|
Post by Sastu on Jan 5, 2011 14:43:59 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? 28, poistettu on ehkä parisataa 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? En muista ekaa ihastusta mutta mieleenpainuvin oli ehkä Frida 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) Hömhöm en muista 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? Raymond tai Tiia, rakastan kirjavia 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? Kun Jossu siirtyi ylemmälle tasolle, se oli aika hetkauttavaa 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? Melkeimpä 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) Teen talleja parilla eri tallilla, ratsastelen, liikuttelen ja kouluttelen muiden hebosia ja sit ratsastan vakituisesti paria heppaa. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? Ainaan uusilla en oo mennyt, eipä kyllä oo mitää kummempaa himoakaan =) 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? Juu muistaakseni 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? Rensun eka hoitotarina 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? Empä oikeastaan mitään 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? En tunne 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) Sama kuin Maissilla, piirretty talli =) 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Kohta sellassen kolmisen vuotta 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? Olen tilannut 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? En muista TÄTÄKÄÄN, mutta nopeasti tutustuin Karoliinaan, Reegaan, Marieliin ainakin 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? Helppolukuista ja huumorintajuista 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? Eip oo. Arvostan hoitajia, jotka eivät ole kangistuneet kaavoihin tai pakota itseään hoitamaan joka päivä. 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). Sellanen jonka kanssa vaan napsahtaa, joka korvaa mun puuttuvat puolet 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? Rensua ja Anttua. Flooraa, Lailaa ja Riinaa ois ehkä kiva hoitaa (jos ois aikaa) 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) Voisin 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? Pitäkää lippu korkealla! 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? Nooo jos on aikaa eikä ne oo ylipitkiä 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? Mulla tulee sellassia puuskia, milloin treenaan ja treenaan Rensun kans mut välillä taas hiljaiseloa, riippuu usein opiskeluista ja omasta ajastani. Olen harkinnut lopettavani. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? En ottais muita kun ton oman 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? Ihan jees kyllä (= 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen ? Miksi ? Anttu tietysti, koin sen kanssa niin paljon ja tykkäsin siitä älyttömästi! Myös Mari jäi mieleeni. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon "ihastuin ensisilmäyksellä" ? - 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? En haluaisi, että omistajat vaihtuisivat enään. Mielummin että paikka lopettaisi. 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? Käytän mielestäni monipuolisesti 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? Rensu 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? Juu, osittain 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? Sama oli 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) Rensu oli eka, muille en ole edes hakenut, paitsi Antulle jolle ei edes haettu hoitajaa silloin. 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL ? Miksi? Empä oikeastaan kellään 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? Ei tällässiin voi vastata kaikilla on omat puolensa 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? Ei enään nykyään niinkään 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? En vaihtaisi, tää kelpaa hyvin =) 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? Monia 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) En, en osaa piirtää 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? Emmä tiiä D: 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? IRL TOSI monia! 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? Ei oo ikinä oikeestaan tullut hevosten kanssa pelättyä. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? Aika paljon muuttaisin 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmu myrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? Tärkeimmän 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? Ratana vai yksittäisenä? IRL jotain yli metristä kaiketi ja URL 140-160cm 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? URL on 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? Kimo tai kirjava 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? On, yks kuoli vatsahaavaan, yks kimosyöpään, yks jalkavaivan takia, yks vanhuuteen, yks kun silmä puhkes eikä voinut elää yhdellä silmällä, eli ainakin 5 on menehtynyt 50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? Hmmm 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? Paritkin kerrat 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? Noh, kaikista ei voi pitää 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? En muista 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? En kummastakaan oon huono kirjottamaan, ja piirtämisessä olen varmasti tuplat huonompi ja silloin mul menee hermo 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? En toisi. Niitä on tarpeeksi. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? Bonnie muistuttaa luonteeltaan puudelia. Oikeen sellanen hienostokoira, mamman pikku Fifi. 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? Ei 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? Seppeleessä juu, IRL 4 leiriä takana, kesällä taas edessä. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? Kyllä 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? jotain todella julmaa 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? Monty tai Malin, Montyn hevostaidot olisi upea omistaa, ja Malinilla on hieno talli ja upeat puitteet 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? Aurinkoista ja piirrustuksientäyteistä! Ainakin yks leiri! +63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi?
|
|
|
Post by wear on Jan 5, 2011 15:25:10 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? hmm vähän päälle 120 poistanut oon jonkun verran. 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? se taisi kyllä olla tuo Taiga! 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) Ht.netin palstan kautta, siellä etsittiin hoitajia Seppeleen hevosille ja sitä kautta sain Taigan hoitsuksi. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? Humun varmaan. Tai taigan.. 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? hmm se kun sain Taigan ihan ikiomaks. ja sit tietty kun tallin pääjehut vaihtui (: 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? juuu 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) Juu olen tekemisissä, hoitan kahta heppaa, ratsastan tunneilla ja koska toinen hoidokki on tosi nuori, autan sen kouluttamisessa. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? ihan uusilla tulokkailla en ole mennyt ikinä. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? jep 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? Taigan hoitaminen 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? ei tuu mitään sen kummempaa mieleen 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? noup 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) Hyvä tallihenki, kivat omistajat, rento meininki ja tietty se on suuri plussa että koko talli on piirretty ja huolella tehty alusta loppuun (: 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) öööh ainakin ikuisuuden 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? eipä ole tällä hetkellä tarvetta (: 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? Magnet, chao, Ruusu, Sastu, Pipsa, Nana, dreamer ymsyms 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? huolella tehty, hauska ja siinä pitää olla joku idea 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? noup 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). hmm unelmieni ystävä on varmaankin paras ystäväni irl-elämässä. Hauska, luotettava, ihana, hyvää seuraa ja muutenkin täydellinen (: 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? Taigaa ja Cassua. enpä osaa sanoa ketä haluisin hoitaa. 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) juu! 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? oote aivan mahtavia ja ja en välillä ymmärrä miten jaksatte pyörittää tällästäkin systeemiä! 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? enpä oikeestaan 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? Ikinä en oo harkinnut lopettamista, mutta välillä tulee sellasia hetkiä et on pakko ottaa taukoja ja vähän etäisyyttä tähän hommaan. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? een ketään. Taigan (; 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? dont know (: 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen ? Miksi ? Cassu, Mari ja Kamu. Jotenki noi hevoset on sykähdyttäny. Kamu kaikista parhaiten! 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon "ihastuin ensisilmäyksellä" ? - 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? en ketään. hyvät ihmiset on tällä hetkellä pyörittämässä hommaa (: 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? oon vähän kaavoihin kangistunut ja käytän aika paljon samoja 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? Taiga! (ylläri sinänsä) 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? on, aika paljonkin 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? Same 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) een ole 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL ? Miksi? taigalla! 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? een vastaa 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? aika lailla 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? haha en vaihtais! 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? aika moni joo muistuttaa näitä pikseliponeja 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) en todellakaan! oon maailman huonoin piirtämään mitään! 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? en kukaan 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? oikeassa elämässä juu (: 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? hmm ei kyllä tuu mieleen yhtään tilannetta. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? haluisin olla kärsivällisempi (: 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmu myrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? varmaan niin itsekästä kun se on niin sen itselleen tärkeimmän (: 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? irl varmaan 100 cm url saman verran 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? url on tuo Taiga, ei muita (: 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? hmm vaikee, en oikeestaan tiiä. 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? juuu. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? niitä kertoja löytyy monia! 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? juuu, on sitä tullut yllätyttyä. 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? kaikkien kanssa ei synkkaa mutta enpä oikeestaan. tää on kuitenkin vaan internet! 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? ööh varmaan pipsan ? en muista 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? kirjoittamisesta! tykkään ihan järkyttävän paljon, piirtäminen ei oo mun juttu. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? en osaa sanoo. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? öööh ? vaikee 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? koira! ruskea labbis! 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? olen. Seppeleessä kerran ja irl pari kertaa. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? jep! 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? muahahah kyll' musta tuntuu et keksisin jotain ihan hauskaa ja mahdollisimman hauskaa 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? vet inte 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? hmm enpäs tiiä, mulla jää tää virt. heppailu melkein koko kesäksi kun työt kutsuvat 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? olen! muutaman kerran aika pahastikkin ! + 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?
|
|
elisabeth
Perustallilainen
Humu ♥ Merri ♥
|
Post by elisabeth on Jan 5, 2011 17:43:23 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? 35, en ole vielä yhtään poistellut. 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? Humu se kyllä oli, ja on yhä Muutenkin suomenhevoset on minulle jotenkin kauhean vetovoimaisia.3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) En kyllä muista sitä ekaa kertaa, että mistä löysin. Ellen sitten ihan vain google -haulla "virtuaalitalli", mutta uudelleen löysin tänne sitten hooteenetistä löydetyn toisen tallin linkkilistan kautta.4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? Humun Yllättävää. Tai Blondin. Venetiakin on aika ihanan näköinen.5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? Toistaiseksi se, kun sain Humun. Ensin en ollut uskoa silmiäni (:6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? Vuoden nuorempi Molemmat 11.02 syntyneet, mutta hahmo vain vuoden aikaisemmin.7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) Hevosharrastus on oikeassa elämässä aika jäissä. Ratsastus kun on ihan kamalan kallista, en voi käydä tunneilla (eikä täällä ole itseasiassa ihan lähellä muuta ratsastuskoulua kuin niihaman ratsikoulu ja juttis), ja näin kokematonta ja nuorta tyttöä ei kauhean moni ole innokas ottamaan hoitamaan hevosia. Vielä pari kuukautta sitten olin kisaponeja hoitelemassa, mutta en yhtäkkiä sitten kelvannutkaan.8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? Humun selässä käyty vain 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? Joo, täähän on ihan simppeli.10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? Humun kanssa puuhaaminen. Silloin ei noustu vielä ratsaille.11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? En mä kyllä mitään muuttaisi, tosi ihana paikka näin.12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? En ainakaan tietääkseni :--) Mistäs sitä tietää vaikka naapurissa asuisikin joku.13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) No tämä huolellisuus. Eikä omistajat ole mitään sellaisia ylempiarvoisia, joihin saa ottaa yhteyttä vain välikäsillä tms. Ihmiset täällä on myös mukavia.14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Hah : D Tasan kuukausi ja 10 päivää. Hoitajana, siis. Varmaan joku viikko tuli randomina pyörittyä?15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? Tietysti haluaisin. Aihetta en ole kyllä sen kummemmin miettinyt, kuin että Humu ja hahmoni siinä (:16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? Emmu : D Hän itseasiassa otti muhun itse yhteyttä.17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? Sellainen, jossa on reippaasti tapahtumia, mutta ei liikaa, ja hauskuutta ja ja... En tiedä Siinä vaan pitää olla sitä jotain.18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? Kyllä tässä on tullut kuolattua ainakin Annen, Reegan ja Lynnin kuvia, sekä Fiian ja Claran tarinoita. 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). En mä varmaankaan pysty nyt sitä luonteenpiirteillä määrittelemään, mutta musta tuntuu, että sellanen joka on ainakin hieman erilainen kuin minä, koska palat tavallaan loksahtais silleen yhteen. Täydennettäisiin toisiamme Samanlaisen ihmisen kanssa tulisi tod. näk. aika hankalaa 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? Humua. En mä kai muita mitenkään himoitsisi päästä hoitamaan, kun on Artsilassa Merrikin jota voi käydä tapaamassa.21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) voisin mennä.22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? Paljon rispektiä sinne, varmaan kauheen rankkaa tämmönen ratsastuskouluhomma -jopa virtuaalimaailmassakin- ! 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? Kyllä mä yleensä. Tarinoiden luku saattaa joskus laiskottaa. Kaikki kumminkin vilkastaan ihan vaan sen takia, jos sieltä löytyisi jotain joka pitää huomioida omassa tarinassaan.24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? Nyt ei ole vähään aikaan inspannut silleen kunnolla, mutta joskohan tää tästä pariin päivään mennessä. En ole harkinnut, olen sitäpaitsi ollut kauhean vähän vielä täällä.25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? Humun todennäköisesti. Siinä vaan on sitä jotakin.26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? Mun mielestä täällä on ihana yhteishenki, tykkään (: Ei kai tässä parannettavaa ole.27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen ? Miksi ? En ole erityisemmin tutustunut noihin otuksiin.28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon "ihastuin ensisilmäyksellä" ? Juu :--D29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? En mä osaa sanoa. Ei mulla ole ketään, jotka haluaisin korvaamaan nykyiset. Anne ja Jossu rulettaa : )30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? Yritän vaihdella, mutta se on jollakin kummallisella tavalla hankalaa.31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? Humu! Ylläripylläri. <;32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? Varmaan kaikki mun hahmot on aika samanlaisia kuin minä. Tai ainakin muokkautuu sinne päin. En mä osaisi ilkeitä hahmoja "pelata".33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? Samahan se.34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) En ole. Ekalla kerralla pääsin, ja olen tosi tyytyväinen! (--: Hienoa että täällä ei oteta niitä, jotka ovat kauemmin yrittäneet, ainakaan kaikkia. Tai siis silleen, koska olisihan se aika ikävää uusille.35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL ? Miksi? Mä haluaisin kokeilla IRL Humun ravia! 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? Ei täällä mun mielestä mitään ärsyttävää ole.37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? En läheskään. Harmi vain, tykkäisin tuon tyyppisestä.38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? Annen kanssa olisi varmaan jännä vaihtaa, ainakin mun osaltani. Tietäisin miltä tuntuisi näin ison ja kuuluisan paikan puikoissa. En mä kuitenkaan monista "virheistä" huolimatta vaihtaisi pysyvästi mun iki-omaa elämää kenenkään kanssa.39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? Bonnie on yhden tuntemani kimon rpn tammaversio Muuta ei nyt tule mieleen.40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) En kauheasti, mutta mulla on aina mielessä se, että harjoittelemalla oppii! Joihinkin töihini olen semityytyväinen 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? Kamalan vaikea päättää o: Joku itsepäinen 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? IRL en ollenkaan, ja toistaiseksi en kai täältäkään. Luulisin ainakin. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? Kun yksi suuri puokki päätti alkaa pukittelemaan kesken talutuksen. Huh.44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? Haluaisin laiskuuden pois Tai siis, haluaisin olla menevä, että tykkään mennä tyyliin urheilemaan vaikka kovaan pakkaseenkin.45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmu myrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? Kauimmat ensin, ehkä. Kun sitten jos se myrsky on iskenyt jo, niin niillä lähempänä tallia olevilla ei kestä kauaa se matka talliin.46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? En yhtään : p 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? Ei ole ollenkaan. Tosin tulossa URL, pitää vielä miettiä tallipaikkaa yms, ja aion siihen panostaa kunnolla.48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? Kimoa on jännä värittää. 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? Ei periaatteessa.50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? Jos sanon ajattelemattani jotakin tosi tyhmää tms. En tiedä..51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? Syytä en tiedä, mutta jotkut tarinat vain tempaavat mukaansa.52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? En ole, ainakaan omasta mielestäni. Iloisuutta ja kiitollisuutta löytyy aina hiukkasen kaikilta puolilta.53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? Ei mitään muistikuvaa Eilen jonkun.54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? Piirtämisestä. Olen piirtänyt niin kauan kuin muisti riittää. Kirjoittamisessa saattaa alkaa ahdistaa jos ei löydä oikeita sanoja. Toisin piirtämisessä on hankalaa se, jos on joku sikahieno kuva mielessä, mutta taito ei riitä sen piirtämiseen.55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? En tiedä ollenkaan.56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? En osaa sanoa.57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? Ei ainakaan toistaiseksi.58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? En ole kummassakaan. Voisi ehkä katsoa jos joku kesä menisi IRL hevosleirille, Seppeleen leireille olen ehdottomasti tulossa mikäli niitä tulee!59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? En kai. IRL koirani kyllä on jotain, josta en haluaisi luopua koskaan.60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? Ei mitään hajua En edes tiedä kunnolla mitä leirikasteessa yleensä tehdään. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? Haluaisin olla joku tosi huippu. Tai no, en mä tiedä, mulle riittäisi vain jos pääsisin hevosten kanssa puuhailemaan. 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? Mukavaa :--)63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? En. Ehkä voisi jo kokeilla, saisi hieman vauhtia tarinaan.64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana? En lähes ollenkaan. Virtuaaliympyröissä ollaan oltu mukana enemmän tai vähemmän aktiivisesti ihan kersasta asti. + 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevoaiheista puuhaa ammattina IRL?
