|
Post by Liisa on Oct 11, 2009 12:06:00 GMT 2
SEURAAVA VASTAA KYSYMYKSIIN JA KEKSII AINA YHDEN UUDEN LISÄKSI! (ja vastaa siihen itsekin. Siis Seppele- ja heppa-aiheisia kyssiä.)
Tää saattaa olla Annelle vähän hankala, mutta jos haluaa vastata, niin muunnelkoon kysymystä hieman. : D
X 1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? X 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä? X 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) X 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? X 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? X 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on?
Noniin, ja sitten seuraava vastaa näihin ja keksii yhden uuden. Jos oma vuoro on mennyt, mutta haluaa vastata johonkin mielenkiintoiseen kysymykseen, joka on postattu myöhemmin, voi muoksia sen.
omat:
X 1. 63 X 2. ääääääb. Blondi? Humu? X 3. Ehkä joskus jjouluna 2008, Hevostalli.netin topan kautta! X 4. Hmm. Hilla, Sentti, Palmi, Toivo.... X 5. HOITSUN SAANTI! <3 X 6. Olen.
|
|
|
Post by wear on Oct 11, 2009 12:15:36 GMT 2
X 1. vähän päälle 100 : ) X 2. kyllä se tuo Taigapallero taisi olla : D X 3. Joskus vuoden 2007 loppupuolella muistaakseni : ) Ht.netistä löysin topan jossa Anne etsi hoitajia hevosille ja siellä taisin sitten Taigan hoitajapaikkaa pyytää X 4. Mä haluaisin varmaan Hillan. Se on jotenkin sellanen nätti ja mukava. Tai sitten Pella tai Taiga ne on sulosia : D X 5. Kyllä se luultavasti oli se kun sain Taigan omaksi. Oli se vaan niin hienoa X 6. Juuup : )
Ja sitten kysymykset; X 1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? X 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä? X 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) X 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? X 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? X 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? X 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.)
|
|
|
Post by Aimie on Oct 11, 2009 12:15:47 GMT 2
X 1. En mä tiiä, en oo laskenut, kun poistan ne aina :--D X 2. Ööö... Blade ja Cassu? X 3. Ensimmäisen kerran silloin kun Seppeleellä oli sellainen talvisen värinen koivuleiska. Varmaan ht.netin kautta. Sitten olen käynyt aina vilkuilemassa sivuja, mutten ole foorumille uskaltautunut. X 4. Blade, ehdottomasti. X 5. Ensin se oli kun sain moden oikeudet (>D) ja sitten kun minua pyydettiin hoitajaksi. X 6. Kyllä. :--) X 7. Olen. Olen ratsastanut 4 vuotta ja käyn joka viikko ratsastamassa islanninhevostallilla. Oma kysymykseni: X 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan?
|
|
|
Post by Fiona on Oct 11, 2009 12:18:27 GMT 2
x 1. 143 xD x 2. Istel.. Sen jälkeen Risto<3 x 3. Silloin 2007 tais olla.. En oike hyvi muista 2007 tai 2008 siin syksyllä tai kesällä. Kaverini Irene Siis se joka kävi täällä ja omisti Mankin, kautta. Kertoi että tää on ihana paikka ja sithän mää oon käyny täällä xD x 4. Ottaisin varmaan Blanden, Toivon tai Hillan. x 5. Hmm.. Hoitsujen vaihdot (aika ikäviä) ja varmaan eilinen liekkijärven syystapahtuma. Myös se kun Cäpä alkoi hoitamaan Pikkua ja meistä tuli kavereita. En unohda. x 6. En.. Pientä heittoa xD x 7. Olen hoitanut ponia ja ratsastanut tallilla ! x 8. Varmaan Blondia ei ole kertaakaan tullut kokeiltua. Pitääpi joskus kokeilla Ja sitten uus kysymys multa x 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? vastaus x 7. En hyvin, jonkun verran kun tämä enkkukin on suuresti hakusessa xD
|
|
|
Post by Yuff on Oct 11, 2009 12:26:08 GMT 2
X 1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? X 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä? X 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) X 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? X 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? X 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? X 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) X 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? x 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne?
