesti jotenkin vieläkin ihan Eetun ja Inksun pauloissa, ne oli ihkuja. Kai se oli omalla tavallaan sellainen ensirakkaus, joka jäi ikuisesti mieleen??? 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on?Täsmälleen, viikon päästä ollaan molemmat ISOJA. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten?Mulla on maailman söpöin ja ärsyttävin, mut silti kivoin nyffitamma vuokralla, ja sitä käyn hoitelemassa ja liikuttamassa kolmesta viiteen kertaan viikossa. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan?Kaikki hevoset Mynttiä lukuunottamatta taitaa olla kokeilematta ja nykyisistä poneistakin aika moni. Ei Inksu enää mee muilla kuin Tirpalla?? 9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne?EN!!! Pyysin iskältä apua :---( 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa?Sirpa ja sen eka hoitokerta, oh God. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit?En mä kyllä mitään kai. Tää on niin kiva. 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä?Miksun, Robertin, Essin, Cellan, Britan, Lynnin ja Salman! Onpa teitä paljon. 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)Siitä, miten luovia, kekseliäitä ja aktiivisia kaikki täällä on. Koskaan ei ole sellaista tilannetta, että kukaan ei ois kirjoittanut tyyliin viikkoon ja foorumi olis ihan kuollut. Seppeleessä on aina elämää! 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =)5 vuotta! 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen?Olen tilannut rakennekuvan ponille palkkana oikolukemisesta. Lopulta sain sitten kasan linejä, mutta oon niihin enemmän kuin tyytyväinen! 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä?Britta, oi niitä fooruminspämmimisaikoja. 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi?Sellainen, joka nostattaa kekseliäisyydellään tai tunnelmallaan lukijalle tunteet pintaan. Se voi olla joko huutonaurua tai huutoitkua, mutta tykkään lukea tekstiä, joka saa reaktion aikaan. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka?Kaikki vastaa Anne, joten mä sanon Miksun, koska Miksu on mulle vähän sellanen isosisko, tai kaks kolmasosaa mun aivoista Rakastan myös sen idearikkautta ja tyyliä kirjoittaa! 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen).Sellainen, jonka kanssa huumorintajut mätsää, ja jolle voi puhua mistä tahansa milloin tahansa. Spontaani tyyppi, jonka kanssa kaikkea ei tarvitse suunnitella etukäteen. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa?Siiriä ja Tirppaa, enkä kyllä muita edes haluaisi. 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus)En :---D 22. Terveisesi Annelle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjälle?Oot ihana. 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden?En lue, oon huono lukemaan mitään. Joskus jos jaksaa, hurautan kaikki läpi, mutta jos en, luen ne, joissa on koukuttava alku, joka saa janoamaan lisää. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi?Oon harkinnut, mutta joku se vaan pitää mua täällä. Nyt onneksi inspaa taas! 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Öö mm öö mm öö. No siis en mä millään ponilla mitään tekis, mut Bonnie on söpö. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa?Ei olisi! Joka porukassa on eriäviä mielipiteitä ja ihmiset jakautuu pienempiin jengeihin, mutta pääpiirteittäin kaikki tulee toistensa kanssa toimeen ja on hauskaa. 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi?Venna oli mun ihan lemppari, on kyllä edelleen. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä?Sekä Siirin että Tirpan kohdalla joo, oli. 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)?Danilynnpirren, vaikka kuten sanottu, ei se sitä ottaisi vastaan:--D 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'?Inksu hengaa tarinoissa yleensä niiden kanssa, joiden kanssa se on lähempi ystävä, ihan luonnollisesti. Käytävillä ja muualla se kyllä saattaa törmätä ihan keneen tahansa! 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä?Tirppa 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse?Siis pari vuotta sitten olisin sanonut, että oon ihan vastakohta, mutta nykyään löydän ihan pelottavan paljon yhtäläisyyksiä. Ollaan molemmat suorasanaisia, tunneilmaisulta voimakkaita ja kaikki tai ei mitään-tyyppejä. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä?Kirjauduin Ellen-nimellä. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?)Hain kaiketi Pellalle ja Aksulle. 35. Millä Seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi?Edelleen Bonnieta olisi kiva kokeilla! 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin?Huiska ja Lasse!!! En tiedä, mikä niissä risoo, mutta argh niin rasittavia. 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL?En, oon 30 senttiä pitempi, luonnostaan tummahiuksinen vaikka latvat onkin vaalennettu ja ruskeasilmäinen. 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi?Ää öö en mä tiedä!!! Ois kiva olla Miksu, se on niin täydellinen. 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet?No mun vuokraponi tuntuu välillä ihan Tirpalta, välillä Windiltä ja välillä Elmolta. Ota siitä sitten selvä. 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna)Joo, ois kiva joskus realistisoitua, mutta toi Sebe-tyyli on kivan rento. 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi?En haluu olla hevonen??? Ois kamalaa. 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä?No lähinnä sellasia hyvänpäiväntuttuja, joita moikataan ja joille jutellaan aina talleilun lomassa. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa?Viime kesänä, kun nostin ruohokentän pitkällä sivulla laukan, poni innostui ja lähti painamaan avonaisesta portista kiitopukkilaukkaa viereiselle pellolle. Tipuin kyydistä pää edellä siinä ilman satulaa mennessä, ja kun tokenin vähän, näin sen juoksevan täyttä päätä autotielle... Onneksi vastaan tullut auto ehti pysähtyä, ottaa ponin kiinni ja saada mut pois keskeltä peltoa makaamasta, eikä käynyt muuta kuin mulle aivotärähdys! 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi?Voisin opetella itsehillintää. 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi?Tirpan, lol. IRL vuokraponin, tietty. 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL?Molemmissa tyyliin 100cm?? En oo varma. 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL?IRL ei, URL on. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä?Jotenkin oon viimeaikoina puolivahingossa hakeutunut kimojen seuraan, mutta oikeasti voikot jollain kivoilla merkeillä on mun rakkaus. 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta?Ei. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten?En tiiä, aika monesti:---D 51. Oletko Seppele-taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi?Siis Allun ja Miksun pusu oli ihan absurdi, en käsitä. 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen?Oon niin iloinen, että meillä on täällä näin kiva porukka! 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi?Wilman 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi?Piirtämisestä, vaikka sitä tuleekin nykyään tehtyä niin harvoin. Tykkään suunnitella maisemia, asuja ja rakennuksia, ilmeitä ja eleitä, ja nyhertää yksityiskohtia. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi?Haaveilen edelleen vuoniksesta, voisko Sikke alkaa tehdä tunteja? 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa?Pohdittiin joskus, kuinka Lemon on ihan vinttikoira. 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta?Ei. 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa?Molemmissa, IRL viidesti ja Sebeleirejä en oo laskenut. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen?Yksi ruunivoikko russitamma oli sellainen, mistä en olis malttanut luopua millään. Ratsastin sillä vielä reippaasti ylipituisena ja pilasin mun istunnan, mutta ei kai tässä. 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit?Sellaisen, missä ei olis syömistä. Inhoon syömiskasteita, kerran piti syödä ketsuppitaikinassa pyöritelty turkinpippuri ja se oli kamalaa. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit?En mä edes tiedä ketään ratsastajia :------D 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2017?Draamantäyteistä ja tapahtumarikasta, mutta musta tuntuu, että se tulee toteutumaan ihan pyytämättäkin. 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi?Siiriltä supermonesti, Tirpalta Inksu ei kai kertaakaan oo tullut alas? Pitääkin muuttaa tilanne. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL?En ikinä. 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö?En kyllä jaksaisi Inkerin kolme tallia kolme hevosta -rumbaa lähes päivittäin. 67. Millainen olisi unelmahevosesi?155-160-senttinen pikkupuokki, jolla olisi persoonaa, mutta joka olisi kuitenkin sellainen ihmisläheinen pallero. Sellainen, joka ratsastaessa ei antaisi mitään ilmaiseksi, mutta oikein pyydettynä menisi nätisti kuin mikä. 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät?Welshit, aaa niin söpöjä. 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti?En 70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä?Bonnie 71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla?Pappilassa, aktiivisen epäaktiivisesti. 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista?En 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi?Joku intensiivinen estekurssi, en mä tiiä. Tän takia en organisoi tapahtumia :---D 74. Mikä on lempikappaleesi?Oon innostunut Kaija Koon uudesta levystä :--------D ja Twenty One Pilotsin Heavydirtysoul ja Doubt on ihan mun hilloja. Samoin $uicideboy$in NM JC koska niinno niin miksei. 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit?En mitään, en mä osaa enkä uskalla!! 76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan?Huono. 77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten?Siirin hoitajana. 78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen?En, se on mulle ihan liian pieni, vaikka söpö onkin :--( 79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan?Kieltäytyisin, en oo kyennyt pitämään pystyssä edes mun Suntuubi-talleja joskus:---D 80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut?En oo laskenut:---D 81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?Lojaali, herkkis ja spontaani. 82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL?Eipä oikeastaan. 83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta?Se on ihan kamalaa! Oon niin lyhytjänteinen, ettei pinna riitä, mutta toisaalta se onnistumisen tunne, kun taistelun jälkeen saat jonkun jutun sujumaan. 84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta?Haluaisin nauttia vapaudesta, mutta oon liian kontrollifriikki. 85. Mitä toivot vuodelta 2017?Hallitumpaa kaaosta kuin vuonna 2016 oli. Toivon, että pääsen muuttamaan omaan kämppään, löydän töitä ja saan jatkaa heppailua entiseen malliin! Ois kiva myös saada valkolakki ja päästä opiskelemaan. 86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit?Bonnie salee, en mä tiedä. 86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi?Tirppa tai Bona 87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (:No siis Tirppa räätälöitiin vastaamaan mun ja Inkerin tarpeita, kun Siiri alkoi vähän olla kehityksen tiellä, vaikka söpö onkin. 89. Jos pääsisit vaellukselle (Seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)?Ruusun salee, se on söpö myös vaikka suokki onkin. 91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?Leipää tai suklaamuroja. 92. Otatko eväitä mukaan tallille?Pitäis ottaa, kun muuten tulee niin pitkä tauko syömisten välillä, mutten muista koskaan. 93. Tykkäätkö mennä "vääränkokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla?Mä oon ihan poneilija henkeen ja vereen, vaikka pituuden puolesta ne vuodet sais jo olla takana päin.. 94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit?Sikkeen! En tiiä mitä tekisin, mut sitä olis jees kokeilla. 95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms.En mitään ihmeellistä, aaattoratsastus ja joulukalenteri on jees. Ja pikkujoulut!! 96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan?Mikähän tää vuoniskausi nyt on, Sikke ois kiva. 97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä?iPhone 5s, en ois uskonut sanovani, mut tykkään. 98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele?Sanoisin "jaa", ja jatkaisin elämää. Kävisin tyyliin katsomassa! 99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä?Rapsuttaisin Walman varsaa, aw. 100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?)Hoidan ehkä?? Luultavasti?? En osaa päästää irti?? 101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL?IRL en, URL joo. 102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi?Vikeltäminen näyttää siistiltä, mutta meidän tallin myötä oon muodostanut vikellykseen ja vikeltäjiin vihasuhteen. Poni pelkää niitä:---D Suosikista en osaa sanoa. 103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta?Jollain kivalla hevosella, kun kaikki sujuis alusta lähtien, huoh. Aina saa unelmoida:---D 104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit)?En ketään. 105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle?Huiska tai Lasse pois ja vuonis tilalle, end of story. 106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi?Tykkään mun nimestä kyllä, mut haluaisin olla Ellida! Se on mun isoisomummon nimi, ja oon jotenkin tosi tykästynyt. 107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut?Se aattoratsastus, jonka maksoin jouluevankeliumilla. Olin omasta mielestä tosi hauska, hahehöhö 108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =)Cellalta voisin pölliä molemmat, mutta Miksun kirjoitustaito on superjees, koska joka tarinassa on punainen lanka ja selvä juoni. 109. Minkälaisille sebetunneille olet aina haukkana ilmoittautumassa?En uskalla enää ilmoittautua, kun en osaa maksaa mitään :--D 110. Jos täytyisi valita joku muu tallilainen kuin Anne/Pirre/Daniel/Elli pitämään tuntia x, kenet valitsisit, mihin lajiin ja miksi?? 111. Jos saisit tuoda Seppeleeseen takaisin ihan kenet vain Sebestä aikoinaan lähteneen hevosen, kuka se olisi?Vennan! 112. Mistä pidät omassa (hoito)hevosessasi eniten?No siis kaikesta, Tirppa kun on edelleen luotu mun toiveita mukaillen. Se on söpö ja sillä on luonnetta, mitä muuta sitä kaipais! 113. Jos saisit muuttaa (hoito)hevosessasi jotain, mikä se olisi?