|
|
|
Post by Miina on Jan 8, 2011 12:40:44 GMT 2
Vastaillaampa uusiksi 1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? 312 ja olen poistellut jonkin verran 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? Eppu, karamelliponi oli mielestäni tosi upea ja muistaakseni hoitajaksikin hain. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) Googletin "virtuaalitalli" ja rupesin selailemaan Seppeleen sivuja. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? Mm.. Varmaan Lailan tai Epun. 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? Kun sain Flooran hoitsuksi (; 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? Olen. Taino, pari kuukautta nuorempi, koska täytän 14 vasta maaliskuussa (; 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) Käyn kerran viikossa tunneilla, ja pian varmaan saan hoitohevosen, jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaan. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? Noilla uusilla hevosilla (Laila, Elmo, Reino) ja sitten Janus ja Alma (: 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? En ihan aluksi, mutta kyllä se sitten pian rupesi rullaamaan. 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? Mm.. jos en ihan väärin muista, niin se oli Abbyn vetämä westerntunti Humulla? Tai sitten mieleen tulee maastoreissu Epulla.. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? No ehkä pari tallikissaa/koiraa tai jtn piristämään (: 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? Ilun, Elkun ja Sophien. 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) Sellanen.. mm.. normaali ratsastuskoulu tunnelma.. Että ihan vaan normeja ratsastustunteja (ja -hevosia), ei mitään ihme mustia friisiläisoreja rauhallisesti tunneilla, ymymym.. 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Mm.. rekisteröidyin foorumille 29.10.2008, mutta Sebeä on tullut kyyläiltyä ennen sit'kin. 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? Joo kai (: Omia url kaakkeja ei ole enää, niin varmaan joku hyppykuva Florentinesta ja musta <3 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? Olisko se ollut Karoliina? Ja Abby. Pipsaankin tutustuin alussa, mutta myös Flienin puolella. 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? Tykkään mukavan arkisista tarinoista, sellaisista hauskasti kerrotuista. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? Oon aina rakastanut Karoliinan tarinoita ja toivonut, että osaisin kirjottaa yhtä hyvin kuin hän. 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). Mm.. en pysty kommentoimaan tähän. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? Flooraa. Ja Riina ja Eppu on noita ihastuksia, jota on aina toivonut, että sais hoitaa, mutten Floorasta luovu. 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) Jebou 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? Jaksamisia, että saataisiin pidettyä Seppele niin kauan pystyssä (ja aktiivisena) kuin vain voi. 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? Yleensä yritän lukea mahd paljon ja kommentoida. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? Kun myin kaikki url omat kaakkini, en kiellä, ettenkö olisi harkinnut myös Flooran hoitamisen lopettamista, mutta mukana ollaan. :D 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? Varmaan mä ottaisin Flooran, jokaisella ratsastuskoululla täytyy olla tollanen hoippeliini ex ravuri. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? Tyksin nyk. paljon Seben yhteishengestä, ja talliporukasta tulossa nopeaa vauhtia, uudistusten johdosta, tiiviimpi- 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen ? Miksi ? Onhan tuo Floora hyvin painunut mieleen. Myös Bert on jäänyt hyvin mieleen. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon "ihastuin ensisilmäyksellä" ? Ei, unelmien hoitopolle ei useimmilla varmaan ole ex ravuri, jolla on imppausongelma :D 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? En osaa sanoa, aina on jotenki ajatellu, että Anne=Seppele, mutta, jos Mariel olisi vielä täällä, niin luulisin, että hän olisi hyvä omistaja. 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? Yritän käyttää mahdollisimman paljon eri ihmisiä tarinoissani, mutta pakostihan ne Ilu ja Elkku siellä eniten seikkailevat. 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? Nyt tulee vuosisadan yllätys.. Eppu! Ja onhan se Floorakin ;) 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? Suurinpiirtein. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? Nimi oli Jokeri, muuten sama. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) Juu, tullessani Sebeen yritin miltein jokaiselle vapaalle. 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL ? Miksi? Epulla, sellainen iso ja muhkea, pitkät askeleet ja wau. 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? Tykkään kaikista Seben hevosista. 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? No, hiukset on nykyään tummanruskeat, eivätkä tollaset kirkkaanpunaset, vähän vanhentunut tuo ulkonäkö. :D 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? Mm.. kuka saikaan nyt oman hevosen, oliko se Jutta? :D 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? Noo, puoliveritamma, joka oli ennen ratsastuskoululla, muistutti melko paljon Bladea. Varsinki luonteeltaan. i54.tinypic.com/2zdt73t.jpg40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) En kovinkaan paljon, mutta harjottelen. 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? Varmaan joku tasainen, kuten Tiia tai Palmi. 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? IRL jonkin verran. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? Hmm, en oo pelänny hevosia paljoakaan, mutta kun pienenä menin ekaa kertaa tallille. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? Laiskuus ja itsepäisyys pois. 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmu myrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? En osaa vastata? 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? Korkeimmat on ollut jtn irl 50-60cm url 150 :D 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? Ei ole. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? Ei ole, rakastan kyllä ruunikkoja ilman merkkejä <3 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? Mm, hoitsuni myytiin ja siellä se kuoli pian. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? Kerran tallilla pienenä juostiin taputtelemassa heppoja niin, että ne yksärit hermostuivat, ja saatiin kuulla saarna. 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? Varmaan se Abbyn juttu. 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? Sellaisille uusille, jotka eivät lue ohjeita ja kyselevät hoitsua, yms tallipaikkaa, olin itsekin sellainen. 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? Ilun tarinan Topsulle. 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? Piirtämisestä. En tiiä, se on niin rentouttavaa ja sellasta. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? Varmaan joku shettisori, sellanen kova menemään, sellainen joka muistuttaisi leirihoitsuani, jota on ikävä. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? Tiia on lehmä 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? On oma irl koirani. 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? Molemmissa, irl jotain 5 kertaa ja Sebessä varmaan 3? 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? Joo. 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? En tiedä, varmaan tosi kamala. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? Varmaan Anky van Grunsven. 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? Lämmintä, ja leirejä. 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? Tosi, tosi, tosi monta kertaa. 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana? Irl 6 url joku 3. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevoaiheista puuhaa ammattina IRL? En. + 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö?
|
|
|
Post by Jusu on Jan 8, 2011 18:00:27 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? 85, ahkeraa poistelua :) 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? Ahm, Pella, Palmi, Humu, Taiga, Anttu...? Noihin ainakin tuli tykästyttyä jossain alkuvaiheissa. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) Ht.netin kautta. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? Ottaisin vaikka kaikki! Sentti ois tietty mahtava komistus, mutta en mä tiedä pystyisinkö jättämään muita valitsematta edes sen takia... Valinnanvaikeutta! :D 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? Hoitajaksi pääsemiset, muutaman hoitajan lopetusilmoitusten lueskelu, jotkut tapahtumat, vaellusleiri. Ainakin. Ai niin, ja muutamat pm-viestit on painuneet mieleen kyllä taatusti pitkäksi aikaa, jos ei nyt ihan ikuisiksi ajoiksi. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? Olin, ennen kuin tein taktisen ratkaisun ja yhdistin Mallaspuron Lynn-hahmon Seppeleen ja Artsilan puolella pörräävään Lynn-hahmoon. Irl olen 16-vuotias. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) Ratsastan, hoidan, teen silloin tällöin tallivuoroja ja pyörin muuten vaan tallilla muiden jaloissa. Tunnilla käyn tällä hetkellä sen kerran viikossa, muuten käyn silloin tällöin avittamassa tuttavien hevosten liikuttelemisessa. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? Uusimmilla en ole ratsastanut, muutamalla on tullut ratsastettua vain kerran-pari. Suurinta osaa on kuitenkin taidettu päästä kokeilemaan. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? Osasin, kunhan vaan pääsin rekkaamaan... :D 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? Celen hoitaminen. Ekalla kerralla käytiin vähän käppäilemässä mamman kanssa :) 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? Tjaah, paha sanoa! Varmaan edelleen vaan lähinnä peruuttaisin muutaman tallilaisen (hevosia ja ihmisiä) lähdön ja toisin heidät takaisin Seppeleen arkeen ^^ 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? En taida tuntea, kukaan ei ainakaan ole tunnustanut tuntevansa mua. 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) Tunnelma, piirroksellisuus, mukava hoitajaporukka. Ihania hevosia! 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Yhtäjaksoisesti vähän päälle pari vuotta. 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? Tjooh, onhan noita pari tilausta vetämässä. Wandalle ja Jondelle :) 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? Ei muuten kyllä mitään hajua. Voisi olla Josefiina, tai sit joku muu. En muista! 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? Letkeää kerrontaa, tunnelmaa, huumoria, hevosentuoksua... ei pituudella väliä. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? Ei varsinaisesti ketään tiettyä "idolia", mutta monia ihailen, ketä mistäkin syystä. 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). Sellainen, joka kestää pienet tuittuilut ja tuittuilee välillä takaisin. Joku, johon voi luottaa ja jonka kanssa voi olla oma itsensä. Onneksi näitä on <3 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? Senttiä, Riinaa, Celeä. Kaikkia voisi toki kokeilla, mutta muita hoidokkeja en nyt vaan halua. 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) Voisin, olisin kyllä varmaan melko koominen näky keikkuessani iiisojen puoliverihoitsujeni satulassa. 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? Kiitos. 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? Luen kun jaksan, kaikki tulee ainakin vilkaistua, vaikken juuri sillä hetkellä jaksaisikaan keskittyä lukemiseen kovin tarkasti. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? Lopettamista on harkittu useat kerrat ja itse asiassa tuli tässä taas alkuviikosta jo ihan kirjoiteltua lopettamisviestiä, mutta sitä on vaan oppinut harkitsemaan asioita. Vaikka näitä hetkellisiä lopettamisenhaluja silloin tällöin tuleekin, ne menevät yleensä pian ohi :) Inspis menee aika käsikkäin oman muun jaksamisen kanssa. Joskus on inspiraatio lomalla, mutta kyllä se aina palaa ennemmin tai myöhemmin. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? Voisin ottaa varmasti kaikki, mutta jos pitää karsia, niin toki sitä pitää puolueellisena kallistua Sentin suunnalle. Ja Simo jotenkin herättää meikäläisessä sellasen epämääräisen kaihon. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? Näin isoksi talliksi yhteishenki on aikalailla niin hyvä, kun sen vaan voisi kuvitella olevan. 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen ? Miksi ? Cele, Hilla, Jambo, Anttu, Sera. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon "ihastuin ensisilmäyksellä" ? Sentti oli, Riina ei. 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? Joku, joka itse pestiin haluaisi ja joka olisi oikeasti miettinyt, mitä se vaatii, onko itsellä todella aikaa ja jaksamusta. Joku, jolle Seppele olisi se "oma juttu", niin kuin mä koen Malpun omakseni ^^ 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? Ennen pyrin olemaan mahdollisimman monipuolinen, nykyään on muutamat vakiokasvot vähän jumahtaneet vierailijoiksi. On helppoa kirjoittaa edes vähän tutuista henkilöistä, kun tietää, millaisia he ovat. Kyllä mä pyrin yhä poimimaan muitakin sinne tarinoihini pyörimään. 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? Uuhm... olisiko ylläripylläri, jos olisin superpuolueellinen ja sanoisin, että Sentti ja Riina? Noista kahdesta Sentti on vielä se "läheisempi", kun on tullut niin pitkään pyörittyä sen ympärillä, Riina sitten tuo arkeen sellasta maustetta ja lisäinspistä. Tykkään kyllä kovasti niin monesta muustakin pollesta, että voisin listata huuurjan listan j'adore-hevosia. 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? Juu, eiköhän se. Kyllä mä olen tämmönen vähän räpättäjä, että kun ääneen pääsen, en hiljene ihan helpolla, mutta olen mä oikeasti ujokin. Kukaan ei vaan jostain syystä ikinä usko, että mä olen ujo, hmm. Mistähän se johtuu? Mä peitän "ihmisjännitykseni" puhumalla paljon (ja vähän asiaa) :D 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? Oli. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) Parille hain ennen Senttiä, Sentin jälkeen hakenut Epulle ja Riinalle. 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL ? Miksi? Kaikkia voisin kokeilla ihan silkasta mielenkiinnosta. 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? Ei kukaan ärsytä, omanlaisia persooniaan ovat ja saavat ollakin. 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? Kyllä mä taidan aikalailla olla. Blondi mikä blondi... 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? Auts, nyt pisti pahan! En mä tiedä, jonkun... öö. Je ne sais pas. Ehkä mä voisin olla päivän Miinana, jotta pääsisin Flooraa puleeraamaan :D 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? Juuh, montakin! Eräänlaisia irl-vastineita löytyy mm. Bladelle, Myntille, Flooralle, Epulle, Elmolle, Pellalle... Lista olisi pitkä, kun vaan jaksaisi listailla. :) 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) Ajoittain, ajoittain en sitten yhtään. 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? Kyllä mä edelleen voisin kokeilla olla Riina, ihan vaan jotta saisin kokea, miltä tuntuisi olla niin iso. 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? Irl paljonkin, url kertynyt muutamia mesetuttuja. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? Syysmyräkkäpäivä sähkökatkoineen ja irronneine kattopelteineen ja -tiilineen, pari putoamista ja kaatumista ja sitten muutama sellanen tilanne, jossa en itse ole ollut osallisena muuten kuin katsojana. Jos joku hevosista on irti, sitä toki pelkää, että joku ihminen tai hevonen itse loukkaantuu. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? Varmaan olisi kiva olla vähän aikaansaavampi, ja samalla mä haluaisin kyllä myös oppia sanomaan "ei" silloin kun en jotakin oikeasti pystyisi tekemään. 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmu myrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? Lähimmän? Mitä siinä suotta ällistelemään, että kappas, myrsky, missähän se oma suosikkinaminappula on... ^^ 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? Url on tullut hypättyä vaikka mitä, irl joskus ysikymppisiä, metriä, jotain sinne päin. Nyt meikällä on pientä rimakauhua, enkä kyllä kovin mieluusti mitään yli 70 cm hyppää, mistä lie jännittäminen sitten johtuu. Mitään pahoja tippumisia ei itselle ole esteillä tullut, mutta hirvittää vähän silti :) 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? Irl ei ole, url on. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? Punarautiaat nam, mutta mä olen värienkin suhteen hyvin kaikkiruokainen. 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? Vanha tamma lopetettiin jalka- ja selkävaivojen takia. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? Oishan näitä, pahimmat mokat on niitä, jotka on oikeesti loukanneet jotakuta. 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? Tjuu, monta kertaa! Kaikennäköstä, pitää ny taas ottaa pm-boksi esille ja todeta, että muutamat pm-viestit on tipauttaneet tuolilta... säikähdyksestä ja sit helpotuksesta :D No joo, ja osa ihan vaan hauskuuden vuoks. 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? Kyl kyl, on meikäläistä joskus kiukuttanut ja on tullut oltua iloinen ja kiitollinen. Nyt tällä hetkellä ei kukaan taida ärsyttää, ei ainakaan niin kovasti, että itse tietäisin olevani ärsyyntynyt. 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? Maissin Siirille. 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? Molempi parempi, tykkään molemmista. Vähän riippuu siitä, kumpi sattuu inspaamaan enemmän just sillä hetkellä :) 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? Joku sympaattinen isokorvainen vähän muulilta näyttävä, pikkuisen pösilö ruunanrutjake, joka olisikin hölmön ulkokuorensa alla tosi kultainen tyyppi ja kaiken lisäksi vielä osaava ja varma ratsu, joka ei kuitenkaan antaisi asioita ilmaiseksi. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? Ei tuu nyt mitään kummosempaa mieleen. Shettikset on isojen koirien kokoisia ja muistuttaa talvella lampaita talvikarvoineen, tui tui. 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? Ei sillä ole virallisesti muita omia eläimiä kuin Kaaos ja Indi (poneja kumpainenkin, joskin Kaaos on aikamoinen aasi ja Indi muuten vaan pipi päästään...), mutta heikäläisen asuinseudulla Mallaspurossa pyörii kolme koiraa, kaksi kissaa ja se ihan oikea aasi. Yksi kissoista (se läskimpi ja letkeämpi) on kyllä adoptoinut Lynniksen ihan omakseen. 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? Kyllä ja kyllä, enkä osaa / jaksa laskea. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? En mä sitä rakastamiseksi oikein osaa sanoa, mutta kyllä on tullut kiinnyttyä muutamaan sellaiseen hevoseen, joiden kanssa on vietetty paljon aikaa ja koettu paljon. Esimerkiksi nykyistä ratsastettavaani en vaihtaisi mihinkään, höppänän kanssa ollaan löydetty jonkinlainen yhteinen sävel ja oma itseluottamus on kohonnut huimasti tämän hevosen kanssa muutaman ikävän kolhun jälkeen. Samoin entistä hoidokkia on yhä ikävä, vaikka sen melkein viikoittain näenkin. Melkein neljän vuoden yhteisen ja tiiviin hoitotaipaleen loppuminen tuntuu kieltämättä vähän omituiselta. 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? Oih, mä piinaisin ihmisiä. No ei. Keksisin jotain tosi mukavaa niiden päänmenoksi. Tsih. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? Hmm, en osaa sanoa. Ehkä olisi hauska kokeilla hypätä jonkun esteratsastajan pöksyihin päiväksi kokeilemaan, miltä se tuntuu, kun ei pelkääkään niitä "pikkuesteitä" kuten allekirjoittanut. 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? Rentoa, leppoisaa, hevosentuoksuista. Ei ole pakko suorittaa, vaan voi vaan olla ja löllöillä. Joku vuokrausjuttu olisi kiva siihen mausteeksi. 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? Kysy vain kuinka monta kertaa. Riinalta en itse asiassa vielä kertakaan, kai, ja Sentiltäkin vain kerran (?), mutta Hillalta tuli kyllä tupsahdeltua alas tuon tuostakin. Parilla tunnillakin on tullut haravoitua hiekkaa etuhampailla. 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana? Vakituista tuntsailua mulla on menossa kai yhdeksäs vuosi, sitä ennen sain about kerran-pari kuussa köpötellä tuttavien hevosilla aika pienestä pitäen. Virtuaalihevosharrastuksessa mä olen ollut mukana kymmenvuotiaasta saakka, noin. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevoaiheista puuhaa ammattina IRL? En. Pysyköön harrastuksena, kiitos. 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? Onnistuisi, enpä mä kovin usein taitaisi naamaani tallilla näyttää, jos url-hoitojeni tahtiin siellä pyörisin... 67. Millainen olisi unelmahevosesi?
