Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 27, 2014 19:08:09 GMT 2
♡ Hoitajaksi haaveilua ...
Hevostyttö haaveilemassa unemien hoitohevosesta ♡
Bellen on 15 vuotias,noin 158 cm tyttö,jonka tuntomerkkeihin kuuluu pitkät,tummat hiukset ja huulikoru. Herkkyyttä ja taiteellisuutta tytön luonteesta löytyy yllin kyllin. Lähellä sydäntä ovat musiikki,maalaus ja tietenkin hevoset ♥ Bellen teini-ikä oli erittäin vaikea,ja lohtunsa hän haki hevosista. Tyttö on ratsastanut 5 vuotiaasta alkaen, ja unelmien työnä on nykypäivänäkin hevosala. Belle on hiukan sulkeutunut nuori,joka harvemmin puhuu ongelmistaan. Hevosille hän sen sijaan avautuu mielellään elämästään ja kaikesta muustakin. Belle on hiukan ujo,mutta tutussa seurassa ihan eri ihminen. Hänen elämänsä A ja O ovatkin ystävät ja hevoset. Vaikka Belle on hajamielistä sorttia, tallilla hän on hyvin huolellinen ja rento. Teini tietää,että hevosten kanssa ei sovi juuri hoppuilla.
Bellen perhe asuu maalla,jossa he kasvattavat lehmiä. Heillä on ollut ennen puoliverinen tamma,jonka poismeno aiheutti suurta tuskaa koko perheelle. Bellen sisko ei ole juurikaan kiinnostunut hevosista,niinkuin ei kukaan muukaan Bellen perheessä. Hän saa siis huolehtia usein tallillemenonsa itse. Bellen äiti on kuollut,eli hän asuu vain isänsä ja siskonsa kanssa. Sukulaiset asuvat Bellen synnyinseudulla Lapissa. Belle sai 10 vuotiaana syövän,josta ihmeen kaupalla selvisi vaikka toisin ennustettiin. Syövästään Belle ei halua juuri puhu ulkopuolisten kanssa. Tämä tyttö saattaa vaikuttaa erillaiselta,ja siksi monilla on hänestä ennakkoluuloja,mutta todellisuudessa Belle on aika normaali,iloinen tyttö. :)
Unelmien hoitohevonen jos toinenkin ♡ Björgs Birgitta, tämä kaunis,mutta kipakka tamma. Olen jo pitkään käynyt seppeleen sivuilla ihailemassa ihanaa,kuvankaunista tammaa nimeltä Gitta. Vaikka Gitta ei olekkaan välttämättä tallin opetusmestari,minulle tulee sen kuvia katsellessa aina jotenkin rauhallinen,ja onnellinen olo. Gittan kanssa Belle joutuisi tosissaan paiskimaan töitä,mutta sellaistahan hevostytön elämä on "ratsasta elääksesi,elä ratsastaaksesi". Bellessä ja tässä tammassa on paljon samakaltaisia ominaisuuksia. Molemmat taipuvat ryhmään "draamakuningattaret". Ehkäpä Belle ja Gitta myös jossain mielessä täydentävät toisiaan? Gitan kanssa Belle oppisi paljon uutta. Tämä pari keskittyisi ihan perusratsasukseen, ja kehittyisi siinä varmasti. Tämä kuvankaunis hevonen ja luova teini,mitä ihmeitä se saisikaan aikaan? Tämän olisin mielelläni valmis näkemään. Gitan suurella sydämmellä voitettaisiin kaikki teinin ongelmat. Belle on varmasti valmis tekemään kovasti töitä hoitohevosen eteen.♥
