|
Post by Emmy on Mar 3, 2021 14:59:29 GMT 2
Seppeleen pulleille poneille ja uljaille hevosille etsitään taas luotettiavia, aktiivisia ja ahkeria hoitajia. Toivomme hoitajiltamme aktiivisuutta oman hoidokin päiväkirjassa sekä tapahtumiin/tunneille/leireille ym. osallistumisessa. Hoitajaksi voi hakea postaamalla tähän topiciin esittelyn hahmostasi ja kuvauksen, miksi haluat hoitajaksi ja miksi juuri sille hevoselle. Sopivat hoitajat valitaan sitä mukaa, kuin hakemuksia tulee ja haku on auki toistaiseksi. HOITAJAA HAKEVAT HEVOSET EEMELI ja AKKAEemil 7-vuotias kiltti ja mukavuudenhaluinen shetlanninponiruuna. Sopiva aloitteleville hoitajille ja ratsastajille. Akka 13- vuotias kipakka shettistamma. Sopii kaikenikäisille hoitajille myös, ratsastaessa enemmän haastetta kuin Empussa. Haetaan yhteishoitajaa! SINTA9-vuotias batakinponitamma, kiltti ja mutkaton lasten poni, joka ei korvaansa lotkauta, vaikka mitä tapahtuisi. Kiltti ratsastaa vaikka hieman hidastempoinen. ROI 10-vuotias camargueruuna, persoonallinen ja hieman jäyhä ruuna, jonka kanssa pärjää seka aloittelija ja osaavammallakin on haasteita. GEKKO11-vuotias risteytysponiruuna. Kaikin puolin melko kiltti ja mutkaton poni, joka sopii hyvin aloittelevalle hoitajalle tai ratsastajalle. Välillä saattaa jähmettyä keskelle kenttää, esteillä hieman arka. LAILA16-vuotias ruotsalainen puoliveritamma. Herkkä ja ujo, mutta lempeä tamma on hellyyttävä hoitaa. Ratsastaessa pehemeä ja herkkä. Kokeneemmalle ratsastajalle ja hoitajalle. RÖSTI16-vuotias saksalainen ratsuponiruuna. Laiska ja erittäin mukavuudenhaluinen poni, joka on entisessä elämässään ollut huippuluokan kilpaponi. Parasta elämässä on ottaa päiväunia ja välissä vähän syödä. VAPPU8-vuotias suomenpienhevostamma. Energinen ja innokas pieni hevonen, joka on kiltti hoitaa. Yleensä hyvällä tuulella ja tarttuu innolla kaikkiin haasteisiin. PAAHTIS 7-vuotias suomenhevosori. Hyväntuulinen, miellyttävä ja huomionkipeä nuori hevonen. Pehmeät liikkeet ja nauttii reippaasta menosta.
|
|
|
Post by matrice on Mar 8, 2021 16:11:34 GMT 2
Moi, Minun nimeni on Matrice. Olen 22-vuotias ja hakisin Lailan hoitajaksi. Minulla on ollut muutamia hevosia elämäni varrella, nyt tosin viimeisin lopetettiin muutamia kuukausia sitten. En ole halunnut ostaa uutta hevosta, mutta hevoshommien jatkaminen kiinnostaisi. Olen Helppo A -tasoinen ratsastaja, esteitä olen kilpaillut 120cm asti. Lailan hoitamisesta kiinnostuin aivan ensimmäiseksi tämän koon takia. Minun entiset hevoseni ovat olleet isoja ja sellaisiin olen tottunut. Hevosten kanssa olen toiminut koko ikäni, joten kokemuksenkin pitäisi riittää. Nykyään otan ratsastuksen vähän rennommalla fiiliksellä, ennen kilpailin tavoitteellisesti.
|
|
|
Post by Emmy on Mar 10, 2021 11:43:02 GMT 2
Tervetuloa Lailan hoitajaksi Matrice! Kirjoittele itsestäsi kuvaus (yleinen keskustelu > kuvaukset itsestänne tänne) ja tee oma kaappi. Hoitaminen tulisi aloittaa 2vk sisällä! :) Tervetuloa Seppeleeseen!
