|
Post by Anne on Oct 29, 2014 11:57:54 GMT 2
Tähän alle ottaisin vastaan parannuksia Seppeleen toimintaa koskien. Merkkijärjestelmä on ollut melko toimiva, erityisesti tuntien ja tapahtumien osalta. Kirjoittaja-, piirtäjä-ym. merkkejä olen lisännyt vähän sitä mukaa miten jaksan ja miten tulee mieleen. Tässä on varmasti jäänyt monia palkitsematta, joten tähän systeemiin olisi hyvä saada muutosta? Kuukauden Kaksikko on hyvä ja kiva idea, jos aika riittää kaikkien hoitomerkintöjen/tuntimaksujen ja tapahtumamaksujen puntarointiin kuukausitasolla. Nyt olen vähän skarpannut, että luen tarinoita paljon jo reaaliajassa puhelimella, mutta kommentointi ja muu jää kyllä tässä työtahdissa auttamttoman vähälle. Pahoittelut siitä! Mutta kyllä täällä stalkataan  Anyway, KK-systeemiin parannusehdotuksia, siitä luopumista mahdollisesti? Laitoin merkkilistaan, että kymmenestä tapahtumamerkistä saa spessun, siitä saa ja pitää mua jokaisen musituttaa erikseen  Kaikenkaikkiaan mahtava syksy ollut Sebessä. Kiitos siitä kaikille teille! Ja näkyy, että porukalla on myös hauskaa =) Jatketaan samaan malliin kohti joulua. Seuraavana olisikin joulukalenterin suunnittelu ja toteutus. Ajattelin, että kalenteriin tehtäisiin tänä vuonna pelkästään tehtäviä. Arvoituksia, ristikoita, piirroskisoja, kaikkea mahdollista.. Ja kalenterin lopuksi valittaisiin lopullinen voittaja tms. kalenterin aktiivisuuden yms. perusteella. Tämä henkilö saisi tietenkin jonkinlaisen palkinnon. Miltäs kuulostaa? Ja olisiko innokkaita luukuntekijöitä tähän? Ideoita ja parannusehdotuksia otetaan vastaan, laidasta laitaan. =)
|
|
|
Post by Emmy on Oct 29, 2014 13:58:48 GMT 2
Mä voin ainakin tehä jonkun luukkun!
|
|
|
Post by Rosa on Oct 29, 2014 14:49:42 GMT 2
Mä voin ehdottomasti ottaa yhden luukun tehtäväkseni! (: Ja jos ei tekijöitä tarpeeksi löydy niin Jason varmasti ilahtuisi jos saa yhden luukun tehdä (;
Ja oon sitä mieltä, että KKta ei olis kyllä tarve lopettaa, vaikka ne tulisi kuinka myöhässä tulee aina lämmin mieli kun jotain erityisesti kehutaan aktiivisuudesta tai laadusta. Tähän oli hieno lause valmiina bussissa, mutta unohdin.. : D
|
|
|
Post by Wenla on Oct 29, 2014 16:06:23 GMT 2
Komppailen Rosaa, ei kkta tarvitte lopettaa! Se on just mahtava juttu ja varmasti tuo iloa palkitulle hoitajalle.
& minä olisin mahdollisesti innokas tekemään jonkun luukun =)
|
|
|
Post by Tuulia on Oct 29, 2014 16:21:08 GMT 2
Mäkin voin luukun tehdä (:
KK on minusta kiva ja voisi toimia useammin äänestämällä, niin ei jää niin jälkeen (: Esim joka kuussa tiettynä päivänä, esim. 25 avattas äänestys viikoksi. Sillon muistaa vuelä ketä on näkynyt paljon jne (:
Merkit on tosiaan kivoja, itseä vuodenaikamerkkien lähteminen vähän harmittaa, ne kun on melkein ainoita mitä tavis hoitomerkinnöillä voi tavoitella. Varmasti ne ovat työläitä antaa, sen uskon kyllä (; Merkit motivoi panostamaan ja olemaan aktiivinen ♡
|
|
|
Post by Kikka on Oct 29, 2014 17:25:40 GMT 2
Muakin hiukan harmittaa vuodenaikamerkkien lähteminen, ne oli kivoja : D
Seppele on kaikin puolin mahtava ja upea paikka, mutta jostain syystä kaikista eniten mun mieleen on hiukan vanhempi Seppele. Toivoisin mukaan jotain palasia vanhasta Seppeleestä, siitä millainen se viitisen vuotta tai nelisen vuotta sitten oli. Eipä kai muuta parannettavaa kauheasti ole, toimiva ja hyvä systeemi täällä nytkin on (:
Joulukalenteria innolla odotellessa!