|
|
|
Post by Clara on Nov 13, 2016 16:16:21 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?48, pitäis varmaan taas pitkästä aikaa poistaa turhia viestiketjuja. 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä?Humu, Pella, Siiri, Pampula ja Taiga! Humu ja Pella kuitenkin päällimmäisenä jäi silloin aikoinaan mieleen. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta)Kuulin jostakin virtuaalitalleista, googlasin sanan ja päädyin Seppeleen sivuille. Vuosi oli 2010, muistan kun Tuulian kanssa ihan innoissaan seikkailtiin joulukalenteriklikkailussa! 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit?Edi, Netta, Eela, Hestia, Huiska, Siiri, Laila, Lemon, Tirppa, Rokki, Sikke ja Bonnie... Rakastan Seppeleen heppoja! 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut?Vuoden 2013 vaellus oli huippu, se tulee aina ekana mieleen. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on?Joo, helmikuussa tulee 16 täyteen. Hurjaaaa 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten?Aktiivisen epäaktiivisesti, tällä hetkellä ei ole mitään tietoa mun tulevasta heppaelämästä. Mulla ei ole oikein koskaan ollut mahdollisuutta kunnon ratsastusharrastukseen, joten oon käyny satunnaisesti kavereitten kanssa tallilla ja nyt tänä syksynä hetken aikaa tunneilla ratsastuskoulussa. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan?Apua en minä muista millä kaikilla oon mennyt : D Tuntsareista en oo mennyt ollenkaan Charliella, Kössillä, Gekolla, Alexilla ja Lassella, sit joistakin en oo ihan varma, esim. Myntti, Rotta, Ruusu, Loeke ja Kuutti. 9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne?Joo, koska olin proboardsin foorumeja käyttänyt aiemminkin. Silloin kun ekaa kertaa eksyin foorumeille niin en kyllä tajunnut mistään mitään, onneks Britta jakso opastaa mua ja Tuuliaa esim. kuvien laittamisessa 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa?Lasketaanko Liinun hoitaminen pihatossa?? Jos ei niin sit joku tunti/hoitokurssi, en muista enää. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit?En mä kyllä Seppelettä haluais juurikaan muuttaa, ehkä talli vois olla vähän pienempi kun nykyään en ite meinaa pysyy enää yhtään perillä kaikista uusista hevosista ja hoitajista. (Unohan aina esim. Ariston, Alexin, Lassen ja Charlien olemassaolon??) 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä?Tuulian nyt ainakin, lisäks oon tavannu OdelieJasonAndreiLinoyn, Cellan, Annin ja Fiian sekä nähny vilaukselta Britan. 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)Tunnelmasta, ihanista piirroksista, Annesta, realistisuudesta, aktiivisuudesta sekä taitavista ja idearikkaista tyypeistä ♥ 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =)kohta 3,5 vuotta! 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen?En ole tilannut, mutta voisin ehkä tilata koska Annen kuvat on rakkautta ♥ Mutta toisaalta mulla ei oo just nyt mitään tarvetta + oon niin tee se itse-tyyppi et haluan tehä kaiken aina kokonaan itse : D 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä?Simona, joitakin tyyppejä tiesin jo ennen Seppelettä muilta talleilta, esim. Britan, Inkerin, Essin ja Adalindin. 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi?Sellainen, jonka lukemista ei vaan halua jättää kesken, sellainen, joka saa odottamaan seuraavaa tarinaa. Mukaansatempaiseva, tunnelmallinen, realistinen ja semmonen, että siinä on saatu esiin hahmoista ja hevosista just ne persoonalliset puolet, jotka tekee niistä ainutlaatuisia. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka?Anneanneanne ♥ Rakastan myös Salman, Pipsan, Auringon ja Inksun kirjoitustyylejä! 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen).Luotettava, rehellinen, ymmärtäväinen - sellanen jonka kanssa synkkaa ja jonka kanssa tunnet, että kelpaat just sellasena kun olet. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa?Walmaa, Nettaa ja Siiriä + Liinua pihatossa. Voisin hoitaa about puolia Seppeleen hevosista, esim. Gittaa, Ediä, Elmoa, Eelaa, Frankia, Gekkoa, Hestiaa, Huiskaa, Lailaa, Lemonia, Tirppaa ja Rokkia + yksäreistä Bonnieta ja Sikkeä. Oon hevosten suhteen kaikkiruokainen ja siks tykkään vähän väliä vaihdella hoitsua, kun pääsee kokeilemaan erilaisia hevosia. 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus)En t. 167cm pitkä rimppakinttu 22. Terveisesi Annelle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjälle?Oot paras ♥ Ihan mieletöntä että oot luonut näin tunnelmallisen ja aktiivisen paikan, kiitos sulle siitä että jaksat vielä vuosienkin jälkeen ylläpitää Sebeä! 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden?Vähintään silmäilen kaikki läpi, yleensä en ehdi/jaksa lukea kunnolla jokaikistä tarinaa. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi?Vaihtelee, välillä inspaa ja välillä ei. Oon harkinnu lopettamista about miljoona kertaa, pari kertaa oon ollu jo melkeen kirjottamassa lopetusviestiä foorumille. Silti joku saa aina mut jäämään. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit?Hmm voisin ottaa melkeen minkä vaan : D Ehkä Kuutin, Huiskan, Hestian, Edin, Bonan tai Siken! Ihan vaan koska pikkuponeille oon liian pitkä. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa?Sebessä on yllättävän tiivis porukka ja yhteishenki on mun mielestä hyvä, toki niitä erimielisyyksiä syntyy ja välillä ärsyttää mutta se on elämää, kun on paljon ihmisiä niin ei kaikki vaan voi aina mennä ihan putkeen. Me ollaan kaikki erilaisia ja sen hyväksyminen ja ymmärtäminen auttaa aika paljon erimielisyyksien selvittelyssä! 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi?Venna, Huijari, Humu, Pella, Taiga, Pampula... 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä?Joo, Walma oli vähän semmonen mystinen, mua kiinnosti se heti ensisilmäyksellä mutta lämpenin ponille kunnolla kuitenkin vähän hitaasti 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)?En mä haluais Annea vaihtaa mihinkään, mutta PirreDanielLynnin tai Salman laittaisin. 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'?Yritän käyttää kaikkia yhtä paljon, mutta faktahan on se että ihmiset hengailee suunnilleen omanikäisten kanssa, joten välillä on vähän vaikeaa yrittää ujuttaa esim. paljon Claraa vanhempia tyyppejä mukaan tarinoihin. Tyyliin Simona ja Aurinko esiintyy eniten mun tarinoissa koska ne on Claran bestiksiä : D 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä?Huh hah pitääkö taas alkaa luettelemaan Gitta, Netta, Edi, Eela, Huiska, Siiri, Laila, Lemon, Tirppa, Rokki ja Walma + Bonnie ja Sikke 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse?No totaah Clara on paljon rohkeampi, äänekkäämpi ja avoimempi kuin minä, IRL oon tosi hiljainen, ujo ja rauhallinen tyyppi. Molemmat ollaan kuitenkin positiivisia, empaattisia ja sellasia kaikkien kavereita, sellasia jotka on vaan mahdoton saada suuttumaan : D tosin Claralta löytyy vähän enemmän temperamenttia ja omaa tahtoa kuin multa, tai sit se vaan näyttää sen selkeämmin. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä?Se on aina ollut Clara. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?)Hain eka Lailalle mut en päässyt, Walmalle pääsin ekalla yrittämällä 35. Millä Seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi?Ihan millä vaan! Mulle käy IRL ratsuksi mikä vain hevonen, kunhan siltä löytyy suht toimiva oma moottori. Mulle ratsastus ei tosiaan oo ollut ikinä mikään itsestäänselvyys, niin ei oo ollut mahdollisuutta alkaa hevosten suhteen nirsoilemaan : D No joo, ehkä jotain ponia tai sit Huiskaa olis kiva koittaa! Tai Sikkeä! 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin?Tuntsareista Lasse, Alex, Rotta, Reino, Myntti ja Charlie. Mikään niistä ei vaan oo ikinä sytyttänyt ja usein unohdan että ne ylipäätään on Seppeleessä 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL?Eeen, oon 25cm pidempi, mulla on lyhyemmät, paksummat ja tummemmat hiukset ja iso pää : D 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi?Varmaan Pipsan tai Salman! Tai sit Katsun tai Wilman koska olis kiva olla ikuisesti pieni ponityttö 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet?Tallilla, jossa ennen kävin, oli yks suokkitamma joka oli täydellinen kopio Huiskasta! Se oli ulkonäöltään samanlainen ja ratsuna kunno höyryveturi, jolla oli vaikea nostaa laukkaa. Luonteen puolesta oon tavannut ilmiselvän Siirin ja Frankin, ulkonäöltä taas Vennan! 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna)Joo ja ei, riippuu vähän miten asiaa ajattelee 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi?ÖH. Öh. öh. ehkä Siiri tai Walma 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä?En. Oon käynyt lähinnä mun kaverin kanssa yksityistallilla, jossa tallin ja hevosten omistajat oli kaikki aikuisia ja sit ratsastuskouluissa joissa en oo ratsastanut kun yhen irtotunnin kerrallaan, poikkeuksena yks talli jossa ratsastin nyt syksyllä 5 tuntia. En oo siis ehtinyt tutustua talleilla kehenkään kun ei oo mitään vakkaripaikkaa vaan satunnaisesti ratsastelen eri talleilla. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa?Hmmm.. ei oo tullut oikeen mitään vaaratilanteita vastaan kun en niin paljoa oo ollut hevosten kanssa tekemisissä. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi?Haluaisin olla rohkeampi ja avoimempi ihmisten kanssa, ärsyttää olla näin ujo! 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi?Emt jonkun vaan, yrittäisin saada kaikki pelastettua talliin 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL?URL ehkä 100cm, IRL oon mennyt maapuomeja käynnissä : D 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL?IRL ei, URL on. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä?Kimot ja voikot, lähiaikoina oon myös alkanu tykkäämään ruunikoista 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta?Ei. