Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 20, 2015 16:38:35 GMT 2
Moikka! Oon siis uusi täällä virtuaalitallilla, enkä oikein tiedä mitä kannattaisi tehdä. Oisko teillä kokeneemmilla vinkkejä miten pääsisin alkuun?
|
|
|
Post by Piritta on Apr 20, 2015 18:08:09 GMT 2
Moikka yuki. Seppeleessä pääset parhaiten alkuun tutustumalla tallin sivuihin. Toiminta-linkin takaa löytyy kattava tietopaketti tallin toiminnasta: kuka ja miten voi hakea hevosen hoitajaksi, mitä hoitajat tekevät, millaista muuta toimintaa tallilla järjestetään. Myös hoitajanurkan alalaidassa on muutama muillekin kuin hoitajille hyödyllinen infolinkki, esim. Tallipostin pikaopas ja mahdollisesti tunneille osallistuminen. Foorumilla hyödyllinen viestiketju on Ohjeet aakkosjärjestyksessä, josta tosin löytyy jo hieman vanhentuneitakin tietoja. Joukossa on kuitenkin myös hyödyllisiä käytännön seikkoihin (kuten foorumin käyttöön) liittyviä ohjeita, eli kannattaa hakemistosta vilkaista, jos sieltä löytyisi jotain mieltä askarruttaviin kysymyksiin liittyvää. Lisäksi täällä on muiden esittämiä kysymyksiä ja vastauksia niihin. Näillä pääsee jo hyvin alkuun ja tutustumaan talliin ja sen toimintaan. 
|
|
|
Post by Nasu on May 14, 2015 7:55:19 GMT 2
Moi! Tämähän ei liity tänne mitenkään, mutta en oikein löytänyt mitään sopivaa palstaa. Voisiko joku kertoa miten Seppeleen sivut on tehty? Siis millä ohjelmalla esim. blogger, vuodatus.. Toivottavasti joku vastaa! 
|
|
|
Post by Tuulia on May 14, 2015 8:23:19 GMT 2
Nasu, Seppeleen sivut on koodattu itse. Niitä ei ole muokattu minkään ohjelman valmisulkoasuista. Sitä en tiedä, mistä domain ja sivutila on ostettu (: Sinun mainitsemat blogger ja vuodatus ovat ohjelmia blogin pitoa varten, ei nettisivujen. ;)
|
|
|
Post by Ilta on Oct 20, 2015 14:03:22 GMT 2
Hei miten voin osallistua tunnille ja voinko heti osallistua jatko 1 tunnille jos olen tarpeeksi taitava
|
|
|
Post by Ilva on Oct 20, 2015 14:04:28 GMT 2
Siis kirjoitin nimeni väärin koska olen ilva.
|
|
|
Post by Henna Vadelma on Nov 28, 2015 16:20:18 GMT 2
Moi! Millä sivustolla tämä talli on tehty, sillä en ihan usko että tämä on suntuubilla tehty? Ja käy muuten ihmeessä katsomassa mun ig! @vadelmantalli
|
|
|
Post by Anneli on Dec 2, 2015 17:59:53 GMT 2
Tallin sivut on koodattu itse, mutta domain on ostettu esimerkiksi suntuubilla - jos ostaa domainin, tulee nimeksi vain. talli.com ym. tai sitä mitä itse haluaa. Eli tallin sivut on tehty itse, mutta sivutila on ostettu jostain.
|
|
|
Post by Sarkkuliini on Aug 6, 2018 13:31:57 GMT 2
Mietin että voiko yksityisten hoitajaksi päästä, ja onko pakko suorittaa alkeiskurssia?
|
|
lilli1
Uusi ihmettelijä
|
Post by lilli1 on Aug 20, 2022 19:01:25 GMT 2
Öö miten alkeistunnille voi osallistua?🏇
|
|