|
Post by Cäpä on Jun 11, 2009 18:33:13 GMT 2
Itse tykkään eniten Liina Kn ja Ilun tyylistä, omaperäistä ja hauskaa jälkeä! Tietty myös nämä kaikki perusnimet Jenna, Reega yms. ovat todella taitavia. Annen kuvissa on myös jotakin todella hienoa, ne on piirretty aina omalla tyylillä ja huolellisesti. Artsin tallin klikkailukierros on aivan käsittämättömän upea, sen parissa kuluukin seuraavat puolituntia kun yritän metsästää pontikkakätköjä... =D
Lynn kirjoittaa hauskoja tarinoita, ja myös Taigan hoitokirja on aina pakko vilkaista, kun sinne uusia hoitoja kertyy, sekä Wear että ponipalleron uusi hoitaja (Siiri?) kirjoittavat ihania tarinoita<3
|
|
|
Post by Jassu on Jun 16, 2009 13:56:04 GMT 2
Herätetäänpäs tämäkin döbikki nyt henkiin 8>
Tarinoijien aatelistoon kuuluvat ehdottomasti
Kat, jonka tarinoita on aina mielenkiintoista lukea, kun sekaan on ripoteltu huumoria ja joskus hieman romantiikkaakin 8''>
Nana sen sijaan kirjoittaa keveästi jaksotettuja, helppolukuisia ja todentuntuisia tarinoita, jotka ovat sopivan arkisia. Nana saa väännettyä tavallisesta arjestakin mielenkiintoista.
Pipsa kirjoittaa mukavia ja hauskoja tarinoita, jotka ovat hyvin tapahtumarikkaita ja mukavia lukea. Niihin ei koskaan kyllästy.
Lynnin hoitotarinat ovat mukavan vaihtelevaisia, eivät aina samasta muotista veistettyjä. Niissäkin on sopivasti huumoria ja arkea, mahtavasti sekoitettuina.
Piirtäjien toplistaan kuuluvat minun mielestäni ehdottomasti
Reega, jonka piirrokset ovat taitavasti tehtyjä ja näkee, että niihin on käytetty aikaa ja vaivaa. Reegalla on myös ihanan persoonallinen piirtotyyli 8>
Yuff, jonka piirrokset ovat hauskoja ja kertovat enemmän kuin tuhat sanaa, mutta ovat myöskin vaivalla toteutettuja. Yksinkertaisen kauniita.
Lynn, jonka kuvatkin ovat taitavasti piirrettyjä ja mukavan kevyesti rajattuja, ja näyttävät rennoilta ja vapailta, ei mitään pikkutarkkoja rautalankalinejä.
Jokerin kuvat jaksavat aina sykähdyttää, niitä on vain yksinkertaisen mukava katsella. Rakastan sun tyyliä piirtää sellaisia rentoja ja letkeitä kuvia 8>
Sini, joka aina yhtä ahkerasti jaksaa piirtää käsin ja puuväreillä, mutta jälkikin on upeaa ja huoliteltua.
Erityismaininta vielä Kaikille, jotka jaksavat piirtää hiirelläkin aina yhtä hauskoja ja taitavia kuvia, joita on mukava katsella. Niissä on aina sitä jotain.
Tuossa on nyt muutamia esimerkkejä, mutta olisin voinut luetella vielä tuplamäärän lisääkin, sillä kaikki hoitajat ovat erilaisine tyyleineen ja tarinoineen ainutlaatuisia.
M// Oi kiitos Sastu ja Jokke 8)
|
|
|
Post by Jusu on Jun 16, 2009 19:42:12 GMT 2
Mä en yksinkertasesti voinut olla nauramatta Yuffin Taru lantapaakun sormuksesta -tarinalle! Ja hauska yhteensattuma, mulla on keskeneräsenä tarina jonka otsikko oisi Taru kottikärryjen herrasta, mutta koska nää nyt näin samankaltaset oisivat, niin taidanpa vaihtaa otsikkoa Mut Yuff osu kerralla maaliin tolla tarinalla, ei herraisä, mä en tosiaan päässyt otsikkoa pidemmälle, kun jo nauraa hekotin vedet silmissä. Ja aina vaan parani loppua kohden : D Blondi on nyt vähän niinku kana joka munii kultamunia, paitsi että se pakertaa yllätyskikkareita jotka sisälläpitävät sormuksia. Ja miten ihmeessä se sormus on sinne päätynyt? Tarina osui ja upposi - kertalaakista ja pahemman kerran.
