|
Post by Anne on Dec 26, 2017 12:42:28 GMT 2
Hoitajahaut tammikuun 10. päivä asti.Hoitajahaut ovat auvoinna kaikille! Myös nykyisille hoitajille (voi siis hakea kakkoshoitsua) ja heidän sub-hahmoilleen. Jos uusi hoitajaehdokas ei ole suorittanut hoitajakurssia, suositellaan se suoritettavan heti, kun kurssi järjestetään. Kuitenkin hakuihin voi nyt jo osallistua. Samalla nykyiset hoitajat voivat päivittää jatkosta, jos on tullut muutoksia!1. Katsele onko jokin vapaista hevosista sinulle sopiva. 2. Luo hahmo, jolla haluat hoitajaksi hakea (hahmoa ei voi vaihtaa myöhemmin) ja luo käyttäjätunnus hahmolle 3. Kirjoita hakemus tähän topaan 4. Jos haet subbarilla, ilmoita siitä yksityisviestillä Annelle (voit hakea subbarilla, vain jos olet jo hoitaja) 5. Odottele hakujen tuloksia =)
Cupcake "Cute, Kakku" >> Sivu Jääräpäinen shetlanninponitamma.
Deadline "Linnea" >> Sivu Hieman ilkikurinen tamma, joka on nätti kun mikä!Gekero"Gekko" >> SivuPerustuntiponi pienemmille lapsille. Ei oikein viitsisi mitään.
Suvitaika "Iita" >> Sivu Työteliäs suomehevostamma, ihana ratsastuskoulutamma. Hoitaja löytynyt! Virmalan Polanne "Polina" >> Sivu Hauska, ponikokoinen suokki, joka liitelee vauhdilla esteltä toiselle.Agnetha 'If"Agi" >> SivuHaastava, estetamma. Yksityishevosen hoitajalla on omat hyvät puolensa!
|
|
|
Post by Katsu on Dec 31, 2017 14:17:27 GMT 2
♔ Agnetha 'If ♔ Kyllä, näet oikein - se olen minä täällä, again, suunnilleen vuotta vanhempana ja viisaampana, mutta kuitenkin. Kohta jo kaksitoistakesäinen Katsu alkoi ikävöimään Seppelettä motivaationpulassa tehdyn tallinvaihdon jälkeen niin kovin, että palaaminen tuntuisi nyt fiksuimmalta vaihtoehdolta, jos mut vielä huolitaan takaisin tilan vakiopoppooseen. Jos ei muuta, voisin vähän kasvattaa seppeleläisten ikähaarukkaa nuoremmalla näkökulmalla. Joka tapauksessa, tällä kertaa hoitohevoskandidaateista Agnetha 'If vaikutti kaikista sopivimmalta - ratsastuskouluja jo seitsemän vuoden ajan kolunnut Katsu tahtoisi siirtyä yksityishevosten kunnioitetulle puolelle kahmimaan uudenlaista kokemusta hevoselämäänsä. Vaikka tuon upean kilpatamman hoitaminen koostuisikin lähinnä varusteiden kuuraamisesta sekä harjailusta, pitäisi tämä neiti siitä taatusti, eikä tallilla käyminen jäisi kertaan, pariin kuukaudessa. Hahmo, joka tavoittelee kavereidensa kateellisista ilkkumisista huolimatta tasokasta kisaratsua hoitohevosekseen, onkin jo Seppeleen vanhemmille kävijöille tuttu. Katarina Riikinneva, kaikkien muiden paitsi suutuksissaan olevien vanhempien kesken Katsu, aloitti ratsastuskoululla