|
Post by Josefiina on Nov 14, 2010 16:04:10 GMT 2
Tarjolla siis upea estepainotteinen ristetytysponitamma Bonnie tavoitteelliselle poniratsastajalle. Kauppaan kuuluu puolet ponista, tallipaikka, ratsastustunteja, valmennuksia sun muuta extraa. Eli Bonniesta ratsastajineen tulee Seppeleen "sponsoriratsukko" :) Vastavuoroisesti odotamme omistajalta aktiivisuutta (päiväkirjamerkinnät, mahdollinen Seppeleen muuhun toimintaan osallistuminen ym) ja ponilla kilpailemista. Kiinnostuitko? Tee "tarjous"! Kirjoita vähän itsestäsi ja siitä, miksi diili kiinnostaa, perustele miksi meidän pitäisi valita juuri sinut ja kerro, mitkä olisivat tavoitteesi Bonnien kanssa. Ethän lupaa mitään, mitä et voi pitää!
|
|
|
Post by Pipsa on Nov 14, 2010 16:25:48 GMT 2
Nojuu, pakkohan miun on tarjousta laittaa. Olen siis Pipsa, ja voisin nimittää itseäni tavoitteelliseksi poniratsastajaksi, ainakin esimerkiksi Siken kanssa pyrin valmentautumaan ja kisaamaan ahkerasti, usein se kisaaminen vaan tuppaa töksähtämään siihen kisojen muotoonlaittoon… (: Bonnieen ihastuin välittömästi, sillä se tuntuu olevan juuri sellaista mitä kaipaan - säpäkkä ja osaava tamma, jolle on helppo kehitellä ties minkälaisia ideoita tarinoihin! Plussana tulisi sitten valmentautuminen ja se, että poni muistuttaa yhtä tuntemaani kisaponia niin luonteeltaan kuin ulkonäöltäänkin. Bonski olisi sopivaa vaihtelua myös hieman “pullamössö” Sikkeen.
Tavoitteena Bonnien kanssa minulla olisi mahdollisimman aktiivinen kisaaminen ja tarinoiden kirjoittaminen (näyttöä voi katsoa Sikeltä) niin esteiden kuin PKK-näyttelyidenkin osalta. Parhaimmillaan se voisi saavuttaa arvonimiä (ainakin PP MVA:n) mutta mitään en silti lupaa, sillä ikinä ei voi tulevaisuudesta tietää.
Ja miksi juuri minä? Noo, vaikea sanoa. En sanoisi olevani paras, mutta hyvä ja varteenotettava vaihtoehto, sillä voin luvata olevani pitkäaikainen ja pyrkiä kisamaan + kirjoittamaan ahkerasti, vaikken mitään 100 sijoitusta tai jokapäiväistä tarinointia voikaan luvata.
|
|
|
Post by Sara on Nov 14, 2010 18:32:12 GMT 2
Hain hevostalli.netin topiikissa, mutta kaipa sitä voi tännekin hakemusta pistää..
Ihastuttava poni! Seppeleessä pyörivän Aksun puunaajan on ihan pakko asettua ehdolle! (-:
>> Sarapa tässä hei.. Varmaan Josefiina tunteekin, Seppeleessä pyörin Aksun hoitajana. Näitä estepuolen ihmisiä, joilla on himo kilpailla ja valmentautua tuollaisilla superponeilla kun tämä Bonnie. Mahtava tilaisuus minulle, jonka todellakin käytän hyväkseni!