Lashay,herkkä ja kuvankaunis tamma. Lailan nähdessäni sydämmeni suli. Aivan fantastinen tamma! Bellen ja Lailan luonteet ovat täysin samat. Molemmat osapuolet vaatisivat rohkaisua,elämänkumppanin. Jos Belle saisi hoitohevoseksi tämän,ujon ja upean hevosen,hän olisi valmis antamaan kaikkensa tamman hyvinvoinnin takia. Yhdessä päästäisiin pelkojen yli,Belle ja Laila. Lailan kanssa Belle kehittyisi varmasti valtavan paljon. Tamma opettaisi ratsastajalleen päättäväisyyttä,mutta samalla hevonen tarjoaisi ratsastamisen ja hoitamisen ilon. Läsipäinen kaunotar olisi unelmien täyttymys.Bellen intohimon on esteet,ja sen Laila pystyisi tarjoamaan hyvin. Belle oppisi paljon paremmaksi ratsastajaksi, Laila saisi paljon rohkeutta lisää. Bellen ja Lailan välille voisi rakentua kestävä ystävyyden silta. ♥
Hevoset eivät ole millän tavalla paremmusjärjestyksessä,molemmat ovat upeita hevosia :)
Miksi juuri Seppele? ♡ Kuulin Seppeleestä,kun etsin itselleni piirrtostallia,josta voisi saada hoitsun tai jonka toimintaan voisi osallistua. Seppele eroittui huikealla olemuksillaan ja fantastisilla kuvillaan joukosta hetkessä! Kesä alusta olen kytännyt hevosenhoitokursseja,ja kun sellainen tuli,päätis osallistua. Pääsin kurssista 95 % läpi ja näin hoitajahaut. Ajattelin että tätä tilaisuutta ei missata! Olen seurannut sivuja monta kuukautta,ja olen erittäin tyytyväinen näkemääni. Paras koskaan näkemäni piirrostalli! Senpä takia haluaisin hääriä täällä jatkossa "hoitaja" leima otsassa :D
"Unelmat voivat toteutua"
Onnea muille hakioille ja iloista syksyä Seppeleeseen! ♡
Ja olen kyllä sairaan onnellinen jos pääsen porukkaan mukaan!! <3
|
|
Mikael
Uusi ihmettelijä
|
Post by Mikael on Aug 28, 2014 15:18:07 GMT 2
Helouuuu!
Moro, olen Mikael, joidenkin suussa ehkä luontevammin Mikke. Ite en kyllä siitä nimityksestä kauheesti tykkää, mut jos joku sanoo niin olkoon hyvä vain. Haluut siis tietää minkä näköinen örkkimörkki täällä hiippailee? Ikää on 17 vee ja mut tunnistaa parhaiten pörheistä vaaleista hiuksista ja 180 sentin pituudesta. Oon hoikka ja silmät on syvänruskeat.
Luonne. Niin no vastoin yleisiä ennakkoluuloja olen ujo ja omaan kuoreeni vetäytynyt, nautin mieluusti oman rakkaan hoidokkini seurasta. Isossa porukassa istun yleensä iPhoneni kera jossain nurkassa pahempia hiiskumatta. Kun uskaltaa tulla tutustumaan niin musta kyllä kouriutuu ihan erilainen persoona. Huumoria ja räväkkyyttä löytyy sitten olan takaa.
Hevostelua oon harrastanut ihan pikkupojasta saakka. Rakastan kouluratsastusta ja tasoni onkin vaB. Esteiden puolella menee 110cm.
Hoitohevostoiveeni on Laila. Tammaan oon iskeny silmäni jo tamman saapuessa, jo silloin ajattelin että onpa upea koni. Laila ja minä olemme luonteeltamme samanlaisia, sopisimme siis yhteen hyvin. Hevosen ja minun välinen luottamus on minulle tärkeä, joten tamman kanssa edettäisiin ihan rauhassa tutustellen. Luonne inspiroi kirjoittamaan ja ulkonäkö... Ah mikä ihanuus! Aivan mahti persoona.
Toisena ajattelin Rottaa, vaikka Laila tuntuukin enemmän 'Se oikea'-hevoselta. Rotan kans myös tutustuttaisiin ensin rauhassa ja sit reenailisin Rotan kaa ahkerasti. Hepo hurmaa erikoisella historiallaan, ois kivan erilaista entisiin hoitoponskeihin verrattuna. Rotta ois kans mielenkiintonen, inspiä riittäisi taatusti.