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten?Mokaan tosi usein ja nolaan itteni vielä useemmin, pahimpia on kuitenkin ne kun sanoo/tekee jotain tyhmää mikä loukkaa toista ihmistä. 51. Oletko Seppele-taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi?Kun luin että pääsin Walman hoitajaksi, hyppäsin ylös tuolista ja juoksin viereiseen huoneeseen kertomaan Tuulialle ilouutisen : D 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen?Oon kiitollinen tästä kivasta porukasta! 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi?Auringon 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi?Rakastan kirjottamista, mutta virtuaalitalleilla se ei oo ehkä ihan mun juttu, koska oon tosi huono keksimään tarinoiden juonia ja vielä huonompi kirjoittamaan ne onnistuneesti. Virtuaalitallien osalta tykkään siis enemmän piirtää, koska se onnistuu multa paremmin ja saan helpommin tuotua erilaiset tilanteet ja tunnelmat esille. Rakastan myös kuvien suunnittelua, taustoille on aina kivaa keksiä erilaisia juttuja. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi?Vuonis tai issikka, tai sit joku pieni, ruunikko hevostamma 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa?Ransu on hirvi, ei siitä pääse mihinkään. 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta?Ei. 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa?IRL en, URL joo. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen?En oo ehtinyt kiintyä mihinkään hevoseen kunnolla ennen kuin oon jo menettänyt sen, mutta pari ponia ja hevosta on ollu sellaisa, joitten kanssa olisin mielelläni jutskaillu enemmänkin! 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit?Jotain superkoomista ja yllättävää, sellasta mitä ei ennen ole leireillä ollut. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit?Öö ää öö varmaan Anna-Julia Kontio tai Alycia Burton. 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2017?Tapahtumarikasta, aurinkoista ja hyväntuulista! 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi?Jooo Walmalta ja Netalta varmaan miljoonasti, Siiriltä en kai vielä?? Ei se jaksa pallomahansa kanssa tiputella ratsastajia. 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?)
IRL satunnaisesti oon heppaillut vajaat pari vuotta, ratsastamaan oon päässyt keskimäärin kerran kuussa nyt viimeisen vuoden ajan. Virtuaalihevosharrastuksen aloitin helmikuussa 2013 eli kohta neljä vuotta on näissä ympyröissä pyöritty. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL?Juu, jos ei olis tällasta riskiä saada allergiaoireita kuin mulla on, niin hevosalalle varmasti lähtisinkin! 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö?Joojoojoo, kävisin tallilla vaikka joka päivä jos saisin. 67. Millainen olisi unelmahevosesi?140-160cm korkea poni tai pieni hevonen, ei mikään muhku muttei rimppakinttukaan. Semmonen energinen, nöyrä ja elämäniloinen ihmisrakas hömelö, jonka kanssa vois harrastaa monipuolisesti kaikkea mahdollista. 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät?Ponit ja sit issikat, vuonikset, suokit, ja ehkä joku PRE tai arabi, oon edelleen kaikkiruokainen. 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti?En, ehkä vähän on harmittanut mutta tää harrastus ei oo niin vakavaa kun kaikki on vaan virtuaalista. 70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä?VIELÄKÖ tässä teille sama lista vielä kerran (miinus Siiri): Gitta, Netta, Edi, Eela, Huiska, Laila, Lemon, Tirppa, Rokki ja Walma + Bonnie ja Sikke 71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla?En 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista?En varsinaisesti, vapaa-ajalla lenkkeilen ja urheilen muutenkin motivaation ja ajan mukaan, sitten tykkään myös kirjoittaa, piirtää, lukea, editoida videoita ja valokuvata. 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi?Luonnollista hevostaitoa, maastakäsittelyä ja varusteetta ratsastusta! 74. Mikä on lempikappaleesi?Vaihtelee, mulla ei oikeastaan oo mitään lempikappaletta vaan tykkään kaikenlaisesta musasta. Jos nyt jotain pitää mainita niin esim. Sing me to sleep, Fight song, The Ocean, What are you waiting for ja Sun is shinig on hyviä, suomalaisista biiseistä taas Valot pimeyksien reunoilla ja Vain elämää- biiseistä Mikael Gabrielin Lumi teki enkelin eteiseen ja Chisun Polte. 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit?En uskaltaisi tehä mitään Ehkä jonkun kivan tapahtuman! 76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan?Öö öö öö riippu ajasta, paikasta, tilanteesta ja ihmisistä. 77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten?Eka stalkkeroin foorumia, sit aloin hoitaa Liinua pihatossa ja seuraavaks osallistuinki hoitokurssille ja joihinki tapahtumiin/tunneille 78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen?Joo, vaikken Sirpalla voisikaan ratsastaa, mutta hevosten kanssa voi tehä niin paljon kaikkee muutakin kivaa! 79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan?Kieltäytyisin. 80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut?Kolme kertaa tän viikon leikkitunnilla, kaikki käynnistä jaloilleen kun temppuiltiin hevosten selässä : D 81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?Ujo, empaattinen ja tunnollinen 82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL?Hmm ei oikeestaan, kaikki hyvät ratsastajat ja hevostenkäsittelijät 83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta?Kaikki hevosiin liittyvä innostaa, ihan tarhan siivoomisesta ja varusteiden rasvaamisesta lähtien - eli kouluratsastustunnilla olisin ehkä seitsemännessä taivaassa ♥ 84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta?Vapaus on ihanaa. 85. Mitä toivot vuodelta 2017?Aktiivista hevosharrastusta, uusia ystäviä, kesätöitä ja mieluisan jatko-opiskelupaikan! 86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit?Ehkä tuttu ja turvallinen Netta. 86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi?Tirppa, Bona tai Sikke 87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (:Shettikset on rakkautta ja oon aina tykännyt Siiristä niin ulkonäön kuin luonteenkin puolesta. Kaipasin vaihtelua piirtämiseen ja kirjoittamiseen, en yleensä jaksa hoitaa yhtä ja samaa hevosta kovin kauaa. 89. Jos pääsisit vaellukselle (Seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)?Huiskan, Edin tai Rokin! 91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?Leipää tai hedelmiä ja maustamatonta jogurttia + juon teetä 92. Otatko eväitä mukaan tallille?En yleensä, joskus jos oltiin esim. 4h tallilla niin saatto olla jotaan mukana. 93. Tykkäätkö mennä "vääränkokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla?Rakastan poneja ja tykkään mennä niillä, vaikka olisinkin vähän pitkä. Jollain alle 130cm ponilla en mielelläni menis, jotkut 140cm> ponit on jees. 94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit?Hmmm varmaan Gekkoon kun sitä en oo Seben poneista vielä koittanut! 95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms.Joulukalenteri, Luciakulkue, Pikkujoulut ja Aattoratsastus! 96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan?Siiristä ja sen tulevasta varsasta ♥ 97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä?Samsung Galaxy J1, laginen halpispuhelin mut ajaa asiansa vaikka menetän hermoni siihen joka päivä. 98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele?Menisin salee jollekin kesäleirille sinne! 99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä?Mittailisin Siirin mahanympärystä ja laskisin päiviä varsan syntymiseen ja hehkuttaisin Simben kanssa Walman varsan ihanuutta : D 100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?)Mä en jaksa ajatella tulevaisuutta, tykkään elää hetkessä. 101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL?IRL en, URL joo. 102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi?Vikeltäminen, ravit ja western, sit just kaikki luonnolliseen hevostaitoon liittyvät maastakäsittelyjutut ja free riding on ihan mielettömän kiinnostavia! 103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta?Varmaan ratsastelisin ilman varusteita jollain hevosella tyyliin pellolla, perus. Ainahan sitä voi unelmoida kun ei todellisuudessa osaa edes laukata : D 104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit)?Huh hah taas sama litania: Gitta, Edi, Eela, Huiska, Laila, Lemon, Tirppa, Rokki + Bonnie ja Sikke jos Pipsa tai Salma antas luvan 105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle?Lasse, Alex, Rotta, Reino, Myntti tai Charlie vois häippästä ja sit just joku kiva kylmäverinen tai poni tai joku pieni PRE tamma vois tulla tilalle 106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi?Oma nimi on jees, voisin olla Sara, Iida, Ronja tai Klara! 107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut?Vaellus 2013 ja sit ehkä joku Perlino, emt. 108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =)Voisin pölliä Annen piirtotyylin ja - taidon ja sit Salman, Pipsan, Auringon tai Inksun kirjotustyylin! 109. Minkälaisille sebetunneille olet aina haukkana ilmoittautumassa?Maastot, sopivan tasoset koulutunnit, erikoisemmat ja helpohkot estetunnit. 110. Jos täytyisi valita joku muu tallilainen kuin Anne/Pirre/Daniel/Elli pitämään tuntia x, kenet valitsisit, mihin lajiin ja miksi?Salma pitämään estevalkkaa tai maastoa! 111. Jos saisit tuoda Seppeleeseen takaisin ihan kenet vain Sebestä aikoinaan lähteneen hevosen, kuka se olisi?Venna, Pella, Taiga, Humu, Pampula, Hype, Sentti... liikaa kivoja hevosia lähteny! 112. Mistä pidät omassa (hoito)hevosessasi eniten?Siiri on kaikinpuolin jees, pieni ja söpö, nätti väri (tosin mulle jostain syystä hirveen haasteellinen), ponimainen ja ilkikurinen luonne... en oo vielä ihan löytänyt sitä oikeaa otetta Siirin hoitamiseen, mutta pikkuhiljaa! 113. Jos saisit muuttaa (hoito)hevosessasi jotain, mikä se olisi?
