|
Post by Anne on Sept 8, 2010 16:54:17 GMT 2
Artsin ravitalli majoittaa yhden yksityisen piirretyn ravurin. Ravuri tulee asumaan parakki kakkosessa, Minsan vieressä. Parakki 2 siis remontoidaan ykkösparakin kaltaiseksi. Hevosen omistajalta edellytämme pitkäjänteisyyttä, aktiivisuutta, +15 vuoden ikää (ainakin URL), huumorintajua sekä kommunikointikykyä. Myöskin Arselan tuntemus olisi plussaa. Koska päivitykset tehdään klikkailuun sekä hevonen saa sivut Arselaan (Artsilan uuteen ulkkaan), on tuo pitemmällä tähtäimellä harrastaminen suuri arvo. Hakemusta alle. Hevosella täytyy olla jo kuvat hakuhetkellä. Hakuaikaa on nyt syyskuun loppuun. Jos sopivaa ehdokasta ei löydy, tallipaikkaa ei välttämättä täytetä. Kuitenkin toivottavasti Arselaan saadaan uusi polle ja mahdollisesti uusi henkilö arkea piristämään!
|
|
|
Post by Odelie on Sept 13, 2010 20:36:36 GMT 2
Jo pitkään on Artsila inspiroinut ja nyt olisi mahdollisuus.. Ajatellut jo hetken, etsiä erillinen, aktiivinen tai vähemmän aktiivinen tallipaikka lapsukaiselleni Pirun Jääkukalle. Tämä 2-vuotias suomenputte tamma luonteeltaan ehkä aadjonkinsortin ilkikurinen neito, jolta löytyy vauhtia ja potentiaalia vaikka mihin suuntaan. Nuoresta iästään huolimatta näyttänyt juoksevansa lujaa ja on aina innokas parantamaan taitojansa lisää. Uskon myös että tämä neitokainen soveltuisi hyvin muiden hevosten joukkoon, eikä aiheuttaisi sen vakavampia kepposia. Plussaahan myös toki olisi se, että tamma saisi kasvaa muiden ravihevosten kanssa ravitallissa. Kyllä, olen iältäni valitettavasti vain 16-vuotias, mutta silti erittäin positiivinen ja hyvän huumorintajun omaava ihminen. Kuitenkin näin virtuaalitalli piireissä pyörin 19-vuotiaana "aikuisena naisena". Kuitenkin myös näin virtuaaliteitse pirtsakka tai vähemmän pirtsakka nuori neito, jolta pippurisuutta ja luonnetta muutenkin löytyy. Tarkoituksena olisi täällä Artsilassa käydä aktiivisesti ja sa juttua kehiin Kukan koulutusesta, uran kehityksestä kuin myös itse tallielämästä. Kylhän koulu itsellänikin vie aikaa jonkinverran, mutta täällä asuntolassa on nyt aikaa kirjustella hevoselle kuin toisellekkin. Ystävällisin terv. Odelie
|
|
|
Post by Anne on Sept 30, 2010 19:53:28 GMT 2
Vielä en ole sopivaa vuokralaista löytänyt. Vaikka, Odelie, vaikutat kivalta ja heppakin on ihana, se että Arselan naapuritalli on repsottanut pahasti kauan (esim. taustakuvat ei toimi yms.) vaikuttaa tällä kertaa kielteiseen päätökseen.
Anteeksi tiukkismeininki! =D Haen nyt tallille oikeasti aktiivista ja asiansa hoitavaa väkeä.
Vielä voi hakemuksia laittaa!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 13, 2010 13:24:50 GMT 2
Täällä etsisi nyt tallipaikkaa 4-vuotias suomipolle ori Pauke. Pauke on ollut varsasta lähtien hieman ongelmahevonen mutta nyt meillä on alkanut luistaa vihdoinkin.Paukkeella startattu on kärreiltä ja selästä.Juoksu lähtee kun on oikea ohjastaja.Se tulee toimeen muitten hevosten kanssa hyvin kun on johtaja selvillä. Itse olen vain 16-vuotias mutta esiinnyn virtuaalipiireissä 18-vuotiaana.Minulla on ollut raviponi talli mutta se on lopetettu.Olinkin ehdokkaana Cadin uudeksi hoitajaksi joskus,kun Pauke ei ollut vielä oma.Ja olen välillä "kyttäillyt" täällä näitä palstoja millon olisi tallipaikkaa vapaana. Olisin ehdottomasti aktiivinen ja mukana tallintouhuissa. Ystäv. terveisin Pirre
|
|
|
Post by Anne on Oct 22, 2010 14:24:51 GMT 2
Vieläkään ei ole oikeaa löytynyt! Hakemuksia otan vielä tämän kuun vastaan. =)
|
|
Joan
Uusi ihmettelijä
|
Post by Joan on Oct 23, 2010 16:05:43 GMT 2
Talli paikkaa etsii Blancon Safir. Eli Safir. Ravuri islanninhevonen. Ikää löytyy tältä tammalta 5 vuotta. Safirta ollaan koulutetu ratsuksi. Se halitsee perusratsastuksen tiet. Poni on nopea. Laukkatessa voi inostua sen verran, että voi pieni mutta välillä tulinen takkamus nousta tällä ponilla jolloin on seurauksena ratsastajan putoaminen. : ) Konin sivu: www.blanco.suntuubi.com/?cat=10Täällä url tallilla esiintyisin itse 16 vuottiaana. Olen sen verran lukkenut näitä teidän juttuja jotten päätinpä nyt hakea talli paikkaa. Olisin aktiivinen ja mukana tallitouhussa. Olen huumorin tajuinen mutta valitetavasti vain viikkon loppuisin ja silloin kun on lomaa paikkalla. Piirrän todella mieleläni. : ) Terveisin Joan.