Seppele. Talli on paras tuntemani ja tulisin ihan varmasti viihtymään täällä. Mahti tallihenki ja upeet, panostetut sivut innostavat vierailemaan usein. Ihailen Annea kuinka hän on onnistanut luomaan näin upean tallin virtuaalimaailmaan. Olisin varmasti yksi kaikenlaisten kissaristiäisien vakionaama ja kirjoittelisin usein, ja muuten vaan pyöriskelisin forkalla.
Ja pikainen kurkistus ruudun taakse. 8. luokalle siirtynyt tyttönen joka haluaisi kokeilla hoitamista poikahahmolla. Se olisi loistavaa vaihtelua, inspistä olisi varmasti. Virtuaalikokemusta on muutama vuosi, on hoidettu niin villiä kuin rauhallistakin ponskia. Hoitajakurssi löytyy suoritettuna nimellä Mellu.
Onnee muillekin hakijoille!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 31, 2014 13:47:55 GMT 2
Hoitajaksi hakee 13-vuotias yläasteelle siirtynyt tyttönen, Unna. Olen (ainakin omasta mielestäni) positiivinen ja elämäniloinen blondi, ja rakastan hevosia koko sydämestäni. Ratsastuskokemusta on noin kolmisen vuotta, mutta hevosia olen hoitanut ihan pikkutytöstä saakka. Kuvailisinkin itseäni taitavammaksi hevosten käsittelijäksi kuin ratsastajaksi (: Tasoni on suurinpiirtein heC-B ja esteillä olen yksittäisenä hypännyt 70cm. Ulkonäöltäni olen hoikka, noin 160cm pitkä ja hiukseni ovat todella vaaleat (melkein valkoiset) ja tuuheat. Tallilla kuljen yleensä hupparissa ja joissakin lökäreissä, enkä meikkaa.
Hoitohevonen on ollut jo kauan haaveena Seppeleestä ja tallin menoon olen vasta nyt uskaltautunut mukaan. Silloin, kun löysin tallin muutama vuosi sitten, en kokenut olevani tarpeeksi kokenut liittymään näin mahtavan tallin porukkaan ja upeita hevosia hoitamaan. Nyt olen kuitenkin tässä hoitajahakua näpyttelemässä (: Seppele on aina tuntunut tallilta, jossa ei vaan voi olla viihtymättä. Upea ratsastuskoulumeininki ja tallihenki!
Nyt siis siihen itse asiaan, eli hoitohevostoiveeseeni. Kauan tutkiskelin hevoskatrasta ja mietin mikä olisi sopiva tasooni nähden ja sopivan haastavakin. Sitten eksyin Reinon sivuille, ja olin hetkessä myyty. Ruunalla on inspiroiva ja erilainen luonne, ja upea väri. Reino ei ehkä ole jokaisen tallilaisen suosikki, mutta minuun sopivan kokoinen ja -luonteinen hevonen teki ehdottomasti positiivisen vaikutuksen (: Ei liikaa haasteita muttei liian "lälly".
Mietin myös kauan hakemista Hestia-nimiselle tammalle. Ihastuin poniin sen saapuessa, mutten silloin uskaltanut kokeilla onneani ponin hoitajana. Tamman väri on todella nätti, ja Hestia tulisi varmasti testailuillaan opettamaan minulle paljon hevostelusta ja ratsastamisesta. Hestia olisi siis mitä mainioin opettaja minulle, joka en vielä mikään kamalan kokenut hevosten kanssa ole.
Tässä nyt tälläinen haku, onnea toki myös muille hakijoille! (:
|
|
enni
Uusi ihmettelijä
|
Post by enni on Sept 1, 2014 15:29:23 GMT 2
Tietoa minusta
Moikka! Minä olen 13v huumorintajuinen hevoshullu tyttö joka asustelee Liekkijärven lähesyydessä pienessä omakotitalossa. Luonteeltani olen herkkä ja useimmiten iloinen. Hiukseni ovat pitkät ja ruskeat.Yleensä annan niiden liehua vapaana. Silmäni ovat suklaanruskeat. Tallilla minut näkee usein löysässä hupparissa ja kulahtaneissa ruskehtavansävyisissä ratsastushousuissa tai kolitseissa. Olen harrastanut ratsastusta noin viisi vuotta. Pittuutta minulta löytyy 160cm.