>> Olisi mahtavaa olla Seppeleen sponsori ratsukko sillä olen kuka olen. No, olen ahkera kilpailija ja intohimoa täynnä, haluan menestyä ja näyttää mihin pystyn. Olen tavoitteellinen, enkä luovuta parien kilpailuiden jälkeen. Haluan olla entistä parempi, ja edistyä ponin kanssa johonkin. Olen suoraansanoen himokilpailija, jota kaikennäköiset kisaviikonloput eivät jää käymättä. Poni olisi vaan nyt siihen hommaan piirretystä maailmasta hukassa. En rupea ahmimaan Aksun kanssa kilpailuja, sillä tiedän että on paljon muuta yhdessä touhuttavaa enkä halua päästää hoitamisen iloa kauemmaksi. Olen hoitaja joten Aksua hoidan. Jos kilpailisin ja valmentautuisin Bonniella, niin tekisin, mutten sano kuitenkaan että humoristiset hoitohetket jäisivät pois pelistä.
>> Voin luvata, etten jättäisi Aksua kokonaan! Ehkei niin paljon kursseja tai tapahtumia, sillä Bonniekin vie aikaa, mutta hei haloo, kuka nyt tuollaisen Welshi komistuksen unohtaisi?! Olen nyt tässä mitä olen, enempää en ala selittelemään sulle parantaakseni mahdollisuuksiani.
>> Ja näytöt siis obviously Aksun hoitiksessa. Ja muuten, piirrustustaidot on jo parantunu matkan varrella.. :-D Eipä tässä muuta seliteltävää, onnitelut sille kuka tälläisen ponin itselleen saa rakastettavaksi..!
|
|
|
Post by Heidie on Nov 14, 2010 20:27:42 GMT 2
Bonnie vaikuttaa todella mukavalta ja näpsäkältä tammalta vaikka nuori vielä onkin. Kärsivällisellä treenauksella ja harjoittelulla ponin höyryt ja energian saisi varmasti kohdistettua rehelliseen työskentelyyn ja näin ollen ponin saisi oikein päin ja selän käyttöön.
Olen todella kiinnostunut tammasta. Omaa hevosta (ponista puhumattakaan) ei ole alla ollut pitkään aikaan ja pituuteni puolesta olisi mahtavaa saada taas poni alle. Nuorempi kaveri on toki myös kaksin verroin kivempi, pääsen vaikuttamaan hevosen kehitykseen ja sen ratsastettavuuteen sekä koulutukseen (tästä jatkuen, miten 5-vuotias poni voi mennä VaB ja 120cm? tykkäisin kovasti jos sivuille merkittäisiin tuo vain tavoitteena tai tasoa laskettaisiin). Olisi ihana puuhailla tamman (ja muun tallin porukan kanssa) kanssa aina maastatyöskentelystä ratsastukseen ja tallitöistä kisapäiviin.
En välttämättä ole se ahkerin kertomusten kirjoittaja ja ponin puunailija, omistan kuitenkin elämän johon kuuluu hevonen, koulu ja ystäviä. Uskon kuitenkin pystyväni kirjoittelemaan/piirtelemään vähintään kerran viikossa, joskus useamminkkin. Mahdollisesti pidemmistä jaksottaisista "väsymys" -kausista ilmoittelisin pikimmiten, jotta tammalle löytyisi joku väliaikainen liikuttelija. Tunneille ja valmennuksiin olisi näin aluksi kiva osallistua. Sitten kun yhteistyö alkaisi sujumaan ja hommat onnistumaan niin harjoituskisojen kautta aina seurakisoista mahdollisesti vuosien päästä kansainväliselle tasolle. Olen kunnianhimoinen, mutta haluan edetä virtuaalihevosenkin kanssa realistisesti. Ei heti kolema 120cm luokkaa ja siihen päälle samalla viikolla vielä Vaativat Beet ja parit piaffet.
Virtuaalisesti (ja osin reaalielämässänikin) olen rempseä 15-vuotias naisenalku: blondi, huumorintajuinen ja äänekäs. Vaikka pituutta ei välttämättä ole kaikille jakaa, niin säärtä ainakin - suurikokoisilla poneilla meneminen kuitenkin onnistuu ja enemmänhän pituudesta on hyötyä kuin haittaa sähäkämpien ponien kanssa. Ratsastustasoltani olen siinä metriä ja vähän päälle sekä Helppo B ja A, kehityskelpoinen kuitenkin omasta ja valmentajieni mielestä. Lempiratsuikseni miellän hyvällä moottorilla varustellut kulkupelit, naapuri Putte-polle ei 1 km/h vauhdillaan säväytä.
