|
Post by Anne on Jan 10, 2014 10:35:53 GMT 2
Tällä kertaa järjestetään hieman suppeammat hoitajahaut. Haut ovat auki Seppeleen nykyisille hoitajille ja heppaomistajille. Tämä siksi osittain, että pysyn myös itse paremmin harrastuksessa mukana kiireiden aikana ja tallin pyörittäminen on helpompaa.
Hauissa siis mukana:
Eela Kaunis, estepainotteinen Eela kaipaa hieman kokeneempaa hoitajaa. Raudikossa asustaa pieni diivamainen säpsyilijä ja ratsastettavuudeltaakin tamma on melko herkkä ja haastava.
Hestia Tammamainen monitoimiponi, joka tykkää säheltää ja koheltaa. Melko perusvarma ratsastettava, mutta ponista ei aina tiedä, mitä se keksii.
Huiska Karvainen Huiska on lempeä, melko tasainen tamma, jolta kuitenkin tarpeen vaatiessa löytyy vauhtia ja herkkyttä. Ihana suomalainen täti!
Taiga Hassu Taiga-tamma siirtyy nyt Seppeleen omistukseen ja työskentelee taas enemmän tunneilla. Entinen omistaja wear saattaa sitä välillä vuokrailla. Taiga on hieman omapäinen hevonen, kuitenkin sellainen jokaisen pikkutytön lempihevonen ratsastuskoululla mukavien askeleidensa ja varmahkon ratsastettavuutensa ansiosta.
Elikkäs voit hakea hoitajaksi nykyisellä hahmollasi, nykyisellä subbarilla tai uudella subbarilla. Haku on aluksi auki noin puolitoista viikkoa ja sitten jaetaan hevoset. Haun takoitus siis tuoda monipuolisuutta nykyisten hoitajien elämään. Myös mahdolliset hoitsuvaihdokset (luovut nykyisestä) ovat mahdollisia.
=)
|
|
|
Post by Anne on Jan 14, 2014 9:22:25 GMT 2
Essi siirtyy Hestian hoitajaksi =)
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2014 16:22:42 GMT 2
Essi siirtyy Hestian hoitajaksi =) Haluaisin alkaa hoitaa Eelaa olen kokenut kolmetoista vuotias 150cm pitkä tyttö.Minulla kärsivällisyyttä riittää.
|
|
|
Post by Odelie on Jan 21, 2014 1:06:04 GMT 2
Niin, mä tiedän, että se saattaa olla todella väärin, mutta on asioita joita ei vain voi vastustaa. Huiska on sellanen jota ei voi vastustaa. Tai no, Jason ei voi vastustaa Huiskaa, sillä ensimmäisestä kerrasta lähtien, kun tämä parivaljakko tapasi, poju on ollut korviaan myöten rakastunu siihen, vaikka ei sitä suostu myöntämäänkään. Kovat keskustelut on käyty tästä kotona ja tultiin siihen tulokseen, että aina voi kokeilla laittaa Annelle viestiä, nyt kun Jason on todistanut Iivunkin kanssa pystyvänsä käsittelemään erilaisia hevosia.
Eli, sub-hahmoni / Odelien 8v poika Jason hakisi hoitajaksi Huiskalle, kun kerran Seppeleessä on jo pyörinyt jonkun aikaa tuntien merkeissä ja äitinsä mukana aina välillä. Uskon, että Huiska olisi erinomainen tamma opettamaan nuorelle miehelle vähän tapoja ja uusia kokemuksia hevosten suhteen. Tämä tietenkin edellyttäisi, että ainakin aluksi olisi Odelie tai joku muu vahtimassa Jasonin touhuja, ettei Huiska söisi poikaa elävältä, mutta jatkokurssin jälkeen on Jason kehittynyt jo hurjasti kotopuolessa.
Jason on nuori, mutta luonteeltaan yllättävän kypsä (tai ainakin väittää olevansa) 8v poika, joka otaa hevosharrastuksen hyvin tosissaan. Hän omaa smaragdin vihreät kirkkaat silmät, jostain ihmeen syystä turhan tyttöihin menevän luonteen sekä tummat pörröiset hiukset. Charmia siis löytyy nuorelta mieheltä, vaikka äidin helmoihin juostaan siinä vaiheessa, kun asiat menee yli ymmärryksen.
Sanoisin myös, että Seppele olisi oivallinen paikka Jasonille kasvaa ja oppia hevosia, sillä ratsastuskoulu ympäristö opettaa sietämään asioita ja Huiska ratsastuskoulun hevosena opettaisi varmasti myön hieman turhan yliinnokkaalle suuren egon omistavalle Jasonille kärsivällisyyttä. Jason voisi myös olla erittäin opettava kokemus Huiskalle, päästessään osaksi nuoren miehen kasvamista aikuiseksi. Eikä tuskin tekisi pahitteeksi Seppeleellekkään saada vähän nuorta ja kehittyvää kaveria puoleensa.
Minä, myönnän, olen ilkiä kun haen, mutta voisin melkein luvata, ettei Huiska verottaisi omaa aikaani Edin ja Alexin parissa (:
|
|
|
Post by Anne on Jan 22, 2014 16:20:26 GMT 2
Jes, Huiska Jasonille =)
|
|
|
Post by Anne on Jan 26, 2014 10:30:48 GMT 2
Akku siirtyy Huijarilta Taigaa hoitelemaan.
|
|