Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 9, 2010 19:18:58 GMT 2
Maanantaisin klo 16-17Pidätkö esteistä, mutta haluaisit sen ohelle myös muutakin kuten koulua & maastoilua? Sitten olisit juuri oikea henkilö vakiotunneillemme, jotka järjestetään joka toinen Maanantai klo 16-17. Tunneilla pääasiassa hypätään esteitä, mutta sillointällöin saatetaan tehdä reipas maastolenkki tai vääntää koulua. Maksuksi kelpuutan tarinat, piirrokset & sarjakuvat, joihin on nähty edes hiukan vaivaa, sillä olen itsekkin nähnyt vaivaa tämän projektin eteen. Tunneille voi esittää toiveratsuja, mutta joskus voi olla etten huomioi kenenkään toiveita ollenkaan, vaan päätän ratsut itse. Muistathan ilmoittaa poissaoloistasi tunnilta, joka tarkoittaa että olet lomalla, tai sinulla on jotain muuta menoa että et pääse vähään aikaan koneelle. Tunnit on maksettava ajallaan, mutta tässä asiassa olen hiukan joustava, kunhan kaikki maksut tulee maksettua. Vakkariryhmään otan 5, väh. HeC -tasoisia ja väh. 60cm hypänneitä. Menossa mukana (5/5)• Pepi • Camppu • Lexie • Wicca • Emi
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 22, 2010 18:23:51 GMT 2
Eli olen siis valinnut mukaan pääsijät!
Pepi Valitsin Pepin, sillä hänen hakemuksensa oli mukava, ja tunnen hänet IRL:kin (sori, etuoikeus).
Emi Emin valitsin ryhmään sillä Emi oli aikaisemmassakin vakkarissani, ja pidän tuota mukavana tyyppinä.
Lexie No, oli aika ilmiselvää että otin Lexien mukaan sillä Lexie sattui olemaan ainoa hoitaja joka haki ryhmään. ;D
Camppu Vaikka en Camppua tunnekkaan, otin hänet ryhmään sillä hänen hakemuksensa vakuutti minut.
Wicca Wiccaakaan en erityisemmin tunne, mutta hanen hakemuksensa vaikutti kivalta.
Eli Lara & Johku, valitan, kaikkia en voi vakkariin ottaa D; -------------
Ensimmäinen tunti heppojen lomien jälkeen!!
|
|
Camppu
Uusi ja innokas

|
Post by Camppu on Jul 21, 2010 10:08:25 GMT 2
Koska heppojen loma loppuu? En löytänyt sivuilta...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 22, 2010 21:49:53 GMT 2
En itsekkään sitä valitettavasti tiedä, toivottavasti pian että saataisiin vakkaritunnit alkuun! =)
|
|
|
Post by emi on Aug 25, 2010 18:24:44 GMT 2
Millonkas tunnit tulis ku nehän lomat on jo loppunu . ))
|
|