Lisätietoa minusta voi kysellä ja sähköpostitse minut tavoittaa osoitteesta: hidieh@gmail.com. Virtuaalitaustaani voi penkoa nickillä Heidie (mielestäni joskus täälläkin Mankia hoidellut vuonna nakki&muusi).
|
|
|
Post by Josefiina on Nov 14, 2010 20:29:30 GMT 2
Heidie: toi on se koulutustaso, jolla aikanaan kilpaillaan :)
Kaikki hakijat huomioidaan!
|
|
Johku
Perustallilainen

|
Post by Johku on Nov 14, 2010 20:51:26 GMT 2
Voisimpa hakemusta pistää, nyt pienen horroksen jälkeen. Eli olen Johku, tavoitteellinen, innostunut ja ahkera poniratsastaja. Bonnie vaikuttaa juuri sopivalta, nimittäin tykkään sähäköistä poneista, jotka ovat meneviä. Edustaisin Bonnien kanssa arvokkaasti ja ylpeästi Seppelettä ja sen mukavaa porukkaa. Miksi minä? Olen kunnianhimoinen, mutta nöyrä ja teen mielelläni sekä paljon töitä että pääsisin Bonnien kanssa (ja muutekin) tavotteisiimme. En vanno että kirjottaisin joka päivä 60 tuhannen merkin stooreja, mutta yrittäisin kirjoitella vähintään kerran viikkoon. Kilpailisimme ekaksi villeissä, keräten hyviä tuloksia alle, pikkuluokista isompiin. Sitten kun saisin hankittua VRL:n tauon jälkeen tunnukset kisattaisiin alaisissa. Myös kaikenlaisia ponicuppeja ym. koluttaisiin. Nyt siis puhun esteratsastuksesta. Kisattaisiin vaihtelun vuoksi myös koulua ja kenttää. Kokeiltaisiin muutenkin erilaisia lajeja mm. suunnistusratsastusta, ohjasajoa jne. jotta mieli pysyisi virkeänä. Näyttönä toimikoot Seppeleen kirjoitukset ja lähes kaikki tuolta: www.pikkupirut.webs.com/
|
|
|
Post by Jusu on Nov 14, 2010 22:17:20 GMT 2
Ohoo. Tämä on jotakin uutta ja jännää, mikä puolestaan merkitsee sitä, että mun utelias ja kokeilunhaluinen luontoni vaatii tarkastelemaan asiaa vähän läheisemmin. Eli tässä olisi siis puoliomistusponi, jonka kanssa pääsisi koettamaan taitojaan ja kilpailemaan ja kehittymään. Aika mahtia. Musta on hienoa, että tämmönenkin juttu on keksitty - propsit siitä, on aika kiehtova ja kiintoisa idea!
Kiehtova on ponikin. Pitkäsukuinen ratsuponitamma - ah nam - jolla on kiva nimi ja joka on kivan näköinen (voi kyllä: kuulostaa pinnalliselta). Potentiaalia riittää ja luonnetta niin ikään. Mulla on vahva tunne siitä, että Bonnie on sellainen poni, joka kykenee opettamaan mun seppelehenkilöllisyydelleni paljon. Palan halusta päästä kuvaamaan kehityskaarta: sitä, miten alku ei kenties ole ruusuntuoksuinen vaan haiskahtaa pitkälti hieltä ja puurtamiselta, ja niitä toiveita ja odotuksia: ehkä vielä joskus, kun vaan teen tarpeeksi töitä, opin ja koen yhä enemmän onnistumisentunteita. Tavallisen arjen vaiherikkaus, se, että välillä tuntuu tulevan takapakkia ja toisinaan taas homma toimii hyvin, tulisi taatusti esille myös tämän ponin ympärillä tarinoidessa.