--------------------------------------
X 1. 256 X 2. Seppeleen Soturi, pikkusuloinen varsa<3 X 3. En muista, selailin googlea ja jotenki vaan löysin? X 4. Bladen X 5. En tiedä, mieleeni on ainakin jäänyt se susi joka nähtiin viimetalvena liekkijärvellä. En tosin tiedä yhtään et miksi jäi mun mieleen. X 6. Kyllähhh : D X 7. "Hoidan" yhtä nuorta ravuri sh-tammaa. X 8. Kerran ratsastin Humulla : D muilla en ole vissiin olleskaan. x 9. Joo, tuttuja nämä proboardsin foorumit mulle roolipeleistä.
--------------------------------------
X 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa?
( oma vastaus = blondia pääsin hoitelemaan (: )
|
|
|
Post by Josefiina on Oct 11, 2009 12:29:12 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - @ the moment boksissa killuu 12 viestiä. Poistan aina kaikki, joihin olen vastannut. Eiks teitä lapsikullat yhtään häiritse jotkut ikivanhat "OK"- tai "xD"-viestit siellä?! Mun sisäinen perfektionisti nostaa päätään tässä asiassa... 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä? - Hmm, aika paha. Tykkäsin kyllä kaikista, mutta varmaan Leevi? 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Alkukesästä 2008 (voi herranjee), muistaakseni jostain ihan random-konikomin topasta, jossa puhuttiin jostain uudesta rakenteilla olevasta tallista, ja joku linkitti Seppeleen jossain yhteydessä (tyyliin "tää on ehkä ihanin hoitajatalli"). 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Ykkösenä Toivo, kakkosena Palmikko, kolmosena Liinu. Suomalaiset! 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Omistajanvaihdos. Ehdottomasti. Ja oli ihan mieletöntä, kun Hilla pääsi Seppeleeseen. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - En käytännön syistä. Tosi realistista, että 15v. omistaa ison ratsastuskoulun ja asuu yksin etc. Ei mun irl-ikä mikään salaisuus kuitenkaan ole :) 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Jep, käyn erinäisillä puskatalleilla. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - No ainakaan monia yksäreitä en ole ikinä kokeillut. Tuntsareista pienet ponit (Siiri, Pampu, Pikku yms) jää ridailematta, pituuteni takia. Kyllä mä kuitenkin olen suurimmalla osalla mennyt. Eniten ehdottomasti (Hillan lisäksi) Sentillä ja Epulla. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Juu. 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Riinaa hoidin.
+ 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? (Ovela kysymys, saan kehityskeskustelua aikaiseksi :D)
|
|
|
Post by Jusu on Oct 11, 2009 12:47:39 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - Hmm. Oonhan mä saanu niitä varmaan tuhansia, mut nyt boksissa nököttää... 31 viestiä. Siivoilin vähän ja jätin vaan hoitajien ulkonäkökuvaukset ja sit semmoset hyvän mielen viestit :] 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen "ihastuksesi" Seppeleessä? - Oi! Humu, Pella ja Taiga varmaan ihastutti eniten, ja Anttu ja Palmikko. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Silloin ihan alkuun, siitä oli hötölässä topikki ja uteliaana otuksena kurkkasin sisään, tykästyin ja pyrin hoitajaksi Celelle (ja olin surkea hoitaja, I know). 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Varmaan Palmikko, Taiga, Sentti (toki ), Alma... Pellasta ja Humusta tykkään myöskin. Serakin on kivan näkönen, ja Anttukin... ja Blade, Siiri, Toivo... mä ottaisin kyllä varmaan KAIKKI, voitte varmaan päätellä 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Toki se kun sain alkaa hoitaa Senttiä, ja täytyypä sanoa että Jossu vetäs aika kovan silloin ku anto luvan touhuta joskus Hillan kanssa Se tuli vähän puskista ja sai hyvälle tuulelle pitkäksi aikaa. AINIIN ja vaellusleirin kuvan ja tarinan piirtäminen ja kirjottaminen oli kivaa :] ja se kun huomasin ekaa kertaa päässeeni kohiksiin. Olin ihan et oho, mitä ihmettä, vähän jees. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - Kyllä vaan :] 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Olen aika paljon tekemisissä, mm. hoidan (kaks ja puol vuotta takana!) erästä kultasta känkkäränkkäponia ja ratsastan pien/valkkaryhmässä. Silloin tällöin hoitelen ja joskus ratsastankin äidin työkavereiden hevosia, käyn tallilla ihan muuten vaan yms. Kesäsin pääsen myös ajelemaan joskus :] 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - En oo menny ollenkaan... Siiri, Pampula, Cassu, Alma, Blondi, Floora, Aksu, Kamuliini, Janus, Tiia ja tietty suurimmalla osasta yksäreistäkään en ole mennyt, siis Palmia ja Hillaa lukuunottamatta. PITKÄ LISTA, o.O Jos listataan niitä joilla on tullut mentyä enemmän, niin varmaanki Sentti, Pella, Eppu, Anttu. Bladen kyytiin mua on viime aikoina laitettu enemmän, kivaa :] Pikulla oon mennyt aika vähän ja Humulla ihan liian vähän. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - No silloin aikanaan mä en voinut edes rekata syystä tai toisesta (kone vammasi), mutta kyllä mä sitten osasin tätä käyttää kun vaan pääsin rekkaamaan. 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Hmm, hoidin Celeä. Harjasin sen ja kävin sen kanssa kävelyllä Nyt tuntuu että pitää ihan miettiä montakohan vuotta tästä on... 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - Eipä nyt äkkiseltään tule juuri mitään aikaseksi, kun oon tyytyväinen tähän nykyiseen tsydeemiin. Kohissysteemiä ehkä vähän hioisin, meinaan että valinta perustuisi enempi niinku kaikkien kävijöiden mielipiteeseenki. Vois olla vaikka niin että ite ehotetaan omista töistä yks kohiksiin ja sitte ikäänku vähä äänestetään ja lopullinen päätösvalta kuitenkin yhä Jossulla. Tai jotain. Emmätiijä. 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? (oma vastaus: no en taida tuntea ^^')
|
|
|
Post by Catu on Oct 11, 2009 13:07:51 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?- 10... ;D 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Ihan ensin oli tuo Humu, Alman tultua se hyppäsi sydämmeen 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Pakko sanoa että keväällä kun etsein Seppele kuvia (x'D) tuohon äidin lahjaa (Ajattelin piirtää siis). Vahingossa meninkin netin puolelle ja Virtuaali Seppele pisti silmään... 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Siiri, shettis... 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Vaikea... Varmaan tosiaankin omistajan vaihtuminen 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - On 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Olen, tällä hetkellä en hoida ketään mutta ratsastamassa käyn säännöllisesti 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Siirillä, Pampulla... 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Juu, tuttu foorumi 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Taisin ratsastaa Tiialla 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - Vaikein... Luultavasti niin että Anne saisi tehdä Seppeleeseen sellaiseet kuvat että näkisi hiukan tallia. Ei klikkailuversiota vaan siis esim. piirtäisi satulahuoneesta kuvan niin näkisi millainen se on ;D. Ymmärtääkö joku? Seppele on silti loistava ilmankin. 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - En tunne +13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)- Sitä Annen piirrustustyyliä kuinka hän piirtää hevoset/henkilöt/tilat, pidän siitä niin kovasti ettei sen tarvitse muuttua.