|
|
bambi
Uusi ihmettelijä
|
Post by bambi on Jan 17, 2011 19:15:22 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? 0!2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? Hmmm... Joskus kauan sitten täällä ihastuksissani pyöriessäni rakastuin Almaan ja hain sille muistaakseni myös hoitajaksikin3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) Joskus suunnilleen kaksi vuotta sitten kun googletin virtuaalitalleja. Ihan sivusta seurailin toimintaa...4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? Pellahan se olisi 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? Lailan hoitajaksi pääseminen eilen!6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? Joo-o eli 167. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) Hoitoponi löytyy, ihanaakin ihanampi ruunikonkirjava huzulponi. Ratsastan siis ratsastuskoulussa.8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? En ole ollenkaan vielä ratsastanut kellään 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? Joo osasin, koska on ollut käytössä omillakin talleilla.10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? Lailan hoitaminen 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? En kai mitään...?12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? Enn tietääkseni13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) Yleinen tunnelma ja ihanat piirrokset!14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Hoitajana huiman vuorokauden, muuten vaan sivustaseurailijana pari vuotta taukoineen päivineen... 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? Joo, en osaa sanoa näin äkkiseltään...16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? En oikeastaan ole keneenkään varsinaisesti tutustunut...17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? Tarkka, sujuvasti kerrottu, paljon kuvausta ja tunnelmaa. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? Ei varsinaisesti19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). Sosiaalinen, ei liian hiljainen ja semmone rento...20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? Lailaa <321. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) Joo-o, usein menenkin aikalailla Lailaa muistuttavalla puokilla, vaikka olenkin aika pikkune 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? Empä tiiä...23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? Luen suurimman osan, koska tykkään niitä lukea, erityisesti Fiian tarinat ovat mieleeni.24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? Inspaa hyvin usein. Innostun tosi helposti jostain asiasta, mutta monesti menee ohi yhtä nopeasti 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? Ottaisin vaikka kaikki!26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? Eipä oikeastaan mielestäni27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen ? Miksi ? Pikku oli suloinen ja tykkäsin lukea tarinoita siitä 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon "ihastuin ensisilmäyksellä" ? JOO!29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? En oikeen tunne täältä vielä porukkaa...30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? Itse tykkään tarinoista, joissa esiintyy paljon henkilöitä 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? Laila32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? Juu aikalailla.33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? Oli, mutta en kerro. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) Almalle, Humulle, Palmikolle ja nyt Lailalle 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL ? Miksi? Elmolla. Jotenkin se vaan houkuttaa... 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? Eipä mielestäni kukaan.37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? Maybe a bit38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? hmmm39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? Joo, olen hoitanut luonteeltaan lähes Lailaa muistuttavaa hevosta, ehkä siksi siihen ihastuinkin!40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) en41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? Olisin Pampula, koska voisin tehdä kaikenlaisia jekkuja ihmisille ja katsella miltä maailma näyttää niin matalalta...42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? IRL kyllä vain, URL on muutamia hyviäkin virtuaalikamuja.43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? Joskus aloitellessani pelkäsin yhtä herkästi purevaa hevosta. Samoihin aikoihin olin tosi peloissani, kun ratsastin yhdellä toisia potkivalla hevosella, joka piti kiertää väh. 10 metrin päästä.44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? Itken todella helposti, vaikka en olisi edes loukkaantunut ym. ja se ärsyttää minua tosi paljon. Sitten kun alkaa itkettää, ei sitä saa loppumaan vaikka haluaisi. Nykyään olen harjoitellut olemaan itkemättä, joten se ei ole enää niin yleistä.45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmu myrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? Varmaan ensimmäisen eteentulevan...?46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? URL, en tiiä varmaan jotain 140cm IRL jotain metriä.47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? URL joo, IRL ei48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? Ruunivoikko tai kirjavat49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? ei.50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? Ai ihan omassa elämässä? Näitähän riittää, joten en osaa nimetä vain yhtä.51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? Kun pääsin todella hoitamaan tänne 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? empä juuri ole ehtinyt53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? Lynnin jonkun tekstin luin54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? Molemmat, varsinkin kuvitetut tarinat (:55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? Russponi tai pieni eestiläinen, toosi reipas ja esteille kuumuva. Ei kuitenkaan säikky tms.56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? Empä tiiä...57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? Ei seppeleessä, mutta periaatteessa samalla hahmolla, tosin eri ikäisellä on koira ja kissa omalla tallillani.58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? En seppeleessä, IRL monesti.59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? Joo.60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? Jotain missä pitää istua ravaavan ponin selässä väärinpäin ymym.61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? Tuohon en kyllä osaa vastata...62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? Kuvatäytteistä, aktiivista ja toiminnallista.63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? Jebaa64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) IRL jotain 6 vuotta, url aika sama..65. Pystyisitkö ajattelemaan hevoaiheista puuhaa ammattina IRL? En mikään ratsastuksenopettaja tms, mutta eläinlääkäri olis suuri haave. Oman hevosen voisin kyllä ottaa.66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? Jaksaisin tietty, jos IRL talli olis lähempänä, matkaa tosin on päälle 10km ):67. Millainen olisi unelmahevosesi? Täysin samanlainen, kuin entinen suosikkiponini ratsastuskoulussa, joka kuitenkin myytiin. Kermanvaalea, toffeenruskeilla läiskillä, hoitaessa kiltti, ratsastaessa superreipas, täytyy hiimailla kokoajan ja esteillä ihan hurja. Aluksi en tykännyt siitä ja silti mut aina laitettiin menemään sillä ja viimein aloin tykätä siitä ja opin sillä menemään ja sitten se myytiin Mutta toisaalta, se on nyt yksityisenä tosi hyvässä kodissa, että en oikeastaan ole surullinen 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät?
|
|
Metta
Perustallilainen
|
Post by Metta on Jan 22, 2011 19:03:58 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? 0! 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? Hmm... vaikea. En oikein muista, mutta jotenkin mielestäni ihailin silloin kauan sitten ihan kamalasti Merryhoofia 8) 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) Öyh. Niin, surffailin netissä ja etsin virtuaalitallin googlesta. Ja eiköhän Seppele ilmestynyt heti ensimmäiseksi. Aloin selailla sivua, ja lopulta päädyin tallipostiin, forkalle. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? Januksen 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? Se, kun Pipsa lähetti minulle yksityisviestillä että Siken hoitajapaikka olisi vielä minun (; 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? En ihan, mutta aika lähellä. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) Hoitoponi Rex löytyy yksityistallilta kyllä, ihana hepo onkin =) 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? En oikein älynnyt, mutta öh kai se sitten on Janus tai jotain. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? En. Eksyin Artsilaan ja seikkailin siellä enkä Seppeleen puolella. Se oli noloa. Ja outoa. 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? Siken kanssa, hoitotaipaleen ensimmäinen tarina. <3 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? Yhden asian, jota en viitsi sanoa.. : D 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? En luultavasti, ellei joku tuttava ole kertonut minulle siitä. 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) Anne ylläpitäjänä ja mahtavien kuvien loihtijana! Kuolaan aina, kun katselen kuvia. Ne on vaan niin aitoja, ja Annekin on kehittynyt hirmuisesti piirtämisessä. 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) Hoitajana jotain kuusi kuukautta, tai alle. Mutta seikkailijana ja vieraana n. Vuoden =) 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? Joo. Olisi ihan super nähdä joskus kuva itsestään ja hoitohevosesta, mutta... 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? Pipsa tietenkin! :'D 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? Tykkään todellakin lukea sujuvaa tekstiä, vaikka tiedän että omani tekstini on aika kökköä ja töksähtelevää... tykkään myös tunnelmallisista tarinoista joissa kerrotaan paljon erilaisista asioista mahdollisimman paljon ja nätisti. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? Pipsa... lol : D Ja Anne! 8) 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). Symppis, pirteä, mutta ei turhan energinen, ystävällinen ja sellainen joka tuntee empatiaa toista kohtaan =) 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? Sikkeä olen hoidellut, ja haluaisin kokeilla hoitaa myös Riinaa <3 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) Jepu, meidän tallilla on ihan samanlainen hevonen kuin Sikke 8) Sillä on vain eri väri, mutta luonteeltaan se on aivan sama ihana jörrikkäpörrötamma 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? Moi! Eipä kai mitään muuta? 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? Luen. Yleensä Pipsan, mutta kyllä Maissinkin nätit tarinat pistävät silmään 8) 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? Inspaa inspaa. Kesän puolivälissä tuntui siltä, että ei, ei mulla yhtään inspaa, mutta kyllä se siitä sitten meni vähän myöhemmin, kun olin ulkoillut ja ihaillut maisemia lenkittäessäni koiraa.. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? No Siken ottaisin tietenkin. Ja ehkäpä myös Bladen. Molemmat ovat niin ihania, ja niillä on kiinnostavat luonteet. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? Hmm... ei mielestäni ainakaan 8) 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen ? Miksi ? Merryhoof. Se oli tosi nätti. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon "ihastuin ensisilmäyksellä" ? NO JEP! 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? En keneäkään.. 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? Hmm... vakiovierailija yleensä, mutta kyllä joskus saatat bongata itsesikin tarinastani =) 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? Sikke 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? Juu. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? Ei. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) öyh Sikelle hain ja sitten Pikulle ja Humullekin taisin 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL ? Miksi? Lailalla. Jotenkin se vaan se on niin nätti ja jotenkin houkuttaa... 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? Eipä mielestäni kukaan. 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? Ei oikein. 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? En kyllä tiedä... 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? Jep, Elmoa muistuttavan tamman x'D Muuten ihan samanlainen luonteeltaan ja ulkonäöltään, mutta vain sukupuoliero 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) En pidä omasta tyylistäni 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? Hmm, luultavasti Sikke. Hah olisi kyllä aika tyhmää jos joku idiootti Metta-niminen tyttö tulisi hääräilemään ympärille.. 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? IRL, jep, URL sama <3. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? Ei ole tullut vielä mitään tuollaista tilannetta 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? Tempperamenttisuus. Suutun hirveän helposti >8) 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmu myrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? Apua... jos voisin, ottaisin kaikki, mutta muuten ottaisin varmaan ensimmäisen vastaantulijan. 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? URL 100 cm, IRL en yhtään vielä 8) 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? URL joo, IRL ei 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? Ruunihallakko tai hallakko, myös kimo kuuluu favorite joukkoon 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? ei. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? Enpä tiedä... koulussa ihastukseni edessä. 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? Itkin ilosta kun Pipsa lähetti yksityisviestillä että pääsin Siken hoitajaksi 8) 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? Joskus olin ärtynyt Pipsalle mutta emt enää : D 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? Pipsan uusimman sikelle 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? Molemmista. Piirtämiseen olen ehkä enemmän perehtynyt mutta tietokoneella piirrän aika huonosti. Käsin piirrän aivan erilailla. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? Hmm.. Eestinponi, rauhallinen, pomminvarma tamma 8) 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? Empä tiiä... 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? Ei 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? En kummallakaan. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? Joo. 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? Jotain kivaa ja vaikeaa. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? Tuohon en kyllä osaa vastata... 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? Aktiivista ja toiminnallista, olisi myös kiva saada Annelta joitan kuvia (ei tietenkään, jos hänellä on kiireitä, sen ymmärrän). 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? Jebaa 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) IRL jotain 2 vuotta, url 3 v.. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevoaiheista puuhaa ammattina IRL? Öyh.. varmaan ratsastuksen opettaja 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? Jebo 67. Millainen olisi unelmahevosesi? Täysin samanlainen kuin Sikke 8) 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät? Vuonohevonen 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti?