Siiri vois olla ehkä vähän isompi, mutta kuten sanoin, en oo vielä ihan löytänyt sitä oikeaa otetta ponin hoitamiseen niin en myöskään tiiä mikä asia alkaa sitten jossain vaiheessa ekana ärsyttämään : D Esim. Walman väritys ja Netan tasapaksu luonne rupes ärsyttämään ekana ja eniten ja saikin mut sit vaihtamaan hoitsua. 114. Mikä virtuaalihevosharrastuksessa on parasta?
|
|
Adalind
Perustallilainen
Oma heppa: Lysithea
Koulutaso: VaA
Estetaso: 120cm
|
Post by Adalind on Nov 13, 2016 16:41:14 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?25 erillistä keskustelua 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä?Sentti! 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta)Löysin Seppeleen varmaan joskus vuonna 2010? Googlen kautta kun yritin etsiä uutta virtuaalitallia edellisen tallin lopettaessa. Muistan kuinka uudestaan ja uudestaan päädyin aina Seppeleen sivuille. Ihmettelin miten kukaan jaksaa virtuaaliheppailla piirroshevosten parissa ja hetken kiersinkin tallin kaukaa. Jotenkin kuitenkin tosiaan päädyin aina uudestaan sivuille ja jotenkin idea piirroshevosista alkoi tuntumaankin aika kivalta. Tällä tiellä ollaan edelleen, enkä enää jaksa valokuvallisia ollenkaan! 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit?Varmaan Kuutin tai Charlien, opetushevosista 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut?Hmm... Varmaan se kun en tosiaan ollut enää Seppeleessä hoitajana, mutta kun kuulin Sentin lähteneen pois. Se oli järkytys 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on?En, olen vanhempi irl 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten?Teen töitä tallilla tallityöntekijänä ja ratsuttajana. Valmennaudun myös kouluratsastuksessa ja haaveena olisi alkaa kisaamaankin jos sopiva hevonen vain löytyisi. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan?Ada on mennyt melkeen aina Soltulla, että näitä on ihan liikaa lueteltavaksi 9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne?JOO! 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa?Ihan ensimmäinen taisi olla hoitokurssilla Edillä? 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit?Olisi jotenkin hirveän kiva saada Seppeleeseen enemmän vuorovaikutusta muiden url tallien kanssa. Vähän niinkuin vaikka Ruolampi oli aikoinaan yhteistyössä Seben kanssa, että jotain semmosta! 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä?En ole ketään nähnyt irl Toivottavasti asia kuitenkin pian muuttuisi! 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)Mä olen ihminen, joka tykkää muutoksista, joten tähän on vaikea sanoa mitään. Toivon siis, että Seppele pysyy aina ratsastuskouluna, eikä siitä muuksi muutu! 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =)Vajaa kolme vuotta? Edellisen hahmon kanssa paria kuukautta vajaat sen pari vuotta ja äsken tuli Adankin kanssa vuosi täyteen! 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen?Olen tilannut sellaisen hienon tippumiskuvan, joka ei liity Sebeen 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä?Nyt on pakko sanoa, etten muista. Olisikohan ollut Britta? 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi?Hyvän voi määritellä erilailla, mutta itse tykkään semmoisista, jotka pitävät juonen sisällään tai, että tarinassa tapahtuu jotain normaalista poikkeavaa 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka?Mä olen outo, koska mulla ei ole mitään idolia. Mä ihailen monien kirjoitus ja piirtämistaitoja, mutta en varsinaisesti fanita ketään 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen).Sellainen joka jaksaa mua ja jonka kanssa vaan jotenkin nappaa. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa?Solttua ja kauan sitten Senttiä 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus)Kyllä mä uskon! En kyllä menisi, sillä inhoan sitä jos jalat jää vähän tyhjän päälle jalustimien kanssa jos hevonen on pieni. Isot hevoset kunniaan! 22. Terveisesi Annelle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjälle?Aivan mahtavaa, että jaksat toimia yhä näidenkin vuosien jälkeen Seppeleen parissa. Olet mahtava! 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden?Riippuu aika paljon irl kiireistä. Jos on kiirettä ja kerralla ilmestynyt useampi tarina, niin luen ehkä vain muutaman. Jos aikaa löytyy niin luen kyllä kaikki! 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi?Harkitsen lopettamista aika usein ja olenhan täällä joskus lopettanutkin. Silloin kuitenkin huomasin, että kaipaan tänne niin paljon, ettei lopettaminen ole kuitenkaan enää vaihtoehto. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit?Mä en osaa sanoa. Kunhan se olisi puoliverinen niin olis aika jees! Ehkä ottaisin Zodiacin sitten kun se olisi jo oppinut hevonen. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa?Aina varmaan löytyy parannettavaa, mutta on täällä kyllä kieltämättä huippu meininki! 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi?Sentti. Jos virtuaalihevoseen voisi rakastua, niin se olisi ollut juuri tuo hevonen. Siitä tuli mulle hämmästyttävän tärkeä, syytä en osaa sanoa. Olihan se kuitenkin ihan super söpö! 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä?Ei Solttu ehkä ole ihan semmoinen. Mä tykkään monista, mutta sellaista rakkautta ensisilmäyksellä on ollut aikoinaan vaan Sentti 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)?En varmaan ketään. Anne ja Seppele on yhtä, joten toivon todella, ettei Anne lopeta Sebeä pitkään aikaan <3 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'?Vaihtelevasti molempia 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä?Tykkään monista, mutta Solttu on Adalle vaan täydellinen 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse?Samoja piirteitä ehkä joo aika paljon, mutta ei kuitenkaan aivan samanlainen 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä?Neela. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?)Kyllä, en jaksa edes luetella 35. Millä Seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi?Kaikilla millä pystyn koon puolesta menemään! Jokainen hevonen on erilainen ja jokainen opettaa jotain uutta. 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin?Reino. Mä en tiedä miksi, sillä loppujen lopuksi se on jopa söpö. Mä en vaan ikinä ole tykännyt siitä? 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL?En, olen irl pidempi ja brunette. Hiukset myös irl lyhyemmät 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi?Ada vois vaihtaa elämää Danielin kanssa :'D Sekin on vähän semmonen true kouluratsastaja ja Dani vaan on suoraan kuin Adan unelmista: hevoset ammattina, hyvä ratsastamaan, oma talli ja vielä toimiva parisuhde! Kelpais kyllä irl itellekin, mutta en mä kyllä mies haluaisi olla. 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet?Varmasti useammankin, sillä olen irl tavannut kymmeniä hevosia! Esimerkkinä jo ihan Solttu. Sellaisia suokkeja on todella paljon! 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna)En :'D Pitäis opetella parempaan, mutta minne aika aina katoaa? 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi?Pakko olla Inksun kanssa samaa mieltä, en haluaisi olla hevonen edes yhtä päivää! 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä?Joo! 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa?Minulle on tapahtunut tässä vuosien saatossa niin paljon, että pelkään ihan yleisesti ryhmässä maastoilua. Hevosilla kun tyhmyys tiivistyy maastossa. Yhtenä syyhyn se, että kaaduin omalla hevosella maastossa ja hevonen jouduttiin lopettamaan samana päivänä. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi?Mä en halua olla näin perfektionisti! 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi?Sen villeimmän tai sen, joka sekoaisi jos joku muu otettaisiin ennen sitä sisälle. Ihan vaan siksi, että pääsisi mahdollisimman helpolla. 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL?Ada tais olla hypännyt metriä? En enää ulkoa muista. Irl taas 140cm yksittäisenä, ratana 120cm 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL?Adalla ei ole, mutta url on kyllä muuten. Irl ei ole enää, kaverini osti sen minulta syksyllä, sillä hevonen toimi paremmin yhteen kaverini kanssa. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä?Kaikki omalla tavallaan! 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta?Omia kaksi, hoitohevosia yksi 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten?Liian monta kertaa! 51. Oletko Seppele-taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi?Joskus vuosia sitten Anne ilmoitti Seben mahdollisesti lopettavan syystä x. 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen?Mä oon kiitollinen ja iloinen kaikille, jotka tekee Sebestä sellaisen kuin se nyt on :* 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi?Pirren. 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi?Kirjoittamisesta, koska piirtäminen on ajanpuutteen vuoksi nykyään hyvin haastavaa. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi?Joku erikoisen historian omaava hevonen, ei poni. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa?Windi olis ihan selvä kissa! 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta?Adalla on saksanpaimenkoira Lurjus. 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa?Irl useamman kerra joskus lapsena, määrää en muista. Seben leireistä en muista, sillä mulla ei tosiaan ole pitkää muistia :'D 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen?Ensimmäiseen hoitohevoseeni, jota kaipaan edelleen kun se myytiin. Sekä tietyisi edellisiin omiin hevosiini <3 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit?Silmät sidottuna kulkemista erilaisissa ympäristöissä. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit?Charlotte Dujardin. Mä ihailen sen taitoa ratsastaa! 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2017?Mysteeri- ja tapahtumarikasta! Koska kesä ei ole vain rannalla makoilua. Ainakaan Seppeleessä. 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi?En. Mä irl tipun niin harvoin, koska mulle on todella tärkeää pitää tasapaino niin hyvänä etten tipu. Ratsastan sellaisilla hevosilla, että niiltä tulisi muuten tippumaankin hyvin usein. Sen takia en halua ajatella Adaa täysin vastakohtanani, joten Adakin on taitava pysymään siellä hevosen selässä. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL?Pakko kun teen tallilla töitä, mutta en halua tehdä sitä hommaa enää parin vuoden päästä. Hevoset voisi olla se harrastus, ei työ. 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö?Mä käyn irl melkein joka päivä tallilla, että joo, helposti! 67. Millainen olisi unelmahevosesi?Iso puoliverinen, jolla on ihan unelmat askeleet istua (isot!). Hevonen olisi kiltti ja seurallinen, mutta että siitä löytyisi haasteellisuutta. Ratsastaessa arvostan reippautta ja sitä, että hevonen on oikeasti todella herkkä! 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät?Puokit <3 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti?En 70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä?En osaa valita. Monissa on hyviä puolia! 71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla?En käy, mutta minulla on oma talli jonne kirjoittelen. 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista?Ihan vaan lenkkeilyä / juoksemista, saleilua... sellaista perus urheilua. 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi?Joku koulukurssi, jossa opettajana olisi joku todella ärsyttävä tiukkapipotäti <3 Silti se siis olisi taitava. 74. Mikä on lempikappaleesi?Ei ole, sillä vaihtuu päivittäin kun kuuntelen todella paljon musiikkia. 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit?Toisin varmaan oman hevoseni Sebeen, jotta kirjoittelu olisi helpompaa kun hevoset saman katon alla. Tosin ei se ilo kauaa kestäisi kun seuraavana päivänä potkittaisiin varmaan pihalle :'D 76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan?Riippuu varmaan ihan tilanteesta 77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten?Sentin hoitajana. 