|
|
|
Post by Veera on Jun 17, 2009 20:13:50 GMT 2
Alinan On / off on niistä parhaimmista tarinoista mitä seppeleessä olen kuunaan lukenut. <3 Ilman kummempia mutinoita niin sanon, että se jotenkin upposi vain minuun.
|
|
|
Post by Jenna on Jun 17, 2009 20:53:22 GMT 2
oivoivoi, ajauduin lukemaan katin tarinan seralle, joka oli tälle päivälle, eli 17.6. se oli hassun hauska tarina, jossa oli romantiikkaakin mukana. :--D i like it! ja joo komppaan veronicaa, alinan tarina janukselle oli tosi hyvä!
|
|
|
Post by Jusu on Jun 17, 2009 23:26:32 GMT 2
Kyllä, yhdyn Jennan viestiin - mä hihittelin täällä sille, tosin väsymyksellä ja Uuno Kailaan runollakin voi olla toki osansa. Mutta siitä ei pääse yli eikä ympäri, että toi Katin stoori on hyvä. Ja juu, tuli naureskeltua myös noille Jennan Jambo songin jutuille t-paitoja kiskomassa ja arkoja alistamassa, aijai Jambo! Ja Shinguan SE ON... -tarina on ihana! Jotenki niin kiva, semmonen hyväntuulinen ja höpsö. Söpö. Aijai Artsi, ei saa näyttää tytöille huonoa esimerkkiä!
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 18, 2009 18:30:36 GMT 2
Lynnin (hei, keksin uuden lempinimen: Lunni!) tarina Hillalle = ♥ Epäröin jo hiukan, mitä tulikaan luvattua, mutta tuo kertomus pyyhki kaiken epäluulon.
Liinan tarina oli hauska! :D Jotenkin Liinan kirjoitustyyli saa mut aina naurahtelemaan itsekseni. Tulossa on selvästi jotain kolmiodraamaa, Pipsa - Kristian - Liina?!? *hakee popcorn-kulhon ja kohottaa "catfight, catfight!"-banderollin* Mutta huom. Kristian ei ole Jaakon serkku, vaan veli.
Ja Yuff on päättänyt kiduttaa meidät kuoliaaksi tarinoillaan :D Voi ei, meinasin tukehtua tälle kohdalle: " Ajattelin vähän koulutreeniä, tekee hyvää kahvillekin. " Ros kuristi kulmiaan hämmästyneenä, toistaen sanojani: " Kahville? " Ilmeeni kirkastui: " Mitä? Missä kahvia? " Ja tuo Taru lantapallon sormuksesta on jo legenda :D
Kat ja (mustasukkainen) Tappi on söpöin pari ikinä :') Voi ei, tuli sellainen hillitön aww-reaktio kun luin tuota uusinta tarinaa.
Veronicalta tulla tupsahti aivan ihana sarjis ja suloinen kuva. Tuo sarjiksentapainen oli napakymppi, supersuloinen tekele :)
|
|
|
Post by Jusu on Jun 18, 2009 18:37:28 GMT 2
Lunni? Mikä hitsin lintu mä nyt oon? Nomut hei, lunnikoirat on söpöjä, joten ehkä lunnitkin on. Eiks ne oo niitä mustia millä on se keltapunaminkävärinenliekään nokka? muoks// Josefiina, hekoheko! Mutjoo, eiköhän se noin vähän mee, mä oon se joka raakkuu ja toinen reppana joutuu olemaan hiljaa. No ei, kyllä sen verran tuliverinen on, että räjähtää siinä missä miekin. Ja vielä, sä taidat sitten olla toi kyttä tuolla takana, toi josta on pelkkä pötsi näkyvissä? : DD Ja nytkun sä laitoit noita lisää, niin pakko sanoa että toi meiän romanttinen hetki näyttää siltä että mä (edelleen vasemmalla puolella) käsken Jusaa hyppäämään järveen ja Jusa (juu, oikealla) katsoo anovasti: onko mun pakko? Tai että me suunnitellaan molemmat hyppäävämme sinne.