|
|
marja
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Peck
Koulutaso: He B
Estetaso: 1m
|
Post by marja on Mar 16, 2021 16:33:12 GMT 2
Hei! Hakisin Peckin hoitajaksi. Olen 13v tyttö joka jaksaa ja tykkää hankalista poneista. Minulla ei ole omaa hevosta mutta ratsastan kaverini hevosia.Haluaisin päästä Hoitajaksi, koska jaksan touhuta tallilla hevosten parissa. Osaan kouluratsastuksessa asiat heB asti ja esteitä olen hypännyt 1m asti.En ole hirmu pitkä (148cm)joten sovin pienemmille poneille hyvin. Peck vaikuttaa mukavalta ja sopivan haastavalta minulle Haluaisin päästä Peckin kanssa valmennuksen ja ehkä joskus kisoihinkin.
|
|
|
Post by Emmy on Mar 16, 2021 19:15:30 GMT 2
Tervetuloa Peckin hoitajaksi Marja! Kirjoittele itsestäsi kuvaus (yleinen keskustelu > kuvaukset itsestänne tänne) ja tee oma kaappi. Hoitaminen tulisi aloittaa 2vk sisällä! :) Tervetuloa Seppeleeseen!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2021 18:44:31 GMT 2
Moi! Olen 14 vuotias tyttö. Haluaisin Paahtiksen hoitajaksi. Olen 155cm. Osaan asiat kouluratsastuksessa va C asti ja esteitä olen hypännyt 80cm rataa. Paahtis vaikuttaa kivalta ja juuri täydelliseltä minulle. Olen ratsastanut 6 vuotta. Tähtään kisoihin ja valmennuksiin. Olisin aktiivinen kirjoittamaan ja hoitaisin Paahtista mahdollisimman hyvin ja useasti.
|
|
marja
Uusi ihmettelijä
|
Post by marja on Mar 17, 2021 22:21:07 GMT 2
Hei! Hakisin Peckin hoitajaksi. Olen 13v tyttö joka jaksaa ja tykkää hankalista poneista. Minulla ei ole omaa hevosta mutta ratsastan kaverini hevosia.Haluaisin päästä Hoitajaksi, koska jaksan touhuta tallilla hevosten parissa. Osaan kouluratsastuksessa asiat heB asti ja esteitä olen hypännyt 1m asti.En ole hirmu pitkä (148cm)joten sovin pienemmille poneille hyvin. Peck vaikuttaa mukavalta ja sopivan haastavalta minulle Haluaisin päästä Peckin kanssa valmennuksen ja ehkä joskus kisoihinkin. Hei! olisiko mitenkään mahdollista vaihtaa hoitohevonen Peckistä Vapuksi? Peck ei oikein sopinutkaan minun ratsastus tyylilleni eikä istunut sopivasti alleni. Joten voisinko vaihtaa hoitohevosekseni Vapun? Minulla on edelleen samat tavoitteet. Ja osaaminen ei ole kadonnut minnekään. Vappu vaikuttaa sopivan kokoiselta ja innokkaalta yrittäjältä jota kaipaan ratsulleni. Vappu olisi myös ehkä sopivamman kokoinen kun Peck. Anteeksi suunnattomasti vaiva.
|
|
|
Post by Emmy on Mar 19, 2021 21:47:54 GMT 2
Hei! Hakisin Peckin hoitajaksi. Olen 13v tyttö joka jaksaa ja tykkää hankalista poneista. Minulla ei ole omaa hevosta mutta ratsastan kaverini hevosia.Haluaisin päästä Hoitajaksi, koska jaksan touhuta tallilla hevosten parissa. Osaan kouluratsastuksessa asiat heB asti ja esteitä olen hypännyt 1m asti.En ole hirmu pitkä (148cm)joten sovin pienemmille poneille hyvin. Peck vaikuttaa mukavalta ja sopivan haastavalta minulle Haluaisin päästä Peckin kanssa valmennuksen ja ehkä joskus kisoihinkin. Hei! olisiko mitenkään mahdollista vaihtaa hoitohevonen Peckistä Vapuksi? Peck ei oikein sopinutkaan minun ratsastus tyylilleni eikä istunut sopivasti alleni. Joten voisinko vaihtaa hoitohevosekseni Vapun? Minulla on edelleen samat tavoitteet. Ja osaaminen ei ole kadonnut minnekään. Vappu vaikuttaa sopivan kokoiselta ja innokkaalta yrittäjältä jota kaipaan ratsulleni. Vappu olisi myös ehkä sopivamman kokoinen kun Peck. Anteeksi suunnattomasti vaiva. Moikka Marja! Tehdäänkö aluksi niin, että aloitteet nyt vaikka pari kuukautta Peckin hoitajana ja katsotaan sitten miten hoitaminen on lähtenyt sujumaan ja haluatko vielä vaihtaa vai jatkatko Peckin kanssa.