|
|
Lexie
Uusi ja innokas
|
Post by Lexie on Oct 26, 2010 12:44:13 GMT 2
Olen jo pitkään harkinnut hevoseni tuomista Artsilaan, joten nyt ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja pistää hakemusta =) Minä olen siis Seppeleessä lähinnä pyörinyt, ihanan Kamuliinin hoitajana. Tarina ja piirrustus näytteitä voi siis tutkia sen hoitopäikystä. Artsilan elämää, aivan kuten seppeleenkin, olen tutkinut uteliaasti ja ihastuksella. Ravimaailma kun on aina kiehtonut omalla tavallaan. Koetan tässä aktivoitua hiljaisen kesän jälkeen, voin silti luvata että jos pollen tänne tuon, niin se on pitkäksi aikaa. Rohkenen sanoa olevani luotettava, ja huumorintajua täältä löytyy vaikka muille jakaa...=) Ravuri, jonka haluaisin tuoda, on nelivuotias ylipirteä suomenhevosori Meriadoc, eli tuttujen kesken Merri. Merriä voisi luonnehtia kiltiksi, vauhdikkaaksi hätähousuksi. Ori keskittyy nyt ravurin ammattiin, vaikka siitä on myös ratsuksi. Utelias ja innokas silkkiharja sopeutuu helposti uuteen porukkaan. Merrin sivut: www.meriadoc.webs.com/Sivut ovat vielä hiukan keskeneräiset, toivon kovasti ettei se vaikuta päätökseen. Syysterkuin, Lexie
|
|
|
Post by kisuli on Oct 26, 2010 15:37:19 GMT 2
Kujanpään Luukas"Olen tällainen pieni, rohkea, mitään pelkäämätön piensuokki Kujanpään Luukas. Tai melkein mitään pelkäämätön, ei sitä aina jaksa olla niin varmajalka. Omistajani kutsuu minua Luukakseksi tai Lukaksi, joskus myös Idiootiksi tai muuksi vastaavaksi. Sukuni, josta tiedetään vain äiti ja isä, on täysin ravipainoitteinen, joten heti syntymästäni päätettiin, että minustakin tulee juoksija. Omistajani, Sophie, on kyllä päättänyt, että opin ratsain myös kaikki vaihteet, pakin ja muita perusjuttuja. Olen vasta kolmen vanha, enkä ole kilpaillut kertaakaan. Harjoitukset ovat kyllä jo hyvällä mallilla."SophieLuukas on minun toinen ravurini ikinä, eikä sen kummempaa kokemusta ole ravureista, raveista, ravitalleista, mutta olen aivan varma, että opin kaiken, minkä vain tahdon. Olen käynyt Seppeleessä jo vuosien ajan, ja nyt olisi Artsilan aika. Lupaan, että olen pitkäaikainen. Vielä lopuksi...... Haluan toivottaa hyvää jatkoa Artsin ravitallille, kävi tämän hakemuksen suhteen miten vain. (-: Pirteitä syyspäiviä! ~ Sophie + Kujanpään Luukas, sopunponit.webs.com/luukas.htm
|
|
|
Post by Anne on Oct 29, 2010 18:50:42 GMT 2
Ihastuin kyllä täysillä tuohon Merriin, että pakko antaa sille boxi tallista! Joten Lexie ja Merri, welcome!
Ajattelin, että Merri menisi Lotan nykyiseen karsinaan Foxin kaveriksi ja Lotta siirtyisi parakeille Minsan kanssa. Käykös tää?
|
|
Lexie
Uusi ja innokas
|
Post by Lexie on Oct 29, 2010 22:20:35 GMT 2
Jee, tottakai, kuulostaa hyvältä järjestelmältä. Hieno homma =)
|
|
|
Post by Anne on Oct 31, 2010 11:27:53 GMT 2
Aloittelen sivujen päivityksen. Voisin tänään kirjoitella tarinaa ja huomenna voisi olla virallinen muuttopäivä. =)
|
|