|
Post by Jenna on Feb 14, 2009 17:45:15 GMT 2
Jennan ryhmä kokoontuu ensimmäistä kertaa Seppeleen maneesissa 14.2. Ystävänpäivänä!Tällä kerralla siis ajattelin että voisimme pitää tutustumiskerran, ja siellä kaikki esittelee itsensä, pukeutuu hepan värisiin vaatteisiin ja sitten he saavat keksiä vielä jonkun oman esityksen. Käyttäkää mielikuvitustanne! En kirjoita mitään kehystarinaa, sillä suunnittelin että jokainen voisi itse kirjoittaa mitä tekee. Koska kukaanhan ei tiedä miksikä pukeutuu tai mitä esittää, joten vain omasta näkökulmasta kirjoitatte tarinan, minäkin teen niin. Esitysparit tulevat tässä:Yliviivatut ovat maksaneetCindy - Kalle Reega - Unssi Shinqua - HumuSanni - AksuJokeri - TaigaSiiri - Bert Jenna - JampsaTunnilla tehdään seuraavaa:- Ensiksi jokainen tulee maneesiin yllään oman ratsun näköiset vaatteet
- Jokainen vuorollaan esittelee itsensä, jonka jälkeen nähdään huikeita esityksiä tai muita ohjelmanumeroita
- Mehu-keksi tarjoilu
Maksun voi suorittaa tekemällä tuon tarinan, josta olen puhunut tai piirtämällä kuvan vaikkapa omasta esityksestään ja kertoa hiukan mitä esititte (suotavaa olisi myös se jos tahtoo piirtää vaikkapa mehu-keksi tarjoilusta kuvan maksuksi, kertoo siltikin mitä esitti ja minkä näköisillä vaatteilla oleskeli)! Jos saatais maksuja silleen melko nopeasti, niin saatte alta pois ennen seuraavaa tuntia! (;
|
|
|
Post by Jenna on Feb 15, 2009 17:01:56 GMT 2
SiPR - TutustumiskertaMaksuTalutin Jambon toisten eteen. Esittelin vaatetukseni, musta kypärä kuvaa eestinhevosen mustaa harjaa. Ruskeat ratsastushousut ja takki taas esittävät hoitsuni ruskeaa karvaa. Musta ja valkoinen saapas Jambon sukkia. Hymyilin leveästi ryhmäläisilleni. "Moikka, olen siis Jenna ja ohjaan teitä tässä ryhmässä. Tänään on siis vuorossa erilaisia ohjelmanumeroita ja tutustumista. Jokainen vuorollaan esittelee itsensä jonka jälkeen saa esittää oman esityksensä. Toivon mukaan jokainen on pukeutunut ratsunsa näköisiin vaatteisiin, niinkuin minä tässä", kerroin kuulijoille. He nyökkäilivät myötätuntoisesti. "Minä voin vaikka alottaa, niin näätte hiukan esimerkkiä. Olen siis nimeltäni Jenna, kuten kerroinkin pari minuuttia sitten. Itse hoitelen täällä Seppeleessä Jamboa, joka on tällä kerralla ratsunani. Hoitelen myöskin teille tuttua Luy-jättiä. En omista yksityistä, mutta yritän silti osallistua toimintaan parhaani mukaan. Olen aika simppeli kaveri, semmonen huumorintajuinen ja joskus vähän hassukin. Pidän hevosten kanssa puuhailusta ja useimmiten minut näkeekin hoitsuja paijailemassa. Koetan pitää kaverit lähelläni, sillä mielummin olen kaverien kanssa kuin yksin kököttämisestä. Noniin, jokohan tiedätte minusta tarpeeksi. Aivonne varmaan räjähtävät tästä tiedonsaannista mitä kuulitte minusta", virnistelin stoorini jälkeen. Ihmettelin syvästi että toiset jaksoivat innokkaasti vielä kuunnella, tosin Kalle näytti tylsistyneen merkkejä kuopimalla maata. "Seuraavan ohjelmanumeron nimi on Ystävän pelastus-leikki. Tässä pitää olla kaksi ratsastajaa yhtä heppaa kohden. Jos