|
Post by Reega on Sept 6, 2009 21:54:51 GMT 2
Vitsi Anne oot viisas jälleen :'D Mä täällä hakkaan päätä seinään kun oon kokoajan kuvitellut ettei ole olemassa kuin Artsilanlainen klikki (ohuet, hieman suttuiset linet, idyllinen vaikutelma ja rento meininki). Tai siis, en ole kuvitellut klikkejä muunlaisena. Mun pitää nyt käyttää kyllä aikaa tämän pohtimiseen, teen jotkut tarkat suunitelmat... Teitkö Anne muuten mitään suunnitelmia silloin kun aloit tota klikkiä väsäämään? Niinku mietitkö yhtään että kun oon tän piirtäny niin sitten kun klikkaa tosta nuolesta niin sinne tulee semmoinen pusikko ja pönttö ja ovi mistä klikkaamalla pääsee sinne sun tänne vai piirsitkö vaan?
|
|
|
Post by Anne on Sept 6, 2009 22:04:50 GMT 2
Teitkö Anne muuten mitään suunnitelmia silloin kun aloit tota klikkiä väsäämään? Niinku mietitkö yhtään että kun oon tän piirtäny niin sitten kun klikkaa tosta nuolesta niin sinne tulee semmoinen pusikko ja pönttö ja ovi mistä klikkaamalla pääsee sinne sun tänne vai piirsitkö vaan? Joo, totta mooses tein. Suunnittelen kaiken aina. Mutta se nyt johtuu siitä, että miulla on niin paljon aikaa, kun en pääse piirtämään, joten silloin mietin kaikkea.. Ja tallennan ne päähäni. On miulla muistikirjakin, mutta kun ei kädet riitä senkään ylläpitämiseen aina. Esim. vaikka ravirata julkaistiin vasta äskettäin, olin suunnitellut jo joskus viime talvena, minka voi huomata tuolta ladosta löytyvästä maisemasta Yksi pointti, joka kannattaa klikkailusissa säilyttää, on aina seuraavassa kuvassa pitää joku osa edellisen kuvan rakennuksista mukana. Jos klikkailet Artsilaa, huomaat, että siellä on usein joku talon kulma jossain. Helpottaa klikkaajan elämää ja suunnistusta. Lisäksi luo sellaista aitouden tuntua. M// Usein luonnostelen jonkun koko klikkailun alueen ensin, ja vasta sitten piirrän noiden luonnosten päälle. Silloin kokonaiskuva säilyy parhaiten. Lisäksi kannataa piirtää rakennuksista ensin pohjat, että mittasuhteet ja suunnat säilyvät.
|
|
|
Post by Anne on Sept 7, 2009 12:44:02 GMT 2
|
|
|
Post by Ilona on Sept 7, 2009 13:17:50 GMT 2
Noissa ekassa ja vikassa menin vähän sekasin kun ei nuolessa lukenut minne mennä, niin piti tavallaan vähän sokkona kulkea.. : P
Hahah, löysin Annen vinkin avulla arkun sisällön, mutta eipä siellä mitään suunnattoman arvokasta löytynyt.. : D
|
|
|
Post by Anne on Oct 15, 2009 16:48:39 GMT 2
Klikkailua laajennettu. Hieman.
|
|
|
Post by Josefiina on Oct 15, 2009 17:47:05 GMT 2
Meillä on selkeesti Annen kanssa joku telepaattinen yhteys. Löysin nimittäin yhden uuden judun vaan miettimällä, että "minne mä olisin tän Annen logiikalla piilottanut?" :D
|
|
|
Post by Reega on Oct 15, 2009 17:53:37 GMT 2
Musta tuntuu taas niin väärältä että jotkut on noin hyviä piirtäjiä ;_; Ku saisin vaan ittelläni inspiraation säilymään, mutta kun en pysty saamaan noin hyvää jälkeä noin vähässä ajassa...
Mutta mukavaa että klikkiä on taas laajenneltu : )
Edito/ Mac Gyver XDDD
|
|
|
Post by Anne on Oct 15, 2009 18:44:56 GMT 2
Reega: Nuo uudet kuvat sukkaa ja syvältä. Kynän asetukset olivat joka ohjelmissa aivan pielessä ja siksi laatu on mitä on. Nyt asetukset on paremmin ja olen tyytyväisempi joihinkin kuviin, esim uusimpaan Lantun kuvaan.
Jossu: Miun aivoituksia ei nyt ole niin vaikea arvata, tylsä tyyppi. Artsikin sano niin.
|
|
|
Post by Reega on Oct 15, 2009 19:02:00 GMT 2
Ny suus tukkoon, noi ihan sikaihania. Varsinkin toi parkkarikakkonen, jotenkin semmoinen pieni ja suloinen minitalli. Mites muuten tuleeko tohon parkkariykköseen kaks boksii tolleen vierekkäin? Vai jääkö se tyhjilleen?
|
|
|
Post by Anne on Oct 15, 2009 19:13:13 GMT 2
Ny suus tukkoon, noi ihan sikaihania. Varsinkin toi parkkarikakkonen, jotenkin semmoinen pieni ja suloinen minitalli. Mites muuten tuleeko tohon parkkariykköseen kaks boksii tolleen vierekkäin? Vai jääkö se tyhjilleen? Tyhjilleen? Siellä on jo asukkaita. =)
|
|
|
Post by Reega on Oct 15, 2009 19:23:50 GMT 2
Nojoo, mut tarkotin sitä että tuleeko sinne hevosia?
|
|
|
Post by Anne on Oct 15, 2009 19:30:47 GMT 2
Ei näillä näkymin, mutta eihän sitä koskaan tiedä...
|
|
swyce
Uusi ihmettelijä
|
Post by swyce on Dec 11, 2009 21:31:07 GMT 2
minunkin mielestäni tuo klikkaiklu on ihan mahti juttu! =D
|
|
swyce
Uusi ihmettelijä
|
Post by swyce on Dec 11, 2009 22:17:52 GMT 2
anteeks nyt kun kysyn mutta mikä se "lada" avain on, kun se joka on pesukoneessa, ja en tiiä mihin pitäis mennä jaa sitten vielää missäköhän se ullakon avain onn? -jos joku vois auttaa..-
|
|
|
Post by Anne on Dec 11, 2009 22:31:18 GMT 2
|
|