käymisen yli vuosi sitten, hoitaen vajaaksi sellaiseksi jääneessä ajassa kahta hevosta. Lopulta tyttö päätti kokeilla jotakin muuta, tallille lähtemisen ollessa vastenmielistä, mutta pian Seppele alkoi vetämään takaisin puoleensa, niin Katsua kuin hahmon takapiruakin. Sitä kautta temperamenttinen punapää päätyi kirjoittamaan hakemusta tammikuun 2018 hoitajahakuun. Koska Katarina on lähes jokaiselle tallilaiselle hahmona tuttu - pienikokoinen, tulinen tyttö - siirryn suoraan siihen, että miksi tuo oman ikäluokkansa pahin draamakuningatar pitäisi ottaa takaisin osaksi tallin arkea. Ensinnäkin, nyt mulla olisi aikaa ravata tallilla ihan oikeasti useammin kuin kerran puolessa vuodessa. Muutto ei ole mylläämässä oikean auringon alla käytävää elämää sekaisin, en liikuta neljää hevosta samanaikaisesti... Sen lisäksi tässä vuoden aikana on tapahtunut luultavasti jotain muutakin, oon ehkä oppinut pitämään kiinni mielipiteistäni, eivätkä hoitohevoset vaihtuisi kolmen kuukauden välein. Kuulostaa ehkä jokseenkin epärealistiselta, että hädin tuskin kaksitoistavuotias pikkutyttö hoitaa yhtä tallin hienoimmista hevosista, mutta why not? Katsu on perusluonteeltaan tunnollinen ja yrittää miellyttää tarkoin valittuja (don't worry, Salma, olet yksi niistä tarkoin valituista) henkilöitä parhaansa mukaan, joten siinä vaiheessa ikä on toivon mukaan vain numero. Vaikka vaivaiset 147 senttimetriä pitkä neiti tuskin tulisi pääsemään Agin tuliterään satulaan, ei se haittaisi mitään. Varusteiden ahkerasta kuuraamisesta sekä kuraisen hevosen aamuvarhaisesta harjaamisesta kisoja varten saisi varmasti paljon tarinoita, ja sitten joskus, kun tuliterään satulaan, jota on kuurannut uskollisesti pitkän aikaa, pääsee edes istahtamaan, tuntuisi se mukavalta. Tuntihevosen hoitajana kun pääsee ratsastamaan itsenäisesti ihan kyllästymiseen asti, menettää se ratsastamaan pääseminen ilonsa. ♔ Okei, eiköhän tää hakemus oo tässä. Kiitos ja kumarrus, toivottavasti mut otetaan hoitamaan ihanaa Agia, jota oon rehellisesti sanottuna kuolannut siitä lähtien, kun tamma saapui Seppeleeseen ♔
|
|
Aleksandra
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Hilppa
Koulutaso: VaB
Estetaso: 100cm, 90cm
|
Post by Aleksandra on Jan 5, 2018 13:10:19 GMT 2
Virmalan Polanne
Rakastuin Polinaan heti. Aleksandra eli Allu on 16v tyttö. Vaikka joskus häntä syrjitään hän ei syrji ketään. Allu rakastaa pikku poneja ja niitä isojakin, ja tietty suokkeja! Allu ei tunne ketään tallilta joten voiviedä aikaa kun Allu tutustuu. Itse Allulla on vaalea tukka ja meren siniset silmät.
