Kuura
Uusi ihmettelijä
Hoitoheppa: Huiska & Rosa
Koulutaso: Helppo A
Estetaso: 110cm
|
Post by Kuura on Nov 15, 2015 8:51:12 GMT 2
Jos mä sitten vaikka Elmon kisahoitajaksi? =D
|
|
|
Post by Clara on Nov 15, 2015 10:06:31 GMT 2
Mukana ja Netan kanssa saa kans aina autella
|
|
|
Post by Sandra on Nov 15, 2015 11:15:41 GMT 2
Mua ja Aristoa voi kanssa autella, me kun ollaan tämmösiä häsliä
|
|
|
Post by Inkeri on Nov 15, 2015 20:21:19 GMT 2
Kelattiin tässä pappilalaisten kanssa, että olis superkiva, jos ne voisi majottua seppeleläisten kanssa samassa hotellissa, että vuorovaikutusta tulisi myös tallien välille. Molemmissa talleissa kun on niin hyviä hahmoja, että juonia saa helposti aikaan! Joten jos tää on kaikille ihan okei, niin Pappilan ylläpitäjä kirjoitti foorumillaan, että majoituttaisiin hotelli Kaarnassa. Mielipiteitä ja mahdollisia juoni-ideoita voi heitellä! Saatan yhtenä pappilalaisista olla vähän puolueellinen, mutta mun mielestä tää ainakin olis ihan loistavaa:--D e// Lisäksi kaikki tietty menee osallistumaan Susikallion järkkäämiin RKM-afterpartyihin, eikö!?
|
|
Kristian
Uusi ja innokas
Hoitoheppa: Lasse
Koulutaso: HeB
Estetaso: 110cm
|
Post by Kristian on Nov 15, 2015 20:26:04 GMT 2
Täältä ääni Inksun idealle (itsekin Pappilassa pyörin) Vuorovaikutusta ei voi olla ikinä liikaa!
|
|
|
Post by Wenla on Nov 15, 2015 20:38:35 GMT 2
Joo ihan loistavaa! Kannatan 8)
|
|
|
Post by Tuulia on Nov 15, 2015 21:19:24 GMT 2
Mahtava idis!! Tehäänkö me jotaa yhteistä (rope tms) vai onko vaan tarinainspiraationa?? =D
Ps Tuidea saa auttaa, jos Ruusa ongelmalisoituu (... ?) taas radalla =DDD
|
|
|
Post by Inkeri on Nov 15, 2015 21:31:44 GMT 2
Tarinainspiraationa ehkä järkevin toteuttaa, kun porukkaa on näin paljon (:
|
|
|
Post by Salma on Nov 16, 2015 9:25:04 GMT 2
Voi toivoinkin jotain tällaista yhteispöläystä muiden tallien kanssa vielä! Ihan parasta! Eihän nää juhlat (onneksi!) lopu koskaan,kun on vielä afterpartyt!
|
|
|
Post by Inkeri on Nov 24, 2015 22:13:23 GMT 2
Halukkaille ois tarjolla RKM-juonimiselle omistettu Skype-ryhmä, jonne voi ilmoituttaa itsensä heittämällä skypensä tähän tai mulle pm kautta!
|
|
|
Post by Salma on Mar 1, 2018 21:48:08 GMT 2
Fiilistelin noita Tie Tähtiin -skaboja, ja koska kaksin verroin jännitettävää on kaksin verroin hupia, tässä tarjous: haluatko päästä kisaamaan Bonniella tai Agilla?
Yksi ratsastaja saa tuoda vaan yhden hevosen, enkä ole saanut päätettyä, kummalla haluan mukaan. Etsinnässä siis Tie Tähtiin -kisakaveri, joka starttaa jommallakummalla hevosella. Vaikka kumpikin on esteheppoja, treenin takia ajattelin ilmoittautua myös vastaaviin koululuokkiin.
Bonniella on tarkoitus kisata hard- tai medium-luokissa. Agilla on tarkoitus kisata easy-luokissa.
Bonnie on kokenut kisakettu, sen selkään voi tulla myös treenaamaan kisarutiinia. Agille kyseessä on ensimmäiset kisat, eli ratsastajan olisi hyvä jo olla rutinoitunut.
Pistä yv, niin sovitaan tarkemmin!
|
|