jätettäisiin nui pienemmät hepat pois. Mitäs sanoisitte tästä, että Jokeri ja Sanni Aksulla. Cindy ja Shinqua Humulla sekä Reega ja Siiri Bertillä? Hienoa, se on aika hyvä jako. Elikkäs, toinen parista sidotaan riimunnarulla tähän estetolppaan. Sitten toinen parista ratsastaa ponilla, pujotellen nuo tötsät pelastamaan ystävän, hyppää alas selästä, irroittaa ystävän tolpasta, vapaaksi päässyt ystävä hyppää ponin selkään ja ratsastaja ottaa riimunnarun mukaan ja taluttaa ponin sekä pelastetun ystävän maaliin jälleen tötsiä pujotellen. Siellä kolmikko syö puokkiin tuon suuren omenan. Ensimmäinen maalissa omena syötynä voittaa. Muistakaa että selässä ei saa syödä omenaa. Onko selvä? Ja saa mennä missä askellajissa tahansa, tosin pidetäänhän kuitenkin käynti, ravi ja laukka vaihtoehtoina..", selvensin kilpailijoille.  "Tolppaan voisimme sitoa Siirin, Shinquan ja Jokerin. Reega, Cindy ja Sanni siis ratsastavat pelastamaan heidät. Menkäähän paikoillenne niin aloitetaan!" hihkaisin innostuksissani ja talutin Jambon hiukan syrjempään. Onneksi olin saanut pari tallityttöä pitelemään pois kisasta jääneitä hevosia. Annoin Jambonkin heille ja lähdin sitten sitomaan kaveruksia tolppiin. Pian pääsimme aloittamaan ja hihkaisin pelin alkaneeksi. Bert ja Humu ampaisivat matkaan harja hulmuten. Aksu oli hiukan jälkijunassa, mutta nopeasti jalkojaan liikutellen ja notkeasti pujotellen tötsien välistä se pääsi samaan aikaan pelastettavan ystävän luokse. Reega pomppasi alas Bertin selästä ryhtyen irroittamaan Siiriä tolpasta. Samoin teki Cindy Shinquan kanssa. Nopeasti myös Sanni kaahasi paikalle Aksun kanssa. Jokainen yritti kuumasti avata tiukkaa solmua, mutta ensimmäiseksi Cindy sai vapautettua Shinquan. Tyttö loikkasi Humun selkää ketterästi ja napautti pohkeensa kiinni sen kylkiin, jolloin se lähti laukkaamaan Cindyn roikkuessa riimunnarussa vierellä ja yrittäen saada tamman pujottelemaan tötteröt. Siirikin oli päässyt vuoniksen selkään ja nyt he painelivat maalia kohti Reega rinnallaan. Sannilla oli hiukan ongelmia saada solmu auki, mutta viimeinkin hekin pääsivät pujottelemaan. Aksu kiisi kauheata vauhtia kohti maalia, kun muut olivat jo popsimassa omenaa suihin. 1/4 omenasta katosi Reegan suuhun, jonka jälkeen se ojensi omenan Siirille joka haukkasi monta kertaa ennen kuin tarjosi loput Bertille. Cindy ja Shinqua napsivat pieniä palasia omenasta, eikä Humulle oikein tahtonut maistua omena, joten tytöillä oli hiukan syötävää. Sannipa oli oivaltanut että kannattaa aukaista turpahihna, jolloin Aksu saisi rauhassa syödä omenan. Tytöt ahmaisivat suuret palaset suuhunsa ja loput menivät Aksun suihin. Sillä välin oli Reega ja Siiri hihkaisseet voiton. Kävin tarkastamassa paikan, mutta heidän ikäväkseen olivat unohtaneet ottaa riimunnarun. Joten toiseksi tulleet Sanni ja Jokeri saivat voiton! Jokainen tuli onnittelemaan voittajia ja kaikki pyyhkivät suupielistään omenan palasia hymyillen leveästi. "Sehän oli mukava kisa!" Cindy hihkaisi innokkaasti. Seuraavaksi ohjasin kilpailijat mehun ja keksien ääreen.
