|
Post by Aino-Maria on Aug 25, 2013 20:27:44 GMT 2
hups! Minulle kerrottiin juuri että minun pitää ensin läpäistä hoitajakurssi ennen hoitohevosen hankkimista, joten minä kai sitten perun tuon viestin...
|
|
|
Post by Ilona on Aug 27, 2013 17:19:14 GMT 2
Hahha en voinut välttää kiusausta ja tänne todella lopulta päädyin. =)
Suurin houkutus Lailalle hakemisessa oli se, että tunnen itseni hieman liian isoksi ja vanhaksi Pellalle. Kakskymppinen ponimummo ei taida kauaa jaksaa lukioikäistä ratsastajaa selässään. Vaikka olen 160cm, taitaa tuo 45kg painorajoitus tulla ajoittain vastaan. Ilukin saattaa kaivata pitkästä aikaa puokkia kainaloon, vaikka ruotsalainen olisikin. (: Luulen, että pystyisin kehittymään Lailan kanssa ja treenaamaan tehokkaammin. Ilulla on omat pelkonsa hyppäämisen suhteen, joita ei ponin kanssa pysty purkamaan.
Laila vaikuttaa sopivalta pakkaukselta, jonka kanssa mulla riittäisi inspiraatio ja kehittyisin monessa suhteessa, kuten piirtämisessä. En ole aikoihin piirtänyt puokkeja, sekä värikin tuo omaa haastetta. (: Ainut ongelma on, etten usko pystyväni hoitamaan kahta hevosta. En ole unohtanut Tiian ja Topin hoitamisessa, kuinka merkittävästi kaksi hoitohevosta vaikuttivat hoitojeni laatuun ja kuinka vähän niitä tuli. En halua, että intoni kuihtuu pois, koska en halua luovuttaa niinkuin viimeksi lopettaessani.
Jos jollain tuurilla pääsen Lailan hoitajaksi, lopettaisin valitettavasti Pellan hoidon sekä Ilun nimi vaihtuisi Ilonaksi, joka on oikea nimeni. (: Ilu on oikeastaan turhan miesmäinen nimi. Jos en pääse, hoitelen yhä Pellaa ja hommaan meille muuta puuhaa tai yksinkertaisesti liityn keventäjiin. (: Onnea muille hoitajille ja hyvää loppukesää/alkusyksyä!
|
|
|
Post by Anne on Aug 28, 2013 12:42:48 GMT 2
Lailan hoitajahaku päättynyt ja Ilona voipi aloittaa tamman hoitamisen =)
|
|