78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen?En haluaisi Solttua, vaikka Adalle se onkin just hyvä. Irl tykkään vaan enemmän puokeista, enkä ottaisi edes monitoimisuokkia. 79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan?Mä varmaan vaan nauraisin, koska en uskoisi. Kyllä mä myös kieltäytyisin. 80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut?10! 81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?Lojaali, perfektionisti, reipashenkinen 82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL?Ei, en osaa fanittaa ketään. Ehkä vähän ihailen kyllä valmentajaani, joka jaksaa kannustaa ja opettaa, vaikka välillä olenkin ihan kamala. 83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta?Innostaa! Olen rakastunut lajiin, vaikka muutama vuosi sitten luulin olevani aina true esteratsastaja. 84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta?Haluan hallita 100%, sillä perfektionisti. Ehkä syy myös siihen, että miksi esteet vaihtui kouluun. 85. Mitä toivot vuodelta 2017?Huimasti kehitystä ratsastuksessa, lopullista päätöstä tulevaisuudestani niin asumisen kuin ammatin puolesta, parempaa terveyttä ja stressittömämpiä päiviä! 86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit?Ihan kenet vain, jolla pystyisin menemään! Ehkä Charlie jos pakko valita yksi, tai Alex. 86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi?Varmaan Laila 87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (:Koska Soltusta tuli hyvä idea Adaan ja se vaan inspiroi sillä hetkellä 89. Jos pääsisit vaellukselle (Seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)?Eelan! 91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?Jotain mitä jaksan tehdä: ei kuitenkaan leipää, muroja tai jogurttia. Kunhan on täyttävää ja suhtkoht terveellistä. Monesti syön edellispäivän ruokaa. 92. Otatko eväitä mukaan tallille?Joo ja en. Töihin kyllä, mutta jos käyn vaan ratsastamassa niin en. Vettä otan kyllä. 93. Tykkäätkö mennä "vääränkokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla?En! Ehdottomasti en! Pidän oikeaa istuntaa todella tärkeänä ja noin se vaan kärsii. 94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit?Joku kiva kouluheppa vaan Mä oon huono päättämään. 95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms.Rentoa meininkiä lämminhenkisessä tunnelmassa. Joku sen tyylinen tarinointitapahtuma vois olla kiva! 96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan?Joku kuva pihattolaisista talvimaisemassa olis aika hieno <3 97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä?iPhone 5s, en ja joo. Ei ainakaan pakkasen kestävä, mutta kai se muuten menee. 98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele?En uskoisi, en yhtään! Se olisi kyllä sen verran mahdoton urakka, ellei samaa ole vain nimi. 99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä?Varmaan istuisin yläkerrassa kaakaokupin ääressä, voivottelisin säätä ja mietin milloin sitä jaksaisi mennä hakemaan Solttua tarhasta 100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?)Varmaan olen vielä Sebessä, sillä en osaa päästää irti. 101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL?Kyllä molempiin! 102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi?Western ja vikellys, molemmat kiinnostavat. 103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta?Kun kaikki toimii ja on helppoa! Että olisi hyvä päivä itsellä ja hevosella, jolloin pystyisin vaatimaan hevoselta asioita. On se vaan niin mahtava tunne saada hevonen tekemään ilmavia ja suoria laukanvaihtoja lävistäjällä tai kokoamaan / lisäämään kuin ajatuksen voimalla <3 Tapahtuu liian harvoin kun itse en ole terveydellisesti parhaassa kunnossa enää. 104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit)?Ihan kuin olisin vastannut tähän / samantapaiseen jo?? Mutta Ada vois ottaa vaan jonkun kouluhepan 105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle?Reino pois ja tilalle joku erikoisen historian omaava hevonen, ei poni. 106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi?En haluaisi vaihtaa mun nimeä. Lapsena halusin, mutta nykyään mä olen vaan mä. 107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut?Hyvä kysyä tämmöstä sellaiselta, jolla surkea muisti! :'D 108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =)Cellan, Annen, Robertin tai Lynnin kanssa. 109. Minkälaisille sebetunneille olet aina haukkana ilmoittautumassa?Koulutunneille tai jollekin erikoisemmalle. Nyt en tosin millekään, sillä en edelliset maksut pitäisi saada ensin kummittelemasta! 110. Jos täytyisi valita joku muu tallilainen kuin Anne/Pirre/Daniel/Elli pitämään tuntia x, kenet valitsisit, mihin lajiin ja miksi?Lynnin, koska sehän oli kanssa ratsastuksenohjaaja? Ihan vaan siksi Lajilla ei väliä. 111. Jos saisit tuoda Seppeleeseen takaisin ihan kenet vain Sebestä aikoinaan lähteneen hevosen, kuka se olisi?Sentin <3 Se vois ihan hyvin nousta kuolleista! 112. Mistä pidät omassa (hoito)hevosessasi eniten?Sen yksinkertaisesta väristä, koska omille hevosille kehitän ties mitä erikoismerkkejä ym, joten välillä näin. 113. Jos saisit muuttaa (hoito)hevosessasi jotain, mikä se olisi?
Se olisi puokki 114. Mikä virtuaalihevosharrastuksessa on parasta?
Kun saa heittää irl elämän hetkeksi nurkkaan!
115. Minkä tasoinen ratsastaja olet irl kouluratsastuksessa?
|
|
|
Post by Nette on Nov 13, 2016 18:50:57 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?4 keskustelua, joissa viestejä yhteensä 23 (en nyt lähtenyt erikseen miinustamaan luvusta itse lähetettyjä viestejä, kun en oikein tiennyt miten tämä lasketaan ) 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä?Varmaan Humu tai Elmo näin uudella virtuaaliheppakaudella. Lapsena kävin täällä myös, mutten enää muista mikä oli silloinen ihastushevoseni. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta)Ei mitään hajua vuodesta, mutta se oli aikaa kun täällä oli Pella, Pikku ja Blondi tai jotain sen tapaisia. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit?Hmm... tää on paha. Ehkä Rokki tai Loeke? Tai Alex. 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut?Kyllä se taitaa olla Cellan ja Allun ero, kun tuli itelle jotenkin niin puskista. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on?Seitsemän vuotta vanhempi. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten?Olen. Ratsastan kerran viikossa, lisäksi hoidan kahta hevosta, autan alkeistunneilla ja vammaisvalmennuksissa. Myös kisoissa ja tapahtumissa pyörin usein taustajoukoissa. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan?Niitä on melko paljon, mutta jos nyt on pakko luetella niin Nette ei ole ratsastanut ainakaan Aristolla, Charliella, Kössillä, Elmolla, Eelalla, Alexilla, Hestialla, Huiskalla, Siirillä, Lailalla, Lassella, Loekella, Tirpalla, Rokilla, Rotalla, Ruusulla tai Windillä. 9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne?Kyllä Ainakin suurin piirtein 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa?Neten elämän ensimmäinen ratsastustunti Myntillä. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit?Ei nyt tule mitään mieleen! 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä?En ainakaan tietääkseni 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)Ihmiset! Seppeleessä on ihan hirveän taitavia piirtäjiä ja kirjoittajia 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =)Jaa milloinkohan mahdoin aloittaa? Viime syksynä (2015) tulin alkeiskurssille, kai se lasketaan? Hoitanut sitten 2016 huhtikuusta. 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen?En ole tilannut, kun nyt juuri ei ole tarvetta 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä?En nyt voi sanoa tuntevani ketään sen erityisemmin vielä, mutta Tuulian taisi olla ensimmäinen kenen kanssa juttelin yksityisviesteillä. Sittemmin olenkin liittynyt whatsappryhmään ja jutellut muidenkin kanssa 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi?Pidän erityisesti kuvailevista tunnelmatarinoista, mutta myös jännittäviä juonia on aina mukava lukea! Oikeastaan riippuu todella paljon päivästä. Tärkeintä on hyvä oikeinkirjoitus! 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka?Kirjoittajista ehdottomasti Pipsa, Salma ja Fiia. Tuulia taas iskee eniten piirtäjänä. Ja tietty Anne! Mutta ei nyt sillä tavalla varsinaisia idoleita, ehkä enemmänkin henkilöitä, joiden tuotoksia erityisesti ihailen 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen).Rehellinen, hauska, samat kiinnostuksenkohteet, luotettava (hitsin tylsä kuvaus) Monenlaiset ihmiset voi olla hyviä ystäviä! Tärkeintä on, että viihtyy yhdessä. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa?Hoitanut olen vain Ediä. Kaikki hevoset ovat omalla tavallaan kiinnostavia, joten hoitaisin mielelläni oikeastaan ketä tahansa. Suosikkeja kuitenkin Edin lisäksi Frank, Rokki, Elmo, Loeke ja Walma 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus)Voisin varmaan, mutta olisin ehkä hieman iso 22. Terveisesi Annelle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjälle?Ihanaa kun jaksat ylläpitää näin hienoa ja aktiivista tallia! 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden?Katson kaikki läpi, mutta jos on kiire niin saatan jättää lukematta tarinan, jonka aihe ei juuri sillä hetkellä kiinnosta. Monesti palaan samaan tarinaan kyllä myöhemmin. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi?Aina ei inspiroi, mutta en ole vielä harkinnut lopettamista. Yleensä se inspiraatio aina lopulta löytyy! 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit?Ehkä Elmon tai Frankin. Loeke olisi kyllä myös kiva Ja Edi tietty, mutta en tiedä jaksaisinko sitä karvaa 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa?Loistava! Vaikka ei aina tarinoissa 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi?Humu! Haaveilin sen hoitajanpestistä, mutta lähtikin sitten hevosten taivaaseen Oli suosikkirotuani ja myös väri ja ulkonäkö miellyttivät. Luonnekin juuri täydellinen. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä?Oikeastaan Edi oli alunperin vähänniinkuin varavaihtoehto Frankin rinnalla Lähinnä siksi, kun en sen olemassaoloa ollut aikaisemmin edes noteerannut. Enää en vaihtaisi pois! Kyllä siihen omaan virtuaalihoitsuunkin kiintyy sen verran vahvasti. 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)?Lynn on jotenkin omistajatyyppiä. Tai Daniel. Ehkä Fiia. 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'?Yritän vaihdella tyyppejä mahdollisimman paljon, mutta luonnollisesti hahmon ikäisiä tyyppejä esiintyy tarinoissa yleensä painotetummin 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä?Tähän vissiin kuuluisi vastata Edi, mutta vastaan silti, että Elmo kyllä sykähdyttää eniten. (Ja silti se ei esiinny yhdessäkään mun tarinassa? Tai ehkä yhdessä) 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse?Aika lailla. Tosin on myös eroja. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä?Ei ollut. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?)En yhdellekään. 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi?Walma, koska shettiksillä en ole päässyt menemään pitkään aikaan. 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin?Hmmm… Ehkä Rotta. Jäänyt mulle jotenkin etäiseksi, vaikka muuta vikaa siinä ei olekaan. 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? En oikeastaan ollenkaan Tai no lyhyt joo, mutten ihan niin lyhyt. Ja pitkät hiukset! 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi?Ehkä Fiian, koska se hoitaa mun lempiponia Seppeleestä Mutta en oikeastaan haluaisi. 