|
|
|
Post by Inkeri on Jan 12, 2012 22:24:23 GMT 2
Miulla oli tylsää, joten vastailimpa ihan huvikseni ;) 1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - 76 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Pella ja Siiri oli yhtä aikaa. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Googletin (pari vuotta sitten?) haulla virtuaalitalli ja Seppele oli ekana. Klikkaus koitui kohtaloksi, jäin koukkuun ja sain isänkin ihailemaan (: 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Öö... Siiri, Venna, Janus, Humu, Pella, Pampula..... Tää on mahoton valita! 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Siirin hoitajaksi pääseminen. Oikeasti kiljuin ja hypin ilosta kun näin hakujen tulokset :) 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - Jep 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Käyn kerran viikossa tunnilla ja olen aina kesät heppojen parissa pikkuserkuilla ja leirillä. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Ööm.. On tullu mentyä niin vähän, et oikeestaan kaikki paitsi Siiri, Venna ja Elmo. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - En. Mietin varmaan kuukauden yksinkertaista asiaa, "miten tänne kirjotetaan?" 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Sirpaliinin kanssa eka hoitokerta, joka sisälsi pääasiassa tutustumista. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - Eivitsit, en sitten varmaan mitään. Niin täydellinen talli on kyseessä:) 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Enpä kai? 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - Seppeleessä parasta on ilmapiiri, tunnelma ja most of all, aktiivinen toiminta. Ja tietty Annen kuvat. 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - Pari vuotta olen kummitellut, mutta hoitajaksi siirryin jotain 8 kuukautta sitten? :) 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - Oikeestaan joo, oon tilannut, tosin se oli palkkana eräästä jutusta :) Tilasin rakennekuvan Vivekalle. 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - No siis tarinoissa Loviisa mutta muuten Mirri, jonka kanssa suunniteltiin jo joskus yhteistä leiriäkin.. :D 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Sujuvat, kuvailevat, tunnelmalliset, hauskat, vauhdikkaat ja jännittävät tarinat on kivoja! :) 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? - Anne ja Jossu jotka vaan jaksaa ja jaksaa aktiivisesti pyörittää näinkin isoa tallia ja niin menestyksekkäästi :) Ja Däni jonka tarinat ja kuvat on liian hyviä. :D 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). - Hauska, iloinen, empaattinen, samanhenkinen, huumorintajuinen, luotettava.. Näitä onneksi löytyy miun kaveripiiristä monia. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? - Oon hoitanut ja haluaisin hoitaa vain Siiriä, mutta jos olis pakko valita joku muu, se olis varmaan Pella/Pampu :) 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) - En, ellei jalkojen kuulu olla maassa.. Painon puolesta kyllä menee(: Inkeri on oikeastaan sekoitus mun vuoden vanhempaa velipuolta (pituus) ja pikkusiskoa (ulkonäkö). :D 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? - Ei nyt kyllä tuu mitään erikoista mieleen. :) 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? - Luen yleensä aina kaikkien tarinat, koska kaikki on miun mielestä tosi kivoja, ja hauskoja. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? - No alussa inspasi tosi paljon, mutta nyt on alkanut vähän vähentyä, jonka takia hoitotahti on harvennut. :) En kyllä aio lopettaa vielä pitkään aikaan, en todellakaan ole edes harkinnut! 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? - Siirin, koska se on aivan mahtava ponski!! Mutta jos pitäis olla sopiva koon puolesta, niin varmaan Sikke, Venna, Humu, Aksu tai Pella lähtis tän tytön matkaan. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? - Ei, porukka on tosi mahtava ja yhteishenki melko tiivis. 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? - Blondi oli tosi ihana, en tiedä kyllä, miksi juuri se jäi mieleen. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? - Tottakai! 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? - En kyllä ketään, mutta jos olis iiiihan pakko, niin varmaan Däni olis miun valinta. (; 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? - Pyrin käyttämään eri tyyppejä, mutta kyllä miulla on ne vakihenkilötkin. :) 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? - Siiri :) 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? - Joosiis TOTTAKAI mie oon tosi urheilullinen! *köhköh* Muuten kyllä mutta mä en oo urheilullista nähnytkään.. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? - Kirjaudun tänne ellen-nimellä. Vaihdoin nimen koska Elle ja Ellen on miusta liian lähellä toisiaan ja se häiritsi (: 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) - Hain syyskuussa Pellalle ja Aksulle, ja EHKÄ hain joskus Riinallekin, mutta en sano varmaksi. 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? - Siirillä ja Pampulla jos voisin, Pellalla, Humulla, Vennalla, Popparilla.... 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? - Enpäs osaa sanoa :) 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? - En ollenkaan. 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? - Pipsan ehkä. Tai Wearin. Omat ponit, ja molemmat tosi kivan oloisia tyyppejä. 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? - Vennaa luonteeltaan muistuttavan ruunan ja Pampulaa ulkonäön ja luonteen puolesta muistuttavan ruunan. :) 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) - Joo, on se ihan kiva. Vois olla ehkä vähän persoonallisempi? 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? - Siiri tai Pampu. Varokaa vaan pikkuiset ratsastajat! Kohta näette päätä huimaavan rodeoesityksen!! ;D 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? - Seppeleestä? Noh, muutamien kanssa ollaan mesessä juteltu, mutta ei me nyt mitään ystäviä olla. :) 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? - Kun menin ekan kerran yhdellä tosi ilkeällä ponilla. Alkeiskurssilla. Ja pelkään edelleenkin isoja hevosia, mikä on paha onkelma ottaen huomioon että ei enää oikeasti pitäis olla poniridaaja.. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? - Mie oon joskus _erittäin_ laiska.. 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? - Ekan joka tulee vastaan :) 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? - URL 70cm? IRL saman verran suunnilleen. 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? - URL omistan kisaponini Vivekan ja pikkuvaavi Hectorin. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? - Ruunivoikko, musta, ruunikko, liinakko... 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? - Ei ole. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? - Kaaduin koulussa ihastukseni (jota en edes tunne kunnolla) syliin kun kaverini "edisti suhdetta" tönäisemällä miut häntä kohti.. Aika klisee suoraan sanoen.. Ja sitten on toki niitä, kun on vihastuksissaan loukannut jotain, vaikka ei oikeasti olisi tarkottanut. Ja onhan näitä nyt vaikka kuinka.. :D 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? - Lokakuun 2011 hoitajahakujen tulokset luettuani hypin ilosta ja kiljuin. :D 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? - No en oikeastaan ole vihainen/ärtynyt.. Ja ylläpitäjille olen äärimmäisen kiitollinen näin kivan tallin pyörittämisestä! 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? - Annen :) 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? - Piirtäminen on miulle mielekkäämpää. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? - Vuonis tai shettis, sellainen kiltti, herkkä ja reipas, jolla on huonojakin päiviä. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? - Kyllä ne kaikki ihan hevosia muistuttaa ;) 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? - Noup 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? - Seppeleessä 3 kertaa (kurssit mukaanlukien) ja IRL 4. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? - Nojaa, määrittele 'rakastunut'.. Tykästynyt kyllä, moneenkin! 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? - Jännittävän, pelottavan, ja hauskan ^^ 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? - Malin Baryard 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? - Meni jo.. Ensi kesänä olisi kivaa vaikka joku hauska ja perinteinen ratsastusleiri ja koko porukan uittoretki. 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? - Jep 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) - IRL 6 vuotta, URL 2-3 vuotta 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevoaiheista puuhaa ammattina IRL? - ööm.. En. Ellei Lontoon keskustassa ole talleja, joilla käydä :D Jos aikuisena asuisin Suomessa, _ehkä_ sitten.. 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? - En varmaan, paitsi jos talli olis lähempänä. ;) 67. Millainen olisi unelmahevosesi? Samanlainen kuin Siiri. Eli pieni, ilkikurinen, vauhdikas ja hauska. 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät? - Russponi, welsh ja shettis on kivoja, mutta yleisesti tykkään kaikista poniroduista. (; 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? - En oo suuttunut, koska en ole ees joutunut tuollaiseen tilanteeseen. 70. (Jos omaa (hoito)konia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? (Tää varmaan kysyttiin jo jossain toisessa muodossa, mutta ei nyt mitään muutakaan tullut mieleen..)
|
|
Elle
Perustallilainen
? Anne L
|
Post by Elle on Jan 13, 2012 15:27:09 GMT 2
Paljastuksia minustaa tykkään kovasti tehä galluppeja;) 1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - kakstoista : 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Öö. Pella ja sitte Alma. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Kaveri oli meillä kylässä ja näytti mulle nää sivut. Sain tyylii sydärin ku näin nää ja voi Pella... rakkautta ensisilmäyksellä 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Hmm. Pystyisinköhän mä meneen vielä Pellalla? oon 157. kaipa mä ottasin Pellan 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Ei nyt tuu mieleen oikee mitää, ku oon ollu täällä vasta jotai neljä kuukautta, ehkä Eka kurssi oli kiva:) 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - Olen 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Tällä hetkellä oon toosi vähä tekemisissä hevosten kanssa, mutta käyn aina sillon tällö ratsastamassa. Sitte ku tulee kevät nii meen yhelle tallille 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Oon ratsastanu täällä ehkä viidellä hevosella, joten en rupee niitä muita luettelee 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Joo melkee 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - PELLAN 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? -En kai mitää 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Tunnen, saako sanoo? No joo, Nillan kans ollaan tosi hyviä ystäviä !! 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - KAIKISTA tyypeistä, hevosista, ylläpitäjistä, tunnelmasta ja Annen kuvista 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - ehkä n. 4 kuukautta pia 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - En. Tilaisin jonku toosi tunnelmallisen misä ois Elle ja Pella 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - Hmm. En oikee osaa vastata tähä 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Ihan hyvän pitunen, oikeen kirjotus ja semmone mistä välittyy se tunnelma 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? - Anne! Koska se piirtää niin hienoja kuvia ! 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). - Mulla on in IRL pariki unelmien ystävää 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? - Aksua ja Pellaa silleen, että oon ite kirjottanu ne tai vastaavaaaaa. 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) -No pohdinki aikasemmin että oonko liian pitkä Pellalle. Mutta joo 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? - Ootte mukavia ja Anne piirtää edelleenki hienosti 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? - Luen yleensä, joskus en jaksa. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? - Ihan alussa, ku en oikee tienny tyyppejä ja Seppeleen tapoja eikä muutenkaan inspannu, nii silloin aattelin, että miks mä hain hoitajaks. Mutta en oo ikinä aatellu loppaavani. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? - Humu, Aksu tai Pella 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? - Tosi huippu ! Ja kai jotaki on.. 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? - PIKKU. Koska se on niiiiin suloinen. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? - Juu 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? - - 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? - YRITÄN oikeesti käyttää monipuolisesti kaikkia, koska Seben hoitajakaarti on aika kattava, joku jää. Mutta käytän ehkä enimmäkseen niitä, joiden kanssa Elle henkailee, tyylii: Nilla, Inkeri, Mirri, Jenny jne. 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? - Pellaaaa 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? - Noo, mä en oo uusien ihmisten seurassa niin puhelias ku Elle, mutta suunnilleen joo 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? - Ei. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) - En 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? - Aksulla, Humulla, Myntillä ja Reinolla, ainaki 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? - Emmä osaa sanoa, en tiiä 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? - Ei 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? - Ellen, paitsi Ellen vanhemmat on eronnu.. Noo, Ellellä on isoveli, hoitohevonen ja sillee 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? - Ehkä Pampu. Yhellä tallilla oli semmonen shetu ku Luka. Se oli hirvee ! Pampu ei kuulosta niin pahalta ku Luka, mutta se on shetu joten siks Pampu. Ja vaikka Siiriki 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) - EN, mutta joihinki mun töihin oon iha tyytyväinen 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? - Pelluska, koska sen hoitaja on yli-ihana !!! nojoo, en tiiä. joku, ehkä Humu 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? - ai Sebestä? 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? - oon 157 ceeäm pitkä ja menin 180 ceeäm korkeella ponilla. En varsinaisesti pelänny tai mtn mutta jännitin todellaki 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? - En tiiä. Oon aika kärsimätön. ja mä oon semmone haaveilija, että välillä ärsyttää tooosi paljo 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? - Pella ja sitte sen lähimpänä olijat, veisin kolme hevosta kerralllaan 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? - Aika vähä kummassaki 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? - ei 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? - Harmaa, kimo, tummanruskee 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? - ei 50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? - jääköön tämä omaksi tiedokseni... ja parin muun 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? - joo, ku sain niin hienon kuvan Annelta Ellestä ja Pellasta! 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? - En ja Nillalle, sillä hän näytti tieni Seppeleeseen 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? - En muista 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? - Kummastaki 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? - tuoda? mistä mä semmosen pierasen? 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? - enmätiedä 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? - eiipä kai. Ellellä vois olla vaikka marsu, nimeltään Tahvo. OIKEESTI 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? - Kurssilla olen. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? - OLENN! 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? - muahhahhahhaa ! 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? - emmä tiiä ketää.. 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? - Heposten uittamista, vaelluksia, leirejä, jotaki kisoja ja semmosta pientä kivaa YÖRATSASTUS !!!! 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? - Joo 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) - n. 5 vuotta kai. Urlissa toosi vähä 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevoaiheista puuhaa ammattina IRL? -En 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? - Joo jaksaisin ja en en käy 67. Millainen olisi unelmahevosesi? -En jaksa selittäää 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät? - Issikat on kivoja, suomenhevoset kans, shetut, eestinhevoset. 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? - en 70. (Jos omaa (hoito)konia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? - Humu ELLELTÄ KYSYMYS: 71. Käytkö muilla Virtuaalitalleilla? -
|
|
|
Post by Mirri on Jan 13, 2012 17:07:11 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - 10. 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Hmm... varmaan Tiia 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Löysin kauanaikaa sitten, netissä palraamalla. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Tiian tai Lailan? 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Höm höm, alkeiskurssi oli tosi mahtava! Toivottavasti seppele pitää sellaisia tulevaisuudessakin. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - juu-u. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Käyn ratsastamassa joka toinen viikko ratsastuskoululla. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Frank, Humu, Venna... kaikille ei pituuskaan riitä! 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - kyllä. 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Alkeiskurssilla, taisinpa ratsastaa Reinolla tai Tiialla ekaa kertaa. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - Vaikee kysymys. 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Öh, itseasiassa en ole nähnyt kenekään naamaa vielä, mutta kiva olisi . 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - Aktiivisuudesta ja yhteishengestä. Kuvista. 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - 5kk? 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - Varmaan joskus tulevaisuudessa, jonkun heppa kuvan? 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - Ansqu, Jennyfer ja Miira 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Jos olet jo 1,5:v hoitanut jotain heppaa,niin se. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? - Reega ja Anne, koska he piirtävät hyvin. 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). - Luotettava ja jaksaa minua. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? - Tiia olen viimeksi hotanut, eikä kiikareissaole muita. 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) - Joo, voisin. 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? - Koittakaa jaksaa... 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? - Luen useimmiten, koska niistä saa inpiä omiinkin tarinoihin. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? - Joskus vain tuntuu siltä, ettei lähde vaan tekstiä. En Varmaan viitsi lopettaa vähään aikaan, koska olen päässyt hyvään vauhtii. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? - En tiedä. Tiian, Alman tai jonkun 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? - Tosi huippu ! Ja kai jotaki on.. 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? - Anttu, Pikku ja Palmikko, koska ne ovat aidon ja suloisen näköisiä ^^ 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? - jups. 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? - En usko, että jos vallanvaihto kävisi, Seppele ei olisi enää Seppele 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? - Poimin sieltätäältä porukkaa, kaikkia en ole vielä tarinoihin ujutettua. ( Jenny, Nilla, Ansqu, Elle, Inkeri... lista kasvaa) 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? - Tiia ? 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? - Tutustun melko varovaisesti uusiin ihmisiin. Siis en ole oikeasti yhtä energinen ja semmosta, mutta tutustuessani saatat luiskahtaatajuamattasi kaveri-poppooseen. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? - Mirri on ollut aina. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) - ekalla kerralla onnisti. 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? - Niitä on monta, olisi kiva, jos sebe olisi oikeasti!! 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? - Noh, tuntitarinoiden perusteella, mulla on vaikeuksia Edin kanssa 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? - Jokseenkin. 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? - Jos omaa ei laskettais niin, Inkeri saisi olla uhri 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? -Reino muisttuttaa montaa tuntemaani hevosta 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) - Ihan ok, treenattavaa olis. 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? - Tiia? 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? - On mulla kavereita, mutta ei vielä YSTÄVIÄ 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? - Silloin varmaan, kun tipuin kiitolaukkaavan hepan selästä ekaa kertaa ja sain aivotäräyksen? 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? - Liian hyvä mielikuvitus, mikä on haitaks välillä yöllä. Enkä sais olla tämmönen hölösuu. 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? - No soittaisin apua ja kävisin hakemassa heppoja tarhasta järjestyksessä. 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? - URL - olen hypännyt yksittäisiä korkein varmaan 50cm? IRL - yksittäisenä 60cm 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? - ei. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? - liinakko, ruunikko? 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? - ei 50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? - Huoh, niitä tilanteita on paljon. En viitsi kertoa. 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? - monta juttua, esimerkiksi jouluinen ulkka. 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? - En ole erityisen iloinen tai vihainen kellekkään. 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? - Muistaakseni Inkerin 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? - Pidän molemmista, erityisesti piirtämisestä, sillä se on vahvuuteni. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? - Mirri Horse express parkeeraa tallille jättimäisen Shiren. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? - jotkut. Tuliks tää kysymys aikasemminkin? 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? - Mirrillä on 2 koiraa. Nimet voi bongata hoitotarinoista. Eläimet lisääntyvät uhkaavaa vauhtia! 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? - Kurssilla, 3 kerta tulee täyteen, kun käyn maastakäsittely kurssin. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? - * katson näyttöä epätoivoisena. - Juu. 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? - Noh, Järjestäisin niin pahan leirikasteen, että huhhuh. Sen jälkeen Anne ei päästäis mua Seppeleeseen enää. ; DD 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? - Nooh, Piia Pantsu olis kiva, onhan se ratsastaja? 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? - 2012 kesä olis, mahtavapaljon äksöniä ja kisoja. Ja Kamala leirikaste olis plussaa 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? - Kyllä. 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) - urlissa... en jaksa laskee ja irlissäepäsäännöllisesti. Yhteen laskettuna tulee varmaan 3,5 vuotta? 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevoaiheista puuhaa ammattina IRL? - En tajunnu. Normi päivä.Nyt keksin Hevoslääkäri 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? - Pitää kattoo... 67. Millainen olisi unelmahevosesi? - Vaaleanpunainen minkä harja on sateenkaria ja se syö suklaa muroja ja osaa lentää... tarkemmin ajatellen suomenhevonen olis kiva. 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät? - Rodullaei liiemmin väliä, mutta persoonallisuudella, sitäkin enempi. 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? - Njaa-a 70. (Jos omaa (hoito)konia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? - Öö... 71. Käytkö muilla Virtuaalitalleilla? - en osallistu niillä järjestettävään toimintaan, mutta varmaan tulevaisuudessa 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuinratsastusta. Mitä? Millaista? ( Mirrin kyssä)
|
|
Nilla
Perustallilainen
? Anne L.