Unelmien hoitohevonen..
Olisi kaunis ja herkkä tamma nimeltään Laila. Kokonsa puolesta se olisi minulle erinomainen. Jossain tilanteissa myös luonteemme täydentäisivät toisiaan. Laila on minulle unelmien hoitohevonen koska se on herkkä ja sillä on upeat liikkeet. Sen väri on inspiroiva ja olen aina rakastanut herkkiä hevosia
Toinenkin satujen prinsessa
Ah! Tähän tammaan rakastuin heti ensi silmäyksellä kun selailin hoitajahakua. Venna on temperamentinen ja sopivan kipakka ponineiti jonka kanssa voisin kehittyä esteillä sekä koulussa. Myös sen väri on mielenkiintoinen ja mukava piirrettävä.
Myös yksi satujen prinssi
Ja sitten olisi yksi nimeltään Sentti. Se olisi mahtava hoitohevonen minulle. Se on sopivan korkuinen ja luonteinen minun makuuni. Hoitaisin sitä huolella ja tarkaan.
In real life
Minulla on oikeasti vaaleat hiukset. Ja olen ala-asteella. Minulla on siniset silmät. Harrastan jalkapalloa,teatteria ja ratsastusta.
|
|
Iines
Uusi ja innokas
Koulutaso: heB
Estetaso: re 90cm
|
Post by Iines on Sept 1, 2014 20:48:30 GMT 2
Siis kuka...? Noh, minä olen siis kolmetoistakesäinen, varsinaisen omapäinen ja aina iloinen blondi tyttö Liekkijärveltä. Asun pienessä omakotitalossa Seppeleen naapurissa hevosienvihaaja isän, hevosille allergisen äidin, poneja palvovan siskon ja vallottavan irlanninsetteripennun kanssa. Kutsu ihan vain Iinekseksi. Rakastan tarinoiden kirjoittamista ja lukemista. Tällä hetkellä olen heB ja re 90cm tasoinen ratsastaja ja pystyn hallitsemaan vaikeampiakin hevosia. Kokemusta on myös hiukan ravipuolelta. Olen käynyt ravitallilla hoitamassa ja satunnaisesti liikuttelemassa ravihevosia.
Yleensä pidän alaselkään ulottuvia hiuksiani ylhäällä ponnarilla tai kiepsautan ne sotkuiselle nutturalle päälaelleni. Usein minulla on päällä farkut ja joku perus t-paita/pitkähihainen. Tallilla pidän joko kollareita tai ratsastushousuja. Paidaksi kelpaa melkein mikä tahansa. Olen noin 155cm pitkä ja ehkä vähän liian laiha. Silmäni ovat tooooosi isot ja vihreät. Luonteeltani olen itsepäinen, seikkailunhaluinen, iloinen, vilkas ja todella puhelias. Nyt varmaan ajattelet että olen hurjapää ja hirveän villi kakara? Ehei – osaan kyllä myös käyttäytyä ja sulkea suuren suuni silloin kun on siihen tarve. Varsinkin hevosten läheisyydessä olen itse rauhallisuus.
IRL In real life minä olen hyvin samanluonteinen - ja näköinen kun hahmoni Iines. Pituutta minulta löytyy piirun verran enemmän ja hiukset ovat oikeasti kullanruskeat. Silmäni ovat ihan oikeastikin vihreät ja isot. Pidän myös samoista asioista kun Iines ja olen suurin piirtein samantasoinen ratsastaja.
Onko minulla aiempaa kokemusta? Paljonkin, olen pyörinyt virtuaalihevosten maailmassa jo muutaman vuoden ja ollut hoitajana mm. Virtuaalitalli Sewekissä. Kirjoittelen myös ahkerasti tarinoita virtuaaliheppailusta ihan omaksi huvikseni. Puoli vuotta sitten innostus lopahti mutta nyt se on palannut jälleen.
Miksi juuri minä? Siksi, että olen määrätietoinen, tunnollinen ja mielestäni aika osaava ratsastaja. Olen aktiivinen kirjoittelija ja mielikuvitustakin löytyy riittävästi. Pyrkisin kirjoittamaan pitkiä tarinoita väh. kerran viikossa ja yrittäisin tehdä mahdollisimman usein erilaisia juttuja.