Kyllä, kilikilikili, Yuff hits the jackpot again! Mä nauroin tässä mökkikoneella ja faija tuli kattoon et mitä sä naurat. Joo en mä mitään. Kahvia vaan.
Nytpä oli pahasti paljon enempi offia ku topikin oikeaa käyttöä... mut mä lupaan petrata.
|
|
|
Post by Josefiina on Jun 18, 2009 18:41:21 GMT 2
|
|
|
Post by Keikki on Jun 21, 2009 12:13:17 GMT 2
Josefiina: 20.6. Juokse sinä humma. Ei reps :3 Ei, en nauranut, en en.
Aww, Liinan tarina (vaikka sitä kehuttiin jo) :'P Sulo.
Lisäksi tykkäsin Sannin uusimmasta hoidosta Aksulle!
Ja Yuffin hoidot onn aina niin hehkeitä x)
|
|
|
Post by Jusu on Jun 21, 2009 16:38:27 GMT 2
Pipsan Kunkku-stoori sai miut hykertelemään täällä möksällä Ja Yuffin juhannuskuva oli makee, se Paavo Pesusieni-paita oli aivan kadehdittava!
|
|
|
Post by Maiss on Jun 23, 2009 11:53:26 GMT 2
Januksen hoitokirja saa mun suun ihan ammolleen! Alinan tarinat aivan mahtavia! : D
Ja Blondinki hoitokirja, herran jumala, ei noin hyvin saa piirtää ! ; ) Yuffin ja Keikin kuvat on siis tähtiainesta ( :
Ja Jassun hoidot Sikelle on aivan ihania! <3 pidin TOOOSI paljon tän päivän kuvasta jossa oltiin menossa maastoon, ihan kuin Anne ois piirtäny (:
|
|
|
Post by kisuli on Jun 23, 2009 14:26:50 GMT 2
Yuffin tämänpäiväinen kuva, missä ratsukko seisoskelee heinikossa, on ihana ja iski.
Yleisesti eksyn aina Tiian hoitopäiväkirjaan katsomaan Ilun ja Sinin hoitomerkintöjä, sekä Flooran hoitopäivikseen katsomaan sen hoitajien, Jokerin ja Roosan hoitoja. Myös Jennan hoidot Jambolle ovat ihania! (;
|
|
|
Post by Keikki on Jun 23, 2009 18:35:10 GMT 2
Toisille on suotu piirtämisen taito, Yuff, sä oot vailla vastusta! (: <3 Taino, ettei kusi nouse päähän, sanotaan vaan et oot tosi hyvä, ja tykkäsin erityisesti tästä uusimmasta piirroksesta!
|
|
|
Post by Miina on Jun 24, 2009 7:31:36 GMT 2
kiits, soppu ja jassu! <3
Itse pidän uudemmista Siirin ja Jassun huolellisista hoidoista. Siiri ei hoida kauehan aktiivisesti, mutta niin ihanan huolellisesti, sama pätee Jennaan. Roosan hoitoja tulee nyt seurattua ja tykkään kovati tytön kirjoitustyylistä.. <3 Mainitsen vielä huolellisista, harvoista hoidoista, Wiren.
Hina ja Kamuliini 23.6 pukkikuva I love it! <3 vaikka ei olekaan värejä se on silti niin mahtava. kamuliini on just sopivan hullun näköne.. (: Ilu ja Tiia 20.6 - että hyvää hellepäivää vaan.. oli jotenkin masentunut olo. tultiin saaresta ja rynnistin koneelle. kattelin tiian hoidot ja nauroin vedet silmissä tolle kuvalle, en tiiä miksi. xDDDD minä ja outo-minä. Wire ja Eppu 14.6 kuva Wiren pitää piirtää enemmän. We want more! (joo toi oli leirillä ku sekoiltii tipujen kaa.. xDD) oikeesti ihana työ.. <3 odotan innolla uusia kuvia sulta, samoin wearilta, jonka pitäis myös piirtää useemmin ku piirtää niiiiiin hyvin.. <3
miä oon outo..
|
|