|
Post by Nilla on Jan 13, 2012 18:10:50 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - 6 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Rehellisesti sanottuna Alma ja Pella, mutta sitten kun Aksukin lisättiin syyskuun hoitajahakuihin, kiinnitin siihen vasta sitten huomiota. (= Ja tykästyin heti. 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Oon katellu tätä paikkaa jo kauan ennen kuin uskaltauduin hakemaan hoitajaksi, mutta googlen kautta löytyi. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Edi ja Humu ois kivoja poniratsuja, mutta Laila on aika hieno. 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Tähän mennessä ponikurssi on jääny mulla eniten mieleen. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - En. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Käyn kerran viikossa ratsastuskoululla tunneilla. 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Aika paljon on heppoja vielä kokeilematta, joten en jaksa kaikkia luetella. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Juup. 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Eka hoitokerta Aksun kanssa. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - En ehkä mitään? Täällä on tosi kiva ilmapiiri, hepat on mukavia jne. 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Tunnen 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - Suurin osa porukasta on aktiivista ja käy usein täällä, jos ei hoitotarinoita kirjoittamassa vaan muuten vain höpisemässä. Ja täällä on, kuten jo sanottu, tosi hyvä yhteishenki. 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - Noin 3½ kk 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - Jonkun ratsastuskuvan Aksun tai jonkun muun ponin kanssa. 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - Elle, sitten varmaan Ansqu, Jennyfer tms. 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Sellainen jossa on enemmänkin kuin vain hoitohepan harjaus ja ratsastus. Vaikka se että pyörii tarinassa muidenkin hoitajien kanssa ja joskus on kiva jos niissä tehdään jotain vähän erilaista. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? - Ei oikeastaan, mutta Anne on kyllä tosi taitava piirtäjä. 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). - Semmonen johon voi luottaa, joka ei arvostele ja keksi kokoajan huonoja puolia. Joka ymmärtää millon joku asia ei enää naurata. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? - Ai virallisesti? Aksua vain. 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) - Todennäköisesti en. 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? - Hmm.. 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? - En kaikkia, mutta joskus on kiva tylsistyneenä lueskella. Katson useimmiten "kommentoinnit hoitotarinoista" topaa, ja jos joku siellä on kehunut toisen tarinaa niin sitten menen joskus lukemaan. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? - En ole harkinnut lopettavani, mutta joskus inspiraatio on niin hukassa ettei tekstistä saa millään ilveellä hyvää. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? - Aksun jos vain voisin sillä mennä, mutta koska en voi, niin sitten ehkä Eelan tai Lailan? 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? - Mahtava yhteishenki, en kyllä tiedä miten voisi parantaa. 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? - En ole kenenkään entisen hevosen kanssa ollut 'tekemisissä', mutta tuota listaa selaillessani ihastuin etenkin Jamboon ja Palmikkoon. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? - Rehellisesti sanottuna ei, syy siinä 2. kysymyksessä. 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? - Ei tarvitse vaihtaa. 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? - Yritän käyttää tarinoissa monia Seppeleläisiä, enkä aina niitä samoja. Aksun ja Reinon karsinoiden läheisyyden takia Ansqu ilmestyy melko usein tarinoissa, mutta Loviisa, Elle, Jennyfer, Ellu, Inkeri, Robert ja muitakin esiintyy. 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? - Aksu <3 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? - Jotain samaa on, mutta ollaan silti Nillan kanssa melko erilaisia. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? - Sama Nilla olen aina ollut. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) - Ekalla hakukerrallani pääsin. 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? - Ainakin Aksulla jos voisin. Ediä, Humua, Eelaa ja Almaakin ois kiva kokeilla. 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? - Ei ole ärsyttävintä heppaa. (: 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? - En melkeimpä lainkaan. 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? - Vaikea kysymys.. 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? - Eela on melko samanlainen kuin yksi tuntemani tuntiheppa. 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) - Mm.. No joo kai, mutta aina on parantamisen varaa. 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? - En tiiä, jännä kysymys. 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? - Juu. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? - Pelännyt en ole koskaan, mutta silloin ainakin olin vähän hermona ja jännittynyt kun hyppäsin yhdellä kiiturihepalla, joka sitten kielsikin kaksi kertaa ennen kuin päästiin esteen yli. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? - Että en alkais väittämään vastaan tietyistä asioista. 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? - Miten niin minkä? Ai siis tarkoittaako tää Seppeleen hevosia vai.. ? En mä osaa vastata. ;d 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? - URL Nillan kanssa Seppeleessä tähän mennessä ainoalla estetunnilla 70cm, IRL sen 85cm. 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? - Eip. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? - Öö no varmaan joku ruunikko ja lehmänkirjava. 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? - Ei. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaiken pahiten? - Tilanteita on ainakin muutama, en muista mikä niistä oli pahin. 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? - En kai? Oon kyllä yllättyny positiivisesti pari kertaa, jos esiinnyn vaikka hoitotarinoissa tms. 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? - En ole vihainen kellekään. Annelle oon kiitollinen Aksun ja Nillan yhteiskuvasta 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? - Ellen. 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? - Molemmista tykkään paljon. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? - Joku söpö iso poni, semmonen innokas ja mukava. 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? - Ei? 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muutakuin hevosta? - Ei ole aiemmin missään esiintynyt, mutta Nillalla on maatiaiskissa Riiviö. 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? - Seppeleessä oon ollut ponikurssilla, irlissä olin viimekesänä ratsastusleirillä ja keväällä menossa uudestaan. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? - No en ehkä 'totaalisen rakastunut', mutta kovasti tykästynyt kyllä. 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? - Semmosen tosi kivan, nyt laiskottaa niin etten jaksa selittää. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? - Emmä tiiä? 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? - No nyt voi varmaan vastata että millaista hevoskesää toivoo kesälle 2012.. Ois kiva jos ois joku vähän pitempi leiri, tai jotain kisoja Seppeleen hoitajille ja yksärien omistajille. Ja sitten toki paljon uittamista, ilman satulaa ratsastelua, esteitä ja kouluvääntöä, seppeleläisten kanssa hengailua ja niin. 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? - Öö, en ole tainnut vielä? 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) - Irlissä oon harrastanu nyt reilu 4 vuotta, virtuaalitalleilla oon pyöriny kauan vaikka taukoja on ollut, ehkä suunnilleen 4-5v. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevoaiheista puuhaa ammattina IRL? - En ehkä ammatikseni haluaisi olla ratsastuksenopettaja tai -valmentaja, mutta kyllä mä isompanakin aijon heppojen kanssa olla tekemisissä. 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? - Kävin ennen 3 krt viikkoon irlissä tallilla, mutta nyt kun on talvi ja kylmempi niin oon vähän laiskempi lähtemään tallille.. 67. Millainen olisi unelmahevosesi? - Semmonen joka on herkkä avuille, mutta pysyy käsissä eikä kaahaa. Sellainen söpö, kuitenkin hevoskokoinen. 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät? - Rodulla ei ole väliä, jos hevonen on luonteeltaan mukava ja söpö. 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? - En ole suuttunut, mutta turhaannuin kerran kun olisin halunnut yhdelle tunnille, joka oli sitten heti mennyt täyteen. 70. (Jos omaa (hoito)konia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? - Hmm.. Ehkä Pella tai Humu, Edikin on kiva. 71. Käytkö muilla Virtuaalitalleilla? - Juu. 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuinratsastusta. Mitä? Millaista? - En harrasta. + 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi? -
|
|
|
Post by Pipsa on Jan 13, 2012 20:00:04 GMT 2
Vastailempas taas uudestaan, kun on vastaukset muuttunut ja paljon kysymyksiä tullut lisää.
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - 443
2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Pakko sanoa, etten oikein muista enää. Celeä, Eppua ja Berttiä veikkaisin.
3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Googlesta etsin hakusanalla ”virtuaalitalli”
4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Blade ja Eppu on aikas komeita, samoin Frank. Myös Sikke miellyttää omaa silmää (;
5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Bertin hoitajaksi pääseminen, Pampulan hoitajaksi pääseminen, Siken tulo Seppeleesen, Bertin lähtö
6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - En
7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Nykyisin käyn kerran viikossa tunnilla
8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Frankilla, Edillä, Vennalla ja Eelalla en ainakaan muista menneeni, myöskään Reinoa tai Kamuliinia en muista testanneeni koskaan
9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Jep
10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Eka hoitokerta Bertin kanssa
11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - En tiedä muuttaisinko mitään, jotain pikkuseikkoja korkeintaan.
12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - En
13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - Seppeleessä on kivaa porukkaa, kivat omistajat, kivoja ja persoonallisia hevosia, sekä aitoa ratsastuskouluhenkeä. Mitään näistä en toivoisi muutettavan.
14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - Helmikuun loppupuolella 4v
15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - Edelleenkin haaveilen käsin piirretystä rakennekuvasta Sikelle. Rakennekuva olisi kiva myös parille muulle ponskille, niin pääsisi näyttelyitä kiertämään.
16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - Lilly-Marie
17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Realistinen, hyvin kirjoitettu, mieluusti paljon vertauskuvia ja huumoriakin saa löytyä. Muiden Seppeleläisten käyttäminen on plussaa
18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? - Wear, haluaisin itse kirjoittaa samalla tavalla. Annea kunnioitan myös suuresti, kun jaksaa nähdä niin paljon vaivaa Seppeleen eteen, piirrustustaidot ovat myös kadehdittavat.
19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). - Ihminen, jolle voisin kertoa aivan kaikesta, uskollinen, luotettava, hyväntahtoinen, osaa iloita muiden puolesta, rento, sosiaalinen, ymmärtäväinen, ei tuomitse.
20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? - Nykyisistä olen hoitanut Pampulaa ja entisistä Berttiä. Hoitaa haluaisin Eppua.
21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) - Jep, olisin Sikelle aika sopivan kokoinen, ehkä pikkaisen iso.
22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? - Kiitos kun olette jaksaneet puurtaa Seppeleen parissa, muistakaa levätäkin välillä (:
23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? - Vilkaisen yleensä kaikki tarinat läpi, mutta vain mielenkiintoisimmat luen läpikotaisin. Kaikkien lukemiseen aika ei yksinkertaisesti riitä.
24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? - Etenkin Bertin lähdettyä mietin lopettamista hyvinkin vahvasti, mutta päätin sitten aina jatkaa. Paineita tuli ennen, kun olin tottunut olemaan hyvin aktiivinen, mutta aina ei vaan saanutkaan mitään kirjoitettua. Nykyään suhtaudun taukoiluun melko rennosti ja jos ei tee mieli kirjoittaa, en kirjoita. Sillä tavoin hommat pysyy itselleni paljon mielekkäämpinä, eikä virtuaalitalleilusta tule pakkopullaa.
25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? - Epun tai Bladen todennäköisesti, kummastakin olen aina tykännyt.