|
|
|
Post by Emmy on Mar 19, 2021 21:54:23 GMT 2
Tervetuloa Paahtiksen hoitajaksi Karoliina! Kirjoittele itsestäsi kuvaus (yleinen keskustelu > kuvaukset itsestänne tänne) ja tee oma kaappi. Hoitaminen tulisi aloittaa 2vk sisällä! :) Tervetuloa Seppeleeseen!
|
|
Ruut
Uusi ihmettelijä
|
Post by Ruut on Mar 20, 2021 16:12:14 GMT 2
Heipat!
Hain edellisvuonna hoitajaksi ihanalle Lailalle, jonka kanssa hoitotaival päättyi heti ensimmäiseen hoitokertaan. Tarkoitus oli saada sen hetkiselle työlle vastapainoa, mutta yllättäen työt vei tätä likkaa ihan 6-0. Oli ihan hullu vuosi.
Nyt, jos mahdollista, haen elämäntilanteen rauhoituttua uudelleen hoitajan pestiin. Tällä kertaa saman kutkuttavan inspiksen tunteen sormenpäissä aiheuttaa Roi.
Kuten aiemmista kirjoituksista tänne foorumille on (toivottavasti) käynyt ilmi, kirjoittelee ruudun takana melkoisen topakka persoona, minkä vuoksi passattais varmasti Roinkin kanssa mainiosti yhteen. Hahmon taustoja uudelleen avatakseni lainaan vähän aiempaa hoitajahakuani, joka alla:
Jälleen keväisin terkuin, Ruut
|
|
|
Post by Emmy on Mar 21, 2021 9:43:39 GMT 2
Tervetuloa Roin hoitajaksi Ruut! Kirjoittele itsestäsi kuvaus (yleinen keskustelu > kuvaukset itsestänne tänne) ja tee oma kaappi. Hoitaminen tulisi aloittaa 2vk sisällä! :) Tervetuloa Seppeleeseen!
|
|
marja
Uusi ihmettelijä
|
Post by marja on Mar 21, 2021 14:57:40 GMT 2
Hei! Tämä käy minulle.
|
|
|
Post by renesola on Jul 10, 2021 10:54:45 GMT 2
Hei! Mie oon Oliver Sola, mutta tottelen myös nimeä "Rene". Minulla on yksi oma hevonen ja aikaa tai rahaa ei oikein riittäisi toiselle, mutt intoa on niin miksei yritetä hotoponin suhteen. Olen aika lyhyt(vain n. 160 cm) tällä hetkellä 19-vuotias jäpikäs. Hoitoponitoiveena olisi ensisijaisesti Sinta, vaikka se onkin minulle todennäköisesti liian pieni ratsastukseen(?), mutta maastakäsittelyllä eteenpäin. Kumpikin shetuistakin vaikutti ihan kivalta toverilta eli nekin olisivat mieluisia vaihtoehtoja. Tasoltani olen HeA ja oman ponini kanssa kisaan 90-100 cm ratoja silloin tällöin. Mitäköhän muuta tähän pitäisi kirjoitella.🤔 Olen ihan auttavainen ja kanssani on helppo tulla toimeen.
|
|
|
Post by Emmy on Jul 20, 2021 11:23:08 GMT 2
HOITAJAHAUT SULKEUTUVAT! HOITAJAKSI VOI HAKEA SEURAAVISSA HAUISSA, JOTKA TULEVAT HEINÄKUUN LOPULLA TAI ELOKUUN ALUSSA! :)
|
|