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet?Gittoja, Elmoja ja Windejä ainakin löytyy joka ratsastuskoululta Toinen hoitsuistani muistuttaa hyvinä päivinään aika paljon Ediä luonteeltaan (huonoina päivinä sitten tamma isolla T:llä). Tallilla on myös hevonen joka sekä näyttää, että on luonteeltaan samankaltainen kuin Frank, vain isompi. 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna)En enää, ennen osasin piirtää paljon hienompia hevosia, mutta taito katosi parin vuoden tauon aikana Ehkä se tästä pikkuhiljaa lähtee palautumaan. Ongelmana on myös kärsivällisyys: saisin paljon hienompia kuvia aikaan, jos jaksaisin piirtää yhtä kuvaa pidempään kuin pari tuntia. Panostuskuvat vaan tuppaavat aina jäämään puolitiehen. 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi?Olisin Siiri tai Walma ja jekkustelisin kaikille lapsille 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä?IRL-tallilta kyllä, en tiedä meinattiinko tässä Seppelettä? Sieltä en vielä. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa?Kerran yksi hevonen tuli takapää edellä monottaen vastaan karsinassa, silloin vähän pelotti (sillä oli vaan huono päivä, yleensä on ihan kiltti). Myös joskus selässä on pelottanut, jos hevonen on lähtenyt ryöstämään, ja laukkaamista pelkäsin monta vuotta. Nykyään harvemmin pelottaa oikeastaan mikään. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi?Haluaisin olla kärsivällinen muutenkin kuin ihmisten ja hevosten kanssa (piirrustus, kouluhommat…..) 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi?Sen/ne mitkä olisivat lähimpänä, jos siis oikeasti olisi kiire. 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL?Ehkä irl 80 cm? Yksittäisenä. URL Nette on ravannut tukin yli kerran. 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL?IRL ei ole. URL on kolme. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä?Punarautias ja musta. Myös tummat vaaleilla harjoilla viehättää. 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta?Ei ole kuollut kumpikaan hoitohevosista vielä onneksi 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten?Öh…Vaikea sanoa. Ehkä silloin kun säestin viulistia sibeliuksen juhlavuoden konsertissa ja sähläsin koko kappaleen läpi 51. Oletko Seppele-taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi?Cellan ja Allun ero vastaan tähänkin. Ja edelleen siksi kun tuli niin puskista ja harmitti. Niitä oli hauska seurata! 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen?Ei kaunoja ketään kohtaan. Olen iloinen, kun kaikki on ottaneet mut (ja muutkin uudet hoitajat) niin hyvin vastaan ja mukaan porukkaan! 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi?Taisi olla Salman. 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi?Riippuu ihan päivästä ja siitä mitä haluan tehdä. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi?Punarautias suomenhevonen. Kiltti kuin mikä, mutta vähän jyrä esteillä. Osaisi vetää rekeä ja olisi maastovarma. Hupaisa, makeisaiheinen nimi :3 Tällaisen olen kyllä jo varmaan piakkoin tuomassa itselleni, jos vaan jostain löytyy aikaa. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa?Älkää kysykö miksi, mutta Myntistä tulee aina mieleen elefantti (vaikkei se muistuta norsua yhtään) 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta?Ei (vielä) 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa?IRL olen ollut niin monta kertaa, etten jaksa edes laskea. Seppeleessä en ole ollut. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen?Yksi mahdollinen elämän hevonen osui kohdalle, mutta lähti niin nopeasti pois, että varsinaista rakastumista ei ehtinyt tapahtua. 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit?Sokkona ympäri seppelettä, monenlaisia tehtäviä (luonnollisesti kierros lantalassa yms.) ja kylmää vettä päälle. Perinteinen leirikaste siis! Voisi olla myös esim. hevosen tunnistus tunnustelemalla tai shettisratsastus sokkona. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit?Kyra Kyrklund 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2017?Kivoja tapahtumia. Sellainen leiri joka sopii myös kokemattomille ratsastajille, että Nettekin pääsee 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi?Kerran ehkä? 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL?Voisin kuvitella, mutta en kyllä varmaan haluaisi koska se ala ei ole kovinkaan hohdokas. Jos olisi rahaa, niin joku hevosten vanhainkoti tai lasten ponipiha olisi ihana 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö?IRL käyn kaksi kertaa viikossa, eli useammin kuin täällä Tosin kuvitelmissani Nette käy kyllä useammin, itselle tuo kaksi on valitettasti maksimi tässä elämäntilanteessa. 67. Millainen olisi unelmahevosesi?Joku 150-160 cm musta tai rautias puoliverinen, tai vaihtoehtoisesti joku issikka tai suokki. Kiva kiltti puskapolle jolla voisi maastoilla vaikka pieni lapsi 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät?Suokit ja issikat lemppareita. Yleensäkin alkukantaiset ja maatiaisrodut iskevät eniten. 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti?Ei tulisi mieleenkään! 70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä?Taidettiin jo mainita muutamaan kertaan, eli Elmo 71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla?Selailemassa kyllä moniakin, mutta enpä oikeastaan muuten. Ja Pappilassa toimin tuntien pitäjänä, mutta siellä valitettavasti on taas aika kuollutta, katsotaan miten käy 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista?Pianoa soitan, ja lisäksi laskettelen, hiihdän ja satunnaisesti lenkkeilen. 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi?Helppo estekurssi, joka sopii myös vähän hypänneille. Vaihtuvat hevoset. 74. Mikä on lempikappaleesi?Ei ole sellaista oikeastaan. 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit?Varmaan jotain uusia hevosia toisin, jos mahdollista. Vaihtoehtoisesti pitäisin jonkun yhden päivän kurssin. 76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan?Arjen huumori. 77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten?Seurasin sivusta monta vuotta, sitten tulin alkeiskurssille. Nykyään hoidan. 78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen?Voisin ottaa, mutta ei olisi kuitenkaan unelmahevoseni. 79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan?En ottaisi paikkaa, koska ei ole niin paljon aikaa laittaa virtuaalihevosiin. Seppele ansaitsee parempaa Toki hätäapulaisena voisin toimia! 80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut?10-20, en osaa sanoa tarkkaa määrää. 81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla?Ujo, perfektionisti, luotettava 82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL?Ei nyt tule mieleen. 83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta?Innostaapas! 84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta?Vapaus on parasta. Mieluiten vaan höntsäilisin maastossa pitkin ohjin, vaikka haluankin oppia ratsastamaan, jotta mahdollinen oma hevoseni pysyisi terveenä. 85. Mitä toivot vuodelta 2017?Sitä, että osaisin ottaa rennommin, ja että saisin kesätöitä. 86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit?Frank tai joku muu luottopolle. 86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi?Ruusu tai Walma 87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (:Edillä sattui olemaan haku auki, ja se vaikutti mukavalta tapaukselta, joten miksipäs ei Valintaan toki vaikutti myös se, että muistutti kovasti mun irl-hoitsua. 89. Jos pääsisit vaellukselle (seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)?Elmon, kun en ole sitä vielä kokeillut. 91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi?Leipää, mandariinia, mustikoita, jugurttia… vähän vaihtelee fiiliksen mukaan. 92. Otatko eväitä mukaan tallille?Pitäisi ottaa, mutten koskaan jaksa/muista. Onneksi on kahvio. 93. Tykkäätkö mennä "vääränkokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla?En yhtään. Tai no pienillä on ihan kiva mennä, mutta se ei ole hevoselle kivaa, joten en mene. 94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit?Varmaan Elmoon tai Rokkiin. Myös hevosia olisi kiva kokeilla, mutta tällä hetkellä Nette on liian pieni ja kokematon monille niille, joita haluaisin kokeilla. 95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms.Mielestäni ohjelmaa on jo tarpeeksi. Lisäohjelma ei toki haittaa, mutten nyt keksi mitään lisättävää. 96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan?Nyt juuri ei tee mieli piirtää ollenkaan. 97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä?Nokia Lumia 920. Muuten hyvä, mutta joidenkin pelien takia haluaisin androidin. 98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele?Muuttaisin sinne Noei, mutta vaihtaisin kyllä heti tallia Seppeleeseen. 99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä?Joko hoitaisin hevosta/putsaisin varusteita tai jos hevonen olisi tunnilla niin löhöisin sohvalla Ja joisin glögiä. 100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?)Varmaankin hoidan vielä Seppeleessä, tai sitten en. 101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL?IRL vaan leirikisoissa. URL kyllä. 102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi?Valjakkoajoa olisi kiva kokeilla. Working equitationista tykkään kovasti, sitä ollaan pari kertaa menty nyt omalla tallilla, ja hepatkin tykkää kun on vaihtelua normaaliin tuntiarkeen Länkkäriä olen myös kerran kokeillut, ja mielelläni kokeilisin uudestaan. 103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta?Olisi ihana saada päättää ihan itse mitä tekee. Toisin sanoen: tarvitsen vuokrahevosen tai oman hevosen Puuttuu vain aikaa ja rahaa. Varmaan menisin jotain matalia esteitä tai istuntaharjoituksia tai lähtisin pitkälle maastolenkille. 104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit)Elmo Tai Rokki. Tai Frank. 105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle?Huiska pois ja tilalle punarautias suokki Vaikka Huiskakin kiva, en vaan tykkää väristä ja virtuaalihevosilla väri vaikuttaa paljon! 106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi?En muuttaisi. 107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut?Vielä en ole osallistunut mihinkään erityisen mieleenpainuvaan. Kaikki olleet omalla tavallaan hyviä! 108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =)Ottaisin Fiian kirjoitustaidon, Pipsan juonipään ja Tuulian ja Annen piirtotaidot. 109. Minkälaisille sebetunneille olet aina haukkana ilmoittautumassa?Maastoille. Muillekin ilmoittautuisin, mutta niitä harvemmin tulee Neten jatko II tasoisia. Sitten pääsen niillekin, kunhan saan jatkokakkosen suoritettua (koska haluan pysyä realistisena ) 110. Jos täytyisi valita joku muu tallilainen kuin Anne/Pirre/Daniel/Elli pitämään tuntia x, kenet valitsisit, mihin lajiin ja miksi?Allun ”tehokouluvalmennus” :DD Koska olisi vaan niin eeppistä 111. Jos saisit tuoda Seppeleeseen takaisin ihan kenet vain Sebestä aikoinaan lähteneen hevosen, kuka se olisi?Humu! 112. Mistä pidät omassa (hoito)hevosessasi eniten?Leppoisa luonne. Ja ehkä se, että se tuntuu vähän sellaselta reppanalta, joka ei ole oikein kenenkään suosikki Tai sitten vertaan vaan liikaa omaan hoitsuun. 113. Jos saisit muuttaa (hoito)hevosessasi jotain, mikä se olisi?Enpä nyt oikein keksi 114. Mikä virtuaalihevosharrastuksessa on parasta?Voi tehdä asioita, joihin ei IRL ole mahdollisuutta 115. Minkä tasoinen ratsastaja olet irl kouluratsastuksessa?Puska Ö. Ehkä kämäsesti HeB, mutta en kyllä saa hevosia rehellisesti peräänantoon (paitsi käynnissä osan, ja jotkut myös ravissa ja laukassa) 116. Mikä Seppeleen hevosista olisit? Entä mikä Seppeleen hevosista hahmosi olisi? Halutessasi voit vastata kysymykseen myös subbareiden osalta.
|
|
|
Post by Emmy on Nov 27, 2016 23:57:33 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? -71
2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä? -Nyt en kurkkaa vanhoja vastauksia vaan sanon Frank. Se on ollut mun mielestä sellanen ensimmäinen mihin olen kiintynyt kunnolla.