26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? - Yhteishenki on mielestäni nyt oikein hyvä
27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? - Bert, koskaan ei yksikään pikseliponi Sikkeä lukuun ottamatta ole ollut minulle niin tärkeä. Celeäkin ihailin, upean värinen tamma. Mieleen ovat jääneet myös Sipe ja Ami, samoin Mari, Anttu, Floora, Cassu, Kamu ja Palmikko. Lähes kaikista entisistä hevosista olen tykännyt.
28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? - -
29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? - Vaikea kysymys, epäilen pystyisikö kukaan Annen paikkaa täyttämään.
30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? - Vakiovierailijoita (yleensä pidempi aikaisia Seppeleläisiä) tulee käytettyä jonkin verran, mutta pyrin ottamaan myös uusia ja tuntemattomia hahmoja tarinoihini
31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? - Sikke
32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? - On Pipsassa paljon samaakin kuin minussa, mutta itse olen hyvin stressaavaa ja hermoilevaa sorttia, hieman pessimistinen, hiljainen ja ujo. Pipsa taas on avoin, puhelias ja positiivinen.
33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? - Pipsa pienellä peellä.
34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) - -
35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? - Sikkeä olisi ihana päästä kokeilemaan, samoin Frankia.
36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? - Venna (koska en tykkää welsheistä) ja Eela (diiva-hevoset ei nappaa)
37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? - Jonkin verran, melko lyhyt olen ja ruskeat, pitkät hiuksetkin miulla on.
38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? - Kiperä kysymys jälleen kerran. Pakko sanoa, ettei hajuakaan.
39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? - Jep, Pampula-ponin tunnen ja vastaa aika hyvin mielikuvaani URL-Pampulasta, samoin Laila on hyvin tuntemani puokin kaltainen niin luonteeltaan kuin ulkonäöltänsäkin. Myös Pellamaisen ponin tiedän.
40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) - En. Omaan silmään oma piirtotyyli näyttää karmean tökeröltä.
41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? - Elmona olisi ihan kiva olla, saisi olla kunnon hapannaama ja kiusata ihmisiä.
42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? - IRL vai URL? IRL-tallin porukkaa en oikeastaan tunne yhtään.
43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? - Sama kuin aikaisemmassakin vastauksessani; kaksi alle vuotiasta ravurivarsaa pääsi irti, kaatoivat nuoren, vihaisen lvt-tamman tarhan aidat à kolme nuorta hevosta juoksi pitkin pihaa. Häpeä oli suunnaton. Varsojen puolesta pelkäsin, lv-tamman kohdalla pelkäsin omasta puolestani + ettei se vaan riko paikkoja.
44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? - Näitä olisi useampikin! En haluaisi hermoilla joka asiasta näin paljoa, vaan suhtautua rennommin asioihin. Haluaisin myös olla avoimempi ja sosiaalisempi.
45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? - Sen itselle tärkeimmän tai sitten sen joka olisi lähimpänä ja sillä ratsastaisin pikapikaa hirmumyrskyä pakoon :>
46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? - IRL jotain 60cm ja URL Pipsa on hypännyt ehkä jotain 110-120cm.
47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? - URL useampikin nelijalkainen löytyy.
48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? - Punarautiaista läsipäistä tykkään todella kovasti, ruunikot suomenhevoset ovat myös tosi nättejä.
49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? - Ei
50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten? - Useammankin kerran, niin IRL kuin URL:kin. Hermoheikkona tunnen mokanneeni milloin minkäkin asian takia.
51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? - Muistan edelleenkin, kun olin IRL tallilla ja sain kuulla, että Bert lähtisi. Olin surullinen ja vihainen yhtä aikaa. Positiivisesti muistan sen, kun joulun alla tulivat yksityishakujen tulokset ja Sikke pääsi Seppeleeseen, hypin kirjaimellista riemusta.
52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? - En vihainen ole kenellekään, kiitollinen olen tietenkin Annelle näin hienon virtuaalitallin perustamisesta (:
53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? - Omani, kun Bertin vanhaa hoitokirjaa selasin.
54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? - Kirjoittaminen on huomattavasti lähempänä omaa sydäntäni, siinä saa purettua omaa pahaa oloa ja muitakin tunteita, toimii tavallaan terapiana. Tunnen myös olevani siinä paljon parempi kuin piirtämisessä.
55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? - Hieman raaka ex-ravuri suokki ois hyvä kirjoituksen lähde.
56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? - Noo, Tiiasta kyllä tulee väritykseltään lehmä mieleen :D
57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta? - Pipsalla on kaneja, otusten lukumäärä ei tosin itsellänikään ole tiedossa.
58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? - Seppeleessä olen ollut useammankin kerran leirillä, tarkkaa määrää en muista. Mieleen ovat jääneet erityisesti SVK (Oli tosi kiva idea, tälläinen olisi superjuttu saada uudestaan. Kyseessä siis Seppeleen Vikellyskerho tms.) IRL en ole koskaan ollut ratsastusleirillä.
59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? - En, ei koskaan ole ollut tilaisuutta tutustua yhteenkään hevoseen paremmin, kun kaikki vuokrattavat on aina myyty lyhyen ajan kuluttua.
60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? - En tiedä, kun en ole koskaan leirillä IRL ollut. Jotain häijyä, mutta hauskaa.
61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? - Nina Fagerström, häntä kun ihailen (:
62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2011? - Jokin mukava ratsastusleiri (tai useampi, porukkaa kun Seppeleessä on paljon) tutulla kehystarina-systeemillä. Jokin ratsastuskisa olisi myös hauska.
63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? - Jep, useampaankin otteeseen.
64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) - IRL olen ratsastanut päälle neljä vuotta, virtuaalitalleja olen harrastanut jotain 5-7 vuotta.
65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL? - En
66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? - En tiedä, riippuisi varmaan tallin sijainnista, talliporukasta ja hevosesta + siitä, mitä kaikkea sillä saisi tehdä.
67. Millainen olisi unelmahevosesi? - Ei kovin iso, hoitaessa utelias eikä sellainen apaattinen tuijottaja. Ratsastaessa reipas, mutta pysyisi kyllä käsissä. Tasaiset askellajit, maastossa pomminvarma. Tulisi toimeen myös muitten hevosten kanssa. Suht osaava. Turvallinen, ei keksi yhtäkkiä vetää pukkilaukkaa tms.
68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät? - Hevosissa tykkään hyväkäytöksisistä ja selväpäisistä yksilöistä, rodulla ei niinkään ole väliä.
69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? - Myönnän loukkaantuneeni kun en päässyt XTT:hen, sinne olisin kovasti aikoinani halunnut :D
70. (Jos omaa (hoito)konia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? - Eppu, jäi niin hyvät muistot kun oli miun leirihoitsuna. Muutenkin tosi komea otus.
71. Käytkö muilla Virtuaalitalleilla? - Kyllä, omaa pidän pystyssä, tällä hetkellä tosin hyvin epäaktiivisesti.
72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista? - Valokuvausta harrastan pienimuotoisesti.
73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi? - Nyt tuleva maastakäsin käsittely-kurssi on hyvä idea, juuri sellainen mitä olen mielessäni toivonutkin. Myös joku valmennuskurssi enemmän kisaaville ratsukoille olisi kiva, huipennuksena vaikka jokin yhteinen kisareissu.
74. Mikä on lempikappaleesi?
Kysymys ei nyt oikein Seppeleeseen liity, mutta olisi kiva saada tietää porukan musiikkimakua, sekä mahdollisesti löytää lisää kappaleita yksipuoliseen soittolistaani…
|
|
Jeccu
Perustallilainen
|
Post by Jeccu on Jan 14, 2012 11:18:31 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - 8. Oon poistellu kaikki vanhat 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Se taisi oikeasti olla Riina! Almakin oli ihanan söppänä ja toinen lemppari oli Tiia, ja Liinu myös! 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Googletin sanan "virtuaalitalli" 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Puuh. Riina! :--D Mutta mä ottaisin myös mielelläni Topin, Bladen ja Bonnien. 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Riinan hoitajaksi pääsy oli mieletöntä 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - En 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Käyn randomisti tunneilla, mutta nyt en ole käynyt hetkeen... 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Frankilla, Edillä, Vennalla, Reinolla, Liinulla, Januksella, Yksityisillä, Siirillä, Pellalla, Pampulla, Bladella, Elmolla, Epulla, Humulla, Aksulla, Lailalla, Myntillä, Januksella, Toivolla enkä myöskään Tiialla oo menny. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Juu osasin. 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Tutustuminen Riinaan 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - En yhtään mitään! Seppele on jo täydellinen mun mielestä. 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Noup 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - Ratsastustunteja, leirejä, ilmapiiriä... Enkä tykkäis siitäkään jos omistajat vaihtuisivat, enkä halua että talli suljetaan! :--D 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - Kun heinäkuu saapuu, niin vuoden 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - En mä tiiä ihan. :--( Varmaan musta ja Domista... 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - Öm. Jos Annea ja Chaoa ei lasketa niin Alina... 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Sellainen jossa on realistinen vaikutelma. Hyvin kuvailtu ja hauska, missä muutkin hoitajatytstyt ja pojat, sekä ylläpito saa olla mukana. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? - Anne näkee todella paljon vaivaa Seppeleen kunnossa pidossa, mutta hoitajista se on ehdottomasti 4. Sara, Daniel, Pipsa ja Fiia. Kaikki kirjottavat niin ihanasti että mäkin joskus haluan kirjottaa niin hyvin... 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). - Iloinen, huumorintajuinen ja samantyyppinen kuin minä. (Besuni onkin. :>) Sellainen joka ei kerro salaisuuksia tai muutakaan eteenpäin, ja jolle voi puhua. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? - Vain Riinaa olen hoitanut, mutta vain Riinaa haluaisin hoitaa. 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) - Joo, olisin vaan vähän liian pieni Riinalle. :--D 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? - Kiitos, ja puspus :'D 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? - Mä en jaksa lukea ihan kaikkien. Mä luen yleensä sellaiset jotka ovat mun mielestä hauskoja ja kivan näköisiä. Kuvia tykkään selailla! 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? - En halua että musta tuntuu että on pakko tehdä jotain. Aluksi mua inspasi ihan hirveästi, mutta nyt on ollut vähän taukoa juuri sen takia, ettei ole minkäänlaista kiinnostusta tässä kirjoittamiseen nyt hetkeen. En millään vaan haluaisi loppaa, vaikka olen harkinnutkin sitä, koska tuntuu siltä että laiminlyön Riinaa ja tätä paikkaa koska oon niin epäaktiivinen. Mutta ihmiset, uskokaa, mä yritän! 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? - Liinu ♥__♥ Se on niin... söppänä ja ihana. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? - Just hyvä näin =) 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? - Hmm... Taitaa olla Riina ja Liinu, molemmat on just sellasia jotka on mun mieleen todella paljon 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? Joo =) 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? - Anne on Seppeleen paras ylläpitäjä, ja toivon mukaan se siinä virassa myös pysyy. 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? - Koitan ottaa vähän kaikkia joskus, koska mä tykkään myös kauheasti kun mua on käytetty tarinoissa. Joskus vaan en käytä ketään. 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? - Riiviö Riina 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? - Nojoo, onhan se. 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? - Sama, mutta pienellä alkukirjaimella 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) - Taisin mä hakea jollekin muulle, Riinalle kaks kertaa :--D 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? - Riinaa ja Liinua haluaisin kokeilla. Haluaisin vaan. 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? - Mä en vaan tykkää Pellasta tai Aksusta - en tiiä syytä. 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? - Joo, hiusväri vaan eri. 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? - Puff. Dani. Jos olisin Daniel, ihmiset salleis mun olla tyhmä :'D Puspus Dani! ♥39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? - Liinu on vähän mun ratsastettavan tapainen. 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) - En. En tykkää yhtään. 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? - Mä voisin olla Janus Saisin olla kerrankin cool :--D 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? - En oo jutellu perinpohjaisesti kuin Danin kanssa IRL, se on mulle nyt jo tuttu hyyppä, mutta URL mä oon tutustunut pariin hahmoon. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? - Kun yks hullu ruuna pääsi irti, lähti juoksuun ja meinas jyrätä mut ja ratsastettavan heppani (ratsastin ilman suitsia - pelkän riimun avustuksella - ja ilman minkäänlaista satulaa). Se oli kauhistuttavaa :--D 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? - :s Mä... Jos nyt sais olla itserakas niin mä tykkään omasta luonteestani. Just tällä hetkellä. Oon nimittäin työskennelly sen kanssa silleen, etten oo enää sellanen ujo jäbä joka olin nuoruudessani, vaan oon paljon rauhallisempi ja saatan jutella ventovieraallekin. Mutta ainoa asia jonka haluaisin muuttaa olisi se, että mä pelkään ihan hirveästi kaikkea. Se ei oo yhtään kivaa. Järkytän itteäni aina välillä, eniten kyllä öisin. 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? - Ottaisin Riinan! 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? - IRL oon tainnu mennä noin 40cm :'DD En oikein oo hypännyt. URL oon tainnu mennää... korkeintaan 90cm. 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? - IRL ei oo yhtäkään, mutta URL - onhan niitä. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? - Vatun väriset on mun mielestä aika kivoja! Joo... muistakaa - mä oon kipee. :--D Kimot on kivoja ja voikot kans! 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? - Ei oo, koska en oo hoitanut yhtäkään heppaa IRL. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten? - En mä nyt satu muistamaan, mutta sanotaan vaan näin, että oon mokaillu vaikka kuinka monta kertaa. En kuitenkaan vetäny lipat H&M'ssä :'DDDDD Okei. 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? - Jos mä vaan en olisi istunut autossa kun Riinan hoitajaksi pääsin, niin lupaan, että olisin ihan varmasti tipahtanut tuolilta. :--D 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? - Annelle oon äärimmäisen kiitollinen. Mutten ole vihainen kenellekään. Aika jännä. 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? - Saattoikohan olla Fiian... 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? - Kirjoitan mielummin, koska tekee mieli sanoa #&¤7/"(%)(# kun piirrän. 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? - Äää. Emmä tiiä! 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? - Lainaan Pipsaa "Noo, Tiiasta kyllä tulee väritykseltään lehmä mieleen " 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta? - Jeculla on kaks hauvaa. 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? - Seppeleessä en oo ollu leirillä (?) mutta Irl oon ollu yhellä. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? - Jooooooooooo ♥ 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? - Ämpärit täynnä hevosen ulostetta, mistä pitäis hakea avain. 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja kuka olisit? - Malin Bayard. 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2012? - Ihanaa tunnelmaa, mukava leiri, jossa olisi hirveän kivaa. 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? - Täh? Aaa joo! Kai mä oon. 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) - URL oon ratsastellu vastaaaa... kohta 3 vuotta, IRL kohtaaa... 5-6 vuotta. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL? - Njää. Onhan se ihanaa, mutta en mä... 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? - Kyllä mä jaksaisin! 67. Millainen olisi unelmahevosesi? - Iiiso heppa, kiltti, hömelö, sellainen jolla on pehmeä askellaji ja johon voi luottaa. Lihaksikas työhevonen olis niin jees. 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät? - Mun mielestä rodulla ei oo kovinkaan paljon väliä. Hevonenhan se vaan on. Irish Cob on kuitenkin ihana. 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? - Ööää, en. 70. (Jos omaa (hoito)konia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? - Janus tai Liinu. 71. Käytkö muilla Virtuaalitalleilla? - Joo 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista? - En 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi? - Raviurheilua / rekiajelua! 74. Mikä on lempikappaleesi? - Rihanna - We Found Love ♥ sekäää ainoinen rakkaus on Jason Mraz - I'm Yours ♥ 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit? - Bumtsibum.