Hestia, tuo tallin energiapakkaus "Mutta sehän on tamma ja on tammamaisella tuulella harva se päivä. Mieti nyt järkevästi. Et sinä tammaa osaisi ratsastaa. Kaiken lisäksi se on melkoinen energiapakkaus."
Ne olivat ensimmäiset ajatukseni Hestia nimisestä ponista, kun nimi pisti silmään selaillessani hoitajahakua. Vähitellen ajatus Hestian hoitamisesta alkoi tuntua yhä houkuttelevammalta ja pian olinkin jo aivan umpirakastunut kyseiseen tammaan. Hestian hieman ilkikurinen ja energinen luonne vetävät minua puoleensa ja pitkän pähkäilyn jälkeen päätin hakea ponin hoitajaksi. Jos pääsisin tämän ihanan tamman hoitajaksi, pitäisin sitä kuin omanani. Hellisin, lellisin, mutta toki myös treenaisin ahkerasti ja antaisin ansaittuja lepopäiviä. Tekisin sillä juttuja myös maastakäsin; mm. juoksuttaisin ja taluttelisin metsässä. Osaisin suhtautua huumorilla sen ilopukkisarjoihin, laukkasputteihin ja pahoihin päiviin. Voin jo kuvitella minut ja Hestian laukkaamassa lumisella pellolla, vääntämässä koulua kentällä ja liitämässä esteiden yli maneesissa. Hestia on poni, jonka kaulaan voi painaa pään ja itkeä, Hestia on valopilkku syksyn pimeydessä, Hestia on se tamma, jonka kanssa vaikeimmatkin asiat tuntuvat helpoilta.
Björks Brigitta Björks Brigitta eli Gitta on tammamainen ja sopivasti hankala kulomustankirjava poni. Ennen se oli minulle vain musta ja kärttyisä kopukka jonka hoitajaksi en hakisi vaikka maksettaisiin, mutta ajan mittaan käsitykseni on muuttunut. Luottamuksen saavuttaminen minun ja tamman välillä olisi minulle suuri saavutus. Jakaisin sen kanssa ilot ja surut, istuisin sen karsinaan tekemään läksyjä, tekisin sen kanssa paljon pitkiä käyntimaastolenkkejä ilman satulaa ja ennen kaikkea antaisin sille paljon rakkautta. Gitta ei ole malliesimerkki kilteistä ja rauhallisista tuntiponeista, mutta minusta tamma ei ole tamma ilman tammamaisia päiviä ja temperamenttista luonnetta. Lisäksi Gitan kanssa minulla olisi mahdollisuus päästä kehittymään kouluratsastuksessa ja ehkä vielä joskus kisatakin heB-luokissa. Tämän tamman (isolla T:llä) kanssa arki ei varmasti olisi pelkkää ruusuilla tanssimista, mutta sanontakin kuuluu; hevoseton on huoleton.
Rotta, kuumuva arkajalka (En osannu millään päättä kenet kaks valitsen, joten tein tän kolmannenkin, toivottavasti ei haittaa )(Vaikkakin Rotta tässä alempana onkin, en pidä sitä minkäänlaisena "varavaihtoehtona") Pari viikkoa sitten en edes tiennyt että on olemassa Rotta niminen hurmaava ruuna. Kun selailin Seppeleen sivuja, silmääni pisti Hestian lisäksi myös Rotta niminen suomalainen puoliverinen joka kaipailisi treenailijaa. Ilmoittaudun! Luonteeltaan Rotta on hiukan arka, ja helposti kuumuva. Ruunan luonne vastaisi siis pitkälti käsityksiäni täydellisestä hoitohevosesta. Rotan kanssa alottaisin varovasti juoksuttelemalla ja puuhailemalla sen kanssa ahkerasti ensin maastakäsin, myöhemmin selästä. Tavoitteenani olisi ruunan luottamuksen saavuttaminen ja sujuva yhteistyö. Herkät ja arat hevoset ovat aina olleet lähellä sydäntäni. Se olisi myös punasävyisen karvansa ja herasilmänsä ansiosta mielenkiintoinen ja hiukan haastavakin piirrettävä. Luulisin, että iloisen tytön ja herkän ruunan yhteiselo olisi kaikenlisäksi melko mielenkiintoista luettavaa.