Bonnie ponina kiinnostaa mua kovasti. Siinä on sellaista säpäkkyyttä, jota kilpaponilta usein odotetaankin löytyvän. Se on sievä kuin sitruunaperhonen ja näyttää aika lailla sellaiselta satuponilta, jonka perään pienenä tuli haikailtua aina kun vaan liikeni hetki haaveilemiselle. Se osaa paljon ja taatusti myös opettaa ihmiselleen rutkasti asioita, kunhan siltä vaan osaa oppia.
Mä näen tän mahtitilaisuutena päästä elävöittämään mun Seppelemaailmaani entisestään. Mulla on hurjasti ajatuksia tätä sponsoriponijuttua kohtaan ja jo jos mitä jujuja kehiteltynä mielessä. Tottahan on, että mulla on Sentti ja Riina huollettavana, mutta mä olen arvioinut ajankäyttöäni ja jaksamistani. Mä en hakisi "sponsoriratsastajaksi" lainkaan, jos epäilisin, että se koituu mulle kuolemaksi.
Aiemmin viestissäni mainitsin kehityskaaren. Musta olisi mahtia saada sellaisia paloittaisia tavoitteita ja päästä sitten tavoittelemaan niitä realistiseen tyyliin. Tavoitteet, työskentely niiden saavuttamiseksi ja lopulta into ja ilo siitä, että ne on saatu toteutumaan luovat hurjasti inspiraatiota koko hommaa kohtaan. Musta olisi kiva, että kisaamisen saisi toteuttaa sillä ajatuksella, että mennään sitä mitä voidaan oikeasti osata, eikä loikata saman tien nielemään koko soppakulhoa kansineen, kun oikeasti suuhun mahtuu lusikallinen-pari keittoa kerrallaan. Mua kiinnostaisi päästä kisaamaan ponin estepainotteisuudesta huolimatta myös koulua toisinaan, ja huisin hieno homma olisi päästä koettamaan taitoja kenttäkilpailuiden saralla! Tarinakilpailut on kanssa sellainen itseä kovasti kiinnostava osa-alue. Mikäli sopivia sellaisia osuisi kohdalle, niihin olisi kiva päästä osallistumaan tämän "sponsoriratsun" kera.
Olisin erittäin otettu tilaisuudesta päästä kokeilemaan siipiäni Bonnien kanssa. Tämän enempiä höpinänaiheita ei nyt tule mieleen: eiköhän tässä ole jo tullut sanottua aika pitkälti se mitä mun alun alkaen pitikin.
|
|
|
Post by Iina on Nov 15, 2010 16:00:06 GMT 2
Moi! Minua kiinnostaa Bonnie hirveästi! Eli, olen Iina 16v. Ratsastanut olen liki 10 vuotta. Hyppään ratoina 120cm ja koulua menen vaC. Olen hyvin aktiivinen. Bonnie kuulostaa hyvältä minulle. Olen kiinnostunut kilpailemisesta. Olen luotettava. Bonnien kanssa kisaisin aina esteistä koulun kautta näyttelyihin. Bonnie on myös nätti. Rekisteröidyn jos pääsen ja ehkä myöhemmin =)!