//toivottavasti kelpasi//
|
|
Hertta
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Linnea
Koulutaso: Helppo B
Estetaso: 70-80 cm
|
Post by Hertta on Jan 10, 2018 16:56:52 GMT 2
Heippa, mä oon Hertta!Olen 14-vuotta (huhtikuussa 15) vanha tyttö. Omistan punertavat hiukset ja itsepäisen tummanruskeat silmät. Kokoni puolesta en ole mikään pitkula, vaan mittarissa tällä hetkellä on vain 155 senttimetriä. Siispä sovin myös pienemmillekin poneille ja niitä on mahtunut seitsemään ratsastusvuoteeni oikein mukavasti. Viimeisin ponituttavuus taitaa olla läikikäs, 14-vuotias vuokraponi Simon. Tasoltani olen tällä hetkellä helppo B, sekä rataesteitä ylitän 70-80 sentin korkeudelta. Vaikka koulutuuppausta on tullut harrastettua viimeisen vuoden aikana vähän enemmän, esteratsatukselle on aina lukujärjestyksessäni tilaa! Hoitajuus on minulle tuttua puuhaa, kaikentasoisia hevosia yksityishevosista tuntiponeihin on hoidettu. Myös muutamissa kisoissa on tullut jeesattua kisahoitajan roolissa. Hoitohevosekseni toivoisin Linneaa, se vaikuttaa sopivan haastavalta tapaukselta minunkaltaiselleni ponitytölle. Hevosteluvuosieni aikana kokemusta on tullut enemmän rauhallisemmista ja kiltemmistä ratsuista, joten Linnea olisi varmasti mukavaa vaihtelua niihin iänikuisiin kaikkikäy-unelmaponeihin. Olen tuskin ensimmäinen, joka ihastuu Linneaan ulkomuotoon. Ihastuksenhuokauksilta ei voinut välttyä, kun tamma kurkisti karsinastaan ja pyöritteli korviaan epäilevästi. Kuitenkin ojennettuani kättäni ovenraosta haisteltavaksi, Linnea oli näyttänyt sen toisen puolensa. Se ei kuitenkaan lannistanut minua, vaan sai takaraivossa kytevän ajatuksen hoitajuudesta hehkumaan paremmin. En hermostu helposti, ja siitä on ollut paljon etua. Siksi luonteenpiirteisiini kuuluu melkoiset lehmänhermot ja sisukkuus. Olen kuitenkin aluksi aika ujo, mutta ihmisten tullessa tutuksi saatan pölöttää kuin papupata eikä kovin montaa hiljaista hetkeä kanssani ole. Seppeleen hoitajien ikähaarukkapainottuneisuus minua vanhempaan luokkaan ei haittaa, sillä tulen juuri mieluummin toimeen minua vanhempien ihmisten kanssa. Siksi uskoisinkin sopivani Seppeleen mahtavaan porukkaan oikein hyvin! ♥ Ja näppäimistöä hakkaa Hertan kanssa samanikäinen tyttönen. Yllättävästi Hertasta tuli melkoisen samanhenkinen, tosin ulkonäköä lukuunottamatta. Pikseliponeja on tullut harrastettua kohta 6(härregyyd, miten aika rientää) vuotta. Muutamia talleja on omistettu, mutta tykkään mieluummin hoitajana kirjoittelemisesta. Hehe, toivon tämän vielä ehtivän hakuihin.. Tein tän just niinkuin malliesimerkkinä Deadlineä hipoen P.s, hoitajakurssia en ole vielä suorittanut.
|
|
Ompsu
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Cupcake
|
Post by Ompsu on Jan 10, 2018 22:25:19 GMT 2
Cupcake
Voi Kakku, voiko suloisempaa ja ihanampaa ponia ollakaan...? Olen käynyt Seppeleen tallilla vain pari kertaa, ja viimeisimmällä kerralla näin sen, suloisen Kakun, joka tuojotti minua ruoan toivossa koko sen ajan, kun katselin hevosia tarhoissa. Shettikset olivat aina olleet lähellä sydäntäni, ja nyt minulla olisi mahdollisuus saada sellainen hoitsuksi. Ja se voisi vieläpä olla Cupcake.
Minä olen siis Ompsu, äskettäin 15 vuotta täyttänyt shettismittainen kouluratsastaja. Oikea nimeni on Olivia Kaisla, mutta Ompsu on paljon helpompi, joten sillä nimellä minua on koko elämäni kutsuttu. Nyt olisi sellainen vaihe elämässä, että minulla olisi taas aikaa hommata itselleni hoitoponi. Koulunkaan osalta se ei tulisi olemaan ongelma, sillä koulunkäynti on minulle aika helppoa. Olen noin yhdeksikön oppilas, eikä koulu tuota minkään laisia vaikeuksia. Asun aivan lähellä Seppelettä, pyöräilymatkan päässä. Olen enemmän kiinnostunut kouluratsastuksesta, ja olenkin edennyt siinä jo vahvasti HelppoB-tasoiseksi. Esteitä tykkään myös hypätä, ja vautia rakastan. Kouluratsastuksen tarkkuus ja harmonia ovat kuitenkin iskeneet jonnekin syvemmälle. Rakastan tehdä pitkiä - sekä rauhallisia, että vauhdikkaampia - maastolenkkejä säässä kuin säässä, ja olisin valmis tulemaan tallille vaikka joka päivä. Olen lisäksi hurahtanut pahemman kerran valokuvaukseen, joten hoitsustani saisi aika määrän kuvia, sen voin luvata.