|
|
|
Post by Daniel on Jan 15, 2012 17:43:28 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - Zero tällä tunnuksella. Dani on niin pelottava, että se syö kaikki viestienlähettäjät. :< 2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Mä en muista enää! Palmikko, Humu, Taiga, Pella, Anttu... 3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Seppeleestä oli esittelytopik ht.netissä silloin, kun tallin ovet aukesivat kävijöille ensimmäistä kertaa. Sieltä löysin. 4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Eww, ottaisin monta! Ainaski Lailan, Bonnien, Sentin, Humun, Eelan, Siirin... 5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Niitä on monia. Ainakin hoitajaksi pääsemiset, vaellusleiri Lynniaikaan, lopetuspäätös. 6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - No onhan tässä vajaa kolme ja puol vuotta ikäeroa, heh. 7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Ratsastan tätä kerran viikossa (mun käsitys aiheesta käsien oikeaoppinen asento ratsastaessa... noot) ja tuttavan hevosia silloin tällöin, kun tarvitaan tuuraajaa / joskus ihan muuten vaan. Teen tallihommia ja autan paljon pienempiä, kerhoton ponikerhotäti 8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - Dani ei ole mennyt ponikokoisilla otuksilla, Almalla, Liinulla, Eelalla, Reinolla, Toivolla ja Tiialla. 9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Kyllä. 10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Danin eka kokemus oli maastotunti Lailalla. Takapiru kävi hoitamassa Celeä vuonna västäräkki. 11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - Hmm. Toisin ehkä jotain vanhaa porukkaa takaisin... mutta asiat on hyvin näin. 12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Aimien, joka kyllä lukeutuu ex-seppeleläisiin, olen tavannut pariin kertaan ja tullaan varmasti olemaan tekemisissä vastaisuudessakin. 13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - Seppeleestä! Fiiliksestä, erilaisista hoitaja- ja hevospersoonista, tunneista. 14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - Dani syyskuun lopusta, takapiru aika kauan. Tarkkaa aikaa en osaa sanoa. 15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - Jondelle ja Wandalle on Annelta kuvat. Jos nyt tulisi tilattua jotain, liittyisi se kenties nykyiseen ratsastettavaan tai entiseen hoitoponiin, ehkä mahdollisesti jollekin pikseliponille voisi myös tilata. 16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - Ehkä Jossu? 17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Sujuvaa kieltä, jotakin hauskoja oivalluksia, hevosentuoksua, letkeyttä. Väkisin puserrettua tarinaa on usein puiseva lukea. 18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? - Se mustatukkanen nuori mies, joka hoitaa hienoa yksityishevosta. Sellainen mä haluan olla isona. ... eiku... No siis, mä ihailen monia seppeleläisiä, ketä mistäkin syystä. Suoranaista suurta fanituksenkohdetta ei ole. 19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). - Kestää omituisen, toisinaan pisteliäänkin huumorintajun juoksematta karkuun, on luotettava, seurassa on helppo olla eikä tarvitse esittää mitään sellaista, mitä ei ole. Kestää myös sen, että välillä täytyy saada olla omassa rauhassa eikä aina tarvitse roikkua seurallisena seurassa. 20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? - Celeä, Senttiä, Riinaa, Topia ja epävirallisemmin Hillaa. Kaikkia voisi kokeilla mielenvirkistykseksi hoitaa joskus kerran-pari, ei "vakinaistoiveita". 21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) - Voisin! Tuntisin oloni vaan vähän pieneksi, kun olen tottunut menemään 150-säkäsellä, kapearunkoisella hepalla enkä oikeastikaan ole järin pitkä. 22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? - Kiitokset ja jaksamisia! 23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? - Vilkasen yleensä kaikki läpi, luen fiiliksen mukaan. En mä tiedä miksi mä milloinkin luen tai jätän lukematta jonkun, silloin vaan tuntuu siltä, että nyt teen näin. 24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? - Inspaa mukavasti aina tarvittaessa. Nyt ei Daniaikana ole tullut vastaan pienintäkään hetkeä, jona olisi tullut mieleen, että taidanpas muuten pistää hanskat tiskiin. 25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? - Noh... jos joku muu maksaisi kulut ja avustaisi huolehtimisessa, voisin ottaa koko tallin tohon takapihalle ja Artsilasta lainata sinne vielä Simon ja Rollin. Ja Kopseen. Jos ihan ehdottomasti pitäisi valita vain yksi, se voisi olla Laila tai Humu. 26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? - Hyvä tää on, en mä näe että tätä tästä tarvitsisi olla vääntelemässä mihinkään suuntaan. 27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? - Hilla, koska se vauhditti virtuaalielämää yhdessä kohti, Jambo, Floora, Anttu ja Palmikko siksi, koska ne oli sellaisia kun oli ja tykkäsin niistä kovasti ja Sera Katin takia ja koska se on hieno. 28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? - Topi ei ollut. Sentti oli aikanaan ja ihastuttaa edelleen. 29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? - Atm tuntuu, että voisin itse apupirustella. Koko hommaa en itselle ottaisi, mulla on MP ja se on Mun Juttu. Muiden kiinnostuksesta hommaa kohtaan en tiedä, joten en mee heittelemään ketään muuta tähän. Tilanteen sattuessa uuden omistajan pitäisi olla sellainen, jota homma kiinnostaa ja innostaa ja joka tietää, mitä se vaatii. 30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? - Jeccu vei sanat suusta: "Koitan ottaa vähän kaikkia joskus, koska mä tykkään myös kauheasti kun mua on käytetty tarinoissa. Joskus vaan en käytä ketään." On mulla niitä vakiovierailijoita, jotka saa ne "isommat roolit" siitä syystä, että tuntuu luontevalta kirjottaa heidät niihin. IRL-tallillakin pyörii mahdottomasti porukkaa, mutta itse vietän aikaa vain osan kanssa heistä -> jos jotain tapahtuu, se tapahtuu yleensä tutuimpien tallilaisten seurassa. Danikaan ei, niin sosiaalinen kuin onkin, ihan täysin tuntemattomien kanssa pyöri jatkuvasti, ennen kuin sitten tutustuu. No tulipas tästä vastaus. 31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? - Tällä hetkellä tykkään kauhiasti Lailasta. Fränksässä on oma viehätyksensä, vanhat kunnon Humu ja Eppu tykästyttää ja Sentti on tietty aina Sentti ja ihan oma lukunsa. Topi inspiroi sopivasti, vaikkei ole vielä se "läheisin" Seppeleen hevosista. 32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? - Joo. Pelaan lätkää ja suhtaudun siihen intohimoisesti, olen megasosiaalinen, tykkään ärsyttää ihmisiä, uskon ihmisten pohjimmiltaan aina pitävän musta, vaikka ärsyttäisinkin heitä, en jaksa keskittyä mihinkään minuuttia kauempaa, ellei siihen sisälly fyysistä tekemistä (viittaan ratsastukseen, lätkään, saliharjotteluun yms!), nautin aina saadessani huomiota, luotan karismaani, en tunne sanaa häpeä, olen Niin Mies Ettei Haittaa Vaikka Tanssisin Balettia Pinkeissä Sukkahousuissa ja Tyllihameessa Ja Laulaisin Antti Tuiskua, Sillä Onnistun Kuitenkin Pitämään Uskottavuuteni, osaan enemmän kirosanoja ja sadatteluja (monella kielellä) kuin pystyn kaikilla raajoilla ja niiden ulokkeilla laskemaan ja myös käytän osaamistani paljon ja mielelläni, olen kilpailunhenkinen enkä pidä häviämisestä, mutta jos häviän, nauran itselleni ja lähden kohti uusia epäonnistumisia valoisin mielin... Ai miten niin oikein mikään noista ei kuvannut mua? Höh. No on meissä samankaltasuuksiakin... Dani on vaan ehkä vähän kärjistetympi! 33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? - Sama. 34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) - Danilla kävi munkki ekalla yrittämällä. 35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? - Kokeilisin kaikkia, koska uusien hevosten kokeileminen on hauskaa ja opettavaista. 36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? - Eipä kukaan ärsytä. 37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? - Juu! Löysin brittikansiosta kuvan, jossa minä ja Cody näytetään ihan Danilta ja Topilta lähdössä maastoon. Kuin neljä marjaa! 38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? - Taas Jeccu (puspuuus!) sanoi sen... "Puff. Dani. Jos olisin Daniel, ihmiset salleis mun olla tyhmä :'D Puspus Dani! ♥" Tsiis, mä voisin tosissaan joskus haluta elää vaikka sitten yhden päivän irl-elämää sellaisena kuin Dani on, ihan vaan kokeillakseni, miltä tuntuu olla tollanen ku toi ny on. Ja ihmiset sallis tyhmyyden ja omituiset jutut, koska ne ois vaan osa mua... 39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? - Niitä on monta, en jaksa luetteloida. 40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) - Tjaah, en lainkaan aina, hetkittäin kyllä. 41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? - Olisin edelleen se Riina saadakseni olla Suuri ja voidakseni katsella maailmaa Korkealta. 42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? - Seppeleestä? Onhan noita täältä jokunen kaveri tullut saatua, mainittakoon taas Aimie, jonka kanssa ollaan tavattu pariin kertaan naamakkainkin. 43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? - Keskellä syysmyrskyä. Oli hilpeetä olla maneesissa, kun sähköt meni poikki, maneesin kattopelti oli repeytynyt yhdestä nurkasta irti -> paukkui ja tallin katolta kuului tippuvan kattotiiliä. Yleensä en mitään hevosta ole pelännyt, mutta Briteissä tutustuin kiukkuiseen Poloon. Joku kerta jouduin sitten laittamaan sitä kuntoon ratsastaakseni sillä ja kyllä siinä kerkesi sydän uhata pysähtyä pariin kertaan. Vieressä oli vieras hevonen, joka tykkäsi aukaista kitansa metrin verran auki ja paukauttaa hampaat taas yhteen siinä, missä oli ihan sekunti sitten aina ollut joku osa mua. Lisäksi se potki ja pyrki litistämään seinää vasten. Ei ole kaikki hyvin hevosella, joka käyttäytyy niin kuin Polo käyttäytyi. Sitä ei siellä kukaan käsitellyt vapaaehtoisesti - ratsastuksenopettaja Sarahia se kunnioitti ja ponipoika Tomia jonkin verran, joten heidät haettiin yleensä apuun, kun Poloa piti laitella tunnille. Ratsastaessa Polo oli ihan mukava, sitä en kiellä. Pelottava käsiteltävä vaan. 44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? - Mä olisin vähemmän epävarma ja uskaltaisin paremmin heittäytyä asioihin. En miettis niin paljon "mutku mitä muut ajattelee". 45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? - Sen lähimmän. Ei mun mieleen siinä kohti mahtuisi muuta kuin että hevoset on pakko saada sisään, ja lähimmästä on helpoin ja nopein alottaa. 46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? - Irl 90 cm ratoja, yksittäisiä isompia hyppyjä ja tehtäviä aikana ennen estepelon astumista mukaan kuvioon. Nyt pelko alkaa lientyä ja hyppääminen tuntuu taas kivalta. Url vaikka mitä... Dani on varmaan hypännyt metriä, yksittäisiä isompia juttuja. 47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? - Url pyöritän omaa ratsastuskoulua, jossa "omimmalla" hahmollani Lynnillä on tällä hetkellä yksi puoliksi oma poni ja murto-osat kahdesta muusta hevosesta. Dani omistaa osan toisesta näistä kahdesta (ja loput osat kuuluvat Lynnin enolle vaimoineen ja serkulle). Irl en omista hevosta. 48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? - Kaikki käy! 49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? - Vanhustamman jalat prakasi, lopetettiin siis. 50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten? - Pahimmat mokat on niitä, jotka loukkaa jotain toista. Hauskoja mokia sattuu vähän koko ajan. Isänpäivät tuppaa olemaan mulle vaikeita päiviä... Yhden kermakakun olen läväyttänyt olohuoneen villamatolle ja tänä vuonna leivoin juustokakun vahingossa sulatejuustoa tuorejuuston sijaan käyttäen, yöks. Muut söi kyllä hyvällä halulla ja kehuivat vaan - mä en ymmärrä, miten sitä moskaa pystyi syömään, se oli han kamalaa! 51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? - Pm-boksista löytyy monia viestejä, jotka on aiheuttaneet melkoisia reaktioita (mm. huutonaurua, säikähdyksiä, harmistusta...). Muutamien hevosten ja hoitajien lähdöt on olleet isoja juttuja, samoin tietty hoitajaksipääsemiset. 52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? - En mä oikein osaa tähän nyt sanoa ketään kumpaankaan kastiin. 53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? - Apua, mitäs mä tähän huijaisin... Mirrin? 54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? - Pidän molemmista, mutta tällä hetkellä kirjottaminen on mieluisampaa. Se sujuu paremmin! 55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? - Voi! Se olis suurikokoinen hölmö ja sympaattinen houdini, kahlekuninkaiden aatelia. Sillä olis isot korvat ja selkä, jossa ei mielellään istuisi ilman satulaa. Se joko ei osais oikeestaan mitään tai osaisi yllättävän paljon, kun kyydissä istuisi oikea ratsastaja. Ehkä vähän sellanen kaveri, jonka kanssa ratsastaja tarvitsee vähän ratsu-ratsastaja-ratsu -sanakirjaa. Jos mokomaa ymmärtäisi, se toimisi kyllä, mutta tämä kaveri vaatisi paljon opiskelua ja tutustumista! 56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? - Tiialla on lehmän läiskät ja hermot, shettikset on talvella kuin lampaita. 57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta? - Danilla on koira, pikkuvelipuoli kämppiksenä ja tyttöystävä. Siinäpä noita lemmikkieläimiä riittää. 58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? - Dani ei ole leireillyt, mutta takapiru on käynyt läpi niin muutamat Seppeleleleirit kuin irl-leiritkin. 59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? - En rakastunut, mutta kiintynyt. 60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? - Se olisi kauhukaste! Joku leiriläinen siepattaisiin ja kämppään lavastettaisiin kaaos, joka kertoisi, että leiriläisparka on kamppaillut ja viety väkisin. Muut joutuisivat sitten etsimään ja matkan varrella sattuisi ja tapahtuisi... 61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit? - Tähän mä olen vastannut ja vastaan taas: joku esteratsastaja, joka ei pelkää hyppäämistä. Kokeilisin, miltä hyppääminen tuntuu ilman pelkopeikkoa takapenkillä! 62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2012? - Letkeetä ja hauskaa ja tapahtumarikasta (olkoonkin, etten taida itse kesällä juuri ehtiä olla koneella osallistumassa tapahtumiin). 63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? - Dani ei itse asiassa ole vielä tippunut, mutta eiköhän tämä epäkohta korjata vielä. Muuten on tullut tiputeltua ties ketä hahmoja tarinoissa aikojen saatossa. 64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) - Irl aloitin säännöllisen tunneilla käymisen 2000 tai 2001 (laskutehtävä ) ja ennen sitä sain ratsastella tutun hevosilla n. kerran kuussa. Virtuaalitalleille eksyin ehkä noin 10-vuotiaana. 65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL? - En pystyisi. Kiva harrastus... ja saa pysyäkin harrastuksena. 66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? - Juu, enköhän. 67. Millainen olisi unelmahevosesi? - Joku sellanen, jonka kanssa voisi oppia paljon ja jonka kanssa persoonat kohtais. Muutama sellainen hevonen on vuosien varrella tullut vastaan, joiden kanssa on kiva touhuta maasta käsin ja sitten heti selkään noustessa on vaan iskenyt sellainen fiilis, että "tässä se on, tää on ihana ja sopiva ja tän kanssa sujuu hyvin!" - niitä saisi tulla lisää! Hevonen voisi olla kiva, ehkä vähän haastava kouluratsu, mutta esteillä arvostaisin tietynlaista varmuutta, ettei omaan pöksyyn pääsisi hiipimään pupu. 68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät? - Mä olen aika kaikkiruokainen näidenkin suhteen, yksilö merkkaa enemmän ku rotu. 69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? - En. 70. (Jos omaa (hoito)konia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? - Eikö tätä kysytty jo? Ks. vastaus kysymykseen 31! 71. Käytkö muilla Virtuaalitalleilla? - Ylläpidän omaa ja pyörin Artsilassa. Siinä ne, joilla käyn muutenkin kuin vaan linkkiseikkailun kautta vähän pyörähtämässä. 72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista? - Taiteilin, kirjotan, käyn salilla ja uimassa. Ruoanlaittoa ja leipomista silloin tällöin! 73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi? - Apppua. Eh, piirrustuskurssin! Anne antais opettavaisia tehtäviä ja me muut kaavittaisiin kokoon harjoituksia. Ja jos vähän perinteisempää virtuaalikurssia mietitään, niin varmaan... lajikurssit olisi kivoja, sellaset vähän "valmennuskurssi"-tyyppiset. 74. Mikä on lempikappaleesi? - Mä kuuntelen ihan liikaa musiikkia ja tykkään ihan liian monesta biisistä, artistista ja musiikkityylistä osatakseni vastata tähän, sorry. Lempibiisi vaihtuu sen mukaan, mitä milloinkin satun kuuntelemaan! 75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit? - Istahtaisin mukavasti tallin toimiston tuolille, ristisin kädet niskan taakse, nostaisin jalat pöydälle ja nojaisin taakse. Juoksuttaisin ihmisiä tuomaan mulle kahvia ja sitten alkaisin suunnitella, mitä tekisin päivän aikana. Pitäisin tunnin-pari ja klinikan, jolla ratsastaisin jonkun hevosen läpi selittäen yleisölle, mitä teen ja miksi teen. Korottaisin Jaakon palkkaa, koska musta tuntuisi kivalta tehdä niin. ... no joo, ylläpitona voisin tosiaan yhden tunnin pitää ja sitten miettisin, että mitähän sitten. 76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan?- Väsyneenä ihan mikä vaan voi naurattaa. Yleensä tykkään huumorista, jossa on otain tajuttavaa - kaksimerkitykseiset lauseet, johonkin ajankohtaiseen tai historian tapahtumaan viittaaminen, ovela sanavalinta... Myös perinteinen mokailukiva hauskuuttaa toisinaan. Oikein ajoitettuna ironia ja sarkasmi on påp! Pierukakkahuumori ei oikein iske, mutta kaksimielisyys kyllä voi kolahtaa.
