|
Post by Anne on Mar 6, 2018 11:18:11 GMT 2
Koska olen aivan sekaisin uusien hoitajien suhteen, pieni kevät päivitys kaikille tuntihevoshoitajille tässä =D Voit myös vastata, jos haluat muutoksia.
Pahoittelen, jos joidenkin kanssa on mennyt viestejä ristiin/jäänyt huomaamatta.
Jos et sinulle valitulla hoitohepalla jatka, se palautuu automaattisesti hakuihin/vapaaksi ja uutta hoitsua haetaan hoitajahauissa. Jos hoitajan ja hepan nimen perässä ok, niin silloin juuri hoidettu ja ei tarvitse vastata.
Vastaathan 25.3.2018 mennessä!
Mukavaa alkanutta kevättä!
Ari - Sandra OK Arktik - Cella OK Egsy - Anni OK Pancho - Stella OK Punkku - Allu OK Gitta - Wenla OK Charlie - Vanessa OK Kössi - Alma Akka - Saaga OK Liinu - Hertta OK Eiko - Eveliina OK Elmo - Fiia OK Eela - Fiia OK Gekko - Nella OK Alex - Jason Oili - Vanessa OK Hese - Isabel OK Siiri - Clara OK Kuutti - Emmy OK Anni - Laila OK Lasse - Alviina OK Lemon - Yasmin Lyyli - Loviisa OK Minttu - Petra Peck - Luna OK Tirkku - Inksu OK Polar - Reino - Pyry OK Rotta - Fifi OK Lumi - Nette (OK?) Iita - Pyry OK Polina - Kristiina --> ei Windi - Cella OK
|
|
|
Post by Salma on Mar 6, 2018 18:29:29 GMT 2
Allu jatkaa Punkun kanssa!
|
|
|
Post by Luna on Mar 10, 2018 10:19:14 GMT 2
Jatkan Peckin kanssa
|
|
|
Post by Robert on Mar 28, 2018 19:18:56 GMT 2
Oon myöhässä mutta oon pohtinut asiaa ja pakko laittaa Alma sivuun! Tykkään siitä ja Cössönistä iha hirveesti, mutta hyvä et mulla on aikaa edes Robertilla turista! :(
|
|
|
Post by Nette on Apr 3, 2018 20:54:00 GMT 2
Nimen perässä kysymysmerkki, eli mun varmaan oletetaan vastaavan  Pahoitteluni, että tulee myöhässä vastaus. Tosiaan takana astetta hankalampi ero pitkästä suhteesta, jonka vuoksi olen nyt taukoillut virtuaalihevostelusta. Nyt edessä vielä muutto ja useampi rästiin jäänyt tentti, mutta jos vielä olen listoilla, niin huhtikuun lopussa viimeistään pääsen ehkä taas kiinni normaaliaikatauluihin ja Sebeilyyn 
|
|