|
Post by Josefiina on Jul 19, 2010 12:21:13 GMT 2
Kaikille avoin koulutunti, jossa otsikon mukaisesti väännetään ja viilataan perusjuttuja ja ehkä jotain vaativampaakin. Jos leppoisa hikoilu kiinnostaa, ilmoittaudu ihmeessä mukaan! Otan tunnille 4-5 ratsukkoa ilmoittautumisjärjestyksessä. Hevostoiveita ei oteta vastaan, mutta oman URL-pituutensa voi kertoa. Maksuna mieluiten tarina, myös piirros kelpanee.
Osallistujat (täynnä): Sophie - Blade Essi - Eppu Jonsku - Tiia Fiia - Anttu Pipsa - Cassu
|
|
|
Post by kisuli on Jul 19, 2010 12:38:10 GMT 2
Tulis jotain toimintaakin mun osalta, jos tähän osallistuisin. Jos nyt sitten  Pituutta mulla on siinä 170 cm paikkeilla niin irl kuin url, joten en voi mennä shettiksillä ja istunta kärsii jopa Pellan kokoisilla poneilla. Jotain heppaa toivoisin siis 
|
|
essi
Kokenut konkari

70%
I Love Animals
|
Post by essi on Jul 19, 2010 14:00:50 GMT 2
Minä olisin innokas tulemaan hikoilemaan : ) Pääsis taas pitkästä aikaa tunnille mukaan  Elikkäs pituutta URl: lissa on n 157cm Aika pienillä heposillakin voin mennä ja myös isoillakin on aika hyvin mennä :---DD
|
|
Doris
Uusi ja innokas

|
Post by Doris on Jul 19, 2010 14:15:08 GMT 2
Oi! Tämä olisi ensimmäinen tuntini, jos pääsisin mukaan! Olen siis innokas tulemaan tunnille  Pituuteni on IRL & URL noin 160 cm, joten en pääse ratsastamaan kovin pienillä poneilla... Toivottavasti pääsen mukaan 
|
|
|
Post by Fiia on Jul 19, 2010 14:32:19 GMT 2
Voisin vihdoin aktivoitua, joten tulisin enemmän kuin mielelläni mukaan. Pituutta mulla on 160 cm, hiukan päälle, joten pystyn menemään aika laajalla skaalalla monenkokoisilla ratsuilla.
|
|
|
Post by Pipsa on Jul 19, 2010 15:00:55 GMT 2
Miekin voisin nyt pitkästä aikaa tunnille tulla, pituutta on n. 156-160cm, joten melkein kaikilla voin mennä
|
|
Doris
Uusi ja innokas

|
Post by Doris on Jul 21, 2010 15:37:55 GMT 2
Hei Josefiina (tai vastaavasti joku muu henkilö, joka osaa vastata tähän)!
Ilmoittauduin siis tälle tunnille vähän aikaa sitten, mutta huomasin, etten ollut mukana tuntilistassa, vaikka ilmoittauduin mukaan kolmantena. Olisiko minun pitänyt tehdä jotain eri tavalla, jotta pääsisin mukaan, vai onko sattunut erehdys?
|
|
|
Post by Josefiina on Jul 21, 2010 16:49:01 GMT 2
Olit tosiaan epähuomiossa jäänyt pois (en tainnut heti keksiä sulle tuntiheppaa), pahoittelut! Näitä näyttää sattuvan mulle harvapäälle vähän turhankin usein... Pääset tietenkin tunnille mukaan.
|
|