Pieni näyte loppuun Oli perjantai, olin juuri päässyt koulusta ja nyt makasin toimettomana olohuoneen valkoisella nahkasohvalla. Päässäni pyöri se sama kuvankaunis tamma joka oli jo koulussa vaivannut mieltäni. Päätin että nyt olisi aika hakea tuon ponin hoitajaksi. Kiiruhdin omaan huoneeseeni ja painoin tietokoneen käynnistysnappulaa. Aloin kirjoittaa. Kirjoitin itsestäni, luonteestani ja ulkonäöstäni. Kerroin myös hoitohevostoiveistani, Hestiasta josta olin haaveillut jo pitkään. Kirjoitin Gitasta, ärhäkästä ponitammasta joka oli vasta lähiaikoina ruvennut kiinnostamaan. Lisäksi kirjoitin sydämeni sulattaneesta Rotasta, johon olin tutustunut vasta pari viikkoa sitten.
Pitkän kirjoitelman loppuun laitoin oman nimeni. Painoin ruudun oikeasta yläkulmasta nappia "tulosta", ja pian paperi olikin kädessäni. Juoksin eteiseen ja vedin kengät jalkaani. Huikkasin äidille heipat ja lähdin pyöräilemään kohti 500 metrin päässä sijaitsevaa Virtuaalitalli Seppelettä.
/Onnea kaikille hakijoille! //terveisin kakat housussa jännittävä Iines
Kämänen pirrustusnäyte 8)
|
|
Nuutti
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Laila
|
Post by Nuutti on Sept 5, 2014 21:38:33 GMT 2
Moi!
Nuutti. Sympaattinen hongankolistaja, kohta kahdeksantoista, avoin, mutta hieman ujo taiteilijasielu, joka kaipaa tallille opiskelujen lomassa. Loppukesällä istuskellessaan nuotiolla Pyökinvuoren kupeessa tapasi Kuún Eelan selässä ja sai elävän muistutuksen hevosista. Tuuppaisun, joka vei hoitokurssille Seppeleeseen.
Ja asiat palailevat nopeasti mieleen, vuosia sitten opitut taidot ja innostus. Rennolla yksityistallilla hevosenomistajien opissa tulivat tutuiksi monenlaiset, usein herkemmät hevoset, sekä tallityöt ja vastuu. Kolme vuotta ratsailla, kentällä työskentelyä ja maastoilua, tunteja ja itsenäistä hummailua, olivat uskomattoman antoisia onnistumisen ja oivaltamisen hetkineen. Nuutti haluaa etsiä nämä taidot takaisin käsiinsä ja kehittyä edelleen hevosihmisenä. Hioa taas pohkeenväistöjä ja asetuksia, ratsastaa tasapainoisemmat kaarteet ja iloita maastoretkistä. Kodikkaan ratsastuskoulun arjessa olisi enemmän kuin hyvä edetä kiireettä, mutta määrätietoisesti. Sopivasti touhua ja mukavia ihmisiä ympärillä, Nuutti olisi onnellinen.
Laila. Nuutti tuntee syvää hengenheimolaisuutta kaikkiin hieman arkoihin ja herkkiin otuksiin. Hän on kuitenkin myös rohkea, oma itsensä ja varma tekemisissään. Innostuessaan ja hermostuessaan hieman kömpelö, mutta pyrkii suhtautumaan kaikkiin vastoinkäymisiin lempeästi. Hyväsydäminen, lojaali, lämpöä kaipaava ja sitä jakava Nuutti sopisi Lailan kanssa hyvin yhteen. Nuutti olisi paikalla aina kun opiskeluiltaan ehtii, luottamusta pikkuhiljaa synnytellen. Lailan kanssa kohdattaisiin yhdessä koulukiemurat, möröt ja hellyyspuuskat. Ja sitten oltaisiin vaan, arjessa, hoitohetkissä. Rauhallisesti edetessä tulisi tutuksi hevonen pojalle ja poika hevoselle, ja jälki olisi hyvää. Laila opettaisi varmasti paljon, ratsastamista, yhteistyötä, päättäväisyyttä, hevosen mielenliikkeitä ja kieltä, nauttimaan elämän kauniista hetkistä. Hikeä, kyyneleitä, iloa ja hymyä. Tallin lämpöä, tuulta ja kentässä kavion jäljet.
