|
Post by Anne on May 25, 2011 16:25:00 GMT 2
Arselan kesään tarvitaan apua:
a) Chao on mamsellilomalla ja talliapua on muutenkin vähän
b) Tappi lähtee kesäkuuksi koulutukseen
c) Artsin kesän juomismäärät tiedetään
Eli käytännössä koko lafka on kaatumassa Rositan niskoille, ja hänelläkin on kesäloma ehkä joskus.
Työntekijän olisi hyvä olla ainakin 15-vuotias ja ravureista kiinnostunut. Hommaan kuuluu ainakin tallityöt ja Foxin monte-koulutus, jos kesätyöntekijä osaa ratsastaa. Myös leppoisat treenit ravureilla ovat mahdollisia.
Paikka on avoinna kaikille! Hakemusta alle, jos Arselan kesä kiinnostaa. =D
|
|
Viivi
Uusi ihmettelijä
50%
|
Post by Viivi on May 25, 2011 18:34:54 GMT 2
Juuh, haluisin kesätöihin Arselle :> Olen ikäväkyllä 14-vuotias likka, mutta täytän ensivuonna 15.. Auttaapa paljon : D Olen kiinnostunut ravureista ja islanninhevosista. Itselläni on oma Islanninhevonen, joka asustelee Full Moonin tallilla. Olen ratsastanut 8-vuotta ja hoitanut peräti koko ikäni, elikkäs kokemusta löytyy niin ravureista, kuin ratsuistakin. Minulle kelpaa mikävain työ, kunhan saan olla tekemisissä hevosten kanssa, on se sitten lannan luontia, taikka kevyttä ratsastusta. Luonteeltani olen pirteä ja reipas tyttö, joka ei yleensä vikisi saamistaan töistä ja on tyytyväinen saamaansa palkkaan. En luista koskaan töistäni, vaikka mikä olisi, eikä hapantanaamaa minulla useastinäy. // Elikkäs tuossa oli lomake :> Jos kiinnostaa minun hevonen, niin osoite: www.123kotisivu.fi/BlackSwanJa Full Moonin osoite: www.fullmoon-stable.webs.com
|
|
Viivi
Uusi ihmettelijä
50%
|
Post by Viivi on May 25, 2011 20:40:03 GMT 2
... Ei pidä IRL olla 15-vuotias, vaan URL..
|
|
|
Post by Jolanda on May 25, 2011 20:57:02 GMT 2
Kiitos Viivi selvennyksestä Olen pyörinyt niin monissa v-talleissa että en oikein tienny pitääkö olla url vai irl 15 mutta nytpä sekin selvisi
|
|
Jeccu
Perustallilainen
|
Post by Jeccu on May 26, 2011 7:24:11 GMT 2
Itte oon URL 21- vuotias nainenalku, joka on ettiskellyt kesätöitä tässä. Koska oon käyny ittekseni joskus kattelemassa Artsilaa, myös nettisivujen kautta, ja tykästynyt korviani myöten, niin olis kivaa päästä kesätöihin, vaikka näin vanha ollaankin. Mä en ravureista tiedä paljon mitään, mutta mä tykkään niistä tosi paljon. Oon ittekin toivonut joskus hoitopaikkaa ravitallilla, mutta ottanut itteeni niskasta kiinni ja ettii nyt sitten vasta kun jotain niistä osaa. :> Joo, mutta asiaan. Mä oon sellanen, joka tekee mitä käsketään, eli mut pystyy helposti saamaan kierriteltyä pikkurillin ympärille. Mutta, osaan mä karjahtaakin jos on tarvetta, enkä mä ihan heti kyllä kaikkeen suostu. Tallityöt on mun ihastus. Mä rakastan niitten tekemistä, enkä koskaan kyllästy. Joten, musta tulisi varmaan oikein luotettava kesäapulainen. :>
Thanks - Jeccu.
PS. Sori lyhyys, oli pakko tehä kiireessä. :>
|
|
|
Post by panda on May 28, 2011 9:22:57 GMT 2
Täällä olisi pian 16 kesäinen tyttö vailla mielenkiintoista ja työntäyteistä kesäduunia. Mielestäni ks. kriteerit sopivat hyvin Artselaan, joten ajattelin koittaa onneani.