3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta) -Hiihoo.. nyt en muista. Olen vuonna 2012 aloittanut täällä aktiivisesti, mutta kyllä sitä ennenkin varmaan ekoja kertoja jo silloin kun rupesi virtuaalijutuissa pyörimään eli, luoja ties milloin vuonna kivi ja keppi.
4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? -Loeke on supernätti! Joten ehkä sen. Toisaalta myös Huiska on ihana, olen heikkona perinteisiin liinakkoihin suokkeihin <3
5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? -Vaikka mitä. Ensimmäinen on tietysti hoitajaksi pääseminen. Sitten kaikki kommellukset ja tapahtumat mitä ollaan vuosien aikana eletty. Ekana tulee mieleen muutaman vuoden takainen aaveheppa-mysteeri, jota selviteltiin sebeläisten voimin.
6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? -Periaatteessa joo ollaan synnytty samana vuonna, mutta Emmy on jäänyt junnaamaan 20-vuoden ikään, oman ikäkriisin takia :DDD Pitäisi varmaan vanhentaa sitä.
7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? -Olen, tällä hetkellä hyvin satunnaisesti, mutta IRL-heppataustaa on vuodesta 2005 lähtien. Kesällä olin mm. harjoittelulla ratsastuskoululla.
8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? -Vähiten tai en ollenkaan.. No shettiksillä en ole tainnut mennä kertaakaan, enkä Charliella ja Windillä (?). Vähiten noh... kaikilla :D en tiiä oon menny aika tasapuolisesti, eniten ehkä Myntillä, Frankilla ja Loekella ja tietysti Kuutilla
9. Osasitko heti käyttää Seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? -Joo ainakin perusjutut. Kyllä välillä nykyäänkin tulee sellasia ahaa-elämyksia, että ai näin tää juttu toimii, kokajan oppii uutta.
10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? -Alkeiskurssi taisi olla eka, eli Patron, jolla menin ekan tunnin.
11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? -ömömömö.. en mitään? :D
12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? -Noh.. Osaa olen tavannutkin ja kyllähän porukka on tullut tutuksi, mutta en ole ennen sebeä tuntenut.
13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) -Porukka ja ihana lämminhenkinen ilmapiiri. Myös realistisuus, tapahtumat ja Annen panostus ovat kultaa.
14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) -4 vuotta, hui!
15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? -Olisihan se kiva, en kyllä tiedä millaisen.
16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? -Varmaan Salma, sen kanssa ainakin Emmy oli alusta alkaen aika hyvää pataa ja edelleen aika bff :D
17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? -Hyvin kirjoitettu, milenkiintoinen, hauska, dramaattinen (ei tietysti kaikkea tarvitse olla samassa). Kielioppi ja oikeinkirjoitus on minulle tärkeää :D
18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? -Omalla tavallaan kaikki. Jokainen sebeläinen on idolini, koska kaikki kirjoittavat omalla tavalla ihania tarinoita ja ovat mukava luomassa seppeleen ilmapiiriä. Jos yksittäisiä pitäisi mainita, niin ekana tulee mieleen Lynn, Cella ja Salma
19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). -Lojaali, reilu ja rehellinen, luotettava, hauska ja huumorintajuinen, vähän outo ja sellainen jolle voi kertoa ihan kaikki ja kenen kanssa voi puhua ihan kaikesta.
20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? -Patronia ja Kuuttia, voisin hoitaa Lokea tai Fränkylää.
21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) -Voisin
22. Terveisesi Annelle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjälle? -Kiitos kaikesta mitä teet Seppeleen eteen, ja kiitos siitä, että olet luonut tämän "maailman", johon me kaikki kuulutaa, on huikeaa olla osa sitä <3
23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? -En todellakaan kerkiä lukemaan kaikkia, yleensä selaan Clara, Salman, Cellan, Tuulian, Annen, Lynskän +++ muiden merkinnät, yleensä katson ne ensin, joiden tiedän piirtävän :D olen heikkoina kuviin.
24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? -En ole koskaan harkinnut tosissani lopettamista. Välillä ispis puuttuu, mutta välillä sitä on taas yllinkyllin.
25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? -Loeke, Kuutti, Frankylä, Huiska kenties. Walma tai Siiri olis kans ylisöpöt jos tallissa olis tilaa :D
26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? -On aika täydellinen, ei oikeastaan parannettavaa, ootte rakkaita <3
27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? -Humpelo, Tiia ja Sentti <3 Ja Toivoa muistan joskus kattelleeni, että Wau toi on ihana! Mutta se lähti jo ennen kun ite tulin Sebeen.
28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? -Silloin kun Kuutille pääsin, olisin halunnut Loekelle ja silloin Loeke oli sellainen johon ihastuin. Kuutti on kyllä ollut ehkä sopivampi Emmylle kuin mitä Loeke olisi ollut.
29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? -En vaihtaisi Annea ikiniä mihinkään, mutta jos niin Pirre.
30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? -Käytän aika paljon samoja henkilöitä, niitä joiden kanssa Emmy hengaa eniten. Minusta näin isolla tallilla kaikki ei voi olla toistensa kanssa bff, vaikka hyvä yhteishenki onkin, niin on loogisempaa käyttää samoja henkilöitä useammin. Yritän kuitenkin käyttää kaikkia hahmoja aina välillä tarinoissa ja tietoisesti käytän niitä hahmoja välillä, joita en ole käyttänyt koskaan tai käytän harvoin.
31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? -Kuutti, Loeke, Frank
32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? -On se oman luonteen muunnelma, paljon on samaa mutta sellaiset luonteenpiirteet joista itsessä en tykkää on Emmystä jätetty pois/muunneltu.
33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? -Eipä juuri paljon erillainen Emmy taisi olla varattu, joten käyttis oli rekatessa emmmy
34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) -Hainkohan kahdissa hauissa ennen kuin pääsin Patronille. Heppoja en muista, muuta kuin että ainakin Tiialle ja Aksulle olen muistaakseni hakenut. Ja Frankille sekä Eelalle
35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? -Kaikilla! No ei, ehkä ekana haluaisin kokeilla Kuuttia, koska se on oma hoitsu, sitten varmaan Loeke, Frank, Edi.. Kössiä olisi kiva koittaa kun se on niin iiiso.
36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? -ömöm.. en tiiä.. ei kukaan ole oikeastaan ärsyttävä..
37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? -No enpä juuri.. Olen lyhyt ja vaaleat hiukset, mutta ne on puolipitkät eikä ihanat pitkät kuten Emmyllä.
38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? -Outo kysymys.. en tiedä vaikka Salman, koska Salmalla on Bona <3
39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? -Huiskan-suokkeja on useampia, sitten on niitä hapannaamaponeja jotka voi rinnastaa Gittaan ja Elmoon. Tiedän, mutten ole tavannut, yhden ponin joka on musta shettis ja sen nimi on Walma :D kaveri on ratsuttanut sitä.
40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) -Jooo, välillä ärsyttää kun ei osaa piirtää vaikka hevosen päätä sillee yksityiskohtaisesti ja rakenteet tökkii, mutta välillä tulee sellaisia että on kiva kattela omia kuvia.
41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? -Varmaan Siiri tai Walma, olisin ihan kauhea terroriponi ja tekisin kaikkia jekkuja :DD
42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? -Seppeleestä, noh, en ole kenenkään kanssa kunnolla ystävystynyt mutta ollanhan me tuolla wa:n puolella aika hyvin tutustuttu. IRL-talleilta paljonkin <3 varsinkin leirieltä.
43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? -Öäää... monesti :D En osaa nyt sanoa mitää yksittäistä. Harvoin pelkään tosissani, säikähdän helposti, eli jos heppa tekee jotain äkkinäistä olen sydän kurkussa, mutta se menee nopeasti ohi.
44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? -Olen vähän laiska ja saamaton toisinaan.
45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? -Varmaan sen joka olisi lähimpänä.
46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? -IRL 85cm yksittäinen varmaan korkein. URL, no seppeleessä varmaan jotain metriä.
47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? -IRL ei, URL Emmyllä ei ole, mutta on omia talleja muilla hahmoilla on, eli heppoja on yhteensä varmaan yli 50.
48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? -Ruunikonpäistärikkö on kaunis, samoin kirjavat ja kimot. Myös perinteinen liinakko suomenhevonen on nätti!
49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? -Ei ole ollut IRL-hoitsua koskaan. Tosin leirihoitsu, joka mulla oli 2007, kuoli ennen seuraavaa kesää.
50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten? -ömöm... näitä tulee aina illalla mieleen kun yrittää nukkua :DDD mutta ei tule nyt mitään erityistä mieleen.
51. Oletko Seppele-taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? -Varmaan useastikkin monttu auki lukenut jotain paljastuksia.. ei taas tule mitään erityistä mieleen :D
52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? -Jaa ne varmaan kumpaakaan.
53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? -Öäää.. olisko ollut Claran.
54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? -Piirtämisestä. On mukava luoda tapahtumista kuvia, rakastan kuvia. Kirjoittaessa välillä vaikea keksiä juonta/sisältöä tekstiin.
55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? -Ehkäpä joku suokki tai sitten hauska hömelö puokki.
56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? -Edistä tulee mieleen kultainen noutaja.
57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta? -Emmyllä on vanhemmilla kaksi koiraa. Nyt kun tuli puheeksi niin Emmy ja Henri voisi hankkia kissan.