Noh, miksi sitten juuri Kakku? Olen henkeen ja vereen poniratsastaja, ja katselinkin sekä Polinaa, että Gekkoa siinä mielessä, mutta Kakku vain osui ja upposi. Haluaisin mennä shetlanninponeilla niin pitkään, kuin se vain on mahdollista, ja Kakku vaikuttaa sopivan osaavaltakin. Esteitä minäkin hyppään varmasti yhtä pitkälle, kuin poni, eikä minulla lopu huumori itsepäisten ponien kanssa. Osaan olla kärsivällinen, ja myöskin vaatia ponilta aina hiukan enemmän. Kakku olisi täydellinen poni minulle, ja vaikka itse sanonkin, niin minä olisin aika täydellinen hoitaja Kakulle!
Omaa hoitsua toivoen: Ompsu <3
|
|
Ompsu
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Cupcake
|
Post by Ompsu on Jan 10, 2018 22:34:36 GMT 2
Cupcake Voi Kakku, voiko suloisempaa ja ihanampaa ponia ollakaan...? Olen käynyt Seppeleen tallilla vain pari kertaa, ja viimeisimmällä kerralla näin sen, suloisen Kakun, joka tuojotti minua ruoan toivossa koko sen ajan, kun katselin hevosia tarhoissa. Shettikset olivat aina olleet lähellä sydäntäni, ja nyt minulla olisi mahdollisuus saada sellainen hoitsuksi. Ja se voisi vieläpä olla Cupcake. Minä olen siis Ompsu, äskettäin 15 vuotta täyttänyt shettismittainen kouluratsastaja. Oikea nimeni on Olivia Kaisla, mutta Ompsu on paljon helpompi, joten sillä nimellä minua on koko elämäni kutsuttu. Omistan tummat ja pitkät hiukset sivusiilillä varustettuna, sekä pyöreän malliset, melkein puoliksi silmälasien peittämät kasvot. Minulla on lähes aina jokin pipo päässäni, ja pukeutumisessani olen mukavuudenhaluinen. Aina, kun minulla ei ole ratsastushousuja, näet minut hyvin todennäköisesti verkkareissa ja college-hupparissa. En meikkaa juurikaan, ellei sitten siihen satu tulemaan äkillinen inspiraatio. Nyt minulla olisi sellainen vaihe elämässä, että minulla olisi taas aikaa hommata itselleni hoitoponi. Koulunkaan osalta se ei tulisi olemaan ongelma, sillä koulunkäynti on minulle aika helppoa. Olen noin yhdeksikön oppilas, eikä koulu tuota minkään laisia vaikeuksia. Asun aivan lähellä Seppelettä, pyöräilymatkan päässä. Olen enemmän kiinnostunut kouluratsastuksesta, ja olenkin edennyt siinä jo vahvasti HelppoB-tasoiseksi. Esteitä tykkään myös hypätä, ja vautia rakastan. Kouluratsastuksen tarkkuus ja harmonia ovat kuitenkin iskeneet jonnekin syvemmälle. Rakastan tehdä pitkiä - sekä rauhallisia, että vauhdikkaampia - maastolenkkejä säässä kuin säässä, ja olisin valmis tulemaan tallille vaikka joka päivä. Olen lisäksi hurahtanut pahemman kerran valokuvaukseen, joten hoitsustani saisi aika määrän kuvia, sen voin luvata. Noh, miksi sitten juuri Kakku? Olen henkeen ja vereen poniratsastaja, ja katselinkin sekä Polinaa, että Gekkoa siinä mielessä, mutta Kakku vain osui ja upposi. Haluaisin mennä shetlanninponeilla niin pitkään, kuin se vain on mahdollista, ja Kakku vaikuttaa sopivan osaavaltakin. Esteitä minäkin hyppään varmasti yhtä pitkälle, kuin poni, eikä minulla lopu huumori itsepäisten ponien kanssa. Osaan olla kärsivällinen, ja myöskin vaatia ponilta aina hiukan enemmän. Kakku olisi täydellinen poni minulle, ja vaikka itse sanonkin, niin minä olisin aika täydellinen hoitaja Kakulle! Omaa hoitsua toivoen: Ompsu <3
|
|
|
Post by Sanelma on Jan 11, 2018 8:10:37 GMT 2
Hei! Olen Kristiina (:.