|
|
|
Post by Jenna on Feb 18, 2009 15:54:52 GMT 2
Jooelieli, hoputan teitä nyt hiukan, sillä parin päivän päästä on jälleen uusi tunti. Jotenka, teille se on helpompaa että maksatte ennen uutta tuntia, ei jää roikkumaan. (:
|
|
|
Post by Sanni on Feb 23, 2009 10:08:07 GMT 2
 Ratsastin vuorostani toisen eteen puhumaan. - Jooh, elikkäs, oon Sanni, tämmönen ihan tavallinen 13-vuotias heppahöperö. Hoidan täällä, Seppeleessä, Aksua, joka on nyt tässä allani. Yksäriä täällä mulla ei oo valitettavasti, mutta Jokirannassa seisoo Solros, russ-ponini. Rakastan eläimiä, etenkin hevosia ja kaneja. Tykkään touhuta kaikenlaista hevosten kanssa, ja yritänkin olla mahdollisimman aktiivinen, ja... ja... oon aika huumorintajuinen. Ehkä pikkasen ujohko, selitin rivissä seisoville ratsukoille. - Oon pukeutunut Aksun värisiin varusteisiin, niin kun olikin tarkotus. Tummat jodphurit ja hanskat esittää Aksun kavioita, ruskeat ratsastushousut ja takki Aksun ruskeaa karvaa, sanoin. - Eipä kai muuta, oliko se hyvä, Jenna? kysyin katsahtaen tyttöön, joka istui Jambon selässä. - Se oli oikein hyvä. Sitten seuraava! Jenna hihkaisi. Käykö tuo nyt?
|
|
|
Post by Jenna on Feb 23, 2009 14:30:17 GMT 2
Maksun voi suorittaa tekemällä tuon tarinan, josta olen puhunut tai piirtämällä kuvan vaikkapa omasta esityksestään ja kertoa hiukan mitä esititte (suotavaa olisi myös se jos tahtoo piirtää vaikkapa mehu-keksi tarjoilusta kuvan maksuksi, kertoo siltikin mitä esitti ja minkä näköisillä vaatteilla oleskeli)! Jos saatais maksuja silleen melko nopeasti, niin saatte alta pois ennen seuraavaa tuntia! (; hmm, hyvä että edes kaksi on maksanut, mutta eivät näköjään viitsineet lukea aloitusviestiä kunnolla ): Jep, Sannilla hyvä on (:
|
|
|
Post by Miina on Feb 25, 2009 20:22:37 GMT 2
 Eli Sanni on tässä laukkaamassa pelastamaan miuta Aksun kanssa. Sano jos kässäsin väärin, mutmut.. Oma esittelyni:-Eli oon Jokeri, tutummin Jokke ja mie oon nyt pyörinyt täällä Seppelleesä noin Syksystä lähtien. - Hoidan entistä ravuritammaa, Flooraa, enkä sen takia niin kauheesti pikkuponeilla ratsasta.. - Hoitelen myös Ronetessa Pollya ja siellä seisoo (tai istuu..) oma Pohjoisruotsalaiseni Indiana Jones, tutummin Jone. - Ja oma tallikin löytyy, Severus.., päätin puheeni. - Ja seuraava..? Jenna katsahti Shinquaan. m// Korjasin mokani.. ;>
|
|
|
Post by Shinqua on May 31, 2009 21:11:20 GMT 2
 sori kun unohin ne vaatteet tolle ratsastajalle ;( -Olen siis Shinqua ja iältä sitten sen 15v. Yleensä kutsutaan Kinkuksi =) Pyörinyt Seppeleess syksystä asti ja aloitin siin marraskuun alussa Humun hoitamisen. -Oon reilu, rehti, luotettava ja tunteellinen. Innostun myös helposti kaikesta hullusta, mutta yleensä niitä itse ehdottelen. -Omistan oman tallin, Virtuaalitalli Maitokahvin ja sielläpä sitten asustelee aósa polleistani, joita omistan vanhempieni kanssa. -enpä keksi muuta...next =)
|
|
|
Post by Reega on Sept 2, 2009 17:17:19 GMT 2
 Taidan jättää kommentoimatta tämän...
|
|