|
|
Cecilia
Uusi ja innokas

Hoitoheppa: Huijari
|
Post by Cecilia on Nov 15, 2010 16:48:33 GMT 2
ähähähäh. Ihan pakko koittaa tuuriani *virnistys*. Elikkäs siis, Bonniehan olisi minulle juuri passeli poni. Se on juuri sellainen, mitä kunnon esteponin kuuluu olla. Säpäkkä ja kuuma - mutta varmasti ei liian riehakas. Tietty tuohon ikään kuuluu vähän välillä sellainen käytös Diili kiinnostaisi siksi, että minulla on tällähetkellä vain yksi hoitohevonen, ja olisi mukava saada poni puoliomistukseen, koska siinä ei kuitenkaan tarvitsisi huolehtia niin paljon kuin omasta konimuksesta. Tavoitteeksi voisi aluksi näin ajatella valmennuksia ja muutamat villit kisat, jonka jälkeen siirryttäisiin alaisiin heti kun VRL aukeaa ja saan vain tunnuksen (:. Aluksi hyppisimme pienempiä luokkia, mutta kyllä sitten kun kokemusta ja taitoa olisi niin voitaisiin ruveta ajattelemaan isompia luokkia. Mitään huippuaktiivista elämää en varmasti voisi tamman kanssa viettää, mutta kuitenkin vähintään kerran kahdessa viikossa varmasti hoitelisin/osallistuisin valmennuksiin/kisoihin/Seppeleen toimintaan. Miksi juuri minä ? Ääh. Nojaa. Olen tavoitteellinen ja kunnianhimoinen, mutta samalla pitkäjänteinen, ja paljon hevosten kanssa työskennellyt tyttö. Bonnien kanssa kokemus ei ainakaan tulisi olemaan ongelma, ja varmasti yhteistyökin pelittäisi suht hyvin. Pitikös vielä jotain muuta kertoa ? Äh, no ei tule mieleen mutta onnea muillekkin hakijoille ! ((:
|
|
tytti
Uusi ihmettelijä
|
Post by tytti on Nov 16, 2010 15:23:28 GMT 2
katsoin tätä ponia ht'netin topassakin, mutta pitkän harkinnan jälkeen sain idean kirjoittaa hakemuksen tänne.. osa tästä porukasta minut tunteekin ex-liina k:na. vanoin kyllä joskus, ettei minulla ole aikaa enää olla koneella ja netin reistaillessa sain jonkun kiukkuraivarin ja näin ollen vähensin koneella olemista, ensimmäisenä tietenkin annoin Myntin aktiivisemmalle hoitajalle, mitä nyt olenkin harmitellut, tässä olisi lähellä ollut päivä, jolloin olisin sitä 2 vuotta hoitanut, jos olisin hoitanut. nooo, mennyt on mennyttä, joten uutta hakemusta kehiin siis! Jotenkin ehkä yritän korvata tätä kisaamispuutetta IRLissä täällä virtuaalipuolella? ööhm, outoa, mutta samapa tuo. Virtuaalimaailmassa nämä ikuiset poniratsastajat voivat kilpailla poneilla iästä huolimatta mikä onkin ihanaa, ensi vuonna 17-vuotias ei enää pääse ponilla kisaamaan, joten tänne siis kisaponia treenaamaan! (: Bonnie vaikuttaa ihan mahtavalta ponilta, vaikka paha sanoa näin yhen kurssin psykaa lukeneena, kun ei osaa vielä analysoida millainen poni oikeasti on ja millainen sen persoona on ja plaplaplapa, koulu vaikuttaa näköjään jo vapaa-ajallakin aika vahvasti kaikkeen, huhhuh hullua. No, uskon kuitenkin, että olisimme ihan kiitettävä pari, ellei jopa erinomainen? Tykkään kuumista poneista, mutta sitä en voi sanoa varmasti, että poni tykkää minusta, sen voi vaan nähdä sitten joskus.. Tällä hetkellä minulla ei ole kuin yksi ponikoni, joten aikaa riittää varsin hyvin myös Bonnielle (: Nyt kun irl poniakaan ei enää valitettavasti ehdottoman surullisista syistä ole, niin aikaa riittää