Heippa vain teille! Olen Kristiina, taikka tutummin vain Kikka. Joo, oon se hyyppä, joka hylättiin viimevuoden niissä hoitosuoritus jutskassa. Mut pidemmittä puheitta, mennään hakemukseen -->.
Kristiina, tai siis kavereiden kesken vain Kikka, on suomenitalialainen rempseä 12 vuotias tyttö, joka tuli tällä kertaa tänne tavoittelemaan Kakkua <3.
Ulkonäöltään 12v Kikka on täysin poniratsastajan mittoihin sopiva tyttö pitkillä kultaisilla, luonnonkiharaisilla hiuksilla, orvokinsinisillä silmillä ja räpsyripsillä. Ai näetkö hänet? Juu, kyllä näet, hän on juuri tuon näköinen. Kikalla on usein mustat tai valkoiset ratsastushousut päällään, ja aina chapsit ja johdpurit! Takit vaihtelevat sään mukaan, mutta neidin lempivärejä ovat ainakin smaragdin vihreä, musta ja valkoinen. Hiukset tällä tytöllä usein ovat kiinni kahdella pitkällä letillä, mutta joskus voit nähdä hänet tallilla heilumassa hiukset tuulessa vapaina hulmuten. Meikkiä Kikka ei oikein tykkää käyttää tallilla, sillä tallilla saa ottaa vähän rennommin ja muuta. Tytöllä ei ole pisamia tai silmälaseja. Oikeastaan Kikka siis on melko normaalin näköinen tyttö, mutta pitähköt hiukset tekevät hänestä vähän erikoisemman.
Luonteeltaan Kikka on hyvin energinen ja pirteä ihminen. Energia ei lopu oikeastaan koskaan kesken, ja se on joskus huono ja joskus hyvä asia. Kristiina on myös aika iloinen, ja hän tykkää tehdä pieniä jäyniäkin! Niiden tekemisessä tyttö on aika hyväkin, mutta tarvitsee vielä vähän harjoitusta. Kikan kanssa on mukavaa olla, sillä hän osaa aloittaa keskusteluita, eikä ole laisinkaan ujo. Päin vastoin, hän menee rohkeasti tervehtimään uusia tuttavuuksia. Kikka pitää erityisesti seikkailuista, joten on myös erikoistunut siihen (xD). Hän tykkää lähteä maastoon seikkailemaan. Mutta ei siitä nyt vielä enempää, pysytään asiassa! Tämä rohkea, energinen ja pirteä tyttönen on oikein mukava piritsys sadepäiville, sillä neiti keksii vaikka mitä konnankoukkuja, ja keksii hän myös mukavaa tekemistäkin usein.
No mennäänpä seuraavaksi ratsastuskokemukseen;. Kikka on aika kokenut ja omatahtoinen ratsastaja. Hän tekee juuri niin, kuin oma pää sanoo, ja aina siinä ei ole kauheasti järkeäkään, mutta kuuntelee myös opastusta mielellään. Esteissä tämä tyttö on hypännyt ratana 60cm, ja maastoesteissä 50cm. Koulutaso on aika heikko, sillä Kikka on painottunut enemmän estepuoleen. Koulutaso siis on vain HeB. Tyttö kyllä tahtoisi kehittyä eteenpäin koulussa, mutta kun se on niiiiin tylsää. Kikka tykkää myös samoilla siellä maastossa ja laukata pelloilla. Ratsastusta tyttö on harrastanut about 6 vuotta, ja ratsastuksen ohella myös 5 vuotta vikellystunteja, joten Kikka osaa vikeltää aika hyvinkin. Ratsastuskokemus on siis aika heikko, mutta täällä on varmaan mahdollisuus kehittyäkkin, senkin takia tyttö tänne Seppeleeseen haki.