Aika erityinen humma, Lailanen. Hurmaava harmaa, jossa on sävyjä kuin myrskyisessä meressä, arvoituksia ratkottavaksi ja luottamusta saavutettavaksi. Sen lisäksi, että Nuutin jalat yltävät hyvin Lailan ympärille, olisi tamman kaula hyvä nojailtavaksi hevospojan, silloin kun tarvitsee sellaista hetkeä elämän aalloilla. Kunnes taas hymyilyttää. Ystävyys ja luottamus, yhteinen kieli.
Laila on Nuutin luoneen metsäntytön toinen ensimmäisistä rakkauksista Seppeleessä. Kuú kuuluu Eelan kanssa samaan tarinaan, joten Nuutti saapui mielikuvituksestani kuin itsestään. Erilaisia ihmisiä, tarinoita, näkövinkkeleitä ja hevosia. Kuivapastilliliitujen pehmeät pyörteet Lailan kyljillä ja Nuutin tarkkanäköiset raapustukset päiväkirjan sivuilla, uusia tuulia syksyssä? Seppele antaa aina vain lisää inspiraatiota.
Sylittäin onnea kaikille!
- Nuutti
|
|
|
Post by Anne on Sept 5, 2014 22:49:43 GMT 2
Taas on vaikeampaakin vaikeammat haut päätetty. Vaihtoehtoja olisi ollut ja päätökset olivat todella haastavia.
Uudet hoitajat ovat: Rotta - Sussu Reino - Pyry Laila - Nuutti Gitta - Wenla Humu - Luna Venna - Helge Sentti - Elina Hestia - Tuulia
Onnea uusille hoitajille! Henkilökuvauksen voi kirjoittaa Yleiseltä alueelta löytyvään Kuvaukset itsestänne -topikkiin.
|
|
Alison
Uusi ihmettelijä
Estetaso: Re: 110cm Me: 100cm
|
Post by Alison on Sept 6, 2014 6:41:56 GMT 2
Voi eei.. Ei toteutunut mun kauan haaveiltu unelma No, kyllä tää tästä ens hoitajahaut tulee toivottavasti pian, jotta pääsen yritämään uudestaan.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 6, 2014 8:03:58 GMT 2
Eikä... Rotta, se ainoa Seppeleen hevonen jonka hoitajaksi halusin. Menee varmaan jotain viisi vuotta, ennen kuin olisi taas mahdollisuus Rotalle. Byhyy! ='(
Mä niin odotin tätä, puoli vuotta että hoitajakurssi tulisi, Rotalle pääsisi hoitajaksi. Joka päivä kävin Seppeleessä, eilen menin ihan sekaisin kun tulokset ei ollut vieläkään tullut. Heti herättyä sitten kiiruhdin Seppeleeseen ja mitä näinkään. Nyt on sydän särkynyt, vaikka virtuaalihevosesta puhutaankin.
Mutta onnea uusille hoitajille! Solttu lohduttaa, onneksi edes sain pihatosta lempparini hoitsuksi. =)
|
|
Iines
Uusi ja innokas
Koulutaso: heB
Estetaso: re 90cm
|
Post by Iines on Sept 6, 2014 10:57:12 GMT 2
Äh, ei toteunu vielä tällä kerralla mun suurin unelma Mutta seuraavaa hoitajahakua odotellessa !
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 6, 2014 12:50:24 GMT 2
Sydämmelliset onnittelut kaikille hoitajaksi päässeille! Toivottavasti viihdytte hoitsujenne kanssa Itseäni ei tälle kertaa onnistunut, mutta aina ei voi voittaa, eikä edes joka toinen kerta. Seuraavaa hakua odotellen...
|
|