|
Post by Anne on Sept 20, 2010 17:28:59 GMT 2
Hei kaikki Arselan ihmiset! Arselan ulkka on uudistumassa ja ajattelin, että yksityiset hevoset saavat sivun Artsilan pohjalle. Minua häiritsee suuresti, kun hevoslistauksesta joutuu erilaiselle sivulle Käyhän tämä kaikille yksärien omistajille? Samalla haluaisin kuulla kaikista teistä jotain. Esim. jos et enää aio pyöriä tallilla tai tökkii pahasti, ilmoita se nyt! En halua kuulla lopettamispuheita enää sen jälkeen, kun olen saanut uudistukset tehtyä. Myös kaikkea muuta Arselaan liittyvää palautetta otan vastaan. =) Yritän aktivoitua kirjoittamaan taas pian säännöllisemmin, kunhan saan tuon LSD:n pois alta.
|
|
|
Post by Ros on Sept 21, 2010 18:03:49 GMT 2
Miulle sopii ainakin tuo pohjahomma, eli Börje tulee siis killumaan tallin kalustossa jatkossakin. Ennemmin lopetan vaikka kaiken muun tämän tallin ulkopuolisen jossei aika riitä
|
|
|
Post by Josefiina on Sept 26, 2010 17:53:49 GMT 2
Svante pysyy ja koitan kovasti aktivoitua.
|
|
|
Post by Jusu on Sept 26, 2010 20:54:19 GMT 2
Sisällytän itseni "kaikkiin teihin" ja ilmoittelen, että täällä ollaan hengissä ja jatkointoisina (:
|
|
|
Post by Chao on Oct 1, 2010 11:05:02 GMT 2
Ehehen todellakaan ole lopettamassa! :DDD Yritän aktivoitua. Chao pysyy mukana.
|
|
|
Post by Sini on Oct 3, 2010 21:04:13 GMT 2
Moikka! Vaikka en ole henkilökohtaisista irl-ongelmista huolimatta ole pystynyt keskittymään virtuaaliheppailuun vähään aikaan, en silti ole lopettamassa. Jos vain teille arselalaisille sopii, pysyn kuvioissa mukana, vaikka en pystykään osallistumaan yhtä aktiivisesti kuin ennen? (: Ilmoittelen tarkemmin, kun palailen taas kuvioihin!
|
|
|
Post by Reega on Oct 5, 2010 13:47:25 GMT 2
Hah, munkin varmaan täytyis tänne jotaki raapustaa? Näin lyhyesti että ajattelin jatkaa tällä minun säännöllisellä harvalla hoitelulla, tietty joskus saan käsiini niitä inspiraatioruiskuja jolloin hoitoja tulee monta peräkkäin, mutta muuten ajattelin jatkaa tällaisellä löysällä ja rennolla menolla. Haluan kuitenkin että mielenkiinto säilyisi virt. heppojen suhteen. Että juu, roikumme Surkun kanssa mukana ilman mitään lopetusaikeita tai -ajatuksia : )
|
|