Täydellinen hoitsu:. Täydellinen hoitsu on tytön itsensä mielestä itsellensä Kakku, sillä sen kanssa pääsee niin kisaradoillekkin, kun kehittymäänkin. Eikä kyllä huumorintajukaan itsepäisten ponien kanssa lopu tältä tytöltä. Sekä tamma olisi tarpeeksi pieni myös tytön koon puolesta hänelle. Kikka siis haluaa värikkyyttä päiviinsä, ja vähän pienikokoisemman poninkin, että jos tipahtaa, ei tipahda ainakaan korkalta! Eli siis Kikan ykköshoitsutoive on Kakku, ja toisena tulee sitten Linnea, ja jos sekään ei käy, niin Polina.
/Nyt tää hakemus taitaa olla tässä. Sori et tuli 8h myöhäs, mut kai mut vielä hyväksytään mukaan? Nimittäin tein tätä jo eilen illalla, mut en kerinny ihan loppuun ):. Toivon että mut silti hyväksytään mukaan <<333!/
|
|
|
Post by Anne on Jan 13, 2018 7:50:38 GMT 2
Hoitajahakuijen tulokset! Ompsu - Cupcake Hertta - Linnea Kristiina - Polina
Tervetuloa mukaan! Lähetän teille parin viikon sisällä hoitajakurssin materiaalin =)
Agin hoitajan päättää Salma =)
Gekko jatkaa hoitajaan etsintää =D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 16, 2018 7:03:30 GMT 2
Moi oon Pam! 😘 Olen 14 vuotias heppatyttö ja haen estehevosta itselleni hoitsukseni. Kun katoin noita vapaana olevia heppoja, niin ajattelin että Agi olisi juuri täydellinen. Olisi mielenkiintoista alkaa Agin kanssa kehittymään. Mun ulkonäkö on pitkät vaaleat hiukset ja vihreät silmät. Perheeseeni kuuluu vain isäni ja veljeni, sillä äitini on kuollut hevosonnettomuudessa. Olin masentunut lievästi, mutta olen jo päässyt siitä. Heppailuja aikaisemmin on ollut hurjasti, mutta seppeleessä olen uusi. Kaverini vinkkasivat että kannattaisi yrittää hakea hoitajaksi, joten tuumasta toimeen tulin hakemaan. Ratsastuksen lisäksi olen melkein koko elämäni harrastanut balettia. Koulussa minä hyppäilen luokalta toiselle ihan hyvin arvosanoin nimittäin yleensä 7 tai 8. Elämäni on ollut aika inhottavaa, mutta kyllä se paranee. Koulua jouduin vaihtaa sillä meidän opettajat olivat törkeitä minulle. Eräs väitti, että äitini on tehnyt yhden työn vaikka äiti on kuollut. Uudessa koulussa ei ole juurikaan ystäviä, mutta kyllä siellä muutama kaveri on. Minulla oli vähän aikaa sitten esteratsu, mutta hän kuoli. Hepo oli se joka oli ensin äitini kilpailuheppa. Toivon pääseväni Agin hoitajaksi, sillä haen vähän haastavuutta. Olisi tosi ihanaa päästä jatkamaan Heppailuja Seppeleen porukassa:)
Kaverini, nimi täällä Fifi sai minut tänne liittymään ja kuulosti erittäin mielenkiintoiselta. Toivon että pääsen mukaan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 16, 2018 12:13:15 GMT 2