Olen yhteistyöhaluinen ja reipas (tosin kun sille päälle satutaan). Innostun helposti uusista asioista ja raviharrastus on ratsastuksen lisäksi lähellä sydäntäni. Kokemusta tästä lajista ei kuitenkaan ole huipuillaan, lähinnä mitä vaarin entisistä ravihevosista on tullut opittua, mutta aina on kiva oppia uutta! Hyvät ratsastustaidot kuitenkin löytyy, ja kevyet kärrylenkit onnistuu ongelmitta. Täten myös monté-koulutus on mahdollista.
Joten tiivistettynä olisin hyvin kiinnostunut hoitelemaan ravureita ja siivoamaan jätöksiä artselan kulmilta. =D
|
|
|
Post by Meeri on May 28, 2011 19:56:18 GMT 2
Täällä on kesäksi hommia vailla 16-vuotias likka. Artsila on kaikin puolin kiinnostava paikka ja varmasti sopiva tälläselle voimakastahtoiselle tyypille. Oon pyörinyt pääosin ratsujen parissa, mutta muutaman kerran ravureidenkin seurassa puuhaillut ja tykästynyt niihin. Lujasta tahdosta huolimatta teen työt mitä käsketään, vaikkei aina niin huvittaisikaan. Pystyn käsittelemään hankalempiakin hevosia, mutta ajo-taidot ei vielä ole samalla tasolla. Siitä huolimatta oon innokas oppimaan lisää ravureista. Kehuskelua juu, mutta osaan ratsastaa aika hyvin omasta mielestäni, ja olen kyllä muittenkin suusta kuullut. Eli móntekin varmasti luonnistuisi. Tälläsellä esittelyllä sitten vaan odottelemaan vastauksia.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 29, 2011 14:53:56 GMT 2
Päätän kokeilla onneani, josko tärppäisi . Työhön hakisi virtuaalisesti 18-vuotias nuori naisen alku, jolla on kokemusta niin ratsuista kuin ravureista. Artsin ravitalli olisi sopivan rento ja maalaismainen talli meikäläiselle, joka ei oikein viihdy isoilla talleilla. Miulta onnistuisi niin lannan luominen, kevyet kärryttelyt ja vaikka Foxin monteiluun opetus! IRL-kokemusta on ravureista on jonkin verran, ajettu on koppakärryillä kuin hiittikärryillä, valjastuskin sujuu ja montesatulassakin on istuttu useammin kuin kerran. Eli jonkinlaista käsitystä ravihommista löytyy myös noin muuten. Luonteeltani olen rempseä ja suorasanainen, enkä aivan pienistä pelästy. Huumorintajuakin on, en aivan pienistä suutu. Kesätyö sopii aivan hyvin, mutta jos Artsi tarjoaa pidempi aikaista sopimusta, voisin sitä harkita . Päätöstä odotellessa! =D
|
|
|
Post by Jolanda on May 29, 2011 17:45:50 GMT 2
Nyt sitten ryhdistäydyin ja rupesin kirjoittamaan hakemustani! Olen siis 15-vuotias tyttö joka tykkää paljon ratsuista ja ravureista. (myös irl:lissä rakastan varsinki lämppäreitä) Artsin ravitallin sivuilla olen jo katsellut melkein yhtä kauan kun seppeleessäkin, mutta kertaakaan en ole päässyt vielä ketään hoitamaan IRL-kokemusta minulla on ravureista aikasen paljon. Hoidan ravureita yhdellä ravitallilla ja olen myös ratsastanut ravurilla elikkäs ei olisi ihme vaikka tuo montë onnistusi Olen myös käsitellyt oreja! Valjastus sujuu ja ajokin sujuu Tallityötkin ovat todella kivaa hommaa vaikka moni haluaa mielummin ratsastaa ja ajaa hevosella kun luoda paskaa mutta minä kun tykkään tehdä molempia Luonteestani löytyy todella paljon huumoria jota ei välttämättä kaikki edes ymmärrä. Olen myös aika itsepäinen ja yleensä sellainen jos jotakin päätän, päätäni ei käännetä. Olen yhteistyöhaluinen ja tulen toimeen kaikkien kanssa niin ihmisten kuin hevostenkin kanssa En kyllä hevosien parissa valita yhtikäs mistään. Eli tallille tullaan vaikka olis maailmanloppu tulossa! ~Päätöksiä odotellessa: Jolanda
|
|
|
Post by Anne on May 31, 2011 17:44:28 GMT 2
Lukotan ja päätän tämän viikon kuluessa.
|
|
|
Post by Anne on Jun 5, 2011 11:06:21 GMT 2
Uusimmasta Artsin tallikirja-kertomuksesta löytyypi vastaus.
|
|