istua masentuneena koneella, kirjoitella tarinoita, kisata Bonniella ja syödä siinä samassa (ja voiko joku muistuttaa, miten syöminen taas tähän liittyikään?). Joka tapauksessa: kirjoittaisin tarinaa varmaankin kerran viikossa, sekä rakastan piirrellä kaikennäköisiä kuvia, jotenka niitä tulisi myös. Kisaaminen tulee sitten, kun on poni priimakuntoon reenattu (; en ainakaan ajattelisi, että meillä on mikään tulipalokiire kilparadoille? Minut pitäisi valita tietenkin siksi, että olen innokas kilpailemaan ja äärimmäisen kiinnostunut tästä projektista. Pitkällä tähtäimellä lähdetään liikkeelle, joten pitkäaikaista suhdetta kehittelisin tässä minun ja ponin välille. Diilihän itsessään kiinnostaa ihan hirveästi, jotakin uutta ja jännää! no, ehkä myös sen takia, että tällaisen namupalan hoitaminen ja kilpaileminen olisi toosinannaa! enpä nyt enempää selota tälläistä kakkaa, että joku jaksaisi vielä lukea loppuun asti tämän hakemuksen. // lisään nyt vielä piirrustelunäytön, kun sellaisen sain aikaiseksi.. tämätässänäinJossulle kysymys: teillä oli myös kiinnostavan näköisiä hoitohevosia tarjolla, käykö tämä sama hakemus (minäminä-esittely) myös jonkun hevosen hakemukseksi? mietin siis, että voinko hakea sekä tähän, että jollekkin hevoselle hoitajaksi samaan aikaan, vaikken tietysti tiedä valitaanko minua mihinkään? huhhuh hirviää ko en osaa enää selittääkkään mitenkään järkevästi.
|
|
sanna
Uusi ihmettelijä
|
Post by sanna on Nov 16, 2010 20:58:35 GMT 2
Juu.. Eli sama hakemus kuin tuonne hoitsutopaan sie ne näytöt mutta...
Olen Sanna 17v. Hyppään 110cm ratoina. Koulua menen VaB. Ratsastanut oon 7 vuotta. Piirtelken paljon. Myös kisaisin tällä aktiivisesti. Tarinoita tulisi viikossa 1-6. Kuvia ja sarjiksii joukossa...
Olen: Kiltti. Joskus jokunen kirosana voi lipsahtaa suusta. Ruskea hiuksinen tyttö on n. 160cm pitkä. Painoa 58kg.
Miksi Bonnielle? Olen kiinnostunut poneista sekä kisaamisesta.
|
|
henni
Uusi ihmettelijä
|
Post by henni on Nov 21, 2010 15:30:20 GMT 2
Hei!
Bonnie vaikuttaa mahtavalta kisakaverilta jonka kanssa voi nousta tähtiin ja hypätä kuun yli. Kilpailisin sillä suurimmaksi osassa esteillä mutta myös koulu ja kenttä-ratsastus vetävät puoleensa. Minä itse olen kilpaillut 110 cm luokissa ja Vaativassa C. Bonniessa minuun teki vaikutus sen ulkonäkö ja kuinka kuvailitte sen luonteen, se vaikuttaa juuri sopivalta kisakaverilta ja kaipaan myös kilpailuja jota saisin enemmän tämmöisellä hevosella kuin "normaalilla" hoito-hevosella joten toivon että ottaisitte tämän viestin huomioon vaikka se ei kovin pitkä ollut. =)
|
|
|
Post by Clara on Nov 24, 2010 19:21:59 GMT 2
Edellinen ketjuun lähettämäni viesti on mystisesti kadonnut, mutta tässä nyt uudelleen. Mukana tällä kertaa myös tekstinäyttöä.Kuka? 16-vuotias, englantilais-ruotsalainen ponikokoinen tyttö, joka ei välttämättä oikein sovi tavalliseen suomalaiseen tallinäkymään. Laitetut, lanteille ulottuvat taipuisat, tummanruskeat hiukset, huolellinen meikki (jota luonnollisesti korjaillaan vähintään tunnin välein) ja nätisti ilmaistuna huonosti tallielämään soveltuvat vaatteet luovat kuvan