Heippa! Täällä olisi 15-vuotias islantilaissuomalainen tyttö vailla hoitsua. Voisin ensin vähän kertoa itsestäni. Synnyin Islannissa 6.9.2002. Isäni on suomalainen ja äitini islantilainen. Muutimme Islannista Suomeen vuonna 2008. Aloin pitää hevosista jo ihan pienenä. Meillä oli kaksi Islanninhevosta, Raksu ja Venni. Jouduimme kuitenkin myymään hepat, kun muutimme Suomeen. Ratsastuskokemusta on tullut myös pienellä Raksulla ratsastamalla Islannissa. Suomessa olen päässyt ratsastamaan isäni työkaverin Suomenhevosella, mutta olen suhteellisen kevytrakenteinen ja lyhyt, joten pienempi poni olisi parempi. Olen päässyt monilla talleilla kokeilemaan suunnilleen 140cm säkäisiä poneja, mutta pienemmätkin kelpaavat hyvin. Omasta mielestäni sopisin Gekon hoitajaksi, koska kokemukseni pohjautuu pieniin poneihin ja pidän Gekon tyylisistä poneista. Minusta tuntuu, että Gekon kanssa edistyisin ratsastamisessa ja voisimme päästä pitkällekkin. Olisin super onnellinen, jos saisin hoitsun jonka kanssa voin edistyä jo näin aikaisin. Heppaterveisin: Naida (;
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 16, 2018 20:23:09 GMT 2
Heipsan. Oon Meri-Tuuli. Oon suomenruotsalainen 13v tyttö. Luonteeni on temperamenttinen ja mietin aina asioiden positiivisiä puolia. Hoitsukseni haluaisin juuri Gekon, sillä mulla on tullut noita jukuripäisiä poneja hoidettua. Oon noin 145cm pitkä ja painan aikas vähän. Kuten sanoin, oon hakenut juuri Gekon kaltaista pientä tuntiponia. Oon kiinnostunut kouluratsastuksesta eniten, mutta kaikki ratsastus on lähellä sydäntä. Gekon kanssa kehittyminen olisi varmasti mukava kokemus molempien kannalta ja meistä voisi tulla hyviäkin ystäviä. Ja ulkonäkööni liityvää: Mulla on noin rintaan asti olevat tummat hiukset ja ruskeat silmät. Koulussa arvosanat on hyviä, sillä ratsastuksen lisäksi oon keskittynyt paljon kouluun. Oon pitäny 6-vuotiaille lapsille tunteja, mutta en sano että jotenkin pätevä opettaja olisin. Seppele tuntuu oikealta paikalta minun kaltaiselle ponitytölle. Gekko muistuttaa minua itseäni, joten sen takia se tuntuu niin oudolta... Ihankuin meidät olisi luotu toisillemme😍 Gekko on ehkä ihanin ilmestys koko seppeleessä💗. Mä oon ollu hieman surullinen viimeaikoina, sillä entinen vuokraponini myytiin ja ei olla löydetty uutta ihanaa. Mutta kun näin Gekon, kun olin käymässä seppeleen talleilla niin olin ihan rakastunut siihen.
En oo juurikaan kisaillut, mutta se ei ole este. Oon keskittynyt tollasten pikkuponien kouluttamiseen, mutta tällä hetkellä ei ole ponia jolla ratsastaa. Olisin kiinnostunut kaikista tunneista seppeleen tallilla. Uskon että jos pääsen niin olisin erittäin onnellinen uudesta tuttavuudesta Gekko. Mukavia hetkiä Seppeleessä kaikille! Ehkä saatatte tavata minuakin siellä, riippuen tietenkin siitä valitseeko Anne minua Gekon hoitajaksi. Toivottavasti💗
Terveisin Meri-Tuuli💗:llä
|
|
|
Post by Anne on Jan 18, 2018 22:30:59 GMT 2
Tällä hetkellä hoitaja hakee Polar, näihin on tullut muutoksia muita kautta, pahoittelen, etten ole ehtinyt päivittää!. Polarin hoitsuhakuja voi laittaa mulle yksityisviestillä.
|
|