|
|
Selena
Perustallilainen
Koulutaso: Helppo C
Estetaso: re 50 cm
|
Post by Selena on Feb 17, 2012 16:35:36 GMT 2
1. Kuinka monta yksityisviestiä olet saanut tällä hetkellä? - 5
2. Mikä hevosista oli ensimmäinen ihastuksesi Seppeleessä? - Humu, Venna ja Pella.
3. Milloin löysit Seppeleen ja miten sen löysit? (Kaivakaa ne muistot sieltä aivojenne pohjalta...) - Lokakuussa 2011, kun kaverini pääsi hoitajaksi.
4. Jos saisit valita jonkin Seppeleen hevosista ULKONÄÖN perusteella, minkä ottaisit? - Humun.
5. Mikä on mieleenpainuvin asia, mitä Seppeleessä on tapahtunut? - Leiri 2012
6. Oletko IRL saman ikäinen, kuin mitä Seppeleen hahmosi on? - Kyllä.
7. Oletko IRL-elämässä tekemisissä hevosten kanssa? Jos olet, niin miten? (eli omistatko hevosen, hoidatko yms.) - Perheelläni on suokkiruuna.
8. Kenellä Seppeleen hevosella olet ratsastanut vähiten / ollenkaan? - No, enpä oo muilla ratsastellut kuin Elmolla leirin aikana ;)
9. Osasitko heti käyttää seppeleen foorumia, kun rekkasit itsesi tänne? - Melkein (:
10. Ensimmäinen hevoskokemuksesi Seppeleessä (ratsastus, hoito tms.) ja kenen hevosen kanssa? - Hoitsuttomien yleisleiri 2012, Elmoa hoidin.
11. Mitä muuttaisit Seppeleessä, jos voisit? - Enpä mitään.
12. Tunnetko jonkun/joitakuita seppeleläisiä IRL? Jos, ketä? - Inkerin, yksi parhaita kavereitani.
13. Mistä pidät eniten Seppeleessä (Eikä sitä saisi missään nimessä muuttaa) - Kaikesta.
14. Kuinka kauan olet nyt ollut Seppeleessä? =) - Lokakuusta asti hengaillut
15. Oletko, tai haluaisitko tilata kuvan Annelta? Jos vastasit joo, niin minkälaisen? - Noen ole tilannut, enkä kyllä välttämäti haluaisikaan, vaikka Anne onkin sairaan hyvä piirtäjä!
16. Kuka oli ensimmäinen johon tutustuit Seppeleessä? - Seppeleen kautta en ole vielä kehenkään pahemmin tutustunut, mitä nyt hoitsuttomien leiriläisiin.
17. Minkälainen on hyvä hoitokertomus mielestäsi? - Paha kysymys. Ei hyvää tarinaa voi määritellä...
18. Onko sinulla "idolia" Seppeleessä? Jos on, kuka? - Eipä ole.
19. Millainen on unelmiesi ystävä (kerro vaikka eläimestä, jos muuten tuntuu ettei tämä liity aiheeseen). -
20. Ketä kaikkia Seppeleen hepoista olet hoitanut? Ketä haluaisit hoitaa? - Elmoa hoidin leirillä, Humu ja Pella haaveissa.
21. Voisitko mennä virtuaali(hoito)hevosellasi IRL-elämässä? (paino/pituus) - Ei tuota hoitsua ole, mutta jos Humua hoitaisin, voisin.
22. Terveisesi Annelle ja Josefiinalle. Mitä haluaisit sanoa ylläpitäjille? - Ihana paikka, jatkakaa pitkään!
23. Luetko yleensä kaikki uudet hoitomerkinnät? Jos et, miksi, jos luet, niin miksi ja keiden? - Luen yleensä kaikki, myös Artsilan.
24. Inspaako sinulla usein tai oletko koskaan harkinnut loppaavasi? -
25. Jos voisit saada jonkun Seppeleen/Artsilan hevosen itsellesi, kenet ottaisit? Miksi? - En tiedä. Ehkä se Humu, jos joku vaan rahoittaisi...
26. Mitä mieltä olet Seppeleen yhteishengestä, olisiko parannettavaa? - Hyvä, ei parannettavaa.
27. Onko Seppeleen entisistä hevosista kukaan painunut erityisesti mieleen? Miksi? - Ei.
28. Oliko, te joilla on hoitsut, oma hoitsunne se, johon ihastuin ensisilmäyksellä? -
29. Jos pitäisi vaihtaa Seppeleelle omistajaa, kenet laittaisit uudeksi omistajaksi (koskien siis Seppeleen hoitajia, omistajia, hengailijoita, jne.)? -
30. Käytätkö mieluusti paljon eri ihmisiä tarinoissasi vai tyydytkö vain muutamaan 'vakiovierailijaan'? - En noita tarinoita kirjoittele..
31. Kuka on lempihevosesi Seppeleessä? - Humu ja Pella.
32. Onko Seppele-tyyppisi luonteeltaan samanlainen kuin sinä itse? - Kyllä.
33. Kun kirjauduit, oliko käyttäjätunnuksesi eri mitä nyt? Jos oli niin mikä? - Sama.
34. Olitko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi ennen, kuin pääsit hoitajaksi nykyiselle (hoito)hevosellesi (oletko hakenut monelle hevoselle hoitajaksi, etkä ole vielä hoitaja?) - Olen hakenut Eelalle, Myntille, Popparille ja Pellalle.
35. Millä seppeleen hevosella haluaisit ratsastaa IRL? Miksi? - Humulla. Ja Pellalla, jos vain voisin leikata jalkojani 30 cm lyhyemmiksi...
36. Kuka on Seppeleen hevosista se ärsyttävin? - Ei kukaan...
37. Oletko URL ulkonäkökuvauksesi näköinen IRL? - Kyllä, paitsi 20 cm pidempi.
38. Jos vaihtaisit elämää (URL) jonkun Seppeleläisen kanssa, kenen kanssa haluaisit vaihtaa? Miksi? - Kaikkien hoitajien ;)
39. Oletko tavannut IRL saman tapaisen hevosen kuin joku Seppeleessä? (luonteeltaan, väriltään) Kenet? - Frankin näköinen hevonen oli rakkauteni, ja Humu muistuttaa hyvin paljon leirivuokraheppaani, luonteeltaan ja on saman rotuinen.
40. Pidätkö tyylistäsi miten piirrät hevosia? (Omaan tasoosi verrattuna) - en, hevoseni ovat lähinnä virtahevon näköisiä.
41. Jos saisit olla joku Seppeleen hevosista yhden päivän, kuka olisit ja miksi? - En tiedä... ehkä Siiri, saisin kokeilla miltä tuntuu heitellä ihmisiä alas :'D
42. Oletko saanut tallilta paljon ystäviä? - Seppeleestä en.
43. Milloin säikähdit/pelkäsit hevosen/hevosten seurassa? - Silloin säikähdin pikkasen, kun menin yhellä jättimäisellä puoliverisellä esteitä, ja tipuin,sillä ei tuota tasapainoa isommin ole... ei siis mikään estetykki.
44. Jos muuttaisit yhden asian luonteestasi, mikä se olisi? - En haluaisi koskaan ajatella "mitä nyt muutkin ajattelee".
45. Minkä hevosen ottaisit ekana tarhasta jos hirmumyrsky tulisi kohti ja olisit ainoa paikalla olija? Miksi? - Ekana vastaan tulevan.
46. Kuinka paljon olet hypännyt IRL ja URL? - IRL 100 cm, URL varmaankin jotain 160 cm jollain ihme tyypillä pienenä...
47. Onko sinulla oma heppa IRL ja URL? - URL on, IRL perheellämme on suokkiruuna. (äiti ja isosiskot ratsastaa)
48. Mikä on lempivärisi hevosten värityksessä? - Kaikki.
49. Onko sinulla kuollut yhtään (hoito)hevosta irl elämässä? Jos on kuinka monta? Mihin? - pv-ruuna Pena, oli vanha eikä jaksanut enää edes kävellä syömään/juomaan.
50. Milloin tunsit mokanneesi kaikkein pahiten? - Öhh, en kuule tiiä.. tollasia pikkumokia sattuu päivittäin :D
51. Oletko Seppele taipaleesi aikana melkein tippunut tuolista tai ihmetellyt todella suuresti (surusta / ilosta?)kun luet jotain viestiä foorumilta? Miksi? - En.
52. Oletko vihainen/ärtynyt jollekin Seppeleläiselle? Entä äärimmäisen iloinen tai kiitollinen? - En.
53. Kenen hoitomerkinnän olet lukenut / katsonut viimeksi? - Inkerin.
54. Pidätkö enemmän piirtämisestä vai kirjoittamisesta? Miksi? - Kirjoittamisesta, piirtämiseen yleensä vain turhaudun.
55. Jos sinun pitäisi tuoda Seppeleeseen uusi tuntihevonen, millainen se olisi? - Pv-tamma, pikseliversio entisestä rakkaudestani.
56. Muistuttaako mielestäsi joku Seppeleen hevosista luonteeltaan/ulkonäöltään myös jotain muuta eläintä kuin hevosta? Kuka, mitä se hevonen muistuttaa? -
57. Onko omalla seppelehahmollasi mitään eläintä, muuta kuin hevosta? - Ei.
58. Oletko ollut Seppeleessä ja irl hevosleirillä? Kuinka monta kertaa? - IRL olen ollut kahdeksalla leirillä, Seppeleessä kerran.
59. Oletko ikinä totaalisen rakastunut mihinkään hevoseen? - Kitty<3, Tellu<3.
60. Jos sinun pitäisi päättää esim. Seppeleen leirin leirikasteen sisällöstä, millaisen leirikasteen järkkäisit? - En tiedä, varmaan joku perus lantakylpy.
61. Jos saisit olla yhden päivän joku kuuluisa ratsastaja, kuka olisit? - En tiedä.
62. Millaista hevoskesää toivot Seppeleeseen vuonna 2012? - Rentoa ja mukavaa hevoskesää!
63. Oletko ikinä tippunut URL kertomuksissasi? - Miljoonasti!
64. kuinka kauan olet irl-elämässä harrastanut ratsastusta? entäs url? (eli kuinka kauan oot ollu näissä virtuaaliympyröissä mukana?) - IRL ekan kerran kävin tunneilla parivuotiaana, mutta aktiivisesti olen ratsastellut kuutisen vuotta. Virtuaalimaailmaan eksyin about 8-vuotiaana.
65. Pystyisitkö ajattelemaan hevosaiheista puuhaa ammattina IRL? - Kyllä. Eläinlääkäri kummittelee aivoissa, ja mielellään tietysti hevosiin keskittyneenä... Mutta aikaa on vielä.
66. Jaksaisitko oikeasti käydä yhtä usein irl kuin url tallilla hoitamassa, tai käytkö? - Öääh, en juuri nyt ainakaan. Kesällä kävin päivittäin.
67. Millainen olisi unelmahevosesi? - Tellu tai Kitty. Tellu on piensuokkitamma, Kitty puokkitamma.
68. Mikä on suosikkirotusi/millaisista roduista yleisesti tykkäät? - suomenhevonen ja ponit.
69. Oletko suuttunut koskaan Seppeleessä, jos et päässyt leirille tai yms tunnille johon olisit halunnut päästä kovasti? - En.
70. (Jos omaa (hoito)konia ei lasketa) Mikä on lempihevosesi Seppeleessä? - Humu ja Pella.
71. Käytkö muilla Virtuaalitalleilla? - Kyllä.
72. Harrastatko IRL jotain muuta, kuin ratsastusta. Mitä? Millaista? - Kirjoittamista, näyttelemistä ja kitaransoittoa. Ja koiranlenkitystä...
73. Jos saisit suunnitella jonkun kurssin Seppeleeseen, millainen se olisi? -
74. Mikä on lempikappaleesi? - Niitä on monta!
75. Jos saisit päivän olla ylläpidon virassa, mitä tekisit? - Kieltäytyisin kohteliaasti.
76. Millainen huumori puree sinuun? Mikä saa sinut nauramaan? - Väsyneenä kaikki, mutta normaalisti kaksimielisyyshuumori. Ja hyvät läpät.
77. Millä tavalla aloitit Seppeleessä? Siis hoitajana vai vain muuten? - Vieraana, seurailen aluksi keskusteluja ja silloin tällöin liityn niihin.
|
|