58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? -Sebessä öäää.. taas en muista 3-4 kertaa. IRL.. 12 kertaa :DD leireily on parasta <3
59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? -En oikeastaan. On ollut monta sellasta ehdotonta lemppariheppaa, mutta ne on aina vaihtunut. Yksi on ehkä sellanen mikä on jäänyt hyvin mieleen, mutta en voi sanoa että olisin totaalisesti siihenkään rakastunut.
60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? -Varmaan perinteinen sokkona kävellään jossai mudassa, ajellaan kärreillä, pengotaan kaviokoukku jostain ällöstä ja lopuksi kastellaan.
61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit? -Varmaan Kyra
62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2017? -Leiriä, ihania tapahtumia, uittomaastoa, kenttäkisoja ja maastoestetunteja. VAELLUS <33
63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? -Aina välillä on kiva pistää Emmy lentelemään, eli aika useasti se on sieltä ottanut maakontaktia.
65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL? -Voisin ajatella jotain heppoihin liittyvää. Mikään hevosenhoitaja en kyllä jaksaisi olla, muuta kuin kenties väliaikaisesti.
66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? -Ööh.. en varmaan jaksaisi käydä. En ole koskaan jaksanut ravata tallilla kuin max kerta viikkoon.
67. Millainen olisi unelmahevosesi? -Ketterä, vauhdikas, esteintoinen, mutta varma ja kiltti piensuokkitamma.
68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti pidät? -Suokit, russit, issikat, shettikset, lämppärit.
69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? -Joskus on harmittanut joku tunti, joka on mennyt sairaan nopeasti täyteen, mutta en ole koskaan suuttunut :D
70. (Jos omaa (hoito)ponia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? -Pari kertaa tullut eli Frank ja Loeke.
71. Käytkö muilla virtuaalitalleilla? -En tällä hetkellä, on kyllä kolme omaa.
72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista? -Valokuvausta ja välillä käyn uimassa. Olisi ihanaa alottaa baletti uudestaan.
73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi? -Varmaan joku este- tai kenttäkurssi.
74. Mikä on lempikappaleesi? -Harry Potter soundtrack - Dubledore's Army, sekä tällä hetkellä olen ihan heikkona The Piano Guys -kovereihin
75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit? -En varmaan osaisi tehdä mitään :D Pistäisin jonkun tunnin pystyyn.
76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan? -Välillä kaikki niin outo ja erikoinen, ettette edes halua tietää. Toisinaan koomiset tilanteet arjessa. Meemit on kans parhautta!! Niille nauran varmaan kaikista eniten.
77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten? -Alkeiskurssilla ja sitten sen myötä hengailijana. Sitten myöhemmin hoitajana.
78. Haluaisitko Seppeleen hoidokkisi omaksesi, jos se olisi IRL-hevonen? -Voisin ottaa.
79. Jos sinulle kerrottaisiin että olet uusi Seppeleen omistaja, kieltäytyisitkö vai ottaisitko paikan? -Kieltäytyisin, en osaisi vetää Seppelettä ollenkaan niin hyvin kuin Anne.
80. Monta kertaa olet IRL-elämässä tippunut? -Jaa'a Varmaan jotain 10-15
81. Miten kuvailisit itseäsi kolmella sanalla? -huumorintajuinen, rento, ystävällinen
82. Onko sinulla idolia tai esikuvaa IRL? -Eipä, oma äiti ja isä jollain tavalla aina
83. Miksi/miksei kouluratsastus innosta? -Itse tykkään, on hienoa kun heppa toimii alla.
84. Hallitset hevosen mielumminen 100% vai nautitko pienestä vapaudesta? -Hevonen pitää olla hallinnassa kyllä, mutta vapauden voi käsittää monin tavoin.
85. Mitä toivot vuodelta 2017? -Sitä että tuleva kevät ei olisi ihan hirveän stressaava koulun puolesta, vaikka on tulossa läjäpäin kursseja. Jonnekkin ulkomaille olisi ihanaa päästä kesällä. Myös joku kumppani olisi kiva löytää :D
86. Jos sinun tulisi valita Seppeleestä yksi hevonen, jolla suorittaisit hevosen tasoon nähden haastavan maastoesteradan, kenet valitsisit? -Kuuttilla voisin mennä, tai Loekella. Jos nyt puhutaan URL. IRL ottaisin varmaan Frankin.
86. Jos saisit päättää jonkun Seppeleen hevosen, joka astutettaisiin, ja saisit varsan, kuka se olisi? -Hestia tai Windi
87. Miksi hait hoitajaksi juuri hoitsullesi / (jos et ole vielä hoitaja) kenelle ponille hakisit hoitajaksi jos olisi mahdollisuus ja miksi? (: -Kuutti oli vähän semmoinen, että Annen kanssa yhdessä suunniteltiin se :D ja sitten aloin hoitamaan sitä. Alun perin kysyin Annelta voinko alkaa hoitaa Loekea. Patronille hain kun se oli hauissa silloin ainoa sellainen josta tykkäsin.
89. Jos pääsisit vaellukselle (seppeleessä) kenet ottaisit? (ei omaa hoitsua)? -Ehkä Edin.
91. Mitä syöt yleensä aamupalaksi? -Teetä, mehua ja leipää, joskus jukurttia, viiliä tai kananmunaa.
92. Otatko eväitä mukaan tallille? -En ota koskaan, koska en ole yleensä niin pitkään että tarvisi syyä.
93. Tykkäätkö mennä "vääränkokoisilla" hevosilla, eli itsellesi liian pienillä tai suurilla? -Tykkään mennä liian pienillä, se on hauskaa. Toisaalta välillä on jännää istua ihan tositosi ison hepan selässä. Se on harvinaista herkkua, koska mut laitetaan aaaaina ratsastustunnilla ponien selkään.
94. Jos tulisi taas joku Vappuvaihtareiden tyylinen tapahtuma, keneen vaihtaisit ja mitä tällä hevosella/ponilla tekisit? -Niitähän nyt on ollut, seuraavalla kerralla voisin vaihtaa Rokkiin tai ehkä Nettaan/Tirppaan
95. Millaista joulunajan ohjelmaa Sebeen kaipaat? Esim. joulukalenteri yms. -Joulunajanohjelmaa onkin jo tälle vuodelle ihan kivasti. Pikkujoulut olisi voinut olla kivat.
96. Kenestä Seppeleen hevosesta voisit just nyt piirtää kuvan? -Kuutista varmaan.
97. Mikä kännykkä sinulla on, ja pidätkö siitä? -LG Spirit, olen kyllä tykännyt.
98. Mitä tekisit, jos sinulle ilmoitettaisiin että IRL perustetaan Seppele? -Sekoaisin :D Olis ihan yli siistiä jos sebe olis IRL olemassa <3
99. Mitä tekisit juuri nyt jos olisit Seppeleessä? -Kävisin moikkaamassa Kuuttia ja toivottaisin sille hyvää yötä <3
100. Missä näet itsesi viiden vuoden päästä? (hoidatko vielä tai pyöritkö vielä Seppeleessä?) -Opinnot ainakin purkissa, joku työpaikka, ukko kainalossa ja oma talo. Sebessä olisi hauska pyöriä.
101. Oletko kilpaillut hevosella IRL ja URL? -IRL vain leirikisoissa, URL sebessä Emmyllä ja sitten muilla hahmoilla paljonkin.
102. Mikä "erikoisemmista" hevosurheilun lajeista (esim. raviurheilu, vikellys, western, WE...) on suosikkisi? Ja miksi? -Olisi ylimageeta päästä oikean ravihepan kärryille! Sitten valjakkoajo olisi mielenkiintoista, samoin western.
103. Millainen olisi unelmiesi ratsastuskerta? -Maasto, pitkä maasto kesällä, ihanissa metsissä ja maisemissa. Sitten siihen voisi liittä vähän esteratsastusta.
104. Kenet Seppeleen hevosista ottaisit hoitohevoseksi, jos et saisi hoitaa omaa (hoito)hevostasi (jos ei ole hoitoponia tms, kenet ottaisit) -Loeken
105. Jos joutuisit vaihtamaan jonkun Seppeleen hepoista, kuka lähtisi ja millainen uusi hevonen tulisi tilalle? -En tiedä ehkä Myntti lähtisi vaihtoon tilalle joku tosi iso puokki vaikkapa. En oikeastaan vaihtaisi ketään.
106. Jos saisit muuttaa oman nimesi IRL niin miksi muuttaisit ja miksi juuri se nimi? -En muuttaisi
107. Mikä on mieleenpainuvin Seppeleen tapahtumista, joihin olet osallistunut? -Olikohan -14 vai -15 syysvaellus, se oli tosi kiva!
108. Jos haluaisit vaihtaa kirjoitustyyliä tai piirtotaitoa jonkun kanssa, kenen kanssa vaihtaisit? =) -Oma piirustystyyli on niin oma etten vaihtaisi sitä, haluaisin vain kehittyä. Kirjoitustaitoon ottaisin kyvyn luoda juonia ja parempaa sisältöä.
109. Minkälaisille sebetunneille olet aina haukkana ilmoittautumassa? -Maastot ja estetunnit
110. Jos täytyisi valita joku muu tallilainen kuin Anne/Pirre/Daniel/Elli pitämään tuntia x, kenet valitsisit, mihin lajiin ja miksi? -Kassu voisi pitää tunnin, se olis niin hassua :DDD
111. Jos saisit tuoda Seppeleeseen takaisin ihan kenet vain Sebestä aikoinaan lähteneen hevosen, kuka se olisi? -Tiia
112. Mistä pidät omassa (hoito)hevosessasi eniten? -Kiltti, veikeä ja hauska, reipas ja innokas.
113. Jos saisit muuttaa (hoito)hevosessasi jotain, mikä se olisi? -Eipä varmaan mitään.
114. Mikä virtuaalihevosharrastuksessa on parasta? -Vapaat kädet tehdä asioita, joihin ei ole oikeasti mahdollisuutta. + se että hahmo voi olla luonteeltaan sellainen kuin haluaa ja se osaa asioita, joita ei itse välttämättä osaisi.
115. Minkä tasoinen ratsastaja olet irl kouluratsastuksessa? -En ole koskaan suorittanut mitään koulurataa, mutta uskoisin selviäväni ainakin HeC:stä.
116. Mikä Seppeleen hevosista olisit? Entä mikä Seppeleen hevosista hahmosi olisi? Halutessasi voit vastata kysymykseen myös subbareiden osalta. -Voisin olla hevosista ehkäpä Netta. Emmy olisi hmm.. Siiri!
117. Riippuuko aktiivisuutesi Seppeleessä vuodenajasta? Eli tunnistatko olevasi aktiivisempi esim. kesällä kuin syksyllä?
|
|