snobista, jonka mielestä hyvältä näyttäminen korvaa puuttuvat ratsastustaidot. Tosiasiassa olen hyvällä istunnalla ja perusratsastustaidoilla (helppo B/80cm) varustettu, käsittelen hevosia johdonmukaisesti ja rauhallisesti ja tulen toimeen lähes hevosen kuin hevosen kanssa. Luonteeltani olen ulospäin varautunut ja korkeintaan etäisen kohtelias, ja tutustuminen vie aikaa. Hevosista kokemusta muutama vuosi niin ratsastaen kuin hoitaen, tällä hetkellä rakastettavana on kaverin mitä suloisin kilparuuna. Virtuaalihevosiin tutustuin ensimmäistä kertaa muistaakseni loppuvuodesta 2007, mutta ensimmäisen vuoden jälkeen olen ollut lähinnä sivustaseuraajan osassa. Perusteet (mm. kilpaileminen) ovat joka tapauksessa hallussa ja opettelen enemmän kuin mielelläni lisää, jos aikaa neuvomiselle on. Miten? Yhteisen taipaleemme alkuun olen suunnitellut lähinnä hoitelua ja tunneille/valmennuksiin osallistumista, yhteistyön alkaessa sujua otetaan mukaan kilpaileminen. VRL-tunnus löytyy, joten jaosten alaisiin osallistumisessa ei ole ongelmaa. Varsinaisia tavoitteita kilpailemiselle en aseta, sillä vaikka kilpailuttaminen on tärkeä osa omaa virtuaalihevosharrastustani, pääpaino tulisi pysymään Seppeleen sisäisessä toiminnassa ja tarinoiden kautta kehittymisessämme. Hoitomerkintöjä tiedossa noin kahdesti viikossa tekstien ja piirustusten muodossa. Inspiraationi on melko tasaista, joten pidemmistä väsymyskausista ei ole syytä kantaa huolta. Tekstinäyttöä mm. cfrigard/15loka2010.htmlcfrigard/01loka2010.htmlcfrigard/09syys2010.htmlcfrigard/17elo2010.htmlcfrigard/02elo2010.htmlMiksi? Seppeleeseen olen haikaillut jo loppuvuodesta 2009, mutta en uskonut aikani oikein riittävän. Nykyisellään turhaa vapaa-aikaa on alkanut ilmaantua liiankin kanssa, joten tällainen diili tarjoaisi paljon kaipaamaani tekemistä. Pelkkä hoitohevonen ei oikein innosta, sillä toiveenani on harrastamisen ohella tavoitteellinen kilpaileminen. "Sponsoriponi" olisi loistava tilaisuus päästä mukaan Seppeleen toimintaan ja saada samalla tuntumaa ponin omistamiseen. Itse kaupan kohteessakaan ei ole mitään vikaa, Bonnie vaikuttaa kaikessa temperamenttisuudessaan oikein ihastuttavalta ponitammalta, joka tarjoaa varmasti haasteita, mutta myös onnistumisen hetkiä. (: Sen kummemmitta perusteluitta diili kuulostaa kaikin puolin täydelliseltä ja uskoisin olevani oikea henkilö Bonnielle: minulla on valehtelematta vielä paljon opittavaa, mutta toisaalta haluan oppia enkä epäröi tehdä töitä saavuttaakseni sen, mihin tähtään. Minulla on aikaa ja inspiraatiota eikä muita hevosia huolehdittavana, joten pystyn keskittymään kaikessa rauhassa tamman kanssa puuhailuun. Kaikessa yksinkertaisuudessaan Bonnie on haaste, johon haluan vastata.
|
|
|
Post by Josefiina on Nov 27, 2010 12:12:58 GMT 2
Tämäkään päätös ei ollut ihan helpoimmasta päästä ja pitkän pohdiskelun jälkeen Bonnien puoliomistajuus menee Claralle. Perusteena reippaantuntuinen asenne, kiva hakemus ja ylipäätään mainio vaikutelma :) Otan Claraan yhteyttä yksityisviestitse, niin keskustellaan asiasta yksityiskohtaisemmin.
Kiitos ihan jokaiselle hakijalle!
|
|