|
|
|
Post by Clara on Oct 29, 2014 17:25:58 GMT 2
Mäki olisin kans innokas luukuntekijä! 8) Joulukalenterin tehtävien voittajahan vois saada just jonkun spessun tai jotain. Ja samaa mieltä, ei KKta pois, sitä vois tosiaan useammin toteuttaa äänestämällä 8)
EDIT// Komppailen Helgeä, vanhassa sebessä oli jotaan sellasta tunnelmaa, jota olis jotenki kiva saada takaisin! <3
|
|
|
Post by Cella on Oct 29, 2014 18:34:53 GMT 2
Mun mielestä täälä toimii kaikki oikein kivasti!  Muutaman aiemman tapaan tykkäsin vuodenaikamerkkien ideasta, mutta kässään kyllä kuinka työlästä se varmasti on.. Semmoisen idean heitän ideariiheen, että mitäpä jos kuukauden kaksikkoja, merkkejä yms katsottaisiin ja päiviteltäisiin aina parin - kolmen kuukauden välein? Esimerkki: niputettaisiin tammi- ja helmikuu yhteen. Ylläpito alkaa helmikuun loppupäästä/maaliskuun alkupäässä tsekkailla, ketkä ansaitsisi näiden kuukausien kaksikot, ja onko tammi-helmikuussa joku kunnostanut erityisesti piirtäjänä tai kirjoittajana sellaisen merkin ansaitakseen. Sekä jos vuodenaikaläpyskät villisti pyörähtäisivät takaisin, samalla katsottaisiin olisiko näinä talvikuukausina joku raapustellut erityisen talvisia ja tunnelmallisia merkintöjä talvimerkin nappaisuun. Tai vastaavasti kolmen kuukauden välein, tyyliin syyskuukaudet syys-loka-marras yhdessä? Mietin tätä lähinnä ylläpitäjien säästämiseksi, kun yksittäisten tarinoiden ja kaksitoista kertaa vuodessa KK:n valinnan sijaan saisi nämä nippuun ja hoidettua tyyliin kuudella kerralla vuodessa! Tää on yks vaihtoehto, jota vois soveltaakin varmaan monella tapaa paremmaksi! Lähinnä helpotusta, vaikka muuten samaa systeemiä  Toi äänestelykin kuulostaa kivalta! Oonkohan ihan järkyttävän sekava selittäjä, ajatukset töiden jälkeen ihan kaurapuurossa Nii juu ja mäkin oon oikein innokas tekemään luukkua kalenteriin 
|
|
|
Post by Britta on Oct 29, 2014 19:40:26 GMT 2
Ehottomasti KK:t vielä jää-listalle, Cellaa komppailen tuossa kuukausiasiassa! Vuodenaikamerkeistä komppailen myös edellisiä. Täytyykin muuten itsellä ilmoitella jotain spessutoivetta kun on tullut spe- ja kk-merkit niiltä osin täyteen. Iltatalli tmv.-käytäntö oli aika kiva kun noita lukee, kun pääsee vähän enemmän yleismaallisesti kirjoittamaan Sebestä, tiedä häntä sitten kuinka toteutus. Ja joulukalenteriin, i'm in! 
|
|
Nadja
Perustallilainen

Hoitoheppa: Edi ja Taiga
Koulutaso: HeC
Estetaso: 60-70 cm
|
Post by Nadja on Oct 29, 2014 20:56:53 GMT 2
KK:t ehdottomasti mukana jatkossakin! Munkin mielestä olis tosi hyvä idea toi, että niitä valittais useemmin äänestämällä, se varmaan helpottais myös ylläpidon työtä  Vuodenaikamerkeistäkin tykkäsin, toki niiden antaminen on ylläpidolle vähän raskasta, joten siks toi Cellan idea vois olla hyvä! Kuitenkin KK:ssa mielestäni toimisi paremmin äänestys. Ja joulukalenteria mietiskelen vielä, olisin siis EHKÄ halukas tekemään luukun (:
|
|
|
Post by Sandra on Oct 29, 2014 21:16:23 GMT 2
Innokkaita luukuntekijöitä tuntuu olevan, mutta siis ajan vain salliessa voisin toki auttaa 
|
|
|
Post by Anne on Oct 31, 2014 10:14:59 GMT 2
Eli KK:n kanssa jatketaan äänestämällä. Syyskuun katson vielä mielivaltaisesti =D
Tavallaan itsekin tykkäsin vuodenaikamerkeistä, mutta niissä just helposti kävi niin, että kesällä päivittelin vielä edellisen syksyn merkkejä. Ideaa voisi jalostaa ehkä siihen suuntaan, että olisi vaikka joku kausimerkki esim. kevätkausi 2015, johon voisi valmiiksi laittaa jonkun haasteen, esim. "1 tuntimaksu + 3 hoitomerkintää + kevään ilmeneminen jossain näistä". En tiiä meneekö liian monimutkaiseksi?
Kiitos luukkuinnostuksesta, kalenterivarauksille luotu oa topikki =)
|
|
|
Post by Britta on Oct 31, 2014 11:13:45 GMT 2
Tuo kausi kuulostaa kyllä huipulta! 
|
|
|
Post by Pyry on Oct 31, 2014 12:53:49 GMT 2
Kausimerkki kuulostaa tosi hyvältä idealta, toimii varmasti inspiraation lähteenä ja esimerkin mukaiset haasteet vaikuttaa hyviltä! Hoitajakokouksia vähän kaipailisin, olisi kiva saada vähän palautetta välillä että miten hommat hoitsun kanssa tuntuu etenevän ja kenties jotain ehdotuksia jatkoon. Kokoukset voisivat olla vain halukkaille, niin työmäärä niiden suhteen pysyisi kenties maltillisempana?
|
|
|
Post by Tuulia on Oct 31, 2014 14:02:59 GMT 2
Mäki oon kattonu vanhempia hoitajakokouksia ja ne näyttää kivoille! Siel on suunniteltu tuntikalenterei hepoille, nythän ne näkee hoitajanurkasta, mihin lista on toteutettu upeesti ♡
Kausimerkki kuulostaa kivalle! Yleensäki vuoden jakamine vuodenaikakausiin on kivan kuulonen idea (: Jollain talleilla KK:n tapainen on jaettu aina just 3kk:n välein, mut Sebes riittää palkittavia kyl joka kuukaudelle =D
|
|