|
|
|
Post by Miina on Oct 11, 2009 13:48:58 GMT 2
X 1. 236 : DD X 2. Eppu ((: X 3. Ilu yritti musaleiril ettii piirtovinkkei netist ja pääty tänne, sit se soitti mulle ja neuvo tän paikan ja sit tää paikka oli niin paras ((: X 4. Siirin (: <3 X 5. Kun Anne laittoi yksäriä uudesta kopukasta ja kysyi mua hoitamaan sitä : DDD X 6. jeps. X 7. ratsastan tunnilla, hoidan kahta sh puttea.. ((: X 8. Liinulla en paljonkaan, enkä Bladella ja muutenkin muut puokit, paitsi Eppu, niin niillä on tullut mentyä vähiten : ((( X 9. Hmm.. en oikeestaan.. kunnolla : DDD X 10. Taisin mennä Humulla.. en muista! on siitä nyt vuosi aikaa, noin : DDD X 11. ööhh.. kai mä en muuttais mtn! : DDD X 12. Ilun ja Elkun, ja tiistain tapaan Sophien! : DDDD X 13. hmm.. ihanien hevosten hoitajia, en ketään tällä hetkellä vaihtaisi! kaikilla hevosilla on mun mielestä ihanat, hienot, ahkerat hoitajat ja omistajat!! + X 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =)
|
|
|
Post by Maiss on Oct 11, 2009 15:03:57 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?- n. 60, oon poistanu pari. ; ) 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Taigahan se tais olla. : ) 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Joskus huhtikuussa -09, ja löysin sen kun katoin villivarsan leirijuttua ja siinä oli vaellusleiri homma. : D 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Öö... Siiri, Pampu tai Pikku. 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Varmaan XTT-hen pääsy, tai hoitsuttomien leiri. : ) 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - Jeppulis. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Joo, olen. Hoidan kahta ponia, connemara ja pikkunen risteytys. <3 Ja ratsastan tällä samalla tallilla. Kaverin ponin luona tulee käytyä joka viikko. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Hömm... Tiia, Humu ja kyllä Siirilläkin on tultu mentyä. : ) osaan lukea... Eli en ollenkaan: Janus, Eppu, Blade, Kamuliini ym. : ) 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - EN! Mutta muistan kun Jenna-täti mua autto... ; D 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - *menee kattoo* - Varmaan tua Maastoilua Siiristä Luyyn, Pampulla. : ) En oo ihan varma, voi olla joku muukin tunti. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - Muuttaisin sitä, tai no ei se oo muuttamista mut et tulis uus poni. : D 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Kaks on rekannu, mut ei sillee aktiivisesti oo täällä. Ehkä nään yhden tyypin joskus. : D 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa)? - Varmaan porukkaa, omistajia, poneja ja heppoja, ja piirustuksia. : ) 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? = ) - n. puol vuotta.
oma kysymys: 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen?
|
|
|
Post by Reega on Oct 11, 2009 15:04:46 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - Ömmöm jotain 400? 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Humu tai Leevi, en nyt muista tarkkaan. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Joskus tammikuussa/helmikuussa vuonna 2008. Googlen kautta löysin kun pistin hakusanaksi virtuaalitalli. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Leevin tai Liinun 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Joulukalenteri!!! Ja se päivä kun sain ekan hoitsun. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - En. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - En, mutta tulen olemaan (joo älkää kysykö) 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - No ainakaan Siirillä, Pampulla, Pikulla + muilla pikkuponeilla en muista ratsastaneeni 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Jepjep, en ikinä muistaakseni kysynyt mitään miten mikä toimii yms. 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Jambon (eli hoitsun) kanssa oli ekat ratsastuskokemukset 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - No jos saisin ihan vapaat kädet muuttaa jotain niin kyllä se olisi varmaankin tämä foorumi (yhdistelisin jotain osioita ja tekisin vähän pienemmäksi ja selkeämmäksi) 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Eeenpä taida. 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - LEEVI <3 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Puoltoistavuotta? Vuosi kaheksankuukautta? 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - Osaan mielestäni piirtää itse ihan tarpeeksi hyvin, joten noup. Jos kuitenkin tilaisin niin varmaan rakenne Rokille tai semmonen kuva jossa laukkaan Rokin kanssa syksyisellä sänkipellolla. +16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä?
|
|
|
Post by Anne on Oct 11, 2009 15:20:36 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä?- 306. Poistan kyllä aika usein, aika paljon niitä tulee! =D 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Humulla on spesiaalipaikka sydämessäni, muistuttaa ekaa IRL-hoitsuani. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Aloin suunnitella tallia kesän 2007 alussa ja elokuussa sitten julkaistiin. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Humun tai ex-heppani Riston. Tykkään pienistä, pörröisistä suokeista. 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Argh, onhan noita! Kesän 2008 leirit onnistuivat mielestäni hyvin. Ja ekassa joulussa oli taikaa. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - En. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Välillä, kun saan raahattua itseni tallille. En ole löytänyt hyvää tallia, jossa olisi kivaa, olen aika vaativa... 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Suurimmalla osalla en ole ratsastanut, noilla omilla + Humulla, Sentillä, Lantulla on ainakin tullut mentyä. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - - 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Muistaakseni kävin Mankilla maastossa jotain reittejä tarkistamassa. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - Palkitsemissysteemiä voisi kehittää. Vastaan lisää tuonne kehitystopikkiin. 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - En tunne. Kivoja kirjeitä olen muutamilta tilaustyön tilanneilta + Jossulta saanut! 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - Että toiminta on avointa kaikille. 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Aina! 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? --
16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - Hmm. OIsko ollut Humun hoitaja Tuuli/Tuulia.
+17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi?
|
|
|
Post by Pipsa on Oct 11, 2009 16:02:43 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - 366
2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Cele
3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Googlasin sanan "virtuaalitalli", ja siinä sitten se Seppeleen linkki möllötti. Pyörinyt täällä olen 2008 helmikuun 25. päivä alkaen.
4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Bladen tai Epun
5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Seppeleen ensimmäinen kesäleiri, se kuin sain molemmat hoitoponit, Siken Seppeleeseen, Bertin lähtö ja Marin ja Kamun kuolemat, niinkuin myös Sipen ja Celen
6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - En.
7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Juu olen, yhdellä ponilla ratsastelen aina vähintään kerran viikossa
8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Pikku, Tiia, Janus, Kamuliini, Siiri ja Floora
9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Juu, jotenkuten
10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Bert oli se, jolla ratsastin ja jota hoisin eka.
11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - En tiedä
12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Sannin tunnen, ja Nanan kanssa jutellut puhelimessa
13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - suurimmasta osasta Seppeleläisistä
14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - Vuoden ja suunnilleen 9kk
15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - Olen tilannut yhdessä Nanan kanssa, tilattiin pohjapiirros Flienistä ja kuva miusta ja issikasta, sekä Nanasta ja shetusta. Sikelle haaveilin tilaavani käsinpiirretyn rakennekuvan, kuten edelleenkin.
16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - Wear taisi olla se, jota käytin hoidoissani lähes aina
17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Tarina, jossa on tunnelmaa, sekä mukavasti kuvailua. Juonelliset tarinat on myöskin mukavia, mutta hyviä ovat myöskin tarinat, jotka kertovat ihan normaaleista tallipäivistä.
+18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka?
|
|
|
Post by Keikki on Oct 11, 2009 16:30:37 GMT 2
1 Niitä on nyt 281, aikoinaan poistin niitä parikymmentä. Eli n 300 : D 2 No höö. Oisko ollut Blondi? Aluksi niitä vaan kattelin, jokaisen kohdalla huokailin ja kuolasin (melkein kirjaimellisesti). Mutta Blondiin sitten ihastusin <3 3 Olin joskus tykästynyt virtuaalitalleihin, mutta into hyytyi kun ensimmäinen talli lopetti. Ja sitten taisin googlata "virtuaalitalli" xD 4 Blondin tietty : D Alma, Toivo, Sikke, Janus, Jambo... Ihania kaikki <3 5 Se, kun sain Blondin hoitsuksi. 6 Jep. 7 Olen joo. Ratsastan ja hengaan tallilla, mutten hoida tällä hetkellä, vaikka siitäkin on kokemusta. Ehkä vähän liikaakin. 8 Öö. Suurimmalla osalla en oo menny. : D 9 No en. Siks vaan kyyläsin pitkään sivuja ja tälleen, kun en saanut foorumista mitään tolkkua! 10 Oiskohan ollu Pellan hoito? 11 Keikki tykkäsi vanhasta kohisten valinnasta enemmän ... 12 Ilun ja Elkun oon tallilla nähny. Kelpaaks? o.O" 13 Öhöö. Tä paikka on vaan upee tälleen. <3 14 No en muistakkaa -.-' 15 Ehkäpä. Vaikka keksin kyllä rahoille muutenkin tehtäviä xD 16 Fiiaan pikkusen, Siniin, Jossuun vähän, sitten Yuffiin ja Lynniinkin jonkin verran. Ja jossain välissä Iluun ja Elkkuun pikkuruisen : D Vielä aika monta, johon täytyy tutustua paremmin! 17 Sellainen, jossa on tunnelmaa ja huumoria! 18 Anne!
+19 Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen).
|
|
Siiri
Perustallilainen
|
Post by Siiri on Oct 11, 2009 20:40:17 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - 35.
2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Pampu.
3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Jennan kautta taisin saada tiedon tälläisenkin paikan olemassaolosta.
4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Ottaisin varmaan Seran tai Pellan.
5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Varmaan se kun sain Taigan hoitsukseni. Ihania muistoja ovat myös ensimmäinen tuntini ja kohiksiin pääsykin oli hieno saavutus.
6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - Juu.
7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Olen. Käyn kerran viikossa ratsastamassa yhdellä ratsastuskoululla jossa myös hoitelen kahta hoitoheppaani 6 kertaa viikossa.
8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - En ole mennyt kovinkaan monella. Taigalla, Humulla, Aksulla, Pampulla, Pikulla, Bertillä ja Jampsalla on ainakin tultu mentyä.
9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Osasin.
10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Ensimmäisen tuntini ratsastin muistaakseni Aksulla. Mikään ei kuitenkaan ole sen veroista kun sain ex-hoitsuni Taigan hoitsukseni ja kun pääsin ekaa ja ainutta kertaa ratsastamaan sillä. (: It was special.
11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - En kai mitään suurta.
12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Jenna on IRL-kaverini, lisäksi tunnen pari tyyppiä jotka ovat joskus hoitaneet täällä mutta lopettaneet.
13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - Varmaan se että tää on piirretty talli. Vaikkei sitä ollakkaan ihan heti muuttamassa. ; D
14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - Vähän yli vuoden oon ollu rekisteröityneenä mutta vasta vähän aika sitten olen ruvennut sillea pyöriin täällä.
15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - Todellakin! Omalle ponilleni Tedille haluaisin että Anne piirtäisi jonkinlaisen ratsastuskuvan. (: Lisäksi olisin halunnut Annen piirtävän kuvan minusta ja Taigasta/Tintistä.
16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - No jos Jennaa ei lasketa niin kai sille Wear koska sain alkaa hoitaan Taigaa ja sit esiinty mun hoitotarinoissa aika usein.
17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Sellanen johon on panostettu, joka on jonkun tyylinen esim. Annen ja Jossun tarinoissa on selvästi oma tyyli ja mielestäni itsekkin kirjoitan omalla tavallani ja se on sillee persoonallinen. (: Sit sen ei tarvi olla pitkä tai siinä ei välttis ees tarvi olla mitään special juonta vaan voi se olla sellanenkin et vaan harjaa sitä hepoo ja ehkä juttelee jonkun tyypin kanssa eikä aina tarvi olla jotrain äksönii. Se on sille vähä realistisempaa.
18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? Taiga! No Annen piirrustuksia ihailen suuresti. Jossuki on sille aika wow mut sit kai se on Wear, koska sil on Taigsu ja se anto mun hoitaa sitä jonkin aikaa ja oli mulle muutenki tosi